Najczęściej poszukiwane
GOonline
Nowa bankowość internetowa dla Klientów Indywidualnych i Małych Firm
BiznesPl@net
Bankowość internetowa dla Klientów Biznesowych
Zlecenia giełdowe
Logowanie do rachunku maklerskiego
Portfele
Sprawdź wartość portfela
22 maja 2020 r. nastąpiła zmiana systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych
System bankowości internetowej Pl@net został wyłączony i zastąpiony całkowicie przez nowy system GOonline.
Twoje rachunki indywidualne dostępne są w GOonline, a firmowe w BiznesPl@net .
Logowanie do rachunków indywidualnych
w systemie GOonline
Aby zalogować się do GOonline, należy wejść na stronę www.bnpparibas.pl i kliknąć w Zaloguj się w prawym górnym rogu, następnie wybrać kafel GOonline.
Więcej o systemie bankowości internetowej GOnline sprawdź tu.
Logowanie do rachunków firmowych
w systemie BiznesPl@net
Aby zalogować się do BiznesPl@net należy wejść na stronę www.bnpparibas.pl, kliknąć w Zaloguj się i wybrać kafel BiznesPl@net, a następnie zalogować się korzystając z loginu i hasła używanych dotychczas w systemie Pl@net.
Jeśli nie pamiętasz swoich danych do logowania w systemie BiznesPl@net, prosimy o kontakt z Twoim Doradcą lub Infolinią.
Więcej o systemie BiznesPl@net sprawdź tu.
Zobacz jak zalogować się PO RAZ PIERWSZY do GOonline
- Po wejściu na stronę www.bnpparibas.pl, należy kliknąć w Zaloguj się i wybrać kafel GOonline, a następnie użyć swojego dotychczasowego identyfikatora/loginu do systemu Pl@net.
- Jednorazowe hasło do pierwszego logowania zostanie przesłane w wiadomości SMS.
- System poprosi o zdefiniowanie nowego indywidualnego hasła, które będzie odtąd służyło do logowania do bankowości internetowej.
Jakie dane zostały przeniesione do GOonline?
- dotychczasowy identyfikator/login,
- historia transakcji z okresu ostatnich 24 miesięcy,
- wyciągi bankowe z okresu ostatnich 10 miesięcy,
- aktualne produkty
- zdefiniowani odbiorcy,
- zlecenia stałe oraz przelewy z przyszłą datą.
WAŻNE INFORMACJE DLA KLIENTÓW KORZYSTAJĄcych Z obu SYSTEMów:
Pl@net do obsługi rachunku indywidualnego i BiznesPl@net do obsługi rachunku firmowego
System BiznesPl@net nie został wyłączony i będzie działał bez zmian.
Jeśli korzystasz z systemu BiznesPl@net do obsługi rachunku firmowego, obecnie nie ma możliwości przejście na widok konta firmowego w ramach jednego logowania. Obsługa produktów firmowych jest dostępna po zalogowaniu do systemu BiznesPl@net, a obsługa produktów indywidualnych po zalogowaniu do GOonline.
Najczęściej zadawane pytania użytkowników Pl@net
- Czy do GOonline zaloguję się tym samym loginem i hasłem, co do Pl@net?
Login do bankowości internetowej pozostaje bez zmian. Przy pierwszym logowaniu do systemu GOonline należy ustawić nowe hasło.
- Czy do GOonline zostały przeniesione zlecenia stałe, płatności z przyszłą datą i szablony?
Tak, zlecenia stałe, płatności z przyszłą datą i szablony (oprócz szablonów podatkowych) zostały przeniesione 22 maja 2020r. podczas migracji danych.
- Jak zalogować się po raz pierwszy w GOonline?
- Wpisz dotychczasowy login z Pl@net na pierwszej stronie logowania do GOonline i przejdź dalej.
- Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny. Podczas aktywacji Bank wyśle na numer telefonu wskazany do otrzymywania Kodów SMS jednorazowy kod autoryzacyjny. Po wpisaniu kodu przejdź dalej i wybierz sposób w jaki będziesz się logował do GOonline. Do wyboru masz hasło tradycyjne lub hasło maskowane.
- Ustaw hasło. System podpowie czy hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.
- Zostaniesz poinformowany o pomyślnie zakończonej aktywacji. Możesz przejść do logowania
Podczas drugiego i kolejnych logowań podaj login oraz potwierdź swoją tożsamość metodą wybraną podczas pierwszego logowania. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.
- Mam kilka loginów. Którego użyć do logowania?
Każdy z dotychczas nadanych loginów do systemu Pl@net może zostać wykorzystany do logowania do GOonline.
- Czy przelewy z datą przyszłą w systemie Pl@net zostaną zrealizowane?
Tak, w dniu 22 maja 2020 roku zostały przeniesione w czasie migracji do systemu GOonline.
- Czy będę miał dostęp do kont dla których jestem pełnomocnikiem?
Tak, w bankowości GOonline jest możliwość przełączania się pomiędzy kontami.
- Czy mogę nadać własny login do logowania zamiast tego nadanego przez Bank?
Własny login Użytkownik może nadać w dowolnej chwili po zalogowaniu do GOonline w „Moich ustawieniach”.
- Jakie są dostępne metody logowania w GOonline?
Sposób logowania Użytkownik wybiera podczas pierwszego logowania. Ma też możliwość zmiany dotychczas wybranego sposobu logowania po zalogowaniu do systemu GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Dostępne metody logowania to:
- Hasło tradycyjne
- Hasło maskowane – podczas logowania należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła
- Logowanie dwuskładnikowe – metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Polega na ustawieniu dodatkowego kroku podczas logowania. Poza hasłem należy potwierdzić swoją tożsamość poprzez przesłany przez Bank każdorazowo inny Kod SMS lub poprzez mobilną autoryzację.
W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).
Zachęcamy do obejrzenia krótkich filmów instruktażowych znajdujących się na tej stronie.
- Jak zalogować się hasłem maskowanym?
Podczas wpisywania hasła należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła.
W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).
- Jak zalogować się hasłem tradycyjnym?
Podczas wpisywania hasła należy wpisać wszystkie znaki z ustawionego hasła.
W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).
- Nie możesz zalogować się do GOonline?
- Użytkownik powinien upewnić się czy podaje prawidłowe dane podczas logowania i ponowić próbę
- Użytkownik powinien upewnić się czy numer telefonu do otrzymywania kodów SMS zdefiniowany w Banku nie uległ zmianie - w przypadku, gdy podczas logowania wymagane jest podanie kodu SMS a klient go nie otrzymuje.
- Użytkownik powinien sprawdzić czy otrzymał SMS z informacją o założeniu blokady bezpieczeństwa. Taki SMS oznacza, że należy wejść na stronę logowania GOonline, wybrać opcję „Odblokuj dostęp”, a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami
W przypadku gdy Użytkownik podaje prawidłowe dane oraz nie otrzymał SMS z informacją o blokadzie powinien skontaktować się z Infolinią Banku https://bnpparibas.pl/kontakt/centrum-telefoniczne.
- Jakie dane zostały przeniesione z Pl@net do GOonline?
Do systemu GOonline zostały przeniesione poniższe dane:
- dotychczasowy identyfikator/login,
- historia transakcji z okresu ostatnich 24 miesięcy,
- wyciągi bankowe za okres od sierpnia 2019 r.,
- aktualne produkty
- zdefiniowani odbiorcy,
- zlecenia stałe oraz przelewy z przyszłą datą.
- Czy w GOonline zobaczę zarówno produkty własne jak i innych klientów, do których mam nadany dostęp?
Widok produktów w systemie GOoline został udostępniony w formie profili zgodnie z poniższym:
- Profil osobisty – widok produktów, których Użytkownik jest właścicielem i współwłaścicielem.
- Profil pełnomocnictwa – widok produktów mocodawcy, do których zostało nadane Użytkownikowi pełnomocnictwo ogólne.
W sytuacji gdy Użytkownik posiada dostęp w bankowości internetowej do usług i produktów więcej niż jednej osoby (różnych mocodawców), widok ten jest prezentowany oddzielnie dla każdego z mocodawców. Chcąc uzyskać widok produktów poszczególnych mocodawców Użytkownik wybiera odpowiedni profil – odpowiedniego mocodawcę.
zobacz mniej
Najczęściej zadawane pytania użytkowników korzystających z obu systemów: Pl@net i BiznesPl@net
- Czy system BiznesPl@net został również wyłączony i rachunek firmowy obsługiwany jest w GOonline?
Nie, system BiznesPl@net działa bez zmian. Do systemu GOonline została przeniesiona tylko obsługa rachunków indywidualnych. Rachunki i produkty firmowe nadal obsługiwane są bez zmian w systemie BiznesPl@net.
- Czy coś zmieniło się w zakresie funkcjonalności w BiznesPl@net?
Nie, funkcjonalności systemu BiznesPl@net pozostały bez zmian.
- Gdzie znajdę miejsce do zalogowania się do BiznesPl@net?
Aby zalogować się do systemu BiznesPl@net po wejściu na stronę www.bnpparibas.pl, należy kliknąć w Zaloguj się i wybrać kafel BiznesPl@net.
- Jak zalogować się do systemu BiznesPl@net?
Po wejściu na stronę www.bnpparibas.pl, należy kliknąć w Zaloguj się i wybrać kafel BiznesPl@net, a następnie zalogować się korzystając z loginu i hasła używanych dotychczas w systemie Pl@net.
Jeśli masz problem z zalogowaniem się do systemu BiznesPl@net, prosimy o kontakt z Infolinią.
- W jaki sposób będę autoryzować zlecane dyspozycje w BiznesPl@net?
Metoda autoryzacji pozostaje bez zmian – operacje będziesz autoryzował metodą, którą dotychczas wykorzystywałeś na danej firmie. System BiznesPl@net udostępnia użytkownikom trzy metody logowania i autoryzacji transakcji:
autoryzacja kodem SMS,
autoryzacja podpisem elektronicznym,
autoryzacja kodem z tokena. - Czy po zalogowaniu do GOonline mogę przejść do widoku konta firmowego?
Nie ma możliwośći przejścia na widok konta firmowego w ramach jednego logowania. Obsługa produktów firmowych jest dostępna po zalogowaniu do systemu BiznesPl@net, obsługa produktów indywidualnych po zalogowaniu do GOonline.
- Czy mogę mieć dostęp do konta firmowego w GOonline i Biznes Pl@net?
Klienci z segmentu mikroprzedsiębiorstw podczas nadawania dostępu do bankowości internetowej dla firm mogą zdecydować, czy chcą korzystać z GOonline, czy z Biznes Pl@net. Jedna firma nie może mieć dostępu równocześnie do GOonline i BiznesPl@net. W celu zmiany bankowości internetowej dla firmy, należy zamknąć obecną dla wszystkich posiadaczy dostępu i nadać dostęp do nowej. Należy pamiętać, że w przypadku takiej zmiany nie przenoszą się automatycznie szablony płatności inne ustawienia systemowe danego użytkownika.
- Jak zalogować się po raz pierwszy w GOonline?
- Wpisz dotychczasowy login z Pl@net na pierwszej stronie logowania do GOonline i przejdź dalej.
- Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny. Podczas aktywacji Bank wyśle na numer telefonu wskazany do otrzymywania Kodów SMS jednorazowy kod autoryzacyjny. Po wpisaniu kodu przejdź dalej i wybierz sposób w jaki będziesz się logował do GOonline. Do wyboru masz hasło tradycyjne lub hasło maskowane.
- Ustaw hasło. System podpowie czy hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.
- Zostaniesz poinformowany o pomyślnie zakończonej aktywacji. Możesz przejść do logowania
Podczas drugiego i kolejnych logowań podaj login oraz potwierdź swoją tożsamość metodą wybraną podczas pierwszego logowania. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.
- Jakie są dostępne metody logowania w GOonline?
Sposób logowania Użytkownik wybiera podczas pierwszego logowania. Ma też możliwość zmiany dotychczas wybranego sposobu logowania po zalogowaniu do systemu GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Dostępne metody logowania to:
- Hasło tradycyjne
- Hasło maskowane – podczas logowania należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła
- Logowanie dwuskładnikowe – metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Polega na ustawieniu dodatkowego kroku podczas logowania. Poza hasłem należy potwierdzić swoją tożsamość poprzez przesłany przez Bank każdorazowo inny Kod SMS lub poprzez mobilną autoryzację.
W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).
Zachęcamy do obejrzenia krótkich filmów instruktażowych znajdujących się na tej stronie.
zobacz mniej
KORZYSTAJ BEZPIECZNIE Z BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
Poznaj kilka przydanych zasad, które pomogą Ci zadbać o bezpieczeństwo Twoich danych i środków zgromadzonych na rachunkach:
Dokładnie sprawdzaj adres strony internetowej, na której dokonujesz płatności. Oszuści często tworzą strony internetowe, których nazwa jest łudząco podobna do tej prawdziwej. Adres strony zawsze wpisuj ręcznie, nie korzystaj z linków przesłanych przez SMS lub e-mail.
Zwróć uwagę czy adres na którym chcesz się zalogować zaczyna się od https i widzisz symbol zamkniętej zielonej kłódki. Po kliknięciu na nią w polu „wystawiony dla” powinna się znaleźć nazwa serwisu, w którym chcemy dokonać przelewu.
Nie rekomendujemy korzystania z funkcji zapamiętywania loginów, identyfikatorów i haseł przez przeglądarki, ponieważ jest niebezpieczne i może grozić przejęciem danych służących do logowania do Twojego konta.
Zawsze czytaj całą treść wiadomości z kodem do autoryzacji lub treść mobilnej autoryzacji i sprawdzaj numer rachunku, na który chcesz wysłać przelew - jeśli dane nie zgadzają się - koniecznie zgłoś to kontaktując się z naszą Infolinią.
Poczuj się bezpieczniej dzięki powiadomieniom - uruchom je w aplikacji mobilnej GoMobile wybierając Ustawienia -> Powiadomienia. Dzięki nim otrzymasz bezpłatny komunikat push na urządzeniu.
Pamiętaj - my zadbamy o Twoje bezpieczeństwo, Ty zachowaj ostrożność.
Zobacz więcej informacji na temat bezpieczeństwa na stronie: https://www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo
Przypominamy, że możliwość logowania do nowej bankowości internetowej GOonline została udostępniona - zgodnie z treścią obowiązujących umów - już w 2019 roku.