Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu zachęcenia dzieci w wieku od 7 do 15 lat do udziału w programie oraz towarzyszącym mu szkolnym konkursie, bank zaprosił do współpracy młodzieżowego youtubera Janka Dąbrowskiego. ...
Według szacunków analityków Banku BNP Paribas Polacy mogą zapłacić za majówkowe zakupy mniej niż rok temu – choć to zależy od doboru produktów w koszyku. Pieczywo, burgery i steki będą droższe, za to tańszy będzie kurczak. ...
Jedna trzecia firm ma już za sobą pierwsze inwestycje w zrównoważony rozwój, a kolejne 10% dołączy do tego grona w następnych trzech latach, wynika z badania Banku BNP Paribas przeprowadzonego wśród małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w Polsce. ...
Polska gospodarka wchodzi w fazę dynamicznego ożywienia aktywności – oceniają ekonomiści Banku BNP Paribas, zdaniem których Produkt Krajowy Brutto Polski zwiększy się o 4% zarówno w tym, jak i w przyszłym roku. ...
W tegoroczny Dzień Ziemi wystartuje akcja #WPŁYWOWI: innowacyjny spławik i aplikacja sprawią, że każdy będzie mógł łatwo i szybko zadbać o polskie rzeki i jeziora poprzez sprawdzenie ich czystości. Pomysł powstał we współpracy Banku BNP Paribas z agencjami Havas Creative Network i Publicis Worldwide Poland, przy wsparciu merytorycznym Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w...
Klienci Banku BNP Paribas nie muszą czytać listów tej instytucji ze słownikiem w dłoni. Bank otrzymał certyfikat prostej polszczyzny, który potwierdza, że język listów dołączanych do kart płatniczych jest prosty i przyjazny dla odbiorców. ...
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa
BNP Paribas Bank Polska
napisz wiadomośćRaport roczny Banku BNP Paribas za rok 2022 prezentuje kluczowe dane finansowe Grupy Kapitałowej Banku oraz działania organizacji w zakresie odpowiedzialności społecznej oraz zrównoważonego rozwoju.
przejdź do raportu