GOonline

GOonline
nowa bankowość internetowa

Dostępność
Online

1Nie dotyczy przelewów na rachunki własne i przelewów zaufanych

zaloguj się już dziś

Twój identyfikator (login) do serwisu transakcyjnego GOonline znajduje się w dokumentach i umowach otrzymanych z banku.
Jeśli  do tej pory nie posiadasz dostępu do serwisu, możesz go wygenerować korzystając z formularza znajdującego się tu.

 

ZOBACZ DEMO

Proste logowanie

Sam wybierz sposób logowania

  • hasło tradycyjne każdorazowo wymaga podania całego hasła
  • hasło maskowane wymaga podania losowo wybranych znaków, innych podczas każdego logowania. Reszta znaków będzie maskowana
  • logowanie dwuetapowe – połączenie hasła tradycyjnego lub maskowanego z autoryzacją jednorazowym kodem przesłanym sms-em.

W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym możesz zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu sms

 

PROGRAM TARCZA FINANSOWA PFR

 

Bank BNP Paribas jako partner programu PFR udostępnił swoim Klientom możliwość składania wniosków o finansowanie przez bankowość internetową. Prosimy sprawdzić, czy mogą Państwo skorzystać z tego finansowania, a następnie złożyć wniosek przez system - GOonline do 31 lipca br.

 

Uwaga! 31 lipca 2020 roku upływa termin przyjmowania wniosków o subwencje w ramach programu Tarcza Finansowa PFR dla mikro, małych i średnich firm.
Do 14 sierpnia 2020 roku przyjmowane będą zgłoszenia wyjaśniające (reklamacje) dla wniosków złożonych do 31 lipca 2020 roku,
Do 30 września 2020 roku przyjmowane będą odwołania do wniosków złożonych do 31 lipca 2020 roku,
Do 16 października 2020 roku przyjmowane będą zgłoszenia wyjaśniające (reklamacje) dla odwołań złożonych do 30 września 2020 roku.

Złóż wniosek

Poznaj kolejne kroki

 

  • zaloguj się do systemu GOonline
  • przejdź do zakładki Oferta -> eUrząd lub
  • przejdź do sekcji Moje Finanse -> Konta.  
    W prawym panelu znajdziesz kafel z Wnioskiem do wypełnienia

Informacja na temat   procedury odwoławczej

Możliwość składania wniosków odwoławczych w ramach Tarczy Finansowej PFR dotyczy firm, które otrzymały już subwencję, ale w kwocie niższej niż wnioskowana. Przedsiębiorca może złożyć odwołanie nie więcej niż 2 razy w odniesieniu do jednej firmy.

Procedura odwoławcza nie dotyczy firm, które otrzymały odmowę wypłaty subwencji – te mogą składać kolejne wnioski o wsparcie od momentu startu Programu, po wcześniejszym wyjaśnieniu wszelkich okoliczności w ZUS, swoim urzędzie skarbowym i w Banku.

poznaj ekran startowy

Wiemy, że chcesz mieć szybki wgląd i kontrolę nad swoimi finansami. Na ekranie startowym zobaczysz informacje o swoich produktach, np. saldo rachunku, karty kredytowej lub kredytu oraz pięć ostatnich transakcji.

W każdym momencie możesz:

  • zmieniać nazwy produktów
  • ustawić rachunek domyślny
  • dodać tagi czyli Twoje opisy do zrealizowanych transakcji, by móc je łatwiej odszukać

 

Jak wykonać przelew?

W szybki sposób możesz zrealizować przelew krajowy, własny, zagraniczny, podatkowy lub spłacić kartę. 

Dokumenty

 
Struktura wyciągu MT940-1
 
Struktura wyciągu MT940-2
 
Regulamin Elektronicznych Kanałów Dostępu dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A.
 
Tabela wybranych funkcjonalności Elektronicznych Kanałów Dostępu – Małe Przedsiębiorstwa

Zobacz jak wykonać przelew krajowy

 

twoje oszczędności

Masz kontrolę nad swoimi oszczędnościami.

Założenie, odnowienie lub zerwanie lokaty jest proste i szybkie, a dzięki licznikowi, który pojawi się na 90 dni przed zakończeniem lub odnowieniem Twojej lokaty, w prosty sposób możesz zarządzać swoimi oszczędnościami.  Cały czas widoczne jest też podsumowanie twoich oszczędności.

kredyty

W zakładce kredyty w jednym miejscu sprawdzisz

  • status spłaty swoich kredytów
  • zobaczysz historię oraz harmonogram spłaty Twoich kredytów
  • na 6 dni przed datą wymagalności raty przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie spłaty

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Jak zalogować się do GOonline?

    W celu zalogowania się do systemu bankowości internetowej GOonline należy użyć loginu nadanego do GOonline lub Pl@net oraz potwierdzić swoją tożsamość zdefiniowaną metodą logowania.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Jak zmienić numer PIN do karty w GOonline?

    Po zalogowaniu do bankowości internetowej GOonline:

    1. Wybierz zakładkę Moje finanse.

    2. Następnie wybierz Karty.

    3. Po rozwinięciu zakładki Szczegóły pojawia się opcja Zmień PIN.

     

  • Jak aktywować GOonline?
    1. Wpisz dotychczasowy login na pierwszej stronie logowania i przejdź dalej.
    2. Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny. Podczas aktywacji Bank wyśle na numer telefonu wskazany do otrzymywania Kodów SMS jednorazowy kod autoryzacyjny. Po wpisaniu kodu przejdź dalej i wybierz sposób w jaki będziesz się logował do GOonline. Do wyboru masz hasło tradycyjne lub hasło maskowane. 
    3. Ustaw hasło. System podpowie czy hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.
    4. Zostaniesz poinformowany o pomyślnie zakończonej aktywacji. Możesz przejść do logowania

    Podczas drugiego i kolejnych logowań podaj login oraz potwierdź swoją tożsamość metodą wybraną podczas pierwszego logowania. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.

  • Mam kilka loginów. Którego użyć do logowania?

    Każdy z dotychczas nadanych loginów do systemu Pl@net może zostać wykorzystany do logowania do GOonline.

  • Czy mogę nadać własny login do logowania zamiast tego nadanego przez Bank?

    Własny login Użytkownik może nadać w dowolnej chwili po zalogowaniu do GOonline w „Moich ustawieniach”.

  • Jakie są dostępne metody logowania w GOonline?

    Sposób logowania Użytkownik wybiera podczas pierwszego logowania. Ma też możliwość zmiany dotychczas wybranego sposobu logowania po zalogowaniu do systemu GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Dostępne metody logowania to:

    • Hasło tradycyjne 
    • Hasło maskowane – podczas logowania należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła
    • Logowanie dwuskładnikowe – metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Polega na ustawieniu dodatkowego kroku podczas logowania. Poza hasłem należy potwierdzić swoją tożsamość poprzez przesłany przez Bank każdorazowo inny Kod SMS lub poprzez mobilną autoryzację. 

    W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

    Zachęcamy do obejrzenia krótkich filmów instruktażowych znajdujących się na tej stronie. 

  • Jak zalogować się hasłem maskowanym?

    Podczas wpisywania hasła należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Jak zalogować się hasłem tradycyjnym?

    Podczas wpisywania hasła należy wpisać wszystkie znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Nie możesz zalogować się do GOonline?
    • Użytkownik powinien upewnić się czy podaje prawidłowe dane podczas logowania i ponowić próbę
    • Użytkownik powinien upewnić się czy numer telefonu do otrzymywania kodów SMS zdefiniowany w Banku nie uległ zmianie - w przypadku, gdy podczas logowania wymagane jest podanie kodu SMS a klient go nie otrzymuje.
    • Użytkownik powinien sprawdzić czy otrzymał SMS z informacją o założeniu blokady bezpieczeństwa. Taki SMS oznacza, że należy wejść na stronę logowania GOonline, wybrać opcję „Odblokuj dostęp”, a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami

    W przypadku gdy Użytkownik podaje prawidłowe dane oraz nie otrzymał SMS z informacją o blokadzie powinien skontaktować się z Infolinią Banku https://bnpparibas.pl/kontakt/centrum-telefoniczne.

zobacz mniej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń