Bank zmieniającego się świata
Otwórz konto Weź kredyt
 
 
GOonline

Twoje finanse, Twój komfort

 

Bankowość internetowa GOonline
to wygoda i szybkość w jednym miejscu.

Dostępność
Online

Korzyści bankowości internetowej GOonline

1Nie dotyczy przelewów na rachunki własne i przelewów zaufanych

Twój identyfikator (login) do serwisu transakcyjnego GOonline znajduje się w dokumentach i umowach otrzymanych z banku.
Jeśli  do tej pory nie posiadasz dostępu do serwisu, możesz go wygenerować korzystając z formularza znajdującego się tu.

Bezpieczne logowanie

Sam wybierz sposób logowania:

  • hasło tradycyjne każdorazowo wymaga podania całego hasła
  • hasło maskowane wymaga podania losowo wybranych znaków, innych podczas każdego logowania. Reszta znaków będzie maskowana
  • logowanie aplikacją mobilną - potwierdzasz logowanie do GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile
  • logowanie dwuetapowe – połączenie hasła tradycyjnego lub maskowanego z autoryzacją jednorazowym kodem przesłanym sms-em lub mobilnym tokenem.

W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym możesz zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie mobilnej autoryzacji lub kodu sms.

 

Przelewy

Zobacz jak wykonać przelew krajowy

Zobacz na filmie jak wykonać przelew krajowy
 

W szybki sposób możesz zrealizować przelew:

  • krajowy,
  • własny,
  • zagraniczny,
  • podatkowy
  • lub spłacić kartę.

Potwierdzaj transakcje w aplikacji mobilnej GOmobile - przy użyciu mobilnej autoryzacji.

MOBILNA AUTORYZACJA

potwierdzanie transakcji zlecanych w bankowości internetowej GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile

  • Wygodnie - po prostu kliknij w powiadomienie na telefonie, jeśli dane operacji się zgadzają, kliknij Zatwierdź i wpisz PIN używany do logowania do GOmobile lub potwierdź biometrią (TouchID/FaceID na iOS). Nie musisz już przepisywać kodu SMS do bankowości internetowej!
  • Przejrzyście - w powiadomieniu autoryzacyjnym widzisz szczegóły operacji.
  • Bezpiecznie - stosujemy zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa. Aplikacja mobilna nie jest związana z numerem telefonu, dzięki czemu nie można skopiować karty SIM.

Powiadomienie w telefonie

Sprawdź szczegóły operacji

Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?

Mobilna autoryzacja może być aktywna tylko na jednym telefonie. Jeśli chcesz zmienić telefon na inny, zaloguj się na nim do aplikacji GOmobile.
Na dolnym pasku kliknij Profil, następnie Mobilna autoryzacja. Zobaczysz informację, na jakim urządzeniu mobilna autoryzacja jest aktywna.

Dodatkowe odpowiedzi

  • W systemie bankowości internetowej GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Sposób autoryzacji > Edytuj (tu można sprawdzić i zmienić)

    lub

    W aplikacji GOmobile (tu można tylko sprawdzić)
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

     

    Jeśli korzystasz z dwuetapowego procesu logowania do bankowości internetowej GOonline (hasło + wpisanie kodu SMS) pamiętaj, że zmiana metody autoryzacji operacji nie spowoduje zmiany sposobu logowania.

    Jeśli chcesz, aby logowanie do GOonline również odbywało się po zatwierdzeniu w aplikacji mobilnej, możesz to zmienić w ustawieniach GOonline:
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Hasło i sposób logowania > Edytuj

  • Trzy najczęstsze powody, dlaczego możesz nie otrzymać powiadomienia autoryzacyjnego na telefon to:

    1. Nieaktywna mobilna autoryzacja

    Sprawdź, czy na telefonie masz aktywną mobilną autoryzację. Zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie: Gdzie sprawdzić, na jakich urządzeniach jest aktywna aplikacja GOmobile?

    Jeśli nie masz aktywnej mobilnej autoryzacji na wybranym telefonie, możesz zmienić urządzenie według wskazówek powyżej - zapoznaj się z Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?

     

    2. Brak dostępu do internetu

    Sprawdź, czy masz włączony dostęp do internetu w telefonie. W razie potrzeby, włącz internet.

     

    3. Brak zgody na wyskakujące powiadomienia w telefonie

    Sprawdź w ustawieniach telefonu, czy masz włączoną zgodę na otrzymywanie powiadomień z aplikacji GOmobile. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, usuń i ponownie pobierz aplikację GOmobile – to przywróci domyślne ustawienia powiadomień i zgodę na ich otrzymywanie.

     

    Nawet jeżeli nie otrzymujesz powiadomień na wyświetlaczu telefonu, możesz autoryzować operację w aplikacji GOmobile. Po prostu uruchom aplikację, a od razu wyświetli się powiadomienie o mobilnej autoryzacji. Zapoznaj się ze szczegółami transakcji, kliknij Zatwierdź i potwierdź operację PIN-em.

  • W systemie bankowości internetowej  GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Moje urządzenia i kanały dostępu > Zapamiętane urządzenia mobilne > Pokaż listę

    lub

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

    Jeśli mobilna autoryzacja jest włączona na innym urządzeniu, niż to na którym sprawdzasz, wyświetlimy informację o modelu urządzenia, na którym autoryzujesz operacje. Możesz też z tego miejsca od razu włączyć mobilną autoryzację na tym telefonie.

  • Najpierw skasuj dane aplikacji, możesz zrobić to na dwa sposoby:

    1. Odinstaluj i zainstaluj aplikację ponownie.

     

    1. Skorzystaj z opcji Dezaktywacja w aplikacji GOmobile – na ekranie startowym aplikacji kliknij 3 kropeczki w prawym górnym rogu, a następnie Dezaktywacja.

    Następnie aktywuj ponownie aplikację:

    1. Kliknij Aktywuj aplikację.
    2. Wybierz opcję Podaj login i wpisz identyfikator, którego używasz w bankowości internetowej GOonline.
    3. Kliknij Dalej.
    4. Wpisz nazwisko panieńskie matki, a następnie przejdź Dalej.
    5. Otrzymasz wiadomość SMS z kodem do aktywacji aplikacji – wprowadź go w odpowiednim polu.
    6. Ustal własny PIN do aplikacji. Musisz wprowadzić go dwukrotnie.
    7. Na ekranie telefonu zobaczysz potwierdzenie aktywowania aplikacji.
    8. Możesz już zalogować się do GOmobile.
       

    Po nadaniu nowego PIN-u, włącz na tym urządzeniu mobilną autoryzację (na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja), a następnie ponów operację w GOonline, aby otrzymać nowe powiadomienie.

  • Transakcja powinna być potwierdzona w przeciągu 5 minut.

  • Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na jeden telefon, przypisany do mobilnej autoryzacji lub kodu SMS. 

    Jak sprawdzić, na który telefon przychodzą powiadomienia:

    W systemie bankowości internetowej  GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Moje urządzenia i kanały dostępu > Zapamiętane urządzenia mobilne > Pokaż listę

    W aplikacji GOmobile
    Na dolnym pasku kliknij Profil > Mobilna autoryzacja

    Jeśli mobilna autoryzacja jest włączona na innym urządzeniu, niż to na którym sprawdzasz, wyświetlimy informację o modelu urządzenia, na którym autoryzujesz operacje.

  • Niestety, nie. Aby otrzymywać powiadomienia w telefonie z aplikacji GOmobile, potrzebny jest dostęp do internetu. 

  • Powiadomienia przychodzą chwilę po zleconej transakcji w systemie bankowości internetowej GOonline. Zawsze należy zweryfikować szczegóły powiadomienia aby upewnić się, że zgadzają się z zleceniem w GOonline.

    W przypadku, gdy dane się nie zgadzają lub pojawią się inne wątpliwości, odrzuć autoryzację i niezwłocznie skontaktuj się z bankiem.

  • W systemie bankowości internetowej GOonline
    Wejdź w Profil osobisty > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Sposób autoryzacji > Edytuj

    Wybierz Wiadomość SMS i kliknij ZAPISZ

    Zmiana metody autoryzacji wymaga zatwierdzenia dotychczasową metodą autoryzacji (tzn. jeśli zmieniasz mobilną autoryzację na kody SMS, musisz potwierdzić zmianę w aplikacji mobilnej).

Otwarta bankowość

Otwarta bankowość pozwala na podgląd w bankowości internetowej GOonline kont z wybranych innych banków. Usługa dostępu do informacji o rachunkach w innych bankach - AIS (z ang. Account Information Service) opiera się na ustawie o usługach płatniczych, która implementuje unijną dyrektywę PSD2. Zgodnie z nią banki, za Twoją zgodą, zobowiązane są przekazać informacje o Twoich rachunkach dostępnych online podmiotom zewnętrznym (w tym innym bankom czy instytucjom płatniczym).

Twoje konta z różnych banków w jednym miejscu:
 

  • w prosty sposób łączysz konta z Alior Banku S.A., ING Banku Śląskiego S.A., Banku Millennium S.A., Pekao S.A., PKO Banku Polskiego S.A., Santander Bank Polska S.A., mBank S.A. w jednym widoku w GOonline
  • masz przejrzysty dostęp do informacji o swoich rachunkach w innych bankach - saldzie i historii wykonanych transakcji
  • decydujesz samodzielnie, by dodać lub usunąć podgląd kont z innych banków
  • bezpieczne rozwiązanie. Nie posiadamy Twoich danych do logowania do innych banków.
  • zgoda na dostęp do rachunków i historii transakcji obowiązuje przez 180 dni. Po upływie tego terminu należy odnowić dostęp, aby móc dalej korzystać z otwartej bankowości.

Jak dodać konta z innych banków do GOonline?

1

Zaloguj się do systemu GOonline

Wybierz Moje FinanseKonta albo wejdź w Ustawienia
Po prawej stronie ekranu na banerze z informacją Otwarta bankowość już w GOonline
kliknij + Dodaj konto z innego banku 

2

Zapoznaj się z ogólnymi informacjami

o tej usłudze.
Kliknij DALEJ lub Anuluj

Wybierz bank, z którego chcesz dodać konto aby widzieć je w GOonline.

Kliknij DALEJ lub Anuluj

3

Pobierz i zapoznaj się z regulaminem

i złóż wymagane zgody.
Zatwierdź je wybraną metodą autoryzacji: Mobilna autoryzacja/Kod SMS.

Kliknij DALEJ lub Anuluj

Przekierujemy Cię do wybranego banku, gdzie po zalogowaniu zobaczysz rachunki jakie możesz wybrać aby widzieć je w GOonline.

4

Widok w GOonline

Po wyborze rachunku/ów i zatwierdzeniu wyboru w wybranym banku wrócisz na stronę logowania GOonline.

Po zalogowaniu, rachunki z innych banków zobaczysz w sekcji Moje FinanseKonta
oraz dodatkowo w Ustawienia, w sekcji Otwarta bankowość, gdzie możesz zarządzać informacjami na temat dodanych rachunków.

Kredyty

W zakładce kredyty w jednym miejscu sprawdzisz:

 

  • status spłaty swoich kredytów
  • zobaczysz historię oraz harmonogram spłaty Twoich kredytów
  • na 6 dni przed datą wymagalności raty przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie spłaty

 

Karty płatnicze

W GOonline możesz błyskawicznie:

 

  • aktywować kartę i nadać lub zmienić PIN
  • zablokować czasowo kartę
  • zastrzec kartę
  • zmienić limity transakcyjne

 

Karty kredytowe

Samodzielnie i szybko możesz:

 

  • aktywować kartę i nadać lub zmienić PIN
  • zablokować czasowo kartę
  • zastrzec kartę
  • zmienić limity transakcyjne
  • rozłożyć saldo transakcji na raty
  • ustawić automatyczną spłatę raty
  • zmienić cykl rozliczeniowy karty

 

Spłata limitu od Nowa i kart kredytowych

 

W GOonline możesz też uregulować płatności limitu od Nowa i spłacić karty kredytowe.

Wystarczy wejść w zakładkę Moje Finanse i następnie wybrać zakładkę Karty lub  Limit od Nowa.

Po kliknięciu przycisku Spłać możesz wybrać opcje spłaty:

  • minimalną kwotę
  • zadłużenie za ostatni okres rozliczeniowy
  • całe zadłużenie
  • własną kwotę

Zobacz Swoje Inwestycje

Kontroluj swoje inwestycje

  • sprawdzisz wartość środków ulokowanych w produktach inwestycyjnych (fundusze inwestycyjne, lokaty o charakterze inwestycyjnym, instrumenty rachunek maklerski)
  • kupisz lub sprzedasz jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych
  • otworzysz lokatę inwestycyjną
  • bezpośredniego zalogujesz się do SidomaWeb – serwisu do obsługi zleceń giełdowych
  • otworzysz rachunek maklerski na potrzeby dokonywania bezpośrednich inwestycji na GPW w Warszawie
  • zapoznasz się z bieżącymi i historycznymi notowaniami funduszy inwestycyjnych

 

Mój portfel – widok 360 stopni Twoich aktywów w GOonline

Sekcja Mój portfel to nowa przestrzeń w serwisie GOonline, gdzie w jednym miejscu możesz sprawdzić stan swoich:

  • kont
  • oszczędności
  • inwestycji
  • emerytury

 

Informacje możesz zobaczyć na czytelnym wykresie.
Nowy widok pozwoli również przeliczać środki na euro i dolary oraz filtrować produkty po wybranej walucie.

Jak założyć rachunek maklerski?

Wybierz zakładkę Moje Finanse, dalej Inwestycje, a następnie kliknij po prawej stronie Otwórz Rachunek Maklerski wypełnij wniosek.

twoje oszczędności

Masz kontrolę nad swoimi oszczędnościami.

W prosty sposób otworzysz Rachunek Oszczędnościowy, którym możesz od razu zarządzać poprzez GOonline.

Otwarcie, odnowienie lub zerwanie lokaty jest szybkie, a dzięki licznikowi, który pojawi się na 90 dni przed zakończeniem lub odnowieniem Twojej lokaty, możesz zarządzać swoimi oszczędnościami. 

W każdej chwili możesz pobrać potwierdzenie posiadania lokaty. Cały czas widoczne jest też podsumowanie twoich oszczędności.

 

Usługi

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • W celu zalogowania się do systemu bankowości internetowej GOonline należy użyć loginu nadanego do GOonline lub Pl@net oraz potwierdzić swoją tożsamość zdefiniowaną metodą logowania.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Po zalogowaniu do bankowości internetowej GOonline:

    1. Wybierz zakładkę Moje finanse.

    2. Następnie wybierz Karty.

    3. Po rozwinięciu zakładki Szczegóły pojawia się opcja Zmień PIN.

     

    1. Wpisz dotychczasowy login na pierwszej stronie logowania i przejdź dalej.
    2. Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny. Podczas aktywacji Bank wyśle na numer telefonu wskazany do otrzymywania Kodów SMS jednorazowy kod autoryzacyjny. Po wpisaniu kodu przejdź dalej i wybierz sposób w jaki będziesz się logował do GOonline. Do wyboru masz hasło tradycyjne lub hasło maskowane.

      Inne metody logowania: logowanie mobilną autoryzacją, logowanie dwuetapowe dostępne są do wyboru po zalogowaniu w sekcji Ustawienia/ Bezpieczeństwo i hasło.
       
    3. Ustaw hasło. System podpowie czy hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.
    4. Zostaniesz poinformowany o pomyślnie zakończonej aktywacji. Możesz przejść do logowania


    Podczas drugiego i kolejnych logowań podaj login oraz potwierdź swoją tożsamość metodą wybraną podczas aktywacji. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj.  poza aktualnym hasłem – potwierdzenie tożsamości w formie mobilnej autoryzacji lub kodu SMS.

  • Każdy z dotychczas nadanych loginów do systemu Pl@net może zostać wykorzystany do logowania do GOonline.

  • Własny login Użytkownik może nadać w dowolnej chwili po zalogowaniu do GOonline w „Moich ustawieniach”.

  • Sposób logowania Użytkownik wybiera podczas aktywacji dostępu. Ma też możliwość zmiany dotychczas wybranego sposobu logowania po zalogowaniu do systemu GOonline w sekcji „Ustawienia”. Dostępne metody logowania to:

    • Hasło tradycyjne - każdorazowo wymaga podania całego hasła. 
    • Hasło maskowane – podczas logowania należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła
    • Logowanie aplikacją mobilną – wymaga potwierdzenia logowanie do GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile. Metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Ustawienia”.
    • Logowanie dwuskładnikowe – metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Polega na ustawieniu dodatkowego kroku podczas logowania. Poza hasłem należy potwierdzić swoją tożsamość poprzez przesłany przez Bank każdorazowo inny Kod SMS lub poprzez mobilną autoryzację. Metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Ustawienia”.


    W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

    Zachęcamy do obejrzenia krótkich filmów instruktażowych znajdujących się na tej stronie. 

  • Podczas wpisywania hasła należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Podczas wpisywania hasła należy wpisać wszystkie znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Logowanie aplikacją mobilną do GOonline jest dostępne w dwóch wersjach, w zależności od tego czy korzystasz z zaufanej lub niezaufanej przeglądarki. Przeglądarkę możesz dodać jako zaufaną w ustawieniach GOonline w sekcji ,,Bezpieczeństwo i hasło”.


    Logowanie do GOonline w zaufanej przeglądarce:
    1.    Wpisz login i kliknij „Dalej”.
    2.    Zobaczysz komunikat o tym, że trzeba potwierdzić logowanie w GOmobile. W tym samym czasie otrzymasz od Banku powiadomienie push na urządzenie mobilne wskazane do autoryzacji. 
    3.    Otwórz powiadomienie push, sprawdź jego treść i potwierdź logowanie.
    4.    Wróć do GOonline – jesteś już zalogowany.


    Logowanie do GOonline w niezaufanej przeglądarce:
    1.    Wpisz login i kliknij „Dalej”.
    2.    Zobaczysz czterocyfrowy kod i komunikat o tym, że trzeba potwierdzić go w GOmobile. W tym samym czasie otrzymasz od Banku powiadomienie push na urządzenie mobilne wskazane do autoryzacji.
    3.    Otwórz powiadomienie push i sprawdź jego treść. W szczegółach autoryzacji zaznacz właściwy czterocyfrowy kod i potwierdź logowanie do GOonline.
    4.    Wróć do GOonline – jesteś już zalogowany.
     

    • Użytkownik powinien upewnić się czy podaje prawidłowe dane podczas logowania i ponowić próbę
    • Użytkownik powinien upewnić się czy numer telefonu do otrzymywania kodów SMS zdefiniowany w Banku nie uległ zmianie - w przypadku, gdy podczas logowania wymagane jest podanie kodu SMS a klient go nie otrzymuje.
    • Użytkownik powinien sprawdzić czy otrzymał SMS z informacją o założeniu blokady bezpieczeństwa. Taki SMS oznacza, że należy wejść na stronę logowania GOonline, wybrać opcję „Odblokuj dostęp”, a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami

    W przypadku gdy Użytkownik podaje prawidłowe dane oraz nie otrzymał SMS z informacją o blokadzie powinien skontaktować się z Infolinią Banku https://www.bnpparibas.pl/kontakt.

    Ograniczenia w dostępie do bankowości mobilnej i internetowej

    Sytuacja polityczna wielu krajów jest niestabilna, co skutkuje wprowadzaniem środków ograniczających w postaci sankcji międzynarodowych. Ograniczenia te mogą prowadzić także do utrudnień w swobodnym korzystaniu z naszej bankowości elektronicznej. Dla wspólnego bezpieczeństwa i z troski o Państwa transakcje oraz powierzone nam środki, od 31 sierpnia 2023 r., dostęp do Elektronicznych Kanałów Dostępu Banku (bankowości internetowej, mobilnej) możemy ograniczyć, jeżeli próba logowania nastąpi z krajów lub obszarów objętych sankcjami. Ograniczenie dotyczy także urządzeń, których numer jest przypisany do jednego z następujących krajów:

    Kuba;

    Iran;

    Korea Północna;

    Syria.

  • Widok produktów w systemie GOoline został udostępniony w formie profili zgodnie z poniższym:

    • Profil osobisty – widok produktów, których Użytkownik jest właścicielem i współwłaścicielem.  
    • Profil pełnomocnictwa – widok produktów mocodawcy, do których zostało nadane Użytkownikowi pełnomocnictwo ogólne.

    W sytuacji gdy Użytkownik posiada dostęp w bankowości internetowej do usług  i produktów więcej niż jednej osoby (różnych mocodawców), widok ten jest prezentowany oddzielnie dla każdego z mocodawców. Chcąc uzyskać widok produktów poszczególnych mocodawców Użytkownik wybiera odpowiedni profil – odpowiedniego mocodawcę.

  • Konta oszczędościowe są widoczne w zakładce Oszczędności 

  • Lokaty strukturyzowane prezentowane są w zakładce Inwestycje. 

  • Informacje o posiadanym kredycie i harmonogram spłaty znajdują się w zakładce Moje finanse -> Kredyty 

  • Jeśli użytkownik posiada w GOonline dostęp zarówno do produktów indywidualnych jak i firmowych (mikro) może zmieniać widok produktów wybierając odpowiednio profil osobisty i profil firmy bez konieczności ponownego logowania.

    Jeśli produkty firmowe obsługiwane są w bankowości internetowej GOonline Biznes (dawniej Biznes Pl@net) to nie ma możliwości przełączenia się pomiędzy widokami. Wówczas obsługa produktów firmowych dostępna jest po zalogowaniu do systemu GOonline Biznes, obsługa produktów indywidualnych po zalogowaniu do GOonline.

  • Nie, system GOonline Biznes (dawniej BiznesPl@net) działa bez zmian. Do systemu GOonline została przeniesiona tylko obsługa rachunków indywidualnych. Obsługa rachunków i produktów firmowych w systemie GOonline Biznes (dawniej BiznesPl@net) pozostaje bez zmian.

Dokumenty  DO  POBRANIA

 
Poznaj GOonline  
 
Przewodnik po bankowości internetowej GOonline 
 
Regulamin świadczenia usługi otwartej bankowości
 
Wniosek do programu 500+ dla cudzoziemców

Zobacz również

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.