Bank zmieniającego się świata
 
 

Kontakt

Infolinia

+48 500 990 500

+48 22 134 00 00

Infolinia czynna 24/7 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

Rozmawiamy w języku migowym 

We wszystkich centrach Klienta umożliwiamy obsługę osób g/Głuchych dzięki połączeniu online z tłumaczem języka migowego

tłumacz migowy
  • Klient może połączyć się z tłumaczem korzystając z tabletu Doradcy w oddziale lub z własnego telefonu łącząc się przez przeglądarkę albo skanując kod QR znajdujący się na drzwiach oddziału
  • Wizytę w oddziale z certyfikatem „Obiekt bez barier” można zarezerwować przez formularz dostępny na stronie  https://www.bnpparibas.pl/kontakt/oddzialy-z-obsluga-detaliczna-i-biznesowa
  • Klienci mogą również skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego na naszej Infolinii oraz zamówić nagrania wizualne treści dokumentów w polskim języku migowym

 

Aby skorzystać z pomocy tłumacza Migam na naszej Infolinii, wystarczy połączyć się z tłumaczem online, korzystając z linku

tlumacz.migam.org/bnpparibas Otwiera się w nowym oknie.

Zobacz film prezentujący jak skorzystać z usługi tłumacza języka migowego 

Zobacz film jak wygląda obsługa Klietna w języku migowym w naszym oddziale