Bank zmieniającego się świata

GOdealer – nowa aplikacja mobilna Banku BNP Paribas do wymiany walut. Co zyskują Klienci?

GOdealer – nowa aplikacja mobilna Banku BNP Paribas do wymiany walut. Co zyskują Klienci?

Jeszcze szybszą i łatwiejszą wymianę walut w nowoczesnej aplikacji mobilnej. W GOdealer możesz zawierać transakcje wymiany 24/7 w swoim telefonie, przez cały rok. Co jeszcze przygotowaliśmy? GOdealer został zaprojektowany zgodnie…

Finanse osobiste

Firma

Etat, a po godzinach firma na próbę

Nowy Rok zazwyczaj niesie ze sobą podsumowania, refleksje i listę marzeń do zrealizowania. Na tej liście często pojawia się chęć…

Sprawdź, jak sfinansować proekologiczne rozwiązania

Nowoczesny e-commerce, czyli jaki?

Praca

System emerytalny w Polsce. Jak działają jego filary?

Odprowadzanie obowiązkowych składek to tylko jedno z rozwiązań, by zapewnić sobie świadczenia na okres po zakończeniu pracy i przejściu na…

Umowy na rynku pracy

Zalety i wady pracy zdalnej

Ekologia

Agenda 2030. Gospodarka przyjazna ludziom i środowisku

Zapewnienie ludziom pracy, z której można się utrzymać oraz pilnowanie, by wzrost gospodarczy był korzystny dla wszystkich mieszkańców planety, bez…

Agenda 2030. Czysta energia dla ludzi i planety

Jak nauczyć dziecko przyjmowania i dawania?

Technologia

GOdealer – nowa aplikacja mobilna Banku BNP Paribas do wymiany walut. Co zyskują Klienci?

Jeszcze szybszą i łatwiejszą wymianę walut w nowoczesnej aplikacji mobilnej. W GOdealer możesz zawierać transakcje wymiany 24/7 w swoim telefonie,…

Elektromobilność – czym jest?

Bankowe oferty przyszłości

Co u nas

Jak znaleźć siebie w kakofonii świata?

Jak znaleźć siebie w kakofonii świata?

To była niezwykle wartościowa rozmowa Darii Gostkowskiej, Dyrektor Wykonawczej Obszaru Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Banku BNP Paribas, i jej niezwykle…

Benefity po nowemu

„Jedz świadomie”. To jeden z diamentowych projektów programu rozwojowego WomenUp w Banku BNP Paribas

Kategorie

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA I MOBILNA

GOmobile

Aplikacja GOmobile to szybki dostęp do Twojego konta, wykonywania operacji bankowych i historii transakcji. Każdego dnia pracujemy nad udoskonalaniem aplikacji. Poniżej znajdziesz informacje na temat zmian jakich dokonujemy w GOmobile.

Usługa przelewu na telefon BLIK

NOWOŚĆ – przelew na telefon BLIK W aplikacji GOmobile (w wersji 2.14) dodaliśmy funkcję – przelew na telefon BLIK. Dotychczas…

Nowa wersja aplikacji GOmobile

Udostępniliśmy nową wersję aplikacji GOmobile. Klienci mogą już pobrać wersję 2.13 ze sklepów Google Play i App Store. Naważniejsze…

Zasady bezpieczeństwa korzystania z aplikacji mobilnej

Pamiętaj! Nie udostępniaj swojego urządzenia oraz poufnych danych do logowania osobom trzecim. Blokuj telefon komórkowy przy użyciu znanego…

Jak zacząć korzystać z GOmobile?

Pobierz aplikację GOmobile wydaną przez BNP Paribas Bank Polska ze sklepu Google Play lub AppStore i następnie: podaj swój login…

Idziesz na zakupy, a portfel został w domu?

Płać zbliżeniowo telefonem! Zainstaluj aplikację GOmobile i dodaj do niej kartę, aby płacić smartfonem w sklepach.

Prace serwisowe w dniu 12.12.2021

Szanowni Państwo, informujemy, że w dniu 12.12.2021 r. (niedziela) od godz. 02.00 do godz. 07.00 ze względu na zaplanowane prace serwisowe systemy…

Nowy wygląd aplikacji GOmobile

W nowej wersji aplikacji udostępniliśmy nowy ekran startowy. Teraz masz możliwość personalizacji ekranu i wyboru istotnych dla Ciebie funkcji. Na…

Włączanie BLIKA kodem SMS

Aby zapewnić Klientom jeszcze większe bezpieczeństwo środków, włączenie usługi BLIK wymagać będzie potwierdzenia kodem, który prześlemy w wiadomości SMS. Będziesz…

Mobilna autoryzacja – potwierdzanie transakcji w GOmobile

Zamiast przepisywać kod z SMSa, przelewy lub inne operacje zlecane w bankowości internetowej GOonline, zatwierdzisz prościej w aplikacji mobilnej GOmobile.

Zmiana sposobu zakupu biletów w Warszawie (od 2 kwietnia 2021 r.)

Do tej pory bilet, który kupowaliśmy za pośrednictwem aplikacji był od razu skasowany. Od 2 kwietnia bilety nie będą już…

Prezentacja ubezpieczeń o charakterze inwestycyjnym

Klienci, którzy skorzystali z oferty inwestycyjnej znajdą swoje produkty w sekcji: Finanse -> Inwestycje – na liście prezentujemy nazwę produktu…

Wniosek o podwyższenie limitu karty kredytowej i limitu kredytowego Allegro

Posiadacze kart kredytowych i użytkownicy limitu kredytowego Allegro, mogą złożyć wniosek o podwyższenie limitu kredytowego. Wejdź na…

Modyfikacja i usuwanie zleceń stałych

Klient może przeglądać utworzone zlecenia stałe, usunąć wybrane zlecenie lub zmienić jego parametry. Przeczytaj, jak zmienić lub…

Tworzenie zleceń stałych

Klient, który regularnie robi przelewy do tego samego odbiorcy (np. płatność za telefon, internet, czy opłaca inne rachunki), może ustawić…

Wygodniejszy przelew krajowy (GOM)

Zmieniliśmy formularz płatności i dodaliśmy nowe opcje, żeby klienci mogli szybciej i wygodniej robić przelewy.

Nowe funkcje w GOmobile (GOM)

DODALIŚMY: nowe pole „Status rachunku karty” w szczegółach karty kredytowej możliwość dodania do GooglePay i ApplePay karty, która jest w…

Wygodniejszy przelew krajowy (GOM)

Zmieniliśmy formularz płatności i dodaliśmy nowe opcje, żeby klienci mogli szybciej i wygodniej robić przelewy.

Rozkładanie zakupów na raty (GOM)

Od teraz nasi klienci mogą skorzystać z planów ratalnych także w GOmobile. Zakupy kartą kredytową mogą rozłożyć na raty, aby…

Nowa sekcja Usługi (GOM)

Wszystkie usługi: bilety, parkingi, zniżki, kursy walut, dostępne są teraz w jednym miejscu – bezpośrednio z głównego menu aplikacji. Zakres…

GOonline

GOonline to system nowej generacji - zbudowany w oparciu o najnowsze trendy technologiczne i designerskie. Tworząc nową bankowość, kierowaliśmy się potrzebami naszych użytkowników. Poniżej znajdziesz więcej informacji.

Otwarta bankowość w Banku BNP Paribas

Już teraz dzięki usłudze otwartej bankowości możesz w prosty sposób zobaczyć w GOonline Twoje rachunki z innych banków Dzięki…

Nowe funkcjonalności dostępne w GOonline

Miło nam poinformować o nowych funkcjonalnościach dostępnych w GOonline od dnia 28 stycznia 2022 roku. Najważniejsze z nich to:  Udostępnienie…

GOonline – co warto wiedzieć?

Korzyści Wszystkie produkty na jednym ekranie. Na ekranie startowym zobaczysz informacje o swoich produktach, np. saldo konta, karty kredytowej lub…

Prace serwisowe w dniu 12.12.2021

Szanowni Państwo, informujemy, że w dniu 12.12.2021 r. (niedziela) od godz. 02.00 do godz. 07.00 ze względu na zaplanowane prace serwisowe systemy…

Nie daj się oszukać. Bądź czujny

Uważaj na telefony od nieznanych osób, które mogą…

Zmiana numeru telefonu do kontaktu w GOonline

Od teraz możesz zmienić numer telefonu do kontaktu poprzez GOonline Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej, przejdziesz do zakładki…

Odwoływanie Pełnomocnictw dla Klienta Indywidualnego w GOonline

Jako Klient Indywidualny otrzymujesz możliwość odwoływania nadanych wcześniej pełnomocnictw do swojej kartoteki lub do wybranych rachunków (pełnomocnictwa ogólne i rodzajowe)…

Nowe funkcjonalności w GOonline

Informujemy o nowych funkcjonalnościach dostępnych w GOonline od dnia 28 października 2021 roku. Najważniejsze z nich to:  Zmiana numeru telefonu…

Włączanie i wyłączanie płatności zbliżeniowych

W przypadku włączenia płatności zbliżeniowych, każda transakcja kartą będzie wymagała umieszczenia jej w terminalu. Możesz zarządzać płatnościami zbliżeniowymi z poziomu…

Rejestr aktywności w GOonline

W GOonline w sekcji Ustawienia / Bezpieczeństwo i hasło / Rejestr zdarzeń znajdziesz historię wybranych, najważniejszych aktywności w bankowości internetowej,…

Rozszerzenie historii wniosków o wnioski przy kredycie hipotecznym oraz wnioski Limitu Allegro

Kredyty

Zmiana w treści podpowiedzi przy rachunku do nadpłaty/całkowitej spłaty kredytu na: Każda wpłata na ten rachunek pomniejsza saldo zadłużenia.

Karty: zmiana prezentacji limitów transakcyjnych

Dostosowanie prezentacji limitów transakcyjnych do waluty karty, w której została wydana – dotyczy kart debetowych Zmiana prezentacji limitów Internetowego i…

Inwestycje

Przelewy na rachunek maklerski – inicjowane ze szczegółów „Środków na Rachunku Maklerkim” w widoku Moje finanse > Inwestycje linkiem „Zasil…

Dodatkowa informacja w procesie odblokowywania GOmobile w GOonline

Po zakończeniu procesu odblokowania aplikacji mobilnej w GOonline pojawia się dodatkowa informacja o konieczności usunięcia PINu w GOmobile.

Promocja mobilnego tokena jako metody autoryzacji w GOonline

W kwietniu ruszamy z kampanią promującą korzystanie z mobilnego tokena jako metody autoryzacji w GOonline. Kampania rozpoczyna proces, który zmieni…

GOonline – możliwość wygenerowania zaświadczeń przez Klienta

Informujemy, że od 24.02.2021 w systemie bankowości internetowej GOonline została wdrożona nowa funkcjonalność polegająca na możliwości wygenerowania przez Klienta bezpłatnych…

Momenty wejścia i Statusy Wniosków dla Produktów Samodzielniaka

Klient – rezydent posiadający indywidualny ROR w PLN będzie miał możliwość zawnioskowania o produkty dla Samodzielniaka (Konto i Kartę) dla…

Podpowiedź o możliwości ustawienia właśnej nazwy produktu

Na dashboard pojawi się u Klientów nowy rodzaj podpowiedzi w prawej kolumnie ekranu. Podpowiedź mówi o możliwości ustawienia własnej nazwy…

Prezentacja polisy na życie i polisy na nieruchomość w historii wniosków

W zakładce Usługi/Historia wniosków pojawią się informacje o przesłanych przez Klienta polisach na życie i na nieruchomość, które jest zobowiązany…

Kredyty: Dodanie informacji w postaci chmurki

Dodanie informacji w postaci chmurki, przy numerze rachunku do spłaty oraz numerze rachunku do spłaty częściowej lub całkowitej, szczegółowo mówiącego…

Zwiększenie bezpieczeństwa w procesie zmiany hasła w GOonline – konieczność podania dotychczasowego hasła

ODWIEDŹ NASZE PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE