Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 
 
GOonline

Poznaj GOonline
Nową bankowość internetową

 

2 miejsce w kategorii Bankowość Zdalna
w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka

Dostępność
Online

Odkryj BanKowość internetową  GOonline

Nowy GOonline usługa bankowości elektronicznej to efekt naszej wielomiesięcznej pracy. Tworząc nową bankowość kierowaliśmy się przede wszystkim szybko zmieniającymi się potrzebami naszych użytkowników. Skupiliśmy się na dostarczeniu możliwie łatwego w obsłudze narzędzia, który zapewni poczucie pełnej kontroli finansów i bezpieczeństwa.

Cieszymy się, że zajęliśmy drugie miejsce w kategorii Bankowość Zdalna w najnowszej edycji rankingu Newsweek Polska.

 

Twój identyfikator (login) do serwisu transakcyjnego GOonline znajduje się w dokumentach i umowach otrzymanych z banku.
Jeśli  do tej pory nie posiadasz dostępu do serwisu, możesz go wygenerować korzystając z formularza znajdującego się tu.

Jeśli korzystałeś z systemu Pl@net, logowania do GOonline dokonasz za pomocą loginu do Pl@net, a hasło ustanowisz podczas pierwszego logowania.  

 

ZOBACZ DEMO

1Nie dotyczy przelewów na rachunki własne i przelewów zaufanych

Bezpieczne logowanie

Proste logowanie

Sam wybierz sposób logowania

  • hasło tradycyjne każdorazowo wymaga podania całego hasła
  • hasło maskowane wymaga podania losowo wybranych znaków, innych podczas każdego logowania. Reszta znaków będzie maskowana
  • logowanie dwuetapowe – połączenie hasła tradycyjnego lub maskowanego z autoryzacją jednorazowym kodem przesłanym sms-em.

W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym możesz zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu sms

 

poznaj ekran startowy

Wiemy, że chcesz mieć szybki wgląd i kontrolę nad swoimi finansami. Na ekranie startowym zobaczysz informacje o swoich produktach, np. saldo konta, karty kredytowej lub kredytu oraz pięć ostatnich transakcji.

W każdym momencie możesz:

  • zmieniać nazwy produktów
  • ustawić konto domyślne
  • dodać tagi czyli Twoje opisy do zrealizowanych transakcji, by móc je łatwiej odszukać
  • skontaktować się przez czat z naszym doradcą

 

zobacz ekran startowy

 

Jak wykonać przelew?

W szybki sposób możesz zrealizować przelew krajowy, własny, zagraniczny, podatkowy lub spłacić kartę. Potwierdzaj transakcje w aplikacji mobilnej GOmobile - przy użyciu mobilnej autoryzacji.

Zobacz jak wykonać przelew krajowy

 

dowiedz się więcej

MOBILNA AUTORYZACJA

potwierdzanie transakcji zlecanych w bankowości internetowej GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile

  • Wygodnie - po prostu kliknij w powiadomienie na telefonie, jeśli dane operacji się zgadzają, kliknij  Zatwierdź i wpisz PIN używany do logowania do GOmobile. Nie musisz już przepisywać kodu SMS do bankowości internetowej!
  • Przejrzyście - w powiadomieniu autoryzacyjnym widzisz szczegóły operacji.
  • Bezpiecznie - stosujemy zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa. Aplikacja mobilna nie jest związana z numerem telefonu, dzięki czemu nie można skopiować karty SIM.

Powiadomienie w telefonie

Sprawdź szczegóły operacji

Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?

Mobilna autoryzacja może być aktywna tylko na jednym telefonie. Jeśli chcesz zmienić telefon na inny, zaloguj się na nim do aplikacji GOmobile.
Na dolnym pasku kliknij Profil, następnie Mobilna autoryzacja. Zobaczysz informację, na jakim urządzeniu mobilna autoryzacja jest aktywna.

Dodatkowe odpowiedzi

  • Gdzie sprawdzić lub zmienić metodę autoryzacji?

    W systemie bankowości internetowej GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Sposób autoryzacji > Edytuj

    lub

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

     

    Jeśli korzystasz z dwuetapowego procesu logowania do bankowości internetowej GOonline (hasło + wpisanie kodu SMS) pamiętaj, że zmiana metody autoryzacji operacji nie spowoduje zmiany sposobu logowania.

    Jeśli chcesz, aby logowanie do GOonline również odbywało się po zatwierdzeniu w aplikacji mobilnej, możesz to zmienić w ustawieniach GOonline:
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Hasło i sposób logowania > Edytuj

  • Co zrobić, jeśli nie otrzymam powiadomienia na telefon?

    Trzy najczęstsze powody, dlaczego możesz nie otrzymać powiadomienia autoryzacyjnego na telefon to:

    1. Nieaktywna mobilna autoryzacja

    Sprawdź, czy na telefonie masz aktywną mobilną autoryzację. Zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie: Gdzie sprawdzić, na jakich urządzeniach jest aktywna aplikacja GOmobile?

    Jeśli nie masz aktywnej mobilnej autoryzacji na wybranym telefonie, możesz zmienić urządzenie według wskazówek powyżej - zapoznaj się z Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?

     

    2. Brak dostępu do internetu

    Sprawdź, czy masz włączony dostęp do internetu w telefonie. W razie potrzeby, włącz internet.

     

    3. Brak zgody na wyskakujące powiadomienia w telefonie

    Sprawdź w ustawieniach telefonu, czy masz włączoną zgodę na otrzymywanie powiadomień z aplikacji GOmobile. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, usuń i ponownie pobierz aplikację GOmobile – to przywróci domyślne ustawienia powiadomień i zgodę na ich otrzymywanie.

     

    Nawet jeżeli nie otrzymujesz powiadomień na wyświetlaczu telefonu, możesz autoryzować operację w aplikacji GOmobile. Po prostu uruchom aplikację, a od razu wyświetli się powiadomienie o mobilnej autoryzacji. Zapoznaj się ze szczegółami transakcji, kliknij Zatwierdź i potwierdź operację PIN-em.

  • Gdzie sprawdzić, na jakich telefonach jest aktywna aplikacja GOmobile?

    W systemie bankowości internetowej  GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Moje urządzenia i kanały dostępu > Zapamiętane urządzenia mobilne > Pokaż listę

    lub

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

    Jeśli mobilna autoryzacja jest włączona na innym urządzeniu, niż to na którym sprawdzasz, wyświetlimy informację o modelu urządzenia, na którym autoryzujesz operacje. Możesz też z tego miejsca od razy włączyć mobilną autoryzację na tym telefonie.

  • Nie pamiętam PIN-u do aplikacji mobilnej - co mam zrobić, aby zatwierdzić operację?

    Najpierw skasuj dane aplikacji, możesz zrobić to na dwa sposoby:

    1. Odinstaluj i zainstaluj aplikację ponownie.

     

    1. Skorzystaj z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij 3 kropeczki w prawym górnym rogu, a następnie Dezaktywacja.

    Następnie aktywuj ponownie aplikację:

    1. Kliknij Aktywuj aplikację.
    2. Wybierz opcję Podaj login i wpisz identyfikator, którego używasz w bankowości internetowej GOonline.
    3. Kliknij Dalej.
    4. Wpisz nazwisko panieńskie matki, a następnie przejdź Dalej.
    5. Otrzymasz wiadomość SMS z kodem do aktywacji aplikacji – wprowadź go w odpowiednim polu.
    6. Ustal własny PIN do aplikacji. Musisz wprowadzić go dwukrotnie.
    7. Na ekranie telefonu zobaczysz potwierdzenie aktywowania aplikacji.
    8. Możesz już zalogować się do GOmobile.
       

    Po nadaniu nowego PIN-u, włącz na tym urządzeniu mobilną autoryzację (na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja), a następnie ponów operację w GOonline, aby otrzymać nowe powiadomienie.

  • Ile jest czasu na potwierdzenie transakcji?

    Transakcja powinna być potwierdzona w przeciągu 5 minut.

  • Dlaczego powiadomienie nie przyszło na mój telefon, tylko współwłaściciela konta?

    Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na jeden telefon, przypisany do mobilnej autoryzacji lub kodu SMS. 

    Sprawdzić, na który telefon przychodzą powiadomienia:

    W systemie bankowości internetowej  GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Moje urządzenia i kanały dostępu > Zapamiętane urządzenia mobilne > Pokaż listę

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

    Jeśli mobilna autoryzacja jest włączona na innym urządzeniu, niż to na którym sprawdzasz, wyświetlimy informację o modelu urządzenia, na którym autoryzujesz operacje.

  • Czy dostanę powiadomienie, jeśli nie mam internetu w telefonie?

    Niestety, nie. Aby otrzymywać powiadomienia w telefonie z aplikacji GOmobile, potrzebny jest dostęp do internetu. 

  • Skąd mogę mieć pewność, że komunikat wysyła mój bank?

    Powiadomienia przychodzą chwilę po zleconej transakcji w systemie bankowości internetowej GOonline. Zawsze należy zweryfikować szczegóły powiadomienia aby upewnić się, że zgadzają się z zleceniem w GOonline.

    W przypadku, gdy dane się nie zgadzają lub pojawią się inne wątpliwości, odrzuć autoryzację i niezwłocznie skontaktuj się z bankiem.

  • Jak wyłączyć mobilną autoryzację i włączyć autoryzację kodami SMS?

    W systemie bankowości internetowej GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Sposób autoryzacji > Edytuj

    Wybierz Wiadomość SMS i kliknij ZAPISZ

    Zmiana metody autoryzacji wymaga zatwierdzenia dotychczasową metodą autoryzacji (tzn. jeśli zmieniasz mobilną autoryzację na kody SMS, musisz potwierdzić zmianę w aplikacji mobilnej).

Rozwińzobacz mniej

kredyty

W zakładce kredyty w jednym miejscu sprawdzisz

  • status spłaty swoich kredytów
  • zobaczysz historię oraz harmonogram spłaty Twoich kredytów
  • na 6 dni przed datą wymagalności raty przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie spłaty

 

Karty płatnicze

W GOonline możesz błyskawicznie:

 

  • aktywować kartę i nadać lub zmienić PIN
  • zablokować czasowo kartę
  • zastrzec kartę
  • zmienić limity transakcyjne

 

Karty kredytowe

Samodzielnie i szybko możesz

  • aktywować kartę i nadać lub zmienić PIN
  • zablokować czasowo kartę
  • zastrzec kartę
  • zmienić limity transakcyjne
  • rozłożyć saldo i transakcji na raty
  • ustawić automatyczną spłatę raty
  • zmienić cyklu rozliczeniowy karty

 

Spłata limitu Allegro i kart kredytowych

Spłata limitu Allegro i kart kredytowych

 

W GOonline możesz też uregulować płatności limitu Allegro i spłacić karty kredytowe.

Wystarczy wejść w zakładkę Moje Finanse i następnie wybrać zakładkę Karty lub  Limit Allegro.

Po kliknięciu przycisku Spłać możesz wybrać opcje spłaty:

  • minimalną kwotę
  • zadłużenie za ostatni okres rozliczeniowy
  • całe zadłużenie
  • własną kwotę

 

 

Zobacz Swoje  Inwestycje

 

Kontroluj swoje inwestycje

  • sprawdzisz wartość środków ulokowanych w produktach inwestycyjnych (fundusze inwestycyjne, lokaty o charakterze inwestycyjnym, instrumenty rachunek maklerski)
  • kupisz lub sprzedasz jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych
  • otworzysz lokatę inwestycyjną
  • bezpośredniego zalogujesz się do SidomaWeb – serwisu do obsługi zleceń giełdowych
  • otworzysz rachunek maklerski na potrzeby dokonywania bezpośrednich inwestycji na GPW w Warszawie
  • zapoznasz się z bieżącymi i historycznymi notowaniami funduszy inwestycyjnych

Jak założyć rachunek maklerski?

Wybierz zakładkę Moje Finanse, dalej Inwestycje, a następnie kliknij po prawej stronie Otwórz Rachunek Maklerski wypełnij wniosek.

twoje oszczędności

Masz kontrolę nad swoimi oszczędnościami.

W prosty sposób otworzysz Rachunek Oszczędnościowy, którym możesz od razu zarządzać poprzez GOonline.

Otwarcie, odnowienie lub zerwanie lokaty jest szybkie, a dzięki licznikowi, który pojawi się na 90 dni przed zakończeniem lub odnowieniem Twojej lokaty, możesz zarządzać swoimi oszczędnościami. 

W każdej chwili możesz pobrać potwierdzenie posiadania lokaty. Cały czas widoczne jest też podsumowanie twoich oszczędności.

 

Usługi

  • odnośniki do naszych serwisów zewnętrznych, takich jak kantor FX Pl@net oraz portalu inwestycyjnego Sidoma Web
  • załatwisz sprawy urzędowe np. złożysz wniosek Rodzina 500 +, 300+
  • utworzysz Tożsamość Elektroniczną - mojeID, by mieć możliwość komunikacji online z urzędami i wybranymi dostawcami usług konsumenckich  
  • skorzystasz z dodatkowych usług 

Wniosek Rodzina 500+

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Jak zalogować się do GOonline?

    W celu zalogowania się do systemu bankowości internetowej GOonline należy użyć loginu nadanego do GOonline lub Pl@net oraz potwierdzić swoją tożsamość zdefiniowaną metodą logowania.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Jak zmienić numer PIN do karty w GOonline?

    Po zalogowaniu do bankowości internetowej GOonline:

    1. Wybierz zakładkę Moje finanse.

    2. Następnie wybierz Karty.

    3. Po rozwinięciu zakładki Szczegóły pojawia się opcja Zmień PIN.

     

  • Jak aktywować GOonline?
    1. Wpisz dotychczasowy login na pierwszej stronie logowania i przejdź dalej.
    2. Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny. Podczas aktywacji Bank wyśle na numer telefonu wskazany do otrzymywania Kodów SMS jednorazowy kod autoryzacyjny. Po wpisaniu kodu przejdź dalej i wybierz sposób w jaki będziesz się logował do GOonline. Do wyboru masz hasło tradycyjne lub hasło maskowane.
    3. Ustaw hasło. System podpowie czy hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.
    4. Zostaniesz poinformowany o pomyślnie zakończonej aktywacji. Możesz przejść do logowania


    Podczas drugiego i kolejnych logowań podaj login oraz potwierdź swoją tożsamość metodą wybraną podczas pierwszego logowania. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj.  poza aktualnym hasłem – potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.

  • Mam kilka loginów. Którego użyć do logowania?

    Każdy z dotychczas nadanych loginów do systemu Pl@net może zostać wykorzystany do logowania do GOonline.

  • Czy mogę nadać własny login do logowania zamiast tego nadanego przez Bank?

    Własny login Użytkownik może nadać w dowolnej chwili po zalogowaniu do GOonline w „Moich ustawieniach”.

  • Jakie są dostępne metody logowania w GOonline?

    Sposób logowania Użytkownik wybiera podczas pierwszego logowania. Ma też możliwość zmiany dotychczas wybranego sposobu logowania po zalogowaniu do systemu GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Dostępne metody logowania to:

    • Hasło tradycyjne 
    • Hasło maskowane – podczas logowania należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła
    • Logowanie dwuskładnikowe – metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Polega na ustawieniu dodatkowego kroku podczas logowania. Poza hasłem należy potwierdzić swoją tożsamość poprzez przesłany przez Bank każdorazowo inny Kod SMS lub poprzez mobilną autoryzację. 

    W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

    Zachęcamy do obejrzenia krótkich filmów instruktażowych znajdujących się na tej stronie. 

  • Jak zalogować się hasłem maskowanym?

    Podczas wpisywania hasła należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Jak zalogować się hasłem tradycyjnym?

    Podczas wpisywania hasła należy wpisać wszystkie znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Nie możesz zalogować się do GOonline?
    • Użytkownik powinien upewnić się czy podaje prawidłowe dane podczas logowania i ponowić próbę
    • Użytkownik powinien upewnić się czy numer telefonu do otrzymywania kodów SMS zdefiniowany w Banku nie uległ zmianie - w przypadku, gdy podczas logowania wymagane jest podanie kodu SMS a klient go nie otrzymuje.
    • Użytkownik powinien sprawdzić czy otrzymał SMS z informacją o założeniu blokady bezpieczeństwa. Taki SMS oznacza, że należy wejść na stronę logowania GOonline, wybrać opcję „Odblokuj dostęp”, a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami

    W przypadku gdy Użytkownik podaje prawidłowe dane oraz nie otrzymał SMS z informacją o blokadzie powinien skontaktować się z Infolinią Banku https://bnpparibas.pl/kontakt/centrum-telefoniczne.

  • Czy w GOonline zobaczę zarówno produkty własne jak i innych klientów, do których mam nadany dostęp?

    Widok produktów w systemie GOoline został udostępniony w formie profili zgodnie z poniższym:

    • Profil osobisty – widok produktów, których Użytkownik jest właścicielem i współwłaścicielem.  
    • Profil pełnomocnictwa – widok produktów mocodawcy, do których zostało nadane Użytkownikowi pełnomocnictwo ogólne.

    W sytuacji gdy Użytkownik posiada dostęp w bankowości internetowej do usług  i produktów więcej niż jednej osoby (różnych mocodawców), widok ten jest prezentowany oddzielnie dla każdego z mocodawców. Chcąc uzyskać widok produktów poszczególnych mocodawców Użytkownik wybiera odpowiedni profil – odpowiedniego mocodawcę.

  • Gdzie w Goonline znajdę konta oszczędnościowe?

    Konta oszczędościowe są widoczne w zakładce Oszczędności 

  • Gdzie w Goonline znajdę lokaty strukturyzowane?

    Lokaty strukturyzowane prezentowane są w zakładce Inwestycje. 

  • Gdzie w GOonline znajdę informację o moim kredycie i harmonogramie spłaty?

    Informacje o posiadanym kredycie i harmonogram spłaty znajdują się w zakładce Moje finanse -> Kredyty 

  • Czy po zalogowaniu do GOonline mogę przejść do widoku konta firmowego?

    Jeśli użytkownik posiada w GOonline dostęp zarówno do produktów indywidualnych jak i firmowych (mikro) może zmieniać widok produktów wybierając odpowiednio profil osobisty i profil firmy bez konieczności ponownego logowania.

    Jeśli produkty firmowe obsługiwane są w bankowości internetowej GOonline Biznes (dawniej Biznes Pl@net) to nie ma możliwości przełączenia się pomiędzy widokami. Wówczas obsługa produktów firmowych dostępna jest po zalogowaniu do systemu GOonline Biznes, obsługa produktów indywidualnych po zalogowaniu do GOonline.

  • Czy system GOonline Biznes (dawniej Biznes Pl@net) został również wyłączony i rachunek firmowy obsługiwany jest w GOonline?

    Nie, system GOonline Biznes (dawniej BiznesPl@net) działa bez zmian. Do systemu GOonline została przeniesiona tylko obsługa rachunków indywidualnych. Obsługa rachunków i produktów firmowych dotychczas nadal obsługiwanych są bez zmian w systemie GOonline Biznes (dawniej BiznesPl@net) pozostaje bez zmian.

zobacz mniej

Dokumenty  DO  POBRANIA

 
Poznaj GOonline  
 
Przewodnik po bankowości internetowej GOonline 
 
Wniosek do programu 500+ dla cudzoziemców

Zobacz również

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand