Najczęściej poszukiwane
GOonline
Nowa bankowość internetowa dla Klientów Indywidualnych i Małych Firm
BiznesPl@net
Bankowość internetowa dla Klientów Biznesowych
Zlecenia giełdowe
Logowanie do rachunku maklerskiego
Portfele
Sprawdź wartość portfela
Naszym zadaniem jest nieustająca dbałość o bezpieczeństwo systemów i aplikacji Banku, z których korzystają klienci. Każdego dnia dążymy do zwiększania poziomu bezpieczeństwa, jak również propagowania wiedzy na ten temat. Jednocześnie zapewniamy, że Bank m. in. poprzez przeprowadzane audyty dba o to, aby bezpieczeństwo bankowości internetowej stało zawsze na wysokim poziomie. Bankowość elektroniczna jest regularnie audytowana przez zewnętrzne, niezależne organizacje.
Pamiętaj! Ważnym czynnikiem wpływającym na bezpieczeństwo są prawidłowe i na bieżąco aktualizowane zabezpieczenia urządzeń wykorzystywanych do połączeń z Bankiem.
ZASTRZEŻ KARTĘ
W przypadku utraty karty należy ją bezzwłocznie zastrzec
Infolinia BNP Paribas +48 500 990 500, +48 22 134 00 00
System Zastrzegania Kart +48 828 828 828
American Express (48 22) 581 52 22
ZGŁOŚ INCYDENT
Jeśli podejrzewasz, że padłeś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to zespołowi reagowania na incydenty
Pod tym adresem możesz również zgłosić podatności i usprawnienia związane z bezpieczeństwem.
Internet jest codziennością w dużej części życia każdego z nas i wymaga bardzo poważnego podejścia do kwestii bezpieczeństwa. Aby w pełni zabezpieczyć zarówno swoje dane, jak i np. dostęp do konta bankowego, konieczne jest tworzenie w pełni bezpiecznego hasła, które będzie niemożliwe do złamania przez cyberprzestępców. Jakie hasło będzie bezpieczne? I jak je chronić?
W ostatnich czasach większość naszej aktywności przeniosła się do internetu: praca, nauka, zakupy, rozmowy z najbliższymi czy nawet treningi personalne. Powoduje to ogromne przeciążenie sieci, a co za tym idzie stwarza idealne środowisko szerzenia dezinformacji, fake newsów czy próby wyłudzenia danych/pieniędzy. Dokładne przykłady takiego działania przytacza w filmie Rafał Masny.
W czasie epidemii koronawirusa mamy ograniczony dostęp do usług i zakupów bezpośrednich, dlatego większość naszej aktywności przeniosła się do internetu. Niestety w sieci tak, jak w realu jesteśmy narażeni na różnego rodzaju oszustwa. Na temat koronawirusa powstaje codziennie tysiące informacji, jednak wśród nich są także tzw. fake newsy, które niejednokrotnie są narzędziem oszustów.
Są zarówno praktyczne porady jak i przegląd oszustw i przekrętów jakie stosują nieuczciwi sprzedawcy, a na które warto uważać. Zakupy w internecie są coraz bardziej popularne. Niestety, cyberprzestępcy nie śpią i w sieci co chwilę pojawiają się kolejne fałszywe sklepy a nieuczciwych sprzedawców, nawet na znanych i szanowanych platformach sprzedażowych, nie brakuje. Oszuści na wiele sposobów starają się nas naciągnąć albo wprost okraść.
Jak się przed tym ustrzec? Jak nie dać się oszukać podczas internetowych zakupów i transakcji? Do czego masz prawo jako konsument kupujący przez internet? Między innymi o tym opowiadają eksperci: Piotr Konieczny – Niebezpiecznik.pl oraz Adam Kuczewski – Bank BNP Paribas.