Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 
 

Kontakt

Infolinia (tylko telefony stacjonarne)

801 321 123

+48 22 134 00 00

+48 500 990 500

Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

Z nami jesteś bezpieczny

 

Nasi eksperci czuwają nad bezpieczeństwem Twoich finansów

7 dni w tygodniu przez całą dobę!

Zabezpieczenia stosowane przez Bank

Naszym zadaniem jest nieustająca dbałość o bezpieczeństwo systemów i aplikacji Banku, z których korzystają klienci. Każdego dnia dążymy do zwiększania poziomu bezpieczeństwa, jak również propagowania wiedzy na ten temat. Jednocześnie zapewniamy, że Bank m. in. poprzez przeprowadzane audyty dba o to, aby bezpieczeństwo bankowości internetowej stało zawsze na wysokim poziomie. Bankowość elektroniczna jest regularnie audytowana przez zewnętrzne, niezależne organizacje.

Pamiętaj! Ważnym czynnikiem wpływającym na bezpieczeństwo są prawidłowe i na bieżąco aktualizowane zabezpieczenia urządzeń wykorzystywanych do połączeń z Bankiem.

KONTAKT  Z BANKIEM W PILNYCH SPRAWACH

Zastrzeż

ZASTRZEŻ KARTĘ

W przypadku utraty karty należy ją bezzwłocznie zastrzec

Infolinia BNP Paribas +48 500 990 500, +48 22 134 00 00

System Zastrzegania Kart +48 828 828 828 

American Express  (48 22) 581 52 22

 

przez Internet

ZGŁOŚ INCYDENT

Jeśli podejrzewasz, że padłeś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to  zespołowi reagowania na incydenty 

zglos.incydent@bnpparibas.pl

Pod tym adresem możesz również zgłosić podatności i usprawnienia związane z bezpieczeństwem.

Dowiedz się więcej na temat bezpieczeństwa w sieci

Ten wykład zawiera wszystko, co powinno się wiedzieć, aby bezpiecznie kupować i płacić w internecie

Są zarówno praktyczne porady jak i przegląd oszustw i przekrętów jakie stosują nieuczciwi sprzedawcy, a na które warto uważać. Zakupy w internecie są coraz bardziej popularne. Niestety, cyberprzestępcy nie śpią i w sieci co chwilę pojawiają się kolejne fałszywe sklepy a nieuczciwych sprzedawców, nawet na znanych i szanowanych platformach sprzedażowych, nie brakuje. Oszuści na wiele sposobów starają się nas naciągnąć albo wprost okraść.

Jak się przed tym ustrzec? Jak nie dać się oszukać podczas internetowych zakupów i transakcji? Do czego masz prawo jako konsument kupujący przez internet? Między innymi o tym opowiadają eksperci: Piotr Konieczny – Niebezpiecznik.pl oraz Adam Kuczewski – Bank BNP Paribas.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand