ze sklepu Google PlayTM
nie musisz mieć przy sobie portfela ani karty. Płacisz wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.
Najczęściej poszukiwane
GOonline
Nowa bankowość internetowa dla Klientów Indywidualnych i Małych Firm
BiznesPl@net
Bankowość internetowa dla Klientów Biznesowych
Zlecenia giełdowe
Logowanie do rachunku maklerskiego
Portfele
Sprawdź wartość portfela
Google Pay TM to szybka metoda płatności, która po zarejestrowaniu karty wydanej przez Bank BNP Paribas, pozwala w łatwy sposób płacić zbliżeniowo telefonem.
Z Google Pay mogą skorzystać nowi klienci oraz ci, którzy posiadają już karty debetowe
lub kredytowe Banku BNP Paribas.
Z Google Pay możesz korzystać wszędzie tam gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe, w punktach oznaczonych symbolami:
W wybranych aplikacjach mobilnych podczas wyboru sposobu płatności należy wybrać „Zapłać z Google Pay”.
Znajdź partnerów, z którymi rozliczasz się za pomocą Google Pay:
Wybudź telefon, na którym zarejestrowałeś kartę w Google Pay i zbliż go do terminala. Gdy transakcja zostanie zaakceptowana - na telefonie pojawi się potwierdzenie.
Wpisz numer PIN karty w przypadku, gdy taki komunikat pojawi się na terminalu płatniczym.
Odbierz paragon oraz potwierdzenie transakcji. Dodatkowo otrzymasz powiadomienie na telefon.
W aplikacji Google Pay widoczne jest 10 ostatnich transakcji wykonanych z wykorzystaniem danej karty Mastercard lub Visa.
telefon z dostępem do internetu
(w momencie dodawania karty)
system operacyjny AndroidTM w wersji 4.4 i wyższej
technologia NFC - w ustawieniach telefonu w sekcji "Połączenia"
zadzwoń na Infolinię w celu usunięcia karty z telefonu (usunięcie tokenu): 500 990 500 – dla połączeń krajowych +48 22 134 00 00 – dla połączeń krajowych i z zagranicy1
skorzystaj z usługi "Znajdź moje urządzenie" za pomocą Menedżera urządzeń Android dostępnego na stronie android.com/devicemanager. Zdalnie zlokalizuj i zablokuj telefon, zabezpiecz nowym hasłem lub przywróć go do ustawień fabrycznych wymazując wszystkie dane
usuń zdefiniowane karty z aplikacji Google Pay w przypadku naprawy telefonu lub zmiany na nowy
Szczegółowe informacje dotyczące aplikacji możesz także znaleźć na stronie Google Pay
Do aplikacji Google Pay możesz dodać kartę debetową, kredytową lub kartę z odroczonym terminem płatności Mastercard lub Visa wydaną przez Bank.
Do aplikacji Google Pay należy wprowadzić następujące dane:
Obecni użytkownicy Android Pay nie muszą nic robić – aplikacja zaktualizuje się automatycznie. Jeżeli jesteś zainteresowany Google Pay a nie posiadasz zainstalowanej aplikacji Android Pay, możesz ją ściągnąć już dziś ze sklepu Google Play.
Google Pay jest nową nazwą dla istniejących produktów Google związanych z płatnościami. Zmianie ulega jedynie nazwa usługi, bez zmian w zakresie funkcjonalności usługi.
Z Google Pay nadal będzie można korzystać wszędzie tam gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach mobilnych, identycznie jak w przypadku Android Pay.
Tak. Jedna karta może być dodana na kilka urządzeniach. Na każdym z nich karta zostanie dodania z innym numerem konta wirtualnego – tokenem. Będzie on prezentowany podczas dokonywania płatności.
Dostęp do transmisji danych lub sieci wi-fi będzie konieczny w trakcie dodania karty do urządzenia mobilnego. Należy pamiętać, że podczas transmisji danych wysyłane są powiadomienia o wykonanych transakcjach.
W przypadku transakcji płatniczej połączenie internetowe nie będzie potrzebne, aby korzystać z Google Pay. Po ponownym uruchomieniu urządzenia może być konieczne połączenie z Internetem.
Nie. Karta „plastikowa” będzie działać normalnie. Należy pamiętać, że w przypadku zablokowania / zastrzeżenia karty „plastikowej” wszystkie tokeny wydane do tej karty zostaną automatycznie zablokowane/usunięte.
Nie. Zastrzeżenie czy zablokowanie karty „plastikowej” spowoduje automatyczne zastrzeżenie / zablokowanie kart w aplikacji Google Pay.
Tak.
W pierwszej kolejności do płatności wykorzystywana jest karta domyśla, jest ona widoczna na ekranie głównym Google Pay. W każdym momencie można zmienić kartę domyślą.
Tak, PIN jest taki sam.
Tak. Jedyna różnica jaka może się pojawić to konieczność potwierdzenia transakcji poprzez odblokowanie telefonu a nie poprzez wpisanie PIN na terminalu.
Płatności Google Pay można dokonać:
zobacz mniej
1 Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora)
Aplikacja Google Pay jest dostępna w BNP Paribas Bank Polska S.A. dla kart wydanych przez ww. Bank zgodnie z Regulamin korzystania z Kart BNP Paribas Bank Polska S.A. w ramach Aplikacji płatniczych zewnętrznych Dostawców
Usługa Google Pay jest świadczona przez Google Ireland Limited z siedzibą w Irlandii, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, a Użytkownik Karty korzysta z Google Pay na podstawie umowy zawartej bezpośrednio z Dostawcą zgodnie z postanowieniami Warunków korzystania z usługi Google Pay oraz Warunków korzystania z usługi Google, a także zgodne z Polityką prywatności Google.
Google, Google Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.