Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 
 
ŁATWA I BEZPIECZNA

Aplikacja GOmobile
BANKOWOŚĆ W TELEFONIE

Konto? Przelew? Gdziekolwiek jesteś!

 

2 miejsce w kategorii Bankowość Zdalna
w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka

Codzienna bankowość w zasięgu ręki 

Korzystając z aplikacji na Twoim telefonie, możesz wygodnie i bezpiecznie załatwiać codzienne sprawy bankowe, gdziekolwiek jesteś i kiedy chcesz. Aplikacja GOmobile umożliwia szybki dostęp do Twojego konta, wykonywania operacji bankowych i historii transakcji, a korzystanie z niej jest równie bezpieczne, jak z serwisu transakcyjnego na komputerze.

Cieszymy się, że zajęliśmy drugie miejsce w kategorii Bankowość Zdalna w najnowszej edycji rankingu Newsweek Polska.

Jak pobrać aplikację GOmobile na telefon

Aplikacja GOmobile została zaprojektowana dla telefonów z systemami Android i iOS. Aby zacząć z niej korzystać, pobierz aplikację na telefon:

Dla telefonów z systemem Android

Dla telefonów z systemem iOS

Get it on Google play Download on the App Store

Zobacz FILM jak zacząć korzystać z GOmobile

 

Jak zacząć korzystać z GOmobile? 

Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

• podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Możesz też użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
• wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
• ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
• zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

Nie masz u nas konta? Teraz w kilku prostych krokach założysz konto poprzez wideoweryfikację

Wszystko bez wychodzenia z domu, wystarczy pobrać aplikację GOmobile

Zobacz jak otworzyć konto

zobacz jak łatwo kupisz Ubezpieczenie podróżne   w  APLIKACJI 

Jak kupić ubezpieczenie GOtravel?

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej
  • Kliknij w GOtravel na ekranie głównym
  • Wybierz cel i czas podróży, podaj wszelkie niezbędne dane osób ubezpieczonych i przelicz pełną kwotę ubezpieczenia
  • Zapłać wygodnie w aplikacji

 

Dowiedz się więcej o ubezpieczeniu turystycznym GOtravel

Najczęściej zadawane pytania

  • Jaka jest różnica między bankowością mobilną a elektroniczną?

    Bankowość mobilna to aplikacja – program, który użytkownik instaluje na swoim telefonie. Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach z systemem Android i iOS.

    Bankowość internetowa dostępna jest za pośrednictwem przeglądarki – na telefonie, tablecie i komputerze. Nasza bankowość internetowa przygotowana jest w taki sposób, żeby dostosowywała się do wielkości dowolnego urządzenia.

  • Co to jest aplikacja mobilna?

    Aplikacja mobilna to specjalne oprogramowanie instalowane na smartfonie, kóre umożliwia dostęp do rachunków i korzystanie z usług bankowych.

  • Czy aplikację GOmobile mogę zainstalować na każdym telefonie komórkowym?

    Aplikację GOmobile możesz zainstalować na telefonach komórkowych z systemem Android (w wersji 5.0 i nowszych) i iOS (w wersji 11.0 i nowszych).

  • Czy mogę korzystać z aplikacji GOmobile za pomocą przeglądarki na moim komputerze?

    Aplikacja GOmobile została przygotowana wyłącznie dla telefonów komórkowych.
    Za pomocą przeglądarki możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • Co to jest App Store i GooglePlay?

    App Store to internetowy sklep Apple Inc. z aplikacjami dla urządzeń iPhone i iPad, które korzystają z systemu operacyjnego iOS.

    Google Play to internetowy sklep Google z muzyką, filmami, e-bookami oraz aplikacjami przeznaczonymi na urządzenia mobilne, które korzystają z systemu operacyjnego Android.

    Ze sklepów App Store i Google Play możesz pobrać aplikację GOmobile.

  • Do jakich informacji mam dostęp bez logowania się do aplikacji?

    Przed zalogowaniem do aplikacji możesz:

    • sprawdzić saldo rachunku (możesz wybrać, czy chcesz, żebyśmy prezentowali saldo kwotowo czy procentowo),
    • zrobić przelew do 5 wybranych zaufanych odbiorców,
    • płacić BLIKIEM,
    • kupować bilety komunikacji miejskiej i płacić za parkowanie,
    • znaleźć najbliższy bankomat lub placówkę.
  • Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej?

    Pobranie i korzystanie z aplikacji GOmobile jest bezpłatne. Należy jednak pamiętać, że podczas pobierania aplikacja nawiązuje połączenie z Internetem. Sprawdź, jakie opłaty nalicza operator Twojej sieci komórkowej za transmisję danych.

  • Gdzie mogę uzyskać informację, na jakich urządzeniach aktywna jest aplikacja?

    W bankowości internetowej możesz samodzielnie sprawdzić, na jakich urządzeniach masz aktywną aplikację GOmobile.

    Po zalogowaniu do GOonline przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne.

    Możesz także skontaktować się z  infolinią lub oddziałem.

  • Jak dezaktywować GOmobile?

    Możesz:

    • odinstalować aplikację bezpośrednio na telefonie,
    • skorzystać z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij menu kontekstowe (3 kropeczki w prawym górnym rogu), a następnie Dezaktywacja,
    • usunąć zaufane urządzenie w GOonline – po zalogowaniu do bankowości internetowej przejdź do sekcji Profil osobisty, a następnie: Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Zapamiętane urządzenia mobilne
  • Czy bankowość mobilna jest dostępna na tabletach?

    Aplikację GOmobile możesz zainstalować tylko na telefonie z systemem Android i iOS.

    Jeśli chcesz mieć dostęp do swojego konta i innych produktów na tablecie, możesz skorzystać z bankowości internetowej GOonline.

  • Co zrobić w przypadku zablokowania dostępu do systemu GOmobile?

    Jeżeli podczas prób zalogowania pięć razy z rzędu podasz nieprawidłowy kod PIN, dostęp do kanału mobilnego zostanie zablokowany. Jest to zabezpieczenie przed próbą odgadnięcia kodu PIN przez osobę nieuprawnioną.
    Dostęp do bankowości mobilnej możesz odblokować w GOonline (Profil osobisty -> Ustawienia -> Moje urządzenia i kanały dostępu -> Kanał mobilny -> Odblokuj), przez infolinię lub w oddziale.

  • W jaki sposób autoryzować transakcje w bankowości mobilnej?

    Przelewy zaufane oraz przelewy pomiędzy własnymi rachunkami nie wymagają dodatkowej autoryzacji.

    Pozostałe operacje autoryzujesz kodem PIN, którego używasz też do logowania do aplikacji. Przelewy są objęte limitem kwotowym.

  • Czy limit kwotowy w GOmobile dotyczy klienta czy rachunku?

    Limit powiązany jest z transakcją a nie z rachunkiem lub z klientem.

  • Jaki jest limit dzienny dla pojedynczej transakcji wykonywanej poprzez GOmobile?

    Limit dzienny dla pojedynczej transakcji, zlecanej za pośrednictwem aplikacji mobilnej, wynosi 5000 PLN oraz 1000 PLN dla przelewu przed zalogowaniem.

  • Jak aktywować aplikację?

    Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub App Store i następnie:

    • podaj swój login do bankowości internetowej i nazwisko panieńskie matki. Jeśli nie pamiętasz loginu możesz użyć numeru PESEL lub numeru paszportu,
    • wprowadź kod otrzymany w wiadomości SMS,
    • ustaw kod PIN, który będzie używany do logowania i autoryzacji operacji w aplikacji,
    • zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego PINu , aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji aplikacji. Kod PIN, posłuży do kolejnych logowań do aplikacji oraz do autoryzacji operacji.

    Podczas aktywacji aplikacji możesz dodatkowo włączyć logowanie i autoryzację operacji odciskiem palca lub – na telefonie z systemem iOS – także za pomocą Face ID. Tę opcje znajdziesz też w ustawieniach aplikacji.

  • Zgubiłem/-am urządzenie z zainstalowaną aplikacją. Co zrobić?

    Zablokuj kanał mobilny:

    • w bankowości internetowej GOonline,
    • na infolinii banku,
    • w najbliższym oddziale.

Rozwińzobacz mniej

Korzystaj bezpiecznie z bankowości mobilnej

Poznaj kilka przydanych zasad, które pomogą Ci zadbać o bezpieczeństwo Twoich danych i środków zgromadzonych na rachunkach:

 

  • Nie podawaj kodów BLIK inny osobom (np. za pośrednictwem komunikatorów internetowych, przez telefon itp.), weryfikuj szczegóły operacji przed jej potwierdzeniem.
  • Nie wprowadzaj kodów SMS w innych miejscach niż aplikacja mobilna (podczas aktywacji aplikacji) lub bankowość internetowa (autoryzacja operacji)
  • Jeśli w aplikacji mobilnej autoryzujesz operację z bankowości internetowej lub płatność kartą w internecie, zanim zaakceptujesz operację, sprawdź jej szczegóły.
  • Nie udostępniaj swojego urządzenia oraz poufnych danych do logowania osobom trzecim.
  • Blokuj telefon komórkowy przy użyciu znanego wyłącznie Tobie hasła/kodu PIN/znaku graficznego (w opcji wzór nie jest widoczny). Możesz również ustawić dodatkowy PIN zabezpieczający na karcie SIM.
  • Instaluj aplikacje pochodzące tylko z oficjalnych źródeł (GooglePlay, AppStore).
  • Nigdy nie instaluj żadnych aplikacji z nieznanych źródeł. Jeśli ktoś Cię o to prosi, prawdopodobnie jest to próba zainstalowania szkodliwego oprogramowania na Twoim telefonie.
  • Uważaj na wiadomości SMS /MMS /e-mail od nieznanych nadawców. Mogą one zawierać linki do stron ze złośliwym oprogramowaniem bądź do fałszywych stron bankowości elektronicznej.
  • Zweryfikuj ustawione limity na transakcje z aplikacji mobilnej po zalogowaniu do GOonline.

 

Zobacz więcej informacji na temat bezpieczeństwa na stronie: www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo

Dokumenty  DO  POBRANIA

 
Poznaj GOmobile
 
GOmobile ПОГЛЯНЬТЕ, ЯК ЦЕ ПРОСТО!

Korzystaj z płatności mobilnych

1 Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) na 1.02.2021 r. wynosi 12,42%. Kredyt gotówkowy udzielany jest w kanałach: system bankowości internetowej GOonline, aplikacja mobilna GOmobile do 30 000 zł na okres do 60 miesięcy. Szczegóły dostępne na stronie Kredytu Gotówkowego.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

Pełna lista miast dostępna jest na stronie: http://www.mobilet.pl/?page_id=10

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand