Bank zmieniającego się świata

Cztery nagrody dla Banku BNP Paribas w rankingach Forbesa i Newsweeka

Cztery nagrody dla Banku BNP Paribas w rankingach Forbesa i Newsweeka

Bank BNP Paribas jako jedyny został wyróżniony aż cztery razy w tegorocznej edycji rankingów „Forbes” i „Newsweek Polska”. Bank uzyskał trzecie miejsce w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w kategorii Bankowość Tradycyjna oraz drugie w kategorii Bankowość Zdalna. Miesięcznik Forbes Polska docenił Bank BNP Paribas za „Najbardziej innowacyjny Private Banking” oraz przyznał mu trzecie miejsce w rankingu „Bank Przyjazny Firmie”.

Najwyższa jakość obsługi

Wyniki konkursu świadczą o najwyższej jakości obsługi oferowanej przez Bank w całym spektrum swojej działalności – zarówno w bankowości tradycyjnej, jak i zdalnej. Bank reaguje na zmieniające się potrzeby klientów indywidualnych, Private Banking oraz firm.

To szczególne wyróżnienie, ponieważ nagrody dotyczą pełnego przekroju naszej oferty dla bardzo szerokiego spektrum klientów. To uhonorowanie naszych konsekwentnych wysiłków, by nawet w tak obiektywnie trudnym czasie, nieprzerwanie zapewniać naszym klientom kompleksowy dostęp do najwyższej jakości usług bankowych w najwygodniejszy dla nich sposób – mówi Przemysław Furlepa, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas, nadzorujący Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.

Szybko, wygodnie i zdalnie

Bank BNP Paribas skupia swoje działanie na rozwoju kanałów zdalnych i cyfryzacji usług, z których na co dzień korzystają klienci. Bank wprowadził wiele nowości w aplikacji mobilnej GOmobile i bankowości internetowej GOonline oraz umożliwił m.in. potwierdzanie tożsamości nowych klientów starających się o kredyt przy wykorzystaniu OpenBanking. W ten sposób Bank ułatwia klientom szybką, wygodną i zdalną realizację najważniejszych operacji, co ma szczególne znaczenie w czasie pandemii. Tegoroczne badania, przeprowadzone w ramach rankingów Forbesa i Newsweeka, miały miejsce właśnie w tym szczególnym okresie, który postawił sektor bankowy przed nowymi wyzwaniami. Najważniejsze z nich to wsparcie klientów w korzystaniu z usług bankowych, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa dla nich i dla pracowników Banku.

Otwarcie konta za pomocą selfie

Aby zapewnić większe możliwości zdalnego dostępu Bank umożliwił klientom otwieranie konta za pomocą selfie oraz udostępnił usługę podpisu elektronicznego Autenti, który pozwala na wykorzystanie e-podpisu zarówno w relacji z Bankiem, jak i we własnej działalności biznesowej. Bank może wysyłać dokumenty zdalnie, a klient w ten sposób może je podpisywać – w dowolnym miejscu i czasie. Bank systematycznie wydłuża listę spraw, które można załatwić bez wizyty w oddziale, jak np. w przypadku założenia konta, klient może to zrobić elektronicznie i bez użycia papieru.

Aplikacja Booksy

Bank dokonał także modernizacji obsługi w swoich placówkach, w tym m.in. zapewnił osobom głuchym wsparcie online tłumacza polskiego języka migowego w każdym oddziale. Jako pierwszy bank na świecie, zaoferował swoim klientom możliwość umówienia spotkań z doradcą w placówkach za pomocą aplikacji rezerwacyjnej Booksy. Klientom zaoferował także moratoria kredytowe, finansowanie z gwarancjami BGK, a także dostosował systemy umożliwiając dystrybucję świadczeń w ramach Tarczy Finansowej PFR. W ramach wsparcia przedsiębiorców segmentu Wealth Management powstało Centrum Kompetencji dla klientów, które pomagało przeanalizować oraz wprowadzić rozwiązania pomocowe w zakresie Tarczy Antykryzysowej. Klienci korzystali z bezpłatnych konsultacji w zakresie Tarczy Finansowej PFR, której Bank jest partnerem oraz innych instrumentów wsparcia.

Wsparcie dla medyków

Bank BNP Paribas wspierał również medyków w postaci przekazania pieniędzy na zakup testów i maseczek. W zakresie pomocy szkołom, które przeszły na nauczanie zdalne, Bank zapewnił sprzęt komputerowy w celu przeciwdziałania wykluczeniu cyfrowemu.

Jestem przekonany, że zadowolenie klientów z jakości obsługi przekłada się na ich zaufanie do Banku i chęć polecania go. A jest to możliwe tylko dzięki codziennej pracy naszych doradców, którzy każdego dnia stają w obliczu nowych wyzwań, którym muszą sprostać w taki sposób, by klient był zadowolony ze świadczonych przez nas usług. Otrzymane nagrody są dowodem, że robią to doskonale – dodaje Przemysław Furlepa.

Ranking Newsweeka przygotowywany jest we współpracy z Kantar Polska w oparciu o metodę tajemniczego klienta. Poddanych testom jest wiele usług, w tym otwarcie rachunku, kredyt hipoteczny, wizyty w placówkach, infolinia, a także bankowość mobilna i internetowa. Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe dla firm z segmentu MSP. Badanie jakości obsługi przeprowadzane jest metodą mystery shopper, również z instytutem badawczym Kantar Polska.

POPRZEDNI ARTYKUŁ

Bank BNP Paribas członkiem Cool Farm Alliance

Bank BNP Paribas członkiem Cool Farm Alliance

Bank BNP Paribas dołączył do międzynarodowego konsorcjum branżowego Cool Farm Alliance (CFA), który zrzesza podmioty pracujące na rzecz rozwoju zrównoważonego…

Czytaj więcej

NASTĘPNY ARTYKUŁ

Jak nauczyć dziecko oszczędzania?

Jak nauczyć dziecko oszczędzania?

Świadomość finansowa dzieci zależy od rodziców. Nauka szacunku do wartości pieniądza, rozsądne dysponowanie „kieszonkowym”, a przede wszystkim wpojenie zasad mądrego…

Czytaj więcej