Bank zmieniającego się świata Szlachetna Paczka
 
 
świat potrzebuje rozwiązań przyjaznych dla człowieka i środowiska

Karta mobilna
w twoim telefonie

wspieramy cele zrównoważonego rozwoju
Dostępność
Oddziały
Telefon
Mobile

 

Zależy nam na środowisku. Troska o jego dobro to jeden z kluczowych Celów Zrównoważonego Rozwoju, które wspieramy.
Dzięki karcie mobilnej możesz zadbać o swoją wygodę i planetę jednocześnie. Zapłacisz kartą w telefonie i zmniejszysz ilość plastiku, która trafi do środowiska.

Wspieramy
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ

cel 7

Zmieniaj świat razem z nami > Otwiera się w nowym oknie.

Korzyści posiadania karty mobilnej

Aby korzystać z karty mobilnej potrzebujesz telefonu z technologią NFC i włączonym dostępem do internetu oraz aplikacji GOmobile w wersji co najmniej 2.10 lub wyższej. Jeśli jej nie posiadasz – pobierz, korzystając ze sklepu App Store (dla iOS) lub Google Play (dla Android).

Jak zamówić kartę mobilną

w aplikacji GOmobile

Podczas procesu otwierania konta z wideoweryfikacją

 

ZOBACZ WIĘCEJ Otwiera się w nowym oknie.

w Centrum Telefonicznym

W kilka minut składasz wniosek o wydanie karty mobilnej,
możesz ją aktywować i nadać PIN podczas tej samej rozmowy.

(22) 134 00 00
lub
+48 500 990 500

Opłata za połączenie wg cennika operatora

w oddziale Banku BNP Paribas

Teraz masz także możliwość rezerwacji spotkania z Doradcą na konkretną godzinę.
Umów się na wygodny dla Ciebie termin i oszczędzaj swój czas!

ZNAJDŹ ODDZIAŁ Otwiera się w nowym oknie.

     Klienci Wealth Management - zapraszamy do kontaktu z osobistym doradcą      ZNAJDŹ DORADCĘ Otwiera się w nowym oknie.

Jak aktywować kartę mobilną i nadać jej PIN

w aplikacji mobilnej GOmobile

W aplikacji mobilnej Gomobile

wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

w bankowości internetowej GOonline

W bankowości internetowej GOonline

wybierz:
Moje Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN

Zaloguj się

w Centrum Telefonicznym

Przez telefon
(22) 134 00 00

lub
+48 500 990 500

Opłata za połączenie wg cennika operatora

Jak płacić kartą mobilną w sklepie stacjonarnym

Karta mobilna to wygodny sposób na codzienne zakupy bez portfela.
Możesz nią płacić we wszystkich sklepach akceptujących płatności zbliżeniowe tak jak zwykłą kartą.

1
dodaj kartę

Dodaj kartę mobilną

do Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, Swatch PAY!

2
Sprawdź kwotę transakcji na terminalu

Sprawdź kwotę transakcji na terminalu

3
Zbliż telefon

Zbliż telefon lub zegarek/opaskę do terminala płatniczego

4
Potwierdź transakcję PIN

Potwierdź transakcję PIN

jeżeli jest to wymagane

Najczęściej zadawane pytania

  • Z karty można skorzystać zaraz po jej wydaniu. Wystarczy ją aktywować i nadać PIN.

  • Pełne dane karty (16 cyfrowy numer karty, kod CVC2/CVV2) można zobaczyć w aplikacji mobilnej GOmobile. Dane te są niezbędne do realizacji płatności internetowych.

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Finanse > Karty > Odkryj szczegóły karty mobilnej

  • Tak, kartą mobilną można wypłacić gotówkę z bankomatu, który posiada czytnik zbliżeniowy.

  • Tak, indywidulane limity można zdefiniować w momencie wnioskowania o kartę lub dokonać zmiany limitów w trakcie jej użytkowania w:

    • aplikacji GOmobile (na dolnym pasku kliknij Finanse > Wybierz kartę mobilną > Ustawienia >Zmień limity)
    • systemie bankowości internetowej GOonline (wejdź w Moje finanse > Karty > Szczegóły karty > Limity transakcyjne > Ustawienia Zmień limity)
    • zadzwoń na infolinię banku pod numer + 48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (opłata za połączenie wg cennika operatora)
    • każdym oddziale banku.   Znajdź najbliższy oddział > Otwiera się w nowym oknie.

     

  • Opłaty za karty mobilne są takie same jak za karty w wersji plastikowej:
    Karta Otwarta na Dzisiaj Mastercard, Karta Otwarta na eŚwiat Mastercard, Karta Otwarta na Świat Mastercard, Karta Mastercard Multiwalutowa,
    szczegóły są dostępne w Taryfie Opłat i Prowizji Otwiera się w nowym oknie..

  • Kartę mobilną można zastrzec lub zablokować czasowo, wybierając jedna z poniższych możliwości:

    • w aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę),
    • w bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż),
    • na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu),
    • Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828 (tylko zastrzeżenie karty),
    • dowolnym oddziale bankuZnajdź najbliższy oddział >

     

    Zastrzeżenie karty

    Należy wybrać jeśli podejrzewasz, że Twój telefon z kartą mobilną został skradziony lub karta mobilna może być użyta bez Twojej zgody. Zastrzeżenie karty jest nieodwracalne. Po zastrzeżeniu karty, automatycznie zostanie wydana nowa karta.

     

    Blokada czasowa

    Należy ją wybrać jeśli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się Twój telefon z kartą mobilną. Odblokowanie blokady czasowej można wykonać w dowolnym momencie.

    Otwiera się w nowym oknie.

Płać mobilnie

Nie musisz mieć przy sobie portfela ani karty. Wystarczy telefon komórkowy! Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.

Płać zegarkiem lub opaską

Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.

Dokumenty

 
Taryfa Opłat i Prowizji
 
Komunikat do Umowy ramowej

Zobacz również

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.