Bank zmieniającego się świata

Promocja mobilnego tokena jako metody autoryzacji w GOonline

Promocja mobilnego tokena jako metody autoryzacji w GOonline

W kwietniu ruszamy z kampanią promującą korzystanie z mobilnego tokena jako metody autoryzacji w GOonline.

Kampania rozpoczyna proces, który zmieni metodą autoryzacji z kodów SMS na mobilną autoryzację klientom spełniającym warunki tj. użytkownik GOonline posiada aktywną aplikację mobilną i jednocześnie korzysta z kodów SMS w GOonline.

W GOonline zaprezentujemy ekran powitalny z informacją:

Dodatkowo o rozpoczęciu i zakończeniu procesu poinformujemy klienta poprzez wiadomość w „dzwoneczku” w GOonline.

 

Start procesu:

Zakonczenie procesu – sukces

Wiadomość w GOonline oraz push wysłany na urządzenie, na którym aktywowano mobilną autoryzację o treści:

Zakończenie procesu – nie udało się wykonać zmiany (np. klient ma już mobilną autoryzację lub ma zablokowany kanał mobilny w dniu zmiany)

POPRZEDNI ARTYKUŁ

GOonline – możliwość wygenerowania zaświadczeń przez Klienta

GOonline – możliwość wygenerowania zaświadczeń przez Klienta

Informujemy, że od 24.02.2021 w systemie bankowości internetowej GOonline została wdrożona nowa funkcjonalność polegająca na możliwości wygenerowania przez Klienta bezpłatnych…

Czytaj więcej

NASTĘPNY ARTYKUŁ

Dodatkowa informacja w procesie odblokowywania GOmobile w GOonline

Dodatkowa informacja w procesie odblokowywania GOmobile w GOonline

Po zakończeniu procesu odblokowania aplikacji mobilnej w GOonline pojawia się dodatkowa informacja o konieczności usunięcia PINu w GOmobile.

Czytaj więcej