CZEGO SZUKAMY

Call for startups: obsługa klientów oddziałów w języku migowym

Aktualne

Przed nami XVII już edycja Office Hours i pierwsza w nadchodzącym roku 2020-tym. Tym razem - w ramach uproszczonego procesu zakupowego - szukamy innowacyjnego rozwiązania, które umożliwi nam obsługę osób głuchych w naszej sieci sprzedaży.

Ale uwaga: proponowane rozwiązanie musi być w stanie korzystać z infrastruktury oddziału Banku bez znaczącej inwestycji w jej rozwój. Dlatego też częścią zadania dla zainteresowanych firm jest wizyta w naszym flagowym oddziale w warszawskim Sezamie. Firmy umówimy na indywidualne spotkania z koleżankami i kolegami z ww. oddziału, by w pełni mogli zapoznać się z formatem nowych placówek Banku BNP Paribas Polska.

Co więcej? W Office Hours towarzyszyć nam będzie Fundacja DEAF RESPECT – wszystko po to, żebyśmy mieli pewności, że rozważana technologia, spełnia realne potrzeby społeczności Głuchych.

Jeśli uważasz, że twoja firma może wesprzeć nasz Bank we wskazanym wyżej zakresie, daj nam znać na adres: startupy@bnpparibas.pl do 20-go grudnia br. do godziny 14:00.

Z wybranymi firmami spotkamy się w Warszawie, na ul. Kasprzaka 10/16, 13-go stycznia 2020 roku, podczas XVII edycji Office Hours, będących częścią „Kodeksu Współpracy ze Startupami”. Każda firma będzie miała 45 minut na prezentację swojego rozwiązania.

#officehours #startups #notonly #bank #value #client

Call for startups: Chatbot

Aktualne

Zapraszamy na XVI edycję Office Hours. Poszukujemy platformy, która pozwoli zbudować chatboty dla potrzeb kilku zespołów w banku. To pierwsze tak duże zadanie dla firm, w które docelowo będzie zaangażowanych kilka departamentów. Oczekiwania względem poszukiwanego rozwiązania:

  • Obecnie: podstawowy interfejs dla chatbota, zintegrowany z bazą wiedzy na temat skategoryzowanych informacji dotyczących procesu zaopatrzenia. Podstawowe filtrowanie słów kluczowych będzie wystarczające dla MVP – Minimum Viable Product. Jedynym kanałem komunikacji dla MVP jest Skype for Business. W fazie MVP/PoC konieczne jest potwierdzenie, czy rozwiązanie pozwoli zaspokoić przyszłe potrzeby Banku, które będzie realizować na kolejnych etapach projektu.
  • Bliska przyszłość: integracja z kilkoma systemami „backendu” przy zastosowaniu różnych wzorców integracyjnych (m.in. REST API, baza danych itp.) w celu uzyskania i aktualizacji informacji w kontekście użytkownika. Wzbogacenie o NLP będzie mile widziane.
  • Stan docelowy: chatboty obejmują różne kanały komunikacji (SfB, czat internetowy, platformy wiadomości online, głos, wideo), stosują NLU i biometrię głosową, są platformą dla klientów w celu przejścia od IVR do kontekstowej obsługi klienta w Call Center i samoobsługi.

 

Jeśli uważasz, że twoja firma może wesprzeć nasz Bank, daj nam znać na adres: startupy@bnpparibas.pl

Z wybranymi firmami spotkamy się w Warszawie, 30-go lipca, podczas XVI edycji Office Hours, które są częścią „Kodeksu Współpracy ze Startupami”. Każda firma będzie miała 45 minut na prezentację swoich rozwiązań.

#officehours #startups #notonly #bank #value #familybanking

Call for startups: Value Added Services

Archiwalne

Zapraszamy na XV edycję Office Hours. Poszukujemy startupów, które mogą dostarczyć najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych z rodziny Value Added Services, czyli wszelkiego rodzaju produktów i usług wykraczających poza ofertę bankową, a obejmujących swoim zasięgiem relację pomiędzy rodzicem a dzieckiem.

Szczegółowe wymagania dotyczące optymalnych rozwiązań:

  • Edukacja finansowa – aktywne wsparcie rodziców w budowaniu u dzieci świadomości finansowej. Poszukujemy nowoczesnych narzędzi, które w sposób łatwy do przyswojenia pomogą dzieciom zdobyć podstawową wiedzę z zakresu finansów, pozwolą zrozumieć rolę i wartość pieniądza oraz wykorzystać tę wiedzę w życiu codziennym. Poszukujemy zarówno gotowych produktów, jak i inspirujących pomysłów na wykorzystanie istniejących rozwiązań z innych obszarów. Przykład: gra/aplikacja umożliwiająca zaangażowanie dziecka w tematy związane z finansami i umożliwiająca rodzicowi przekazanie środków w nagrodę za ukończenie kolejnych etapów.
  • Zarządzanie finansami – ułatwienie rodzicom i dzieciom zarządzania dziecięcym budżetem, wykonywania płatności i oszczędzania. Szukamy nowoczesnych rozwiązań umożliwiających optymalne i bezpieczne wykorzystanie środków przekazanych przez rodzica dziecku w celu oszczędzania, jak i wydatkowania. Przykład: nowoczesne urządzenie umożliwiające rodzicowi zdalną opiekę nad dzieckiem, a dziecku możliwość dokonania płatności zbliżeniowej środkami zdeponowanymi na koncie dziecka lub wykonywanie innych czynności związanych z finansami.
  • Wartość dodana – wszelkie produkty i usługi mogące swoim zakresem objąć relację pomiędzy rodzicem a dzieckiem, a także w wybranym modelu wykorzystać relację rodzica z Bankiem. Jesteśmy zainteresowani wszelkiego rodzaju produktami i usługami, które wpisują się w potrzeby wynikające z relacji rodzica z dzieckiem, a które mają potencjał na wytworzenie wartości zarówno dla klienta, jak i Banku. Przykład: nowoczesna usługa realizująca istotną funkcję dla rodzica bądź dziecka, możliwa do dostarczenia szerokiej grupie klientów Banku.

Jeśli uważasz, że twoja firma może wesprzeć Departament Innowacji Produktowych i Usług Dodanych Banku BNP Paribas, daj nam znać na adres: startupy@bnpparibas.pl.

Z wybranymi firmami spotkamy się w Warszawie, 9-go lipca, podczas XV edycji Office Hours, które są częścią „Kodeksu Współpracy ze Startupami”.Każda firma będzie miała 45 minut na prezentację.

#officehours #startups #notonly #bank #application #timetracking .

Call for startups: Personal Finance Operations

Archiwalne

Tym razem zapraszamy do współpracy firmy, usprawnią naszą działalność w zakresie Personal Finance Operations. Poniżej kilka szczegółów:

  • Lightweight lead/application management – musimy usprawnić nasz proces aplikacyjny za pomocą przyjaznej dla użytkownika aplikacji, która umożliwi nam śledzenie historii aplikacji, zarządzanie rolami procesowymi i uprawnieniami oraz ułatwi go pomiędzy uczestnikami w różnych kanałach.
  • Workload/time tracking – musimy uprościć śledzenie działań naszych pracowników, aby dokładniej określić, które zadania powinniśmy zoptymalizować/automatyzować/zastąpić. Musimy zapewnić naszym użytkownikom końcowym proste, a jednocześnie konfigurowalne środki do ilościowego określania iteracji ich codziennych zadań, niezależnie od tego, czy są one objęte systemami informatycznymi, czy też nie.
  • Jeśli uważasz, że Twoje rozwiązanie może w jakiś sposób zaspokoić nasze potrzeby lub potrzebujesz więcej szczegółów, daj nam znać na adres: startupy@bnpparibas.pl

 

Każda firma będzie miała 45 minut na prezentację.

 

#officehours #startups #notonly #bank #application #timetracking .

Call for startups: System do tworzenia i zarządzania modelami scoringowymi

Archiwalne

Zapraszamy na XII edycję Office Hours. Szukamy rozwiązań, które pomogłyby nam w scentralizowaniu procesu wyliczania scoringu aplikacyjnego i opcjonalnie – behawioralnego w Banku.
Narzędzie docelowo miałoby pobierać dane z systemów: wnioskowych, hurtownianych, pomocniczych, a następnie wyliczać online-owo scoring i na jego bazie implementować logikę decyzyjną, którą poprzez API będzie zwracać do aplikacji wnioskowych funkcjonujących w back-office banku.Powinno także pozwalać nam na łatwe mapowanie i integrowanie nowych źródeł danych w procesie decyzyjnym i na elastyczne modyfikowanie logiki scoringu. Co więcej, budowanie i zmiana modelu scoringowego powinna być w jak największym stopniu możliwa za pomocą konfiguracji i parametryzacji, a nie developmentu.
Na zgłoszenia firm czekamy do 15-go marca br. Wszystkie zainteresowane szczegółami i udziałem w Office Hours firmy, zapraszamy do kontaktu: startupy@bnpparibas.pl

Z wybranymi firmami spotkamy się w Warszawie, 19-go marca, podczas XII edycji Office Hours, które są częścią „Kodeksu Współpracy ze Startupami”.
Każda firma będzie miała 45 minut na prezentację swoich rozwiązań.


#officehours #startups #notonly #bank #scouting #scoring #models #analytics

Call for designers: UX dla produktów cyfrowych

Archiwalne

Zapraszamy do współpracy firmy, które specjalizują się w dostarczaniu doskonałego UX dla produktów cyfrowych. Szukamy wsparcia badaczy, projektantów i developerów dla naszego Zespołu Badań i Projektowania.
Interesują nas firmy, które są w stanie pracować przynajmniej na dwóch z trzech wymienionych kategorii:

  • badania z użytkownikami (zbieranie wymagań i określanie potrzeb, testowanie prototypów)
  • projektowanie UX i UI (lo-fi i hi-fi),
  • kodowanie HTML/CSS.


Jeśli uważasz, że twoja firma może wesprzeć Departament Innowacji Produktowych i Usług Dodanych Banku BNP Paribas, daj nam znać na adres: startupy@bnpparibas.pl (mile widziane portfolio).

Minimalne wymagania dla firm: możliwość wystawienia zespołu, w którym pracują przynajmniej dwie osoby z minimum trzyletnim doświadczeniem i udokumentowanymi wdrożeniami w każdej ze wskazanych kategorii.
Z wybranymi firmami spotkamy się w Warszawie, już w pierwszej połowie lutego, podczas XXI edycji Office Hours.
Każda firm będzie miała 45 minut na prezentację.


#officehours #startups #notonly #bank #research #development #ux.

Call for startups: Bankowość rodzinna

Archiwalne

Już 28. i 29. listopada, podczas Impact Fintech w Łodzi, na 10-tych już Office Hours, będziemy szukać startupów, które pomogą nam wzbogacić ofertę dla klientów indywidualnych. Tematem przewodnim jest bankowość rodzinna.
Szukamy rozwiązań, które w atrakcyjny sposób przybliżą tematykę edukacji i odpowiedzialnego zarządzania finansami – już od najmłodszych lat!

Interesują nas w szczególności takie obszary jak:

  • zarządzanie rodzinnymi finansami
  • finanse dla dzieci i młodzieży, w tym sposób na płatności drogą elektroniczną
  • elementy marketplace i platformy komunikacji
  • zarówno software jak i hardware.


Jeśli uważasz, że Twoja firma może wesprzeć Departamentu Innowacji Produktowych i Usług Dodanych Banku BNP Paribas, daj nam znać na adres: startupy@bnpparibas.pl. Z wybranymi firmami spotkamy się już niebawem w Łodzi.
Każdy startup będzie miał 45 minut na prezentację swojego rozwiązania.


#officehours #startups #bank #digitalization #retailbanking #familybanking

Call for startups: Platforma do komunikacji wewnętrznej

Archiwalne

Bank BNP Paribas zaprasza do kontaktu kolejne młode firmy technologiczne, które mogą weprzeć naszych pracowników w komunikacji wewnętrznej i wymianie wiedzy. Interesują nas głównie funkcjonalności takie jak:

  • możliwość samodzielnego tworzenia informacji, wydarzeń, ich komentowania, linkowana ciekawych treści,
  • publikowanie materiałów foto i video,
  • samodzielne tworzenie krótkich ankiet,
  • tworzenie publicznych i prywatnych grup dyskusyjnych czy wydarzeń,
  • obserwowanie działań innych (wybranych) użytkowników czy interesujących tematów (personalizacja wyświetlanej treści),
  • wysyłanie powiadomień mailowych i push na urządzenia mobilne przy pojawieniu się nowych, interesujących danego pracownika tematów.


Jeśli uważasz, że Twoja firma może wesprzeć Departament Komunikacji Wewnętrznej i PR Banku BNP Paribas, daj nam znać do końca września br. na adres: startupy@bnpparibas.pl
Z wybranymi firmami spotkamy się 4-go października w Warszawie, w Startberry, na ul. Grochowksiej 306/308. Każdy startup będzie miał 45 minut na prezentację swojego rozwiązania.


#officehours #startups #bank #digitalization #internalcommuniation

Call for startups: Generator umów kredytowych

Archiwalne

Bank BNP Paribas zaprasza do kontaktu startupy, które mogą weprzeć nas w zbudowaniu generatora umów kredytowych. Szukamy następujących funkcjonalności:

  • Tworzenia i modyfikowania wzorów umów
  • Wersjonowania wzorów
  • Połączenia z systemem typu ‘credit workflow’
  • Tworzenie kompletu dokumentów na podstawie decyzji kredytowej (umowa, zabezpieczenia, cesje)
  • Wszystkie umowy wydrukowane z generatora powinny mieć „barcody”


Jeśli uważasz, że Twoja firma może wesprzeć Departamentu Produktów Kredytowych MSP Banku BNP Paribas, daj nam znać do 31-go lipca br. na adres: startupy@bnpparibas.pl

Z wybranymi firmami spotkamy się 9-go sierpnia w Warszawie, w Startberry, na ul. Grochowksiej 306/308. Każdy startup będzie miał 45 minut na prezentację swojego rozwiązania.


#officehours #startups #bank #digitalization #credit

Call for startups: Komunikacja z klientem

Archiwalne

Tym razem Bank BNP Paribas zaprasza do kontaktu startupy, które mogą weprzeć nas m.in. w zakresie:

  • Nowoczesnej, wielokanałowej komunikacji w z klientem
  • Projektowania i optymalizacji kampanii wielokanałowych
  • Rozwiązań wykorzystujący AI i machine learning wspierających kampanie CRM
  • Analizy big data i modeli predykcyjnych.


Jeśli uważasz, że Twoja technologia może wesprzeć zespół Departamentu Relacji z Klientami Banku BNP Paribas, znajdź naszą przestrzeń na Infoshare, 22-23 maja br., gdzie od 10 do 17, ponad 10-ciu ekspertów z naszego Banku będzie czekało na startupy.

Daj nam znać wcześniej, jeśli jesteś zainteresowany: startupy@bnpparibas.pl

Każdy startup ma 45 minut na prezentację swojego rozwiązania.


#officehours #startups #bank #communication #omnichannel #realtimecommunication #crm #advancedanalytics #predictivemodelling #bigdata

Call for startups: e-commerce dla branży moto

Archiwalne

Bank BNP Paribas zaprasza do współpracy startupy, które rozwijają usługi z zakresu:

  • Zbierania i konwersji leadów
  • Zwiększania zaangażowania klientów
  • Monitorowania i zarządzania relacją z klientem
  • Prezentowania oferty online
  • Konfoguratorów kredytowych

 

Chętnie przyjrzymy się także niestandardowym usługom dla wsparcia sprzedaży samochodów nowych i używanych.

Na zgłoszenia startupów czekamy do 22-go stycznia.

Kontakt: startupy@bnpparibas.pl


#officehours #ecommerce #online #marketing #leadgeneration #marketingautomation #moto #crm

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń