Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 

Rzecznik Klienta

​  Czym zajmuje się Rzecznik Klienta?

Nasz Bank tworzą ludzie. Nie tylko pracownicy, ale również Klienci. To dzięki Tobie możemy się rozwijać i wychodzić naprzeciw Twoim oczekiwaniom i potrzebom. Czasami na naszej wspólnej drodze pojawiają się niestandardowe przypadki, które wymagają indywidualnego podejścia. Właśnie takimi wyjątkowymi sprawami zajmuje się Rzecznik Klienta.

  Kiedy pisać do Rzecznika Klienta?

Jeżeli uważasz, że Twoja sprawa nie jest wystarczająco wnikliwie przeanalizowana, a składałeś już reklamację w naszym Banku, czujesz niezadowolenie i brak satysfakcji - jestem do Twojej dyspozycji. Bardzo proszę podziel się ze mną swoimi wątpliwościami, a zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby kolejnym razem Twoje oczekiwania zostały spełnione.

Jak się skontaktować?

Zapraszam do kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego, dostępnego TUTAJ

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń