Otwórz konto
Bank zmieniającego się świata
 
 
Karta debetowa Mastercard® Multiwalutowa Business

JEDNA KARTA
WIELE WALUT

Kontakt
Dostępność
Centra Bankowości Korporacyjnej
Młody uśmiechnięty pracownik z dokumentami płaci kartą

Karta debetowa Mastercard® Multiwalutowa Business

 

Karty debetowe oferujemy firmom, których pracownicy regularnie dokonują wydatków służbowych w kraju
i za granicą. Karta jest także wygodnym rozwiązaniem dla kadry zarządzającej dysponującej budżetem reprezentacyjnym.

 

Korzyści

bezpieczeństwo korzystania z karty

Usługa 3D Secure

Dedykowana dla transakcji realizowanych w Internecie. Podczas płatności kartą w sklepie internetowym, posiadającym zabezpieczenie 3D Secure, wysyłane jest na telefon komórkowy jednorazowe hasło 3D Secure, z prośbą o jego wprowadzenie na specjalnie do tego przygotowanej i zabezpieczonej stronie.

Korzyści 3D Secure:

  • Zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo zakupów internetowych - oprócz standardowej identyfikacji (dla każdej transakcji internetowej na podstawie numeru karty, daty jej ważności i kodu CVC2), następuje weryfikacja za pomocą dodatkowego jednorazowego hasła
  • Usługa jest bezpłatna
  • Płatności w standardzie 3D Secure dokonasz w sklepach oznaczonych znakiem MasterCard SecureCode

DARMOWY PAKIET UBEZPIECZEŃ OD MASTERCARD

 

Odbierz darmowy pakiet ubezpieczeń na firmowe i prywatne zakupy Twoją kartą firmową Mastercard i zyskaj dodatkowe korzyści dla swojej karty

Wykonaj 3 szybkie kroki, aby aktywować ochronę ubezpieczeniową

1

Wejdź na stronę Mastercard:

 

KLIKNIJ

2

Aktywuj pakiet

Potwierdź 6 pierwszych cyfr swojej karty płatniczej i aktywuj pakiet ubezpieczeniowy.  Zostaniesz poproszony(a) o podanie swoich danych jako użytkownika karty i danych firmy oraz o potwierdzenie, że przeczytałeś( aś) warunki ubezpieczenia.

3

Potwierdzenie

Kiedy aktywacja się powiedzie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Ubezpieczenie dotyczy wypłat z bankomatów na całym świecie i zakupów online do użytku biznesowego, jak i prywatnego, w tym w ramach prezentu, dokonanych w e sklepach zarejestrowanych w Polsce i opłaconych zakwalifikowaną do ubezpieczenia kartą biznesową Mastercard. Mają zastosowanie Szczególne Warunki Ubezpieczenia

Bezpieczeństwo kart płatniczych

Bezpieczeństwo kart płatniczych

Bank BNP Paribas dba, aby korzystanie z naszych karty płatniczych było bezpieczne, dlatego wyposażyliśmy je w szereg mechanizmów ochronnych. W tym miejscu wyjaśniamy też czym jest skimming i jak się przed nim bronić.

Sprawdź

Jak aktywować kartę i nadać jej PIN?

Bankowość internetowa GOonline

W bankowości internetowej GOonline

Zaloguj się na goonline.bnpparibas.pl
Wybierz z menu: Moje Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN

Zaloguj się

W bankowości internetowej GOonline Biznes

Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty> Dane Karty > Aktywuj kartę > Ustal PIN

Zaloguj się

Aplikacja GOmobile

W aplikacji mobilnej GOmobile

Pobierz nową wersję aplikacji GOmobile na swój telefon

Zaloguj się do niej, wybierz z menu:
Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN

infolinia

W Centrum Telefonicznym

zadzwoń pod numer +48 500 970 345

(opłata za połączenie według cennika operatora)

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.

     

    Zastrzeżenie karty możliwe jest w:

    •aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)

    •bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)

    •na infolinii banku pod numerem: +48 500 970 345 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);

    •Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.

    •dowolnym oddziale banku

     

    W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.

  • Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:

    •Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN  potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;

    •Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;

    •Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;

    •Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;

    •Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;

    •3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;

    •Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.

     

    Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!

     

    Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.

  • Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.

JAK ZGŁOSIĆ KRADZIEŻ LUB ZAGUBIENIE KARTY?

Bankowość internetowa GOonline

W bankowości internetowej GOonline

Zaloguj się na GOonline
Wybierz z menu: Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż/ Blokuj czasowo

Zaloguj się

W bankowości internetowej GOonline Biznes

Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty > Dane Karty > Zastrzeż kartę/Zablokuj kartę

Zaloguj się

Aplikacja GOmobile

W aplikacji mobilnej GOmobile

Zaloguj się do GOmobile, wybierz zakładkę 
Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę

infolinia

Telefonicznie

+48 500 970 345

(Koszt połączenia wg stawki operatora)

+48 828 828 828

System Zastrzegania Kart

W oddziale Banku BNP Paribas Bank Polska S.A

 

 


 

Znajdź oddział

Masz pytania?

Zadzwoń do nas

+48 500 970 345

Opłata za połączenie według cennika Operatora

Przyjdź do Oddziału

Ponad 500 oddziałów na terenie Polski

Znajdź oddział

 

Dokumenty do pobrania

 
Regulamin Rachunków, Lokat terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A. - obowiązuje od 12 czerwca 2024 r.
 
Komunikat do Regulaminu Rachunków, Lokat terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A. - obowiązuje od 12 czerwca 2024 r.
 
Taryfa prowizji i opłat za czynności bankowe wykonywane na rzecz Klientów Biznesowych (Mikroprzedsiębiorstw) - pakiety depozytowe w ofercie - obowiązuje od 1 marca 2023 r.
 
Regulamin Rachunków, Lokat terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A. - obowiązuje od 26 czerwca 2023 r. do 11 czerwca 2024 r.

Zobacz również

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Ochrona ubezpieczeniowa jest oferowana w oparciu o umowę ubezpieczenia grupowego zawartą przez Mastercard z firmą ubezpieczeniową Inter Partner Assistance S.A. z siedzibą w Brukseli, prowadzącą działalność w Polsce poprzez Inter Partner Assistance S.A. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (ul. Prosta 68, 00 838 Warszawa). Dostępność oferty może zostać ograniczona czasowo. O jej zakończeniu poinformujemy na stronie bezcennechwile.pl/ ubezpieczenie biznesu . Nie będzie to miało wpływu na udzieloną już ochronę ubezpieczeniową na rzecz ubezpieczonych.