W związku z licznymi sygnałami, ostrzegamy przed próbami wyłudzeń, kierowanymi do naszych Klientów poprzez wiadomości SMS >>> Dowiedz się wiecej

Bank zmieniającego się świata

Myślimy zmianą, by skutecznie wspierać Twoją firmę

Myślimy zmianą, by skutecznie wspierać Twoją firmę

19 lutego ruszyła kampania „ Myślimy zmianą” skierowana do przedsiębiorców z sektora MŚP i korporacji.  BNP Paribas pragnie w ten sposób uświadomić Klientom, że trzyma rękę na pulsie i reaguje na otaczającą nas rzeczywistość i zmiany jakie w niej zachodzą.  

Idea kampanii opiera się na haśle „Myślimy zmianą”, które odnosi się do ogólnej jak i aktualnej rzeczywistości biznesowej. Jako Bank zmieniającego się świata myślimy zmianą, obserwujemy jak zachowuje się rynek, motywujemy do rozwoju i wdrażania zmian, tak aby nasi Klienci  mogli dostosować zarządzanie firmą do zmieniającego się świata i technologii. Chcemy budować świadomość marki, która nie stoi w miejscu i potrafi reagować na zmiany, posiada nowoczesne narzędzia oraz  jest dla Klientów bezpiecznym wsparciem w biznesie.

Poprzez tę kampanię chcemy budować świadomość marki, która nie stoi w miejscu, umiejętnie reaguje na zmiany, oferuje nowoczesne rozwiązania i jest dla Klientów bezpiecznym wsparciem w biznesie – wyjaśnia Agnieszka Konarzewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej

Bank  reagując na covid-19 niemal natychmiast uruchomił szerg narzędzi sprawdzajacych się w zdalnym prowadzeniu firmy, takie jak m.in. możliwość prostego i bezpiecznego podpisywania dokumentów przez platformę Autenti, składanie dyspozycji i wniosków poprzez bankowość internetową BiznesPl@net bez konieczności wizyt w placówce banku oraz pełna mobilność w zarządzaniu finansami firmy dzięki aplikacji GOmobile Biznes. BNP Paribas promuje także transformację energetyczną poprzez finansowanie instalacji fotowoltaicznych dla organizacji, które chcą przejść na odnawialne źródła energii.

Kampania wystartowała pod koniec listopada 2020 roku w prasie i radiu. Od lutego 15-sekundowy spot emitowany jest także w kilkunastu kanałach głównych stacji telewizyjnych. Poprzez platformy VOD spot trafi także do określonej grupy docelowej użytkowników internetu.

Strategia kampanii została opracowana przez agencję Opus B, która była odpowiedzialna również za kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital. Agencja Havas Media odpowiada za zakup mediów.

 

Czytaj także:

 

POPRZEDNI ARTYKUŁ

Żywność ekologiczna i wpływ na środowisko

Dlaczego warto postawić na rolnictwo ekologiczne?

Jeśli prowadzisz gospodarstwo rolne, zastanów się, czy nie warto zacząć produkować żywności ekologicznej. Korzyści są dwojakie. Z jednej strony wytwarzanie…

Czytaj więcej

NASTĘPNY ARTYKUŁ

Spirala zadłużenia to potoczne określenie na sytuację, w której zaciągasz kolejne pożyczki, żeby spłacić poprzednie kredyty. Zachowanie płynności finansowej jest pozorne. Dlaczego?

Zadłużenie finansowe – jak wyjść z długów? Kiedy zacząć działać?

Zadłużenie może bardzo negatywnie wpłynąć na Twoją sytuację finansową, stać się problemem na lata. Długi będą też obciążeniem psychicznym. Co…

Czytaj więcej