Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 
 
ŁATWA I BEZPIECZNA

Aplikacja GOmobile
BANKOWOŚĆ W TELEFONIE

Konto? Przelew? Gdziekolwiek jesteś!

 

2 miejsce w kategorii Bankowość Zdalna
w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka

Codzienna bankowość w zasięgu ręki 

Korzystając z aplikacji na Twoim telefonie, możesz wygodnie i bezpiecznie załatwiać codzienne sprawy bankowe, gdziekolwiek jesteś i kiedy chcesz. Aplikacja GOmobile umożliwia szybki dostęp do Twojego konta, wykonywania operacji bankowych i historii transakcji, a korzystanie z niej jest równie bezpieczne, jak z serwisu transakcyjnego na komputerze.

Cieszymy się, że zajęliśmy drugie miejsce w kategorii Bankowość Zdalna w najnowszej edycji rankingu Newsweek Polska.

Jak pobrać aplikację GOmobile na telefon

Aplikacja GOmobile została zaprojektowana dla telefonów z systemami Android i iOS. Aby zacząć z niej korzystać, pobierz aplikację na telefon:

Dla telefonów z systemem Android

Dla telefonów z systemem iOS

Get it on Google play Download on the App Store

Zobacz FILM jak zacząć korzystać z GOmobile

 

Jak zacząć korzystać z GOmobile? 

Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

• podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Możesz też użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
• wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
• ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
• zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

wideoweryfikacja

Nie masz u nas konta? Teraz w kilku prostych krokach założysz konto w aplikacji GOmobile

Wszystko bez wychodzenia z domu, dzięki wideoweryfikacji - potwierdzeniu tożsamości telefonem

Zobacz jak otworzyć konto

MOBILNA AUTORYZACJA

potwierdzanie transakcji zlecanych w bankowości internetowej GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile

  • Wygodnie - po prostu kliknij w powiadomienie na telefonie, jeśli dane operacji się zgadzają, kliknij  Zatwierdź i wpisz PIN używany do logowania do GOmobile. Nie musisz już przepisywać kodu SMS do bankowości internetowej!
  • Przejrzyście - w powiadomieniu autoryzacyjnym widzisz szczegóły operacji.
  • Bezpiecznie - stosujemy zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa. Aplikacja mobilna nie jest związana z numerem telefonu, dzięki czemu nie można skopiować karty SIM.

Powiadomienie w telefonie

Sprawdź szczegóły operacji

Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?

Mobilna autoryzacja może być aktywna tylko na jednym telefonie. Jeśli chcesz zmienić telefon na inny, zaloguj się na nim do aplikacji GOmobile.
Na dolnym pasku kliknij Profil, następnie Mobilna autoryzacja. Zobaczysz informację, na jakim urządzeniu mobilna autoryzacja jest aktywna.

Dodatkowe odpowiedzi

  • Gdzie sprawdzić lub zmienić metodę autoryzacji?

    W systemie bankowości internetowej GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Sposób autoryzacji > Edytuj

    lub

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

     

    Jeśli korzystasz z dwuetapowego procesu logowania do bankowości internetowej GOonline (hasło + wpisanie kodu SMS) pamiętaj, że zmiana metody autoryzacji operacji nie spowoduje zmiany sposobu logowania.

    Jeśli chcesz, aby logowanie do GOonline również odbywało się po zatwierdzeniu w aplikacji mobilnej, możesz to zmienić w ustawieniach GOonline:
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Hasło i sposób logowania > Edytuj

  • Co zrobić, jeśli nie otrzymam powiadomienia na telefon?

    Trzy najczęstsze powody, dlaczego możesz nie otrzymać powiadomienia autoryzacyjnego na telefon to:

    1. Nieaktywna mobilna autoryzacja

    Sprawdź, czy na telefonie masz aktywną mobilną autoryzację. Zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie: Gdzie sprawdzić, na jakich urządzeniach jest aktywna aplikacja GOmobile?

    Jeśli nie masz aktywnej mobilnej autoryzacji na wybranym telefonie, możesz zmienić urządzenie według wskazówek powyżej - zapoznaj się z Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?

     

    2. Brak dostępu do internetu

    Sprawdź, czy masz włączony dostęp do internetu w telefonie. W razie potrzeby, włącz internet.

     

    3. Brak zgody na wyskakujące powiadomienia w telefonie

    Sprawdź w ustawieniach telefonu, czy masz włączoną zgodę na otrzymywanie powiadomień z aplikacji GOmobile. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, usuń i ponownie pobierz aplikację GOmobile – to przywróci domyślne ustawienia powiadomień i zgodę na ich otrzymywanie.

     

    Nawet jeżeli nie otrzymujesz powiadomień na wyświetlaczu telefonu, możesz autoryzować operację w aplikacji GOmobile. Po prostu uruchom aplikację, a od razu wyświetli się powiadomienie o mobilnej autoryzacji. Zapoznaj się ze szczegółami transakcji, kliknij Zatwierdź i potwierdź operację PIN-em.

  • Gdzie sprawdzić, na jakich telefonach jest aktywna aplikacja GOmobile?

    W systemie bankowości internetowej  GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Moje urządzenia i kanały dostępu > Zapamiętane urządzenia mobilne > Pokaż listę

    lub

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

    Jeśli mobilna autoryzacja jest włączona na innym urządzeniu, niż to na którym sprawdzasz, wyświetlimy informację o modelu urządzenia, na którym autoryzujesz operacje. Możesz też z tego miejsca od razy włączyć mobilną autoryzację na tym telefonie.

  • Nie pamiętam PIN-u do aplikacji mobilnej - co mam zrobić, aby zatwierdzić operację?

    Najpierw skasuj dane aplikacji, możesz zrobić to na dwa sposoby:

    1. Odinstaluj i zainstaluj aplikację ponownie.

     

    1. Skorzystaj z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij 3 kropeczki w prawym górnym rogu, a następnie Dezaktywacja.

    Następnie aktywuj ponownie aplikację:

    1. Kliknij Aktywuj aplikację.
    2. Wybierz opcję Podaj login i wpisz identyfikator, którego używasz w bankowości internetowej GOonline.
    3. Kliknij Dalej.
    4. Wpisz nazwisko panieńskie matki, a następnie przejdź Dalej.
    5. Otrzymasz wiadomość SMS z kodem do aktywacji aplikacji – wprowadź go w odpowiednim polu.
    6. Ustal własny PIN do aplikacji. Musisz wprowadzić go dwukrotnie.
    7. Na ekranie telefonu zobaczysz potwierdzenie aktywowania aplikacji.
    8. Możesz już zalogować się do GOmobile.
       

    Po nadaniu nowego PIN-u, włącz na tym urządzeniu mobilną autoryzację (na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja), a następnie ponów operację w GOonline, aby otrzymać nowe powiadomienie.

  • Ile jest czasu na potwierdzenie transakcji?

    Transakcja powinna być potwierdzona w przeciągu 5 minut.

  • Dlaczego powiadomienie nie przyszło na mój telefon, tylko współwłaściciela konta?

    Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na jeden telefon, przypisany do mobilnej autoryzacji lub kodu SMS. 

    Sprawdzić, na który telefon przychodzą powiadomienia:

    W systemie bankowości internetowej  GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Moje urządzenia i kanały dostępu > Zapamiętane urządzenia mobilne > Pokaż listę

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

    Jeśli mobilna autoryzacja jest włączona na innym urządzeniu, niż to na którym sprawdzasz, wyświetlimy informację o modelu urządzenia, na którym autoryzujesz operacje.

  • Czy dostanę powiadomienie, jeśli nie mam internetu w telefonie?

    Niestety, nie. Aby otrzymywać powiadomienia w telefonie z aplikacji GOmobile, potrzebny jest dostęp do internetu. 

  • Skąd mogę mieć pewność, że komunikat wysyła mój bank?

    Powiadomienia przychodzą chwilę po zleconej transakcji w systemie bankowości internetowej GOonline. Zawsze należy zweryfikować szczegóły powiadomienia aby upewnić się, że zgadzają się z zleceniem w GOonline.

    W przypadku, gdy dane się nie zgadzają lub pojawią się inne wątpliwości, odrzuć autoryzację i niezwłocznie skontaktuj się z bankiem.

  • Jak wyłączyć mobilną autoryzację i włączyć autoryzację kodami SMS?

    W systemie bankowości internetowej GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Sposób autoryzacji > Edytuj

    Wybierz Wiadomość SMS i kliknij ZAPISZ

    Zmiana metody autoryzacji wymaga zatwierdzenia dotychczasową metodą autoryzacji (tzn. jeśli zmieniasz mobilną autoryzację na kody SMS, musisz potwierdzić zmianę w aplikacji mobilnej).

Rozwińzobacz mniej

zobacz jak łatwo kupisz Ubezpieczenie podróżne   w  APLIKACJI 

Jak kupić ubezpieczenie GOtravel?

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej
  • Kliknij w GOtravel na ekranie głównym
  • Wybierz cel i czas podróży, podaj wszelkie niezbędne dane osób ubezpieczonych i przelicz pełną kwotę ubezpieczenia
  • Zapłać wygodnie w aplikacji

 

Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu turystycznym GOtravel

Najczęściej zadawane pytania

  • Jaka jest różnica między bankowością mobilną a elektroniczną?

    Bankowość mobilna to aplikacja – program, który użytkownik instaluje na swoim telefonie. Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach z systemem Android i iOS.

    Bankowość internetowa dostępna jest za pośrednictwem przeglądarki – na telefonie, tablecie i komputerze. Nasza bankowość internetowa przygotowana jest w taki sposób, żeby dostosowywała się do wielkości dowolnego urządzenia.

  • Co to jest aplikacja mobilna?

    Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na smartfonie, kóre umożliwia dostęp do rachunków i korzystanie z usług bankowych.

  • Czy aplikację GOmobile mogę zainstalować na każdym telefonie komórkowym?

    Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android (w wersji 5.0 i nowszych) i iOS (w wersji 11.0 i nowszych).

  • Czy mogę korzystać z aplikacji GOmobile za pomocą przeglądarki na moim komputerze?

    Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
    Za pomocą przeglądarki możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • Co to jest App Store i GooglePlay?

    App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone i iPad, które korzystają z systemu operacyjnego iOS.

    Google Play to internetowy sklep Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, które korzystają z systemu operacyjnego Android.

    Ze sklepów App Store i Google Play możesz pobrać aplikację GOmobile.

  • Do jakich informacji mam dostęp bez logowania się do aplikacji?

    Przed zalogowaniem do aplikacji możesz:

    • sprawdzić saldo rachunku (możesz wybrać, czy chcesz, żebyśmy prezentowali saldo kwotowo czy procentowo),
    • zrobić przelew do 5 wybranych zaufanych odbiorców,
    • płacić BLIKIEM,
    • kupować bilety komunikacji miejskiej i płacić za parkowanie,
    • znaleźć najbliższy bankomat lub placówkę.
  • Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?

    Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

  • Gdzie mogę uzyskać informację, na jakich urządzeniach aktywna jest aplikacja?

    W bankowości internetowej możesz samodzielnie sprawdzić, na jakich urządzeniach masz aktywną aplikację GOmobile.

    Po zalogowaniu do GOonline przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne.

    Możesz także skontaktować się z  infolinią lub oddziałem.

  • Jak dezaktywować GOmobile?

    Możesz:

    • odinstalować aplikację bezpośrednio na telefonie,
    • skorzystać z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij menu kontekstowe (3 kropeczki w prawym górnym rogu), a następnie Dezaktywacja,
    • usunąć zaufane urządzenie w GOonline – po zalogowaniu do bankowości internetowej przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne
  • Czy bankowość mobilna jest dostępna na tabletach?

    Aplikację GOmobile możesz zainstalować tylko na telefonie z systemem Android i iOS.

    Jeśli chcesz mieć dostęp do swojego konta i innych produktów na tablecie, możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • Co zrobić w przypadku zablokowania dostępu do systemu GOmobile?

    Jeżeli podczas prób zalogowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowy kod PIN, dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
    Dostęp do bankowości mobilnej możesz odblokować w GOonline (Profil osobisty -> Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Kanał mobilny -> Odblokuj), przez infolinię lub w oddziale.

  • W jaki sposób autoryzować transakcje w bankowości mobilnej?

    Przelewy zaufane oraz przelewy pomiędzy własnymi rachunkami nie wymagają dodatkowej autoryzacji.

    Pozostałe operacje autoryzujesz kodem PIN, którego używasz też do logowania do aplikacji. Przelewy są objęte limitem kwotowym.

  • Czy limit kwotowy w GOmobile dotyczy klienta czy rachunku?

    Limit powiązany jest z transakcją a nie z rachunkiem lub z klientem.

  • Jaki jest limit dzienny dla pojedynczej transakcji wykonywanej poprzez GOmobile?

    Limit dzienny dla pojedynczej transakcji, zlecanej za pośrednictwem aplikacji mobilnej, wynosi 5000 PLN oraz 1000 PLN dla przelewu przed zalogowaniem.

  • Jak aktywować aplikację?

    Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

    • podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
    • wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
    • ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
    • zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

    Podczas aktywacji aplikacji możesz dodatkowo włączyć logowanie i autoryzację operacji odciskiem palca lub – na telefonie z systemem iOS – także za pomocą Face ID. Tę opcje znajdziesz też w ustawieniach aplikacji.

  • Zgubiłem/-am urządzenie z zainstalowaną aplikacją. Co zrobić?

    Zablokuj kanał mobilny:

    • w bankowości internetowej GOonline,
    • na infolinii banku,
    • w najbliższym oddziale.

Rozwińzobacz mniej

Korzystaj bezpiecznie z bankowości mobilnej

Poznaj kilka przydanych zasad, które pomogą Ci zadbać o bezpieczeństwo Twoich danych i środków zgromadzonych na rachunkach:

 

  • Nie podawaj kodów BLIK inny osobom (np. za pośrednictwem komunikatorów internetowych, przez telefon itp.), weryfikuj szczegóły operacji przed jej potwierdzeniem.
  • Nie wprowadzaj kodów SMS w innych miejscach niż aplikacja mobilna (podczas aktywacji aplikacji) lub bankowość internetowa (autoryzacja operacji)
  • Jeśli w aplikacji mobilnej autoryzujesz operację z bankowości internetowej lub płatność kartą w internecie, zanim zaakceptujesz operację, sprawdź jej szczegóły.
  • Nie udostępniaj swojego urządzenia oraz poufnych danych do logowania osobom trzecim.
  • Blokuj telefon komórkowy przy użyciu znanego wyłącznie Tobie hasła/kodu PIN/znaku graficznego (w opcji wzór nie jest widoczny). Możesz również ustawić dodatkowy PIN zabezpieczający na karcie SIM.
  • Instaluj aplikacje pochodzące tylko z oficjalnych źródeł (GooglePlay, AppStore).
  • Nigdy nie instaluj żadnych aplikacji z nieznanych źródeł. Jeśli ktoś Cię o to prosi, prawdopodobnie jest to próba zainstalowania szkodliwego oprogramowania na Twoim telefonie.
  • Uważaj na wiadomości SMS /MMS /e-mail od nieznanych nadawców. Mogą one zawierać linki do stron ze złośliwym oprogramowaniem bądź do fałszywych stron bankowości elektronicznej.
  • Zweryfikuj ustawione limity na transakcje z aplikacji mobilnej po zalogowaniu do GOonline.

 

Zobacz więcej informacji na temat bezpieczeństwa na stronie: www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo

Dokumenty  DO  POBRANIA

 
Poznaj GOmobile
 
GOmobile ПОГЛЯНЬТЕ, ЯК ЦЕ ПРОСТО!

Korzystaj z płatności mobilnych

1 Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) na 1.02.2021 r. wynosi 12,42%. Kredyt gotówkowy udzielany jest w kanałach: system bankowości internetowej GOonline, aplikacja mobilna GOmobile do 30 000 zł na okres do 60 miesięcy. Szczegóły dostępne na stronie Kredytu Gotówkowego.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

Pełna lista miast dostępna jest na stronie: http://www.mobilet.pl/?page_id=10

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand