Bank zmieniającego się świata
Otwórz konto Weź kredyt
 
 
Płać zbliżeniowo telefonem

Google Pay

w Twojej aplikacji mobilnej GOmobile

 

Portfel Google Otwiera się w nowym oknie.TM to szybka metoda płatności, która po zarejestrowaniu karty wydanej przez Bank BNP Paribas, pozwala w łatwy sposób płacić zbliżeniowo telefonem.

Z Google Pay mogą skorzystać nowi klienci oraz ci, którzy posiadają już karty debetowe, kredytowe lub obciążeniowe Banku BNP Paribas.

Zobacz jak łatwo korzystać z Google  Pay

jak dodać kartę

Jak dodać kartę do GOOGle pay?

  • Otwórz aplikację mobilną GOmobile
  • W zakładce Finanse wybierz kartę, którą chcesz dodać do Google Pay i naciśnij "Dodaj do GPay".
  • Ustaw kartę Banku BNP Paribas jako domyślną i płać wszędzie tam gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe

 

  • Otwórz aplikację Portfel Google w swoim telefonie
  • Wybierz przycisk ‘’+ Dodaj do Portfela” w prawym dolnym rogu ekranu
  • Dodaj kartę wydaną przez Bank BNP Paribas, robiąc jej zdjęcie lub wprowadzając dane ręcznie
  • Potwierdź kod CVC2, adres rozliczeniowy oraz regulamin
  • Ustaw kartę Banku BNP Paribas jako domyślną i płać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe oraz Google Pay

 

płacę  z Google  pay

Z Google Pay możesz korzystać wszędzie tam gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe, w punktach oznaczonych symbolami:                 

 

   

 

W wybranych aplikacjach mobilnych podczas wyboru sposobu płatności należy wybrać „Zapłać z Google Pay”. 

 

Znajdź partnerów, z którymi rozliczasz się za pomocą Google Pay:

 

Wyszukaj partnera

Jak zapłacić z Google Pay?

 

  • Przygotuj telefon

    Wybudź telefon, na którym zarejestrowałeś kartę w Google Pay (jeśli kwota płatności przekracza 100 zł, dodatkowo odblokuj telefon) i zbliż go do terminala.

  • Wpisz PIN

    Wpisz numer PIN karty w przypadku, gdy taki komunikat pojawi się na terminalu płatniczym.

  • Sprawdź powiadomienia w telefonie

    Odbierz paragon oraz potwierdzenie transakcji. Dodatkowo otrzymasz powiadomienie na telefon.

  • Historia płatności

    W aplikacji Portfel Google widoczne jest 10 ostatnich transakcji wykonanych z wykorzystaniem danej karty Mastercard lub Visa.

WYMAGANIA TECHNICZNE NIEZBĘDNE DO KORZYSTANIA Z GOOGLE PAY

telefon z dostępem do internetu

(w momencie dodawania karty)

system operacyjny AndroidTM w wersji 4.4 i wyższej

technologia NFC - w ustawieniach telefonu w sekcji "Połączenia"

W PRZYPADKU utraty lub naprawy TELEFONU

zadzwoń na Infolinię w celu usunięcia karty z telefonu (usunięcie tokenu): 500 990 500 – dla połączeń krajowych +48 22 134 00 00 – dla połączeń krajowych i z zagranicy1

skorzystaj z usługi "Znajdź moje urządzenie" za pomocą Menedżera urządzeń Android dostępnego na stronie android.com/devicemanagerZdalnie zlokalizuj i zablokuj telefon, zabezpiecz nowym hasłem lub przywróć go do ustawień fabrycznych wymazując wszystkie dane

usuń zdefiniowane karty z aplikacji Portfel Google w przypadku naprawy telefonu lub zmiany na nowy

Szczegółowe informacje dotyczące aplikacji możesz także znaleźć na stronie Google Pay Otwiera się w nowym oknie.

 

Dowiedz się więcej

  • Jak dodać kartę do Google Pay?

     

    1. Otwórz aplikację Portfel Google w swoim telefonie
    2. Wybierz przycisk ‘’ + Dodaj do portfela” w prawym dolnym rogu ekranu
    3. Dodaj kartę, robiąc jej zdjęcie lub wpisując dane ręcznie
    4. Sprawdź, czy wprowadzone dane się zgadzają (jeśli nie, popraw je lub uzupełnij), następnie kliknij „Zapisz” na dole ekranu
    5. Zaakceptuj „Warunki wydawcy karty”
    6. Wybierz metodę weryfikacji” i kliknij „Dalej”
    7. Wpisz kod weryfikacyjny, który otrzymałeś SMS-em i „Prześlij”
    8. Ustaw kartę BNP Paribas jako domyślną i płać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe oraz Google Pay

     

    Jak usunąć kartę z Google Pay?

     

    1. Otwórz aplikację Portfel Google w swoim telefonie
    2. Wybierz kartę, klikając na jej wizerunek
    3. Kliknij na trzy kropki w prawym górnym rogu
    4. Wybierz „Usuń formę płatności” i potwierdź, klikając „Tak, usuń”
    • posiadać konto Gmail oraz zarejestrowany w Banku numer telefonu komórkowego,
    • posiadać telefon / tablet lub inne urządzenie mobilne z dostępem do Internetu, systemem operacyjnym Android w wersji 4.4 lub nowszej oraz technologią NFC,
    • pobrać aplikację Portfel Google ze sklepu Google Play oraz zainstalować ją na urządzeniu mobilnym,
    • ustawić blokadę ekranu telefonu / tabletu lub innego urządzenia mobilnego za pomocą wybranej metody dostępnej na tym urządzeniu,
    • ustawić Google Pay jako domyślną usługę płatności w menu płatności zbliżeniowych / bezdotykowych,
    • być posiadaczem karty debetowej, kredytowej lub obciążeniowej wydanej przez BNP Paribas Bank Polska S.A,
    • zaakceptować regulamin, zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
  • Do Google Pay możesz dodać kartę debetową, kredytową lub kartę z odroczonym terminem płatności Mastercard lub Visa wydaną przez Bank BNP Paribas.

  • W aplikacji Portfel Google należy wprowadzić następujące dane:

    • numer karty
    • data ważności karty
    • numer CVC2
    • imię i nazwisko posiadacza karty
    • dane teleadresowe
    • sprawdź w ustawieniach, czy włączona została antena zbliżeniowa NFC oraz czy w ustawieniach płatności zbliżeniowych / bezdotykowych włączona jest usługa Google Pay.
    • wybudź telefon, jeżeli transakcja nie została zrealizowana, należy odblokować telefon i zbliżyć go ponownie do czytnika.

     

  • Tak. Jedna karta może być dodana na kilku urządzeniach. Na każdym z nich karta zostanie dodana z innym numerem konta wirtualnego – tokenem. Będzie on prezentowany podczas dokonywania płatności.

  • Dostęp do transmisji danych lub sieci wi-fi będzie konieczny w trakcie dodania karty do urządzenia mobilnego. Należy pamiętać, że podczas transmisji danych wysyłane są powiadomienia o wykonanych transakcjach.

    W przypadku transakcji płatniczej połączenie internetowe nie będzie potrzebne, aby korzystać z Google Pay. Po ponownym uruchomieniu urządzenia może być konieczne połączenie z Internetem.

  • Nie. Karta „plastikowa” będzie działać normalnie. Należy pamiętać, że w przypadku zablokowania / zastrzeżenia karty „plastikowej”, wszystkie tokeny wydane do tej karty zostaną automatycznie zablokowane / usunięte.

  • Nie. Zastrzeżenie czy zablokowanie karty „plastikowej” spowoduje automatyczne zastrzeżenie / zablokowanie kart w aplikacji Portfel Google.

  • Tak.

  • W pierwszej kolejności do płatności wykorzystywana jest karta domyślna, jest ona widoczna na ekranie głównym w aplikacji Portfel Google. W każdym momencie można zmienić kartę domyślną.

  • Tak. 

  • Płatności Google Pay można dokonać:

    • w każdym punkcie handlowo-usługowym, gdzie znajduje się terminal płatniczy z funkcjonalnością zbliżeniową,
    • płatności w aplikacjach mobilnych, które udostępniają płatności Google Pay.

Zobacz również

Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

Aplikacja Google Pay jest dostępna w BNP Paribas Bank Polska S.A. dla kart wydanych przez ww. Bank zgodnie z Regulamin korzystania z Kart BNP Paribas Bank Polska S.A. w ramach Aplikacji płatniczych zewnętrznych Dostawców Otwiera się w nowym oknie.

Usługa Google Pay jest świadczona przez Google Ireland Limited z siedzibą w Irlandii, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, a Użytkownik Karty korzysta z Google Pay na podstawie umowy zawartej bezpośrednio z Dostawcą zgodnie z postanowieniami Warunków korzystania z usługi Google Pay oraz Warunków korzystania z usługi Google, a także zgodne z Polityką prywatności Google.

Google, Google Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.