ze wszystkich bankomatów w Polsce
Bycie w ciagłym ruchu, swoboda podróżowania – to współczesny sposób na życie.
Dlatego zadbamy o to, by nic w podróży nie ograniczało Twojej finansowej swobody!
Korzyści karty Multiwalutowej
10% ZNIŻKI NA BILETY w CINEMA CITY
Jak zamówić kartę?
Przez telefon
+48 500 990 500
+48 22 134 00 00
Informacje o ofercie dostępne w dni robocze w godz. 9:00-19:00, opłata wg cennika Operatora
Wypełniając formularz
Wypełnij formularz – oddzwonimy!
Spośród dostępnych tematów prosimy wybrać „Oferta Produktowa”.
Jak aktywować kartę i nadać jej PIN?
W aplikacji mobilnej Gomobile
wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN
Przez telefon
(22) 134 00 00
lub
+48 500 990 500
Opłata za połączenie wg cennika operatora
Najczęściej zadawane pytania
Maksymalne dzienne limity kwotowe:
- limit gotówkowy: 20 000 zł
- limit bezgotówkowy: 999 999 zł, w tym:
- limit transakcji internetowych: 999 999 zł
- limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 999 999 zł
Maksymalne dzienne limity ilościowe:
- limit gotówkowy: 5
- limit bezgotówkowy: 9 999, w tym:
- limit transakcji internetowych: 9 999
- limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 9 999
Jeżeli chcesz zmienić limity płatności, zadzwoń na infolinię Banku pod numer + 48 500 990 500 (opłata za połączenie wg cennika operatora) lub zaloguj się do serwisu bankowości internetowej. Limit można też zmienić w każdym oddziale Banku.
Limity płatności można zmienić w każdej chwili w:
- aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zmień limity)
- bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Szczegóły-> Limity transakcyjne-> Zmień limity)
- na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
- dowolnym oddziale banku
W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:
- aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
- bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
- na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
- Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
- dowolnym oddziale banku
Zastrzeżenie karty
Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.
Blokada czasowa
Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.
Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.
Zastrzeżenie karty możliwe jest w:
- aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
- bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
- na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
- Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
- dowolnym oddziale banku
W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.
Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:
- Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
- Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
- Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
- Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
- Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
- 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
- Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.
Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!
Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.
Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.
Jak zastrzec kartę?
Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile
Wybierz zakładkę Finanse >Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę
Samodzielnie w bankowości internetowej GOonline
Wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale - Zastrzeż
Przez telefon
Infolinia Banku BNP Paribas:
+48 500 990 500
+48 22 134 00 00
System Zastrzegania Kart:
+48 828 828 828
Numery czynne całą dobę, siedem dni w tygodniu, opłata za połączenie wg cennika operatora.
Płać mobilnie z kartą debetową
Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.
Jeszcze przed otrzymaniem karty możesz dodać ją do Apple Pay lub Google Pay i płacić telefonem!
Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile, wybierz kartę, następnie lub
Płać zegarkiem lub opaską
Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.
Dokumenty
1 Brak opłat za wypłaty gotówki kartą z bankomatów za granicą odnosi się do opłat pobieranych przez Bank BNP Paribas S.A.. Niezależnie od opłat Banku BNP Paribas S.A. właściciel bankomatu może pobrać dodatkową opłatę – w takim przypadku odpowiednia informacja wyświetlana jest na ekranie bankomatu.