Bank zmieniającego się świata
Oferta
UBEZPIECZENIE ASSISTANCE ASSISTANCE & CONCIERGE


Bezpłatne ubezpieczenie oferowane
do konta osobistego Premium

Produkt dla Klientów Banku w ramach działalności przejętej przez BNP Paribas Bank Polska S.A. w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540.

Bezpłatny pakiet usług Assistance & Concierge zapewni Państwu pomoc:

  • w nieprzewidzianych przypadkach związanych z użytkowaniem samochodu, sprzętu domowego, komputera,
  • zapewni pomoc lekarsko-pielęgniarską w przypadku nagłej choroby bądź nieszczęśliwego wypadku,
  • dla klientów Premium Banking - Osobisty Doradca, który służy pomocą w kompleksowym zarządzaniu finansami oraz przygotuje Osobisty Plan Finansowy.

Zakres ubezpieczenia

Asistance:

  • Assistance medyczny - kompleksowa pomoc w sytuacjach nagłego zachorowania bądź wypadku obejmująca zarówno Klienta, jak i jego rodzinę,
  • Assistance samochodowy - całodobowa pomoc techniczna w przypadku awarii samochodu, przebitej opony, braku paliwa, kradzieży jak również w sytuacji wypadku drogowego. Pomoc obejmuje zdarzenia w Polsce i Europie,
  • Assistance domowy - profesjonalna pomoc techniczna w miejscu zamieszkania oraz opieka nad mieniem Klienta,
  • Ubezpieczenie utraty dokumentów - obejmuje zwrot kosztów odtworzenia dokumentów w przypadku ich kradzieży (dowodu osobistego, prawa jazdy oraz dowodu rejestracyjnego).

Concierge:

Dzięki usługom Concierge szybko i w prosty sposób zyskasz pomoc w organizacji usług w wielu dziedzinach:
 
  • dom,
  • samochód,
  • podróże,
  • kultura i sztuka,
  • sport,
  • restauracje i życie nocne,
  • moda i styl,
  • ekostyl
 

Organizacja usług jest bezpłatna natomiast koszty ich realizacji pokrywa Klient - przy czym każdorazowo są one przedstawiane Klientowi do akceptacji.

 
 

JAK ZAMÓWIĆ?

Ubezpieczenie oferowane jest bezpłatnie wraz z Kontem Premium.

JAK ZGŁOSIĆ SZKODĘ?

 

W przypadku wystąpienia szkody należy skontaktować się z Centrum Alarmowym czynnym przez całą dobę pod nr telefonów: +48 22 205 51 13 lub +48 22 205 50 20.

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

W formie pisemnej

Przesyłką pocztową na adres:

Europ Assistance Polska Sp. z o.o.,

02–675 Warszawa,

ul. Wołoska 5 „Dział Jakości"

Telefonicznie 

pod numerem + 48 22 205 50 00

 

Osobiście w oddziale

Europ Assistance Polska Sp. z o.o.,
Warszawa, ul. Wołoska 5

 

W formie elektronicznej

e–mailem pod adresem: quality@europ–assistance.pl

 

Dokumenty do pobrania

 
Ogólne warunki ubezpieczenia "Assistance&Concierge" Europ Assistance

obowiązuje od 01 listopada 2018 r.

 
Karta produktu Assistance & Concierge

obowiązuje od 01 listopada 2018 r.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń