zlokalizowanych na terenie oddziałów banku i sieci Planet Cash w Polsce
Co zyskujemy z kartą debetową?
10% ZNIŻKI NA BILETY w CINEMA CITY
Jak aktywować kartę debetową i nadać jej PIN?
W aplikacji mobilnej Gomobile
wybierz:
Finanse> Karty> Aktywuj> Nadaj PIN
Przez telefon
(22) 134 00 00
lub
+48 500 990 500
Opłata za połączenie wg cennika operatora
Najczęściej zadawane pytania
Maksymalne dzienne limity kwotowe:
- limit gotówkowy: 20 000 zł
- limit bezgotówkowy: 999 999 zł, w tym:
- limit transakcji internetowych: 999 999 zł
- limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 999 999 zł
Maksymalne dzienne limity ilościowe:
- limit gotówkowy: 10
- limit bezgotówkowy: 9 999, w tym:
- limit transakcji internetowych: 9 999
- limit transakcji korespondencyjnych i telefonicznych: 9 999
Limity płatności można zmienić w każdej chwili w:
- aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zmień limity)
- bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Szczegóły-> Limity transakcyjne-> Zmień limity)
- na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
- dowolnym oddziale banku
W przypadku kradzieży lub zagubienia karty płatniczej BNP Paribas Bank Polska S.A., należy niezwłocznie zastrzec kartę w:
- aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę)
- bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale – Zastrzeż)
- na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
- Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
- dowolnym oddziale banku
Zastrzeżenie karty
Należy wybrać jeżeli podejrzewasz, że została ona skradziona lub użyta bez twojej zgody. Zastrzeżenie jest bezpłatne i nie można go cofnąć.
Blokada czasowa
Należy ją wybrać jeżeli nie masz pewności gdzie w danej chwili znajduje się twoja karta. Blokada jest bezpłatna, odblokowanie blokady można wykonać w dowolnym momencie.
- Posiadacze karty do konta w BNP Paribas Bank Polska mają możliwość korzystania z usługi wypłaty gotówki w walucie euro w bankomatach sieci Euronet na terenie Polski.
- Operacja wypłaty euro polega na obciążeniu konta Klienta, z którym powiązana jest karta, równowartością wypłaconej kwoty euro przeliczoną na złoty wg kursu walut stosowanego przez Euronet dla tego typu transakcji. Bank otrzymaną w złotych kwotę transakcji zaksięguje w ciężar:
- Konta osobistego prowadzonego w złotych
- Rachunku w euro w przypadku kart powiązanych w momencie wypłaty z rachunkiem w euro (usługa dostępna wyłącznie w przypadku kart wydawanych do Kont bardzo osobistych). Rachunek w euro zostanie obciążony równowartością otrzymanej w złotych kwoty, przeliczonej na euro wg kursu kupna walut w BNP Paribas Bank Polska S.A.
- Opłaty za wypłaty z bankomatów są uzależnione od typu posiadanego konta osobistego
- Należy pamiętać, że wypłata pieniędzy z zagranicznego bankomatu, w obcej walucie, może wiązać się z dodatkowymi kosztami. Bank przewalutuje taką transakcję do waluty, w której prowadzone jest konto i taką kwotą obciąży rachunek Klienta.
Gwarancja braku opłaty za wypłaty z bankomatów za granicą odnosi się do opłat BNP Paribas Bank Polska. Właściciele bankomatów Grupy BNP Paribas oraz porozumienia Global Alliance nie pobierają opłat od wypłat realizowanych kartami do kont BNP Paribas Bank Polska. W przypadku bankomatów obsługiwanych przez innych operatorów może zostać pobrana dodatkowa opłata o ile odpowiednia informacja zostanie wyświetlona na ekranie bankomatu. Informacja o wszystkich opłatach i prowizjach Banku dostępna w Taryfie.
- Należy pamiętać, że wypłata pieniędzy z zagranicznego bankomatu, w obcej walucie, może wiązać się z dodatkowymi kosztami. Bank przewalutuje taką transakcję do waluty, w której prowadzone jest konto i taką kwotą obciąży rachunek Klienta.
Jeżeli bankomat nie oddał karty, należy ją zastrzec i zamówić nową w jej miejsce.
Zastrzeżenie karty możliwe jest w:
- aplikacji mobilnej GOmobile (wybierz zakładkę Finanse > Karty > Zastrzeż kartę)
- bankowości internetowej GOonline (wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż)
- na infolinii banku pod numerem: +48 500 990 500 lub +48 22 134 00 00 (infolinia czynna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu);
- Systemie Zastrzegania Kart pod numerem +48 828 828 828.
- dowolnym oddziale banku
W przypadku zastrzeżenia karty przez aplikację mobilną GOmobile lub bankowość internetową GOonline nowa karta zostanie zamówiona automatycznie po zastrzeżeniu poprzedniej.
Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:
- Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
- Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
- Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
- Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
- Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
- 3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
- Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.
Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!
Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.
Opłata interchange to opłata uiszczana przez agenta rozliczeniowego na rzecz banku wydającego kartę z tytułu płatności tą kartą.
Jak zastrzec kartę debetową?
Najszybciej w aplikacji mobilnej GOmobile
Wybierz zakładkę Finanse >Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę
Samodzielnie w bankowości internetowej GOonline
Wybierz zakładkę Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj czasowo/Blokuj trwale - Zastrzeż
Przez telefon
Infolinia Banku BNP Paribas:
+48 500 990 500
+48 22 134 00 00
System Zastrzegania Kart:
+48 828 828 828
Numery czynne całą dobę, siedem dni w tygodniu, opłata za połączenie wg cennika operatora.
Płać mobilnie z kartą debetową
Płacisz szybko w wielu aplikacjach, sklepach internetowych i stacjonarnych.
Jeszcze przed otrzymaniem karty możesz dodać ją do Apple Pay lub Google Pay i płacić telefonem!
Zaloguj się do aplikacji mobilnej GOmobile, wybierz kartę, następnie lub
Płać zegarkiem lub opaską
Nie musisz mieć przy sobie karty ani telefonu.
Dokumenty
1 Lista bankomatów Grupy BNP Paribas i Global Alliance znajduje się tutaj. Brak opłat za wypłaty z bankomatów za granicą odnosi się do opłat pobieranych przez Bank BNP Paribas. Niezależnie od opłat Banku BNP Paribas właściciel bankomatu może pobrać dodatkową opłatę – w takim przypadku odpowiednia informacja wyświetlana jest na ekranie bankomatu.
Wypłata gotówki za granicą z pozostałych bankomatów - 3%, min. 12 zł.
2 Szczegóły dostępne są w "Regulaminie sprzedaży premiowej "Obniżka za kartę" w BNP Paribas Bank Polska S.A."
3 0 zł za użytkowanie karty dla posiadacza pod warunkiem:
- zalogowania (co najmniej 1 raz) do systemu bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile w poprzednim miesiącu kalendarzowym oraz
- wyrażenia zgody na komunikację z nami w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie
- wykonania co najmniej trzech transakcji bezgotówkowych kartą w poprzednim miesiącu kalendarzowym.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.