Bank zmieniającego się świata

BNP Paribas partnerem popularnonaukowego kanału „To już dziś”

BNP Paribas partnerem popularnonaukowego kanału „To już dziś”

BNP Paribas rozpoczeło współpracę z Abstra, największym niezależnym producentem treści video na polskim YouTube. Popularnonaukowy kanał „To już Dziś”, którego Bank jest partnerem, ruszył we wtorek, 28 kwietnia. Prowadzącym jest Rafał Masny.

Od „To już Dziś” widzowie mogą oczekiwać przedstawienia najważniejszych zmian technologicznych i społecznych w przystępnej formie. Treści będą przy tym zachowywały wysoką wartość merytoryczną. W odcinku otwierającym, Rafał Masny zapowiada swój powrót na kanale. Kolejny odcinek poświęcony będzie analizie tego, czy prognozy Billa Gatesa na temat naszej najbliższej przyszłości faktycznie mogą się spełnić.

Bańki filtrujące, fake newsy czy po prostu ogromna ilość informacji, którymi bombardują nas media – to wszystko utrudnia odbiorcom odsiewanie wartościowych treści od tych zupełnie bezużytecznych. Dzięki kanałowi „To już Dziś” chcemy w prostej i atrakcyjnej formule przedstawiać zmiany najistotniejsze dla świata. Rzetelna wiedza na temat zmian klimatu, rozwoju technologii czy problemów społecznych to podstawa, bez której nie da się budować otwartej, nowoczesnej społeczności – tłumaczy Agnieszka Konarzewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas.

Na kanale poważne i istotne treści będą wzbogacane o dygresje i przedstawiane ze sporą dozą humoru. W każdy czwartek pojawi się odcinek poruszający nowy temat. Zadba o to Rafał Masny, współtwórca legendy polskiego YouTube – kanału Abstrachuje.tv. Masny wraca do tematyki popularnonaukowej po blisko dwóch latach przerwy. Nazwa „To Już Dziś” nawiązuje do kanału „To już jutro”, który Masny prowadził od 2016 roku. Zamiana słowa „jutro” na „dziś” wynika z dynamiki zmian technologicznych i społecznych, których będą dotyczyły filmy.

W ciągu prawie 3 lat istnienia „To już jutro” na kanale pojawiło się ponad 150 odcinków, które łącznie osiągnęły prawie 41 milionów wyświetleń i zyskały 444 tysiące subskrybentów. Myślę, że „To już Dziś” przyciągnie równie liczną rzeszę odbiorców i zyska kolejnych wiernych fanów – powiedział Rafał Masny, współzałożyciel „Abstrachuje.tv. i prowadzący kanał „To Już Dziś”.

Tematyka kanału koresponduje z ideą „banku zmieniającego się świata”. BNP Paribas podejmuje liczne działania edukacyjne i wywiera rzeczywisty, pozytywny wpływ na swoje otoczenie. Przykładem może być pro-ekologiczny program „Bank Zielonych Zmian”, którego druga edycja rusza w kwietniu czy liczne inicjatywy Banku pomagające w walce z pandemią koronawirusa, jak wsparcie diagnostyki zdrowotnej, pracowników służby zdrowia i seniorów, a także upowszechnianie cyfrowych kanałów obsługi, umożliwiających korzystanie z bankowości bez wychodzenia z domu.

 

POPRZEDNI ARTYKUŁ

Wspieramy sąsiedzki biznes

Polska Press i Bank BNP Paribas „Wspierają lokalny biznes”

Lokalny Biznes to miejsce dla przedsiębiorców, gdzie mogą otrzymać wsparcie eksperckie, poradnicze oraz bezpłatną przestrzeń do publikacji informacji o swojej…

Czytaj więcej

NASTĘPNY ARTYKUŁ

Oświadczenie w sprawie porozumień dot. odroczenia spłaty

Oświadczenie w sprawie porozumień dot. odroczenia spłaty

 oświadczamy, że zawarcie Porozumień nie skutkuje i nie skutkowało uznaniem przez klienta salda ani też zrzeczeniem się roszczeń związanych z zawartą…

Czytaj więcej