Bank zmieniającego się świata
Oferta
GOonline

Poznaj GOonline
Nową bankowość internetową

Produkt dostępny:
Online

Odkryj nową Banowość internetową  GOonline

Nowy GOonline usługa bankowości elektronicznej to efekt naszej wielomiesięcznej pracy. Zgodnie z oczekiwaniami naszych Klientów postawiliśmy na prostotę, nowoczesność i intuicyjność użytkowania. GOonline to system nowej generacji - zbudowany w oparciu o najnowsze trendy technologiczne i designerskie. Tworząc nową bankowość kierowaliśmy się przede wszystkim szybko zmieniającymi się potrzebami naszych użytkowników. Skupiliśmy się na dostarczeniu możliwie łatwego w obsłudze narzędzia, który zapewni poczucie pełnej kontroli finansów i bezpieczeństwa.

1Nie dotyczy przelewów na rachunki własne i przelewów zaufanych

Zaloguj się już dziś

Proste logowanie

Sam wybierz sposób logowania

  • hasło tradycyjne każdorazowo wymaga podania całego hasła
  • hasło maskowane wymaga podania losowo wybranych znaków, innych podczas każdego logowania. Reszta znaków będzie maskowana
  • logowanie dwuetapowe – połączenie hasła tradycyjnego lub maskowanego z autoryzacją jednorazowym kodem przesłanym sms-em.

W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym możesz zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu sms

 

poznaj ekran startowy

Wiemy, że chcesz mieć szybki wgląd i kontrolę nad swoimi finansami. Na ekranie startowym zobaczysz informacje o swoich produktach, np. saldo konta, karty kredytowej lub kredytu oraz pięć ostatnich transakcji.

W każdym momencie możesz:

  • zmieniać nazwy produktów
  • ustawić konto domyślne
  • dodać tagi czyli Twoje opisy do zrealizowanych transakcji, by móc je łatwiej odszukać
  • skontaktować się przez czat z naszym doradcą

 

zobacz ekran startowy

 

Jak wykonać przelew?

W szybki sposób możesz zrealizować przelew krajowy, własny, zagraniczny, podatkowy lub spłacić kartę. 

Zobacz jak wykonać przelew krajowy

 

Zobacz jak dowiedzieć się więcej

twoje oszczędności

Masz kontrolę nad swoimi oszczędnościami.

Założenie, odnowienie lub zerwanie lokaty jest proste i szybkie, a dzięki licznikowi, który pojawi się na 90 dni przed zakończeniem lub odnowieniem Twojej lokaty, w prosty sposób możesz zarządzać swoimi oszczędnościami.  Cały czas widoczne jest też podsumowanie twoich oszczędności.

kredyty

W zakładce kredyty w jednym miejscu sprawdzisz

  • status spłaty swoich kredytów
  • zobaczysz historię oraz harmonogram spłaty Twoich kredytów
  • na 6 dni przed datą wymagalności raty przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie spłaty

 

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

FAQ

  • Jak zalogować się do GOonline?

    W celu zalogowania się do systemu bankowości internetowej GOonline należy użyć dotychczasowego loginu  lub własnego identyfikatora do systemu bankowości internetowej Pl@net lub nadanego loginu do systemu GOonline, oraz potwierdzić swoją tożsamość zdefiniowaną metodą logowania. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.

  • Jak aktywować GOonline?
    1. Wpisz dotychczasowy login na pierwszej stronie logowania i przejdź dalej.
    2. Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny. Podczas aktywacji Bank wyśle na numer telefonu wskazany do otrzymywania Kodów SMS jednorazowy kod autoryzacyjny. Po wpisaniu kodu przejdź dalej i wybierz sposób w jaki będziesz się logował do GOonline. Do wyboru masz hasło tradycyjne lub hasło maskowane. 
    3. Ustaw hasło. System podpowie czy hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.
    4. Zostaniesz poinformowany o pomyślnie zakończonej aktywacji. Możesz przejść do logowania

    Podczas drugiego i kolejnych logowań podaj login oraz potwierdź swoją tożsamość metodą wybraną podczas pierwszego logowania. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.

  • Mam kilka loginów. Którego użyć do logowania?

    Każdy z dotychczas nadanych loginów do systemu Pl@net może zostać wykorzystany do logowania do GOonline.

  • Czy mogę nadać własny login do logowania zamiast tego nadanego przez Bank?

    Własny login Użytkownik może nadać w dowolnej chwili po zalogowaniu do GOonline w „Moich ustawieniach”.

  • Czy do GOonline mogę zalogować się tym samym loginem i hasłem co do Pl@nety?

    Podczas logowania do systemu GOonline Użytkownik wykorzystuje dotychczasowy login nadany do systemu Pl@net jednak hasło należy ustawić nowe podczas pierwszego logowania do GOonline zgodnie z zasadami bezpieczeństwa podanymi podczas ustawiania hasła. Dotychczas nadane hasło do systemu Pl@net pozostaje obowiązujące do systemu Pl@net.

  • Jakie są dostępne sposoby logowania?

    Sposób logowania Użytkownik wybiera podczas pierwszego logowania. Ma też możliwość zmiany dotychczas wybranego sposobu logowania po zalogowaniu do systemu GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Dostępne metody logowania to:

    • Hasło tradycyjne 
    • Hasło maskowane – podczas logowania należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła
    • Logowanie dwuskładnikowe – metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Polega na ustawieniu dodatkowego kroku podczas logowania. Poza hasłem należy potwierdzić swoją tożsamość poprzez przesłany przez Bank każdorazowo inny Kod SMS.

     

    W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.

  • Jak zalogować się hasłem tradycyjnym?

    Podczas wpisywania hasła należy wpisać wszystkie znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.

  • Jak zalogować się hasłem maskowanym?

    Podczas wpisywania hasła należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.

  • Czy w GOonline zobaczę te same produkty co w systemie Pl@net?

    Widok produktów w systemie GOoline został udostępniony w formie profili zgodnie z poniższym:

    • Profil Osobisty – widok produktów, których Użytkownik jest właścicielem i współwłaścicielem.  
    • Profil Pełnomocnictwa – widok produktów mocodawcy, do których zostało nadane Użytkownikowi pełnomocnictwo ogólne.

    W odróżnieniu od systemu Pl@net produkty indywidualne i wspólne widoczne są w ramach jednego profilu osobistego, bez konieczności przełączania między tymi produktami.

    W sytuacji gdy Użytkownik posiada dostęp w bankowości internetowej do usług  i produktów więcej niż jednej osoby (różnych mocodawców) widok ten jest prezentowany oddzielnie dla każdego z mocodawców. Chcąc uzyskać widok produktów poszczególnych mocodawców Użytkownik wybiera odpowiedni profil – odpowiedniego mocodawcę.

     

  • Nie możesz zalogować się do GOonline?

    Do aplikacji mogą zalogować się nowi Użytkownicy, którzy otrzymali dostęp do bankowości internetowej od dnia 29.07.2019 roku lub dotychczasowi użytkownicy systemu Pl@net, którzy otrzymali zaproszenie do skorzystania z nowej bankowości internetowej. Jeżeli te warunki są spełnione i nadal nie jest możliwe zalogowanie do GOonline:

    • Użytkownik powinien upewnić się czy podaje prawidłowe dane podczas logowania i ponowić próbę
    • Użytkownik powinien upewnić się czy numer telefonu do otrzymywania kodów SMS zdefiniowany w Banku nie uległ zmianie - w przypadku, gdy podczas logowania wymagane jest podanie kodu SMS a klient go nie otrzymuje.
    • Użytkownik powinien sprawdzić czy otrzymał SMS z informacją o założeniu blokady bezpieczeństwa. Taki SMS oznacza, że należy wejść na stronę logowania GOonline, wybrać opcję „Problem z logowaniem”, a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami
    • W przypadku gdy Użytkownik podaje prawidłowe dane oraz nie otrzymał SMS z informacją o blokadzie powinien skontaktować się z Infolinią Banku https://bnpparibas.pl/kontakt/centrum-telefoniczne.

Dokumenty do pobrania

 Zasady bankowości internetowej GOonlinePobierz

 

Zobacz również

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń