Co świadczy o tym, że rozmówca podszywa się pod pracownika banku?

Pytanie 5 z 5

Co świadczy o tym, że rozmówca podszywa się pod pracownika banku?

Pytanie 5 z 5



Brawo! Pamiętaj! Pracownik banku nigdy nie prosi o  dane do logowania, o dostęp do Twojego urządzenia czy też instalacje dodatkowych aplikacji  podczas rozmowy telefonicznej. Informacje o dodatkowych zabezpieczeniach rekomendowanych przez Bank BNP Paribas znajdziesz na naszej stronie internetowej www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo. Zgłaszaj podejrzane zdarzenia bankowi, – to podstawa skutecznej walki z przestępcami.

Niestety, nie jest to dobra odpowiedź. Pamiętaj! Pracownik banku nigdy nie prosi o  dane do logowania, o dostęp do Twojego urządzenia czy też instalacje dodatkowych aplikacji podczas rozmowy telefonicznej. Informacje o dodatkowych zabezpieczeniach rekomendowanych przez Bank BNP Paribas znajdziesz na naszej stronie internetowej www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo. Czujność i zgłaszanie podejrzanych zdarzeń bankowi to podstawa skutecznej walki z przestępcami.

Zachęcamy – poczytaj więcej o zasadach bezpieczeństwa na naszej stronie:

https://www.bnpparibas.pl/bezpieczenstwo