Bank zmieniającego się świata

INFORMACJA O DOSTĘPNOŚCI USŁUG

 

Wprowadzamy udogodnienia w centrach Klienta i takie rozwiązania w bankowości elektronicznej, które umożliwiają korzystanie z naszych produktów osobom z niepełnosprawnościami, seniorom oraz osobom ze specjalnymi potrzebami.

Jesteśmy partnerem programu Dostępność Plus i działamy aktywnie czyniąc bankowość bardziej dostępną dla wszystkich.

Jakie udogodnienia wprowadziliśmy

 

  • usługa tłumacza polskiego języka migowego jest dostępna bezpłatnie w każdym centrum Klienta i na Infolinii
  • wzory dokumentów naszego banku są dostępne, po wcześniejszym zamówieniu, w formie nagrania audio, wydruku powiększonego oraz wydruku w alfabecie Braille’a
  • w każdym centrum Klienta jest lupa do powiększania dla osób niedowidzących i ramka, która ułatwia złożenie podpisu
  • bankomaty przystosowane są do obsługi przez osoby niedowidzące
  • wiele centrów Klienta zostało dostosowanych pod względem architektonicznym do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się, w tym 143 placówki potwierdzone certyfikatem "Obiekt bez barier"
  • we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej dbamy o właściwą obsługę seniorów w centrach Klienta, a nasi Ambasadorzy przekazali seniorom ponad 10 000 Paszportów Seniora

 

Nad czym pracujemy

 

  • poprawiamy bankowość elektroniczną, w taki sposób, aby była dostępna dla osób z niepełnosprawnościami i specjalnymi potrzebami
  • upraszczamy język umów, regulaminów i innych dokumentów, tak aby ich zrozumienie było łatwiejsze
  • poprawiamy dokumenty elektronicznie, aby ich odczyt był możliwy przez czytniki ekranowe z których korzystają osoby niewidome i niedowidzące

grafika przedstawia symbol języka migowego

Chcemy zapewnić dostęp do usług bankowych wszystkim naszym klientom, w tym osobom z niepełnosprawnościami i ze specjalnymi potrzebami. Na dziś nie wszystkie nasze usługi i nie we wszystkich naszych kanałach są dostępne w rozumieniu ustawy o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z dnia 26 kwietnia 2024 roku, ale intensywnie nad tym pracujemy. Poniżej udostępniamy rekomendacje w jakich kanałach można skorzystać z naszych usług.

 

Sprawdź dostępność usług banku

Konto osobiste i płatności
Lokata terminowa
Rachunek oszczędnościowy
Lokata strukturyzowana
Depozyt dwuwalutowy
Kredyty i ubezpieczenia
Wymiana walut
Ubezpieczenie GOtravel w aplikacji GOmobile

Jak otworzyć konto osobiste

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile z potwierdzeniem tożsamości poprzez wideoweryfikację (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • na stronie internetowej, z potwierdzeniem tożsamości przez Kuriera (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile z potwierdzeniem tożsamości poprzez wideoweryfikację
  • na stronie internetowej, z potwierdzeniem tożsamości przez Kuriera
     

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile z potwierdzeniem tożsamości poprzez wideoweryfikację
  • na stronie internetowej, z potwierdzeniem tożsamości przez Kuriera
     

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z pętlą indukcyjną (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile z potwierdzeniem tożsamości poprzez wideoweryfikację
  • na stronie internetowej, z potwierdzeniem tożsamości przez Kuriera


Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile z potwierdzeniem tożsamości poprzez wideoweryfikację
  • na stronie internetowej, z potwierdzeniem tożsamości przez Kuriera
     

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta, przy udziale pełnomocnika Klienta lub przy udziale dwóch świadków będących przedstawicielami banku (Znajdź centrum Klienta)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile z potwierdzeniem tożsamości poprzez wideoweryfikację
  • na stronie internetowej, z potwierdzeniem tożsamości przez Kuriera

 

Jak korzystać z konta osobistego

(np. sprawdzić saldo, wykonać przelew, uzyskać informację o wysokości pobieranych opłat i prowizji)

 

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta, przy udziale pełnomocnika Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
     

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
     

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • na infolinii
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • na infolinii
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Jak korzystać z płatności BLIK

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w aplikacji GOmobile

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w aplikacji GOmobile

 

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w aplikacji GOmobile

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w aplikacji GOmobile

 

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w aplikacji GOmobile

Jak otworzyć lokatę terminową

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) przy udziale pełnomocnika Klienta lub przy udziale dwóch świadków będących przedstawicielami banku
  • infolinia

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • infolinia
     

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile
  • w bankowości GOonline
  • infolinia z tłumaczem PJM


Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile
  • w bankowości GOonline
  • infolinia z tłumaczem PJM

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

 

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta  (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile w zależności od ograniczenia
  • w bankowości GOonline w zależności od ograniczenia
  • infolinia

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile w zależności od ograniczenia
  • w bankowości GOonline w zależności od ograniczenia
  • infolinia

 

Jak obsługiwać lokatę terminową

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) przy udziale pełnomocnika Klienta lub przy udziale dwóch świadków będących przedstawicielami banku
  • przez infolinię

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
     

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • na infolinii
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • na infolinii
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

Jak otworzyć rachunek oszczędnościowy

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) przy udziale pełnomocnika Klienta lub przy udziale dwóch świadków będących przedstawicielami banku

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)


Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

 

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:


Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:


Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta  (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile w zależności od ograniczenia
  • w bankowości GOonline w zależności od ograniczenia

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile w zależności od ograniczenia
  • w bankowości GOonline w zależności od ograniczenia

 

Jak obsługiwać rachunek oszczędnościowy

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) przy udziale pełnomocnika Klienta lub przy udziale dwóch świadków będących przedstawicielami banku
  • przez infolinię

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
     

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • na infolinii
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • na infolinii
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

Jak otworzyć lokatę strukturyzowaną

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) przy udziale pełnomocnika Klienta lub przy udziale dwóch świadków będących przedstawicielami banku
  • infolinia

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • infolinia
     

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:


Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

 

  • Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:
  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w bankowości GOonline


Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

 

Jak obsługiwać lokatę strukturyzowaną

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) przy udziale pełnomocnika Klienta lub przy udziale dwóch świadków będących przedstawicielami banku
  • przez infolinię
  • w bankowości GOonline

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w bankowości GOonline

 

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w bankowości GOonline

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

 

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • na infolinii
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • na infolinii
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

Jak otworzyć depozyt dwuwalutowy

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) przy udziale pełnomocnika Klienta lub przy udziale dwóch świadków będących przedstawicielami banku
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • infolinia

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • infolinia

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • infolinia
     

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile
  • w bankowości GOonline
  • infolinia z tłumaczem PJM


Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile
  • w bankowości GOonline
  • infolinia z tłumaczem PJM

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:


Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile w zależności od ograniczenia
  • w bankowości GOonline w zależności od ograniczenia
  • infolinia

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile w zależności od ograniczenia
  • w bankowości GOonline w zależności od ograniczenia
  • infolinia

 

Jak obsługiwać depozyt dwuwalutowy

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię
  • w aplikacji FXPlanet (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOdealer (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię
  • w aplikacji FXPlanet (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOdealer (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię
  • w aplikacji FXPlanet (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOdealer (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w aplikacji FXPlanet (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOdealer (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w aplikacji FXPlanet (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOdealer (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w aplikacji FXPlanet (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOdealer (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)


Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w aplikacji FXPlanet (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOdealer (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w aplikacji FXPlanet (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOdealer (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

Wnioskowanie o produkty kredytowe

Kredyt gotówkowy, hipoteczny, samochodowy, ratalny, odnawialny, kartę kredytową, ubezpieczenia powiązane z produktami kredytowymi (ubezpieczenia podlegające Ustawie o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze)

 

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) – przy pomocy pełnomocnika (kredyt gotówkowy, hipoteczny, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • w sklepach tradycyjnych - przy pomocy pełnomocnika (kredyt ratalny)

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) – przy pomocy pełnomocnika (kredyt gotówkowy, hipoteczny, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • dla użytkowników aplikacji GOmobile / bankowości GOonline z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt gotówkowy, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • na stronie internetowej banku z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt gotówkowy, samochodowy, hipoteczny) jesteśmy w trakcie dostosowywania
  • telefonicznie z ograniczeniami do złożenia wniosku (kredyt gotówkowy, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • w sklepach tradycyjnych - przy pomocy pełnomocnika (kredyt ratalny)
  • wideospotkanie - z ograniczeniami  - jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt hipoteczny)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) – przy pomocy pełnomocnika (kredyt gotówkowy, hipoteczny, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • dla użytkowników aplikacji GOmobile / bankowości GOonline z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt gotówkowy, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • na stronie internetowej banku z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt gotówkowy, samochodowy, hipoteczny)
  • telefonicznie z ograniczeniami do złożenia wniosku (kredyt gotówkowy, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • w sklepach tradycyjnych - przy pomocy pełnomocnika (kredyt ratalny)
  • wideospotkanie - z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania  (kredyt hipoteczny)

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta) (kredyt gotówkowy, hipoteczny, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • dla użytkowników aplikacji GOmobile / bankowości GOonline z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt gotówkowy, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • na stronie internetowej banku z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt gotówkowy, samochodowy, hipoteczny)
  • elektronicznie w sklepach internetowych (kredyt ratalny)


Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z pętlą indukcyjną (Znajdź centrum Klienta) (kredyt gotówkowy, hipoteczny, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • dla użytkowników aplikacji GOmobile / bankowości GOonline z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt gotówkowy, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • na stronie internetowej banku z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt gotówkowy, samochodowy, hipoteczny)
  • elektronicznie w sklepach internetowych (kredyt ratalny)


Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) (kredyt gotówkowy, hipoteczny, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • dla użytkowników aplikacji GOmobile / bankowości GOonline z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania  (kredyt gotówkowy, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • na stronie internetowej banku z ograniczeniami (kredyt gotówkowy, samochodowy, hipoteczny)
  • elektronicznie w sklepach internetowych (kredyt ratalny)

 

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) – przy pomocy pełnomocnika (kredyt gotówkowy, hipoteczny, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • dla użytkowników aplikacji GOmobile / bankowości GOonline z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt gotówkowy, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • na stronie internetowej banku z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania  (kredyt gotówkowy, samochodowy, hipoteczny)
  • w sklepach tradycyjnych - przy pomocy pełnomocnika (kredyt ratalny)
  • elektronicznie w sklepach internetowych z ograniczeniami (kredyt ratalny)
  • wideospotkanie - z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt hipoteczny)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) (kredyt gotówkowy, hipoteczny, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • dla użytkowników aplikacji GOmobile / bankowości GOonline z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania  (kredyt gotówkowy, samochodowy, odnawialny, karta kredytowa)
  • na stronie internetowej banku z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt gotówkowy, samochodowy, hipoteczny)
  • w sklepach tradycyjnych (kredyt ratalny)
  • elektronicznie w sklepach internetowych z ograniczeniami (kredyt ratalny)
  • wideospotkanie - z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania (kredyt hipoteczny)

 

Jak zarządzać produktem kredytowym

Kredytem gotówkowym, hipotecznym, samochodowym, ratalnym, odnawialnym, kartą kredytową, ubezpieczeniem powiązanym z produktami kredytowymi (ubezpieczenia podlegającym Ustawie o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze)

 

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania
  • przez infolinię
  • w aplikacji GOmobile z ograniczeniami - jesteśmy w trakcie dostosowania

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię
  • w bankowości GOonline z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania 
  • w aplikacji GOmobile z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania 
  • wideospotkanie - z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania – kredyt hipoteczny

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię
  • w bankowości GOonline z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania
  • w aplikacji GOmobile z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania
  • wideospotkanie z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania – kredyt hipoteczny

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię z tłumaczem PJM
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
     

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
     

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) – w tym przy pomocy pełnomocnika
  • na infolinii
  • w bankowości GOonline z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania
  • w aplikacji GOmobile z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania
  • wideospotkanie z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania – kredyt hipoteczny

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) – w tym przy pomocy pełnomocnika
  • na infolinii
  • w bankowości GOonline z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania
  • w aplikacji GOmobile z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania
  • wideospotkanie - z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania – kredyt hipoteczny

Jak zawrzeć umowę w zakresie wymiany walut

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) przy udziale pełnomocnika Klienta lub przy udziale dwóch świadków będących przedstawicielami banku

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) - aktywacja usługi FX Pl@net
  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu – aktywacja usługi wymiany walut : Usługi -> FX Pl@net (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • aktywacja aplikacji mobilnej GOdealer – po uprzedniej aktywacji usługi FX Pl@net (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile – Usługi – Kantor (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania).

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta) - aktywacja usługi FX Pl@net
  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu – aktywacja usługi wymiany walut : Usługi -> FX Pl@net
  • aktywacja aplikacji mobilnej GOdealer – po uprzedniej aktywacji usługi FX Pl@net
  • w aplikacji GOmobile – Usługi – Kantor.

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta) - aktywacja usługi FX Pl@net
  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu : usługi -> FX Pl@net – aktywacja usługi wymiany walut : Usługi -> FX Pl@net
  • aktywacja aplikacji mobilnej GOdealer – po uprzedniej aktywacji usługi FX Pl@net
  • w aplikacji GOmobile – Usługi – Kantor.

 

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta) - aktywacja usługi FX Pl@net
  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu – aktywacja usługi wymiany walut : Usługi -> FX Pl@net
  • aktywacja aplikacji mobilnej GOdealer – po uprzedniej aktywacji usługi FX Pl@net
  • w aplikacji GOmobile – Usługi – Kantor.


Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu – aktywacja usługi wymiany walut : Usługi -> FX Pl@net
  • aktywacja aplikacji mobilnej GOdealer – po uprzedniej aktywacji usługi FX Pl@net
  • w aplikacji GOmobile – Usługi – Kantor.

 

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu – aktywacja usługi wymiany walut : Usługi -> FX Pl@net – w zależności od ograniczenia
  • aktywacja aplikacji mobilnej GOdealer – po uprzedniej aktywacji usługi FX Pl@net  – w zależności od ograniczenia
  • w aplikacji GOmobile – Usługi – Kantor – w zależności od ograniczenia.

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu – aktywacja usługi wymiany walut : Usługi -> FX Pl@net
  • aktywacja aplikacji mobilnej GOdealer – po uprzedniej aktywacji usługi FX Pl@net
  • w aplikacji GOmobile – Usługi – Kantor.

 

Jak korzystać z platformy do wymiany walut

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu, sekcja : Usługi -> FX Pl@net (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji mobilnej GOdealer   (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile – Usługi - Kantor (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • telefonicznie, kontakt z dealerem tel. 22 585 37 50
  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu, sekcja : Usługi -> FX Pl@net
  • w aplikacji mobilnej GOdealer
  • w aplikacji GOmobile – Usługi – Kantor

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu, sekcja : Usługi -> FX Pl@net
  • w aplikacji mobilnej GOdealer
  • w aplikacji GOmobile – Usługi - Kantor

 

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu, sekcja : Usługi -> FX Pl@net
  • w aplikacji mobilnej GOdealer
  • w aplikacji GOmobile – Usługi - Kantor

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu, sekcja : Usługi -> FX Pl@net
  • w aplikacji mobilnej GOdealer
  • w aplikacji GOmobile – Usługi - Kantor
     

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • telefonicznie, kontakt z dealerem tel. 22 585 37 50
  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu, sekcja : Usługi -> FX Pl@net - w zależności od ograniczenia
  • w aplikacji GOdealer - w zależności od ograniczenia
  • w aplikacji GOmobile – Usługi – Kantor - w zależności od ograniczenia

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • telefonicznie, kontakt z dealerem tel. 22 585 37 50
  • w bankowości elektronicznej, po zalogowaniu : usługi -> FX Pl@net
  • w aplikacji GOdealer
  • w aplikacji GOmobile – Usługi – Kantor

Wnioskowanie o ubezpieczenie GOtravel w aplikacji GOmobile dla użytkowników aplikacji

 

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest niedostępna

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowana

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania

Bez zaangażowania mowy,  usługa jest dostępna z ograniczeniami -jesteśmy w trakcie dostosowania

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowania

 

Jak zarządzać produktem ubezpieczeniowym

 Zarządzanie obsługą produktu (np. zgłoszenie zdarzenia ubezpieczeniowego) GOtravel po stronie Ubezpieczyciela

Sprawdź dostępność usług Biura Maklerskiego

Fundusze inwestycyjne oraz IKE/IKZE
Rachunek maklerski
Doradztwo Inwestycyjne
Usługa zarządzania portfelami dla Klientów bankowości prywatnej

Jak zawrzeć umowę PPZ

(usługa przyjmowania i przekazywania zleceń dotyczących jednostek uczestnictwa oraz certyfikatów inwestycyjnych funduszy inwestycyjnych w Biurze Maklerskim BNP Paribas Bank Polska S.A.)

 

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest niedostępna

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

 

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:


Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w aplikacji GOmobile
  • w bankowości GOonline

 

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Jak składać dyspozycje i zlecenia

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest dostępna:

  • telefonicznie (dotyczy realizacji zleceń po uprzednim zawarciu umowy, usługa dla klientów GoOptima oraz Wealth Management)

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię/telefonicznie  (dotyczy realizacji zleceń po uprzednim zawarciu umowy, usługa dla klientów GoOptima oraz Wealth Management)
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię/telefonicznie (dotyczy realizacji zleceń po uprzednim zawarciu umowy, usługa dla klientów GoOptima oraz Wealth Management)
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • przez infolinię/telefonicznie z tłumaczem PJM (dotyczy realizacji zleceń po uprzednim zawarciu umowy, usługa dla klientów GoOptima oraz Wealth Management)
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile

 

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile

 

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • na infolinii/telefonicznie (dotyczy realizacji zleceń po uprzednim zawarciu umowy, usługa dla klientów GoOptima oraz Wealth Management)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • na infolinii/telefonicznie (dotyczy realizacji zleceń po uprzednim zawarciu umowy, usługa dla klientów GOoptima oraz Wealth Management
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

Jak zawrzeć umowę o prowadzenie rachunku maklerskiego

 

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest niedostępna

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

 

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:


Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w aplikacji GOmobile
  • w bankowości GOonline


Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Jak korzystać z rachunku maklerskiego

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest niedostępna

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię/telefonicznie poprzez kontakt z Maklerem
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię/telefonicznie poprzez kontakt z Maklerem
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
  • w aplikacji GoMakler
  • w systemie SidomaWeb
  • w systemie Sidoma Proffesional
  • w systemie Gowebmakler

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
  • w aplikacji GoMakler
  • w systemie SidomaWeb
  • w systemie Sidoma Proffesional
  • w systemie Gowebmakler


Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
  • w aplikacji GoMakler
  • w systemie SidomaWeb
  • w systemie Sidoma Proffesional
  • w systemie Gowebmakler

 

Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
  • w aplikacji GoMakler
  • w systemie SidomaWeb
  • w systemie Sidoma Proffesional
  • w systemie Gowebmakler


Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • na infolinii/telefonicznie poprzez kontakt  z Maklerem
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GoMakler (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie SidomaWeb (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie Sidoma Proffesional (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie Gowebmakler (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • na infolinii/telefonicznie
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GoMakler (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie SidomaWeb (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie Sidoma Proffesional (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie Gowebmakler (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

Jak zawrzeć umowę o doradztwo inwestycyjne

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest niedostępna

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

 

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:


Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

 

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

 

Jak korzystać z usługi doradztwa inwestycyjnego

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest niedostępna

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • przez infolinię/telefonicznie
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GoMakler (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie SidomaWeb (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie Sidoma Proffesional (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie Gowebmakler (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
  • w aplikacji GoMakler
  • w systemie SidomaWeb
  • w systemie Sidoma Proffesional
  • w systemie Gowebmakler

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GoMakler
  • w systemie SidomaWeb
  • w systemie Sidoma Proffesional
  • w systemie Gowebmakler


Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z pętlą indukcyjną (Znajdź centrum Klienta)
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile
  • w aplikacji GoMakler
  • w systemie SidomaWeb
  • w systemie Sidoma Proffesional
  • w systemie Gowebmakler


Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GoMakler
  • w systemie SidomaWeb
  • w systemie Sidoma Proffesional
  • w systemie Gowebmakler


Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • na infolinii/telefonicznie
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GoMakler  (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie SidomaWeb (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie Sidoma Proffesional (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie Gowebmakler (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • na infolinii/telefonicznie
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GoMakler  (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie SidomaWeb (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie Sidoma Proffesional (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w systemie Gowebmakler (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

Jak zawrzeć umowę o zarządzanie portfelem

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest niedostępna

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

 

Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:


Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

 

Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

 

Jak korzystać z usługi zarządzania portfelem

Bez zaangażowania wzroku, usługa jest niedostępna

 

Przy ograniczonej zdolności widzenia, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Bez konieczności widzenia barw, usługa jest dostępna:

 

Bez zaangażowania słuchu, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta z tłumaczem PJM (Znajdź centrum Klienta)
  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)


Przy ograniczonej zdolności słyszenia, usługa jest dostępna:


Bez zaangażowania mowy, usługa jest dostępna:

  • w bankowości GOonline
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)


Bez zaangażowania sprawności manualnej, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Przy ograniczonej mobilności, usługa jest dostępna:

  • w centrum Klienta (Znajdź centrum Klienta)
  • w bankowości GOonline (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)
  • w aplikacji GOmobile (z ograniczeniami – jesteśmy w trakcie dostosowywania)

 

Czego dotyczy Twoje pytanie?

  • Nie wymaga zaangażowania wzroku

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

    Umożliwia korzystanie przy ograniczonej zdolności widzenia

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta w bankowości GOonline i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

    Nie wymaga zdolności widzenia barw

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta, w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga zaangażowania słuchu

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta z tłumaczem PJM, w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga użycia mowy

    Usługa jest dostępna w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga sprawności manualnej

    Usługa jest dostępna z ograniczeniami w bankowości GOonline (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile) i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

  • Nie wymaga zaangażowania wzroku

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

    Umożliwia korzystanie przy ograniczonej zdolności widzenia

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta w bankowości GOonline i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

    Nie wymaga zdolności widzenia barw

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta, w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga zaangażowania słuchu

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta z tłumaczem PJM, w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga użycia mowy

    Usługa jest dostępna w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga sprawności manualnej

    Usługa jest dostępna z ograniczeniami w bankowości GOonline (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile) i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

  • Nie wymaga zaangażowania wzroku

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

    Umożliwia korzystanie przy ograniczonej zdolności widzenia

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta w bankowości GOonline i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

    Nie wymaga zdolności widzenia barw

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta, w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga zaangażowania słuchu

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta z tłumaczem PJM, w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga użycia mowy

    Usługa jest dostępna w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga sprawności manualnej

    Usługa jest dostępna z ograniczeniami w bankowości GOonline (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile) i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

  • Nie wymaga zaangażowania wzroku

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

    Umożliwia korzystanie przy ograniczonej zdolności widzenia

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta w bankowości GOonline i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

    Nie wymaga zdolności widzenia barw

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta, w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga zaangażowania słuchu

    Usługa jest dostępna w centrum Klienta z tłumaczem PJM, w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga użycia mowy

    Usługa jest dostępna w bankowości GOonline i w aplikacji GOmobile

    Nie wymaga sprawności manualnej

    Usługa jest dostępna z ograniczeniami w bankowości GOonline (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile) i z ograniczeniami w aplikacji GOmobile (dowiedz się więcej o dostępności GOmobile)

dostępność komunikacyjno-informacyjna

Polski język migowy
PJM

 

dowiedz się więcej >

Standard
prostego języka

 

dowiedz się więcej >

Dostępność
dokumentów

 

dowiedz się więcej >

dostępność architektoniczna

Udogodnienia
Bank bez barier

 

dowiedz się więcej >

Wyszukiwarka dostępnych
centrów Klienta

 

dowiedz się więcej >

Wyszukiwarka dostępnych
bankomatów

 

dowiedz się więcej >