Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 

W BNP Paribas Bank Polska S.A. zależy nam, aby być blisko naszych Klientów i bezpośrednio od nich dowiadywać się, jak ulepszać nasze produkty i usługi, by jeszcze lepiej spełniały ich oczekiwania. Dlatego wszelkie uwagi i opinie Klientów są dla nas bardzo cenne.

  • Jeśli masz zastrzeżenia odnośnie naszych usług, złóż reklamację w wygodnej dla Ciebie formie:

    • elektronicznie tutaj
    • telefonicznie:
      +48 500 990 500 – dla połączeń krajowych
      +48 22 134 00 00 – dla połączeń krajowych i z zagranicy (Koszt połączenia zgodny ze stawką operatora) 
    • pisemnie na adres:

    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Biuro Dialogu z Klientem

    ul. Oświęcimska 9

    41-707 Ruda Śląska

    • osobiście – w dowolnym oddziale banku. Reklamacja może zostać zgłoszona ustnie lub pisemnie. Listę oddziałów znajdziesz tutaj Otwiera się w nowym oknie.
       
  • Zgłoszone reklamacje przekazywane są do naszego doświadczonego zespołu ekspertów zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji, który dba o to, aby reklamacje rozpatrywane były rzetelnie i w najkrótszym możliwym terminie.

    Odpowiedź na reklamacje udzielana jest niezwłocznie, nie później niż:

    • w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji w przypadku reklamacji rozpatrywanych w trybie „Ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej” lub
    • w terminie 15 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji w przypadku reklamacji rozpatrywanych w trybie „Ustawy o Usługach Płatniczych”.

     

    W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie i udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie, zostaną Państwo o tym fakcie poinformowani wraz ze wskazaniem:

    • przyczyny opóźnienia,
    • okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy,
    • przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji rozpatrywanej w trybie „Ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej” lub 35 dni roboczych  od dnia otrzymania reklamacji rozpatrywanej w trybie „Ustawy o Usługach Płatniczych”.

     

    Więcej informacji o rozpatrywaniu reklamacji Klientów przez BNP Paribas Bank Polska S.A. w zakresie produktów i usług w ramach działalności przejętej przez BNP Paribas Bank Polska S.A. w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540 znajduje się w załączonym Regulaminie.

     

     Regulamin rozpatrywania reklamacji Klientów - dotyczy produktów i usług w ramach działalności przejętej przez BNP Paribas Bank Polska S.A. w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540Pobierz Otwiera się w nowym oknie.

     

  • Jeśli przesłana odpowiedź nie spełniła Państwa oczekiwań lub chcieliby Państwo przekazać dodatkowe informacje do rozpatrzonej sprawy, można się odwołać do Rzecznika Klienta, kierując wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rzecznik.klienta@bnpparibas.pl lub pisemnie na adres: BNP Paribas Bank Polska S.A., Rzecznik Klienta, ul. Kasprzaka 2, 01-211 Warszawa.

    Właściwymi dla Banku podmiotami uprawnionymi do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich są:

    1. Arbiter Bankowy Otwiera się w nowym oknie. przy Związku Banków Polskich,
    2. Rzecznik Finansowy Otwiera się w nowym oknie.,
    3. Sąd Polubowny Otwiera się w nowym oknie. działający przy Komisji Nadzoru Finansowego.

     

    Bank odmawia wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonym przez inne podmioty niż wymienione w punktach 1-3.

    Dodatkowo, w celu rozstrzygnięcia sporów w związku z zawartą internetowo umową, mogą Państwo skorzystać z platformy ODR, dostępnej pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr Otwiera się w nowym oknie.. Platforma ODR umożliwia przekazanie przez Klienta skargi podmiotowi zajmującemu się pozasądowym rozwiązywaniem sporów między konsumentami i przedsiębiorcami w ramach Unii Europejskiej.

    Niezależnie od powyższego, można wystąpić z powództwem przeciwko Bankowi do właściwego sądu powszechnego.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.