Bank zmieniającego się świata

Drogi Kliencie – TY też masz wpływ!

BNP Paribas zmienia świat

Pani Katarzyna z Przemyśla, zadzwoniła do nas z informacją że ma problem z zalogowaniem się do bankowości GOonline. Po kilku próbach wprowadzenia loginu i hasła zalogowanie nie następowało i nie było wiadomo gdzie tkwi problem, Pani Katarzyna kilkukrotnie wpisywała niepoprawnie hasło, bo nie zauważyła, że ma włączony CAPSLOCK, nawet nie zauważyła, że zablokowała dostęp do bankowości

 

Nasi eksperci szybko wzięli się do pracy i mamy nowe rozwiązanie! Teraz w GOonline podczas logowania pojawiają się podpowiedzi na co należy zwrócić uwagę aby logowanie przebiegło bez problemów. Dodatkowo, kiedy zdarzy się zablokowanie dostępu, Klient niezwłocznie otrzymuje sms z tą informacją i linka do samodzielnego odblokowania. I jeszcze jeden plus – jeżeli Klient będzie potrzebował wsparcia to pomoże mu Doradca przez video-chat. Jest też bardzo bezpiecznie, bo skoro wysyłamy sms to w przypadku potencjalnej chęci zalogowania przez kogoś nieuprawnionego, każdy z naszych Klientów może od razu zareagować.

 

POPRZEDNI ARTYKUŁ

Dlaczego warto zacząć działać na rynku e-commerce?

E-commerce – czym jest, jak zacząć, jak osiągać dobre wyniki? [cz. 1]

E-commerce to, w dużym uproszczeniu, prowadzenie handlu w internecie. Dlaczego warto sprzedawać towary i usługi za pośrednictwem sieci? Jak odnaleźć…

Czytaj więcej

NASTĘPNY ARTYKUŁ

Jakie warzywa można uprawiać na balkonie i od czego zacząć – wiosenny poradnik

Jakie warzywa można uprawiać na balkonie i od czego zacząć – wiosenny poradnik

Moda na rośliny w mieszkaniach wróciła po latach z przytupem. Uprawiane dawniej przez nasze babcie monstery, fikusy i sansewierie na…

Czytaj więcej