Otwórz konto
Bank zmieniającego się świata
 
 
GOonline

GOonline
bankowość internetowa

Dostępność
Online

1Nie dotyczy przelewów na rachunki własne i przelewów zaufanych

Bezpieczne logowanie

Kliknij ZALOGUJ SIĘ na górze tej strony i wybierz GOonline.

Wybierz sposób logowania:

  • hasło tradycyjne każdorazowo wymaga podania całego hasła,
  • hasło maskowane wymaga podania losowo wybranych znaków, innych podczas każdego logowania,
  • logowanie aplikacją mobilną - potwierdzasz logowanie do GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile,
  • logowanie dwuetapowe – połączenie hasła tradycyjnego lub maskowanego z autoryzacją aplikacją GOmobile lub jednorazowym kodem przesłanym SMS-em.

Podczas logowania hasłem tradycyjnym lub maskowanym możesz zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie mobilnej autoryzacji lub kodu SMS.

 

Co chcesz zrobić?

Loguję się po raz pierwszy, chcę aktywować dostęp
Chcę zmienić metodę logowania
Nie pamiętam loginu
Nie pamiętam hasła
Mam zablokowany dostęp do bankowości GOonline
Nie mogę zalogować się do GOonline

1. Kliknij ZALOGUJ SIĘ na górze tej strony i wybierz kafel GOonline

 

2. Wpisz login, który Ci nadaliśmy i przejdź dalej

Login znajdziesz w umowach, które przekazaliśmy Ci przy zawieraniu relacji. Możesz go również odzyskać na stronie logowania poprzez opcję: Przypomnij login.

 

3. Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny i przejdź dalej

Podczas aktywacji bankowości otrzymasz jednorazowy kod autoryzacyjny na numer telefonu podany przez Ciebie do wysyłki kodów SMS.

 

4. Ustaw hasło

Wybierz sposób, w jaki będziesz logować się do GOonline:

  • hasło tradycyjne – za każdym razem będziesz wpisywać całe hasło,
  • hasło maskowane – będziesz wpisywać tylko losowo wybrane znaki z hasła, inne podczas każdego logowania.

System podpowie, czy Twoje hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.

 

5. Ustaw dodatkowe zabezpieczenie

Aby zwiększyć bezpieczeństwo logowania, możesz ustawić logowanie dwuetapowe. Oznacza to, że podczas logowania do bankowości, poza hasłem tradycyjnym lub maskowanym, pojawi się drugi etap logowania. Możesz wybrać jedną z opcji autoryzacji:

  • aplikacją GOmobile – możesz wybrać tę opcję, tylko wtedy, gdy masz aktywną aplikację,
  • kodem SMS.

 

6. Zaloguj się do GOonline

Teraz możesz zalogować się do swojej bankowości.

Po pierwszym logowaniu możesz:

  • Zmienić login na swój własny. Dzięki temu logowanie staje się prostsze. Ustawisz go w GOonline > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Własny login.
  • Zmienić dotychczasowy sposób logowania do GOonline. Zamiast hasła tradycyjnego lub maskowanego, możesz logować się przy pomocy aplikacji mobilnej GOmobile. Ustawienia zmienisz w GOonline > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Hasło i sposób logowania.
  • Ustawić obrazek bezpieczeństwa, który będzie wyświetlał się przy każdym logowaniu. Dzięki temu możesz zwiększyć bezpieczeństwo logowania. Obrazek możesz ustawić w GOonline > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Obrazek bezpieczeństwa.

Jeśli pierwsze logowanie do bankowości już za Tobą, możesz zmienić wcześniej wybrany sposób logowania. Zaloguj się do GOonline > Ustawienia > Bezpieczeństwo i hasło > Hasło i sposób logowania. Możesz wybrać logowanie jednoetapowe lub dwuetapowe.

1. Logowanie jednoetapowe – wybierz jedną z poniższych opcji:

  • hasło tradycyjne - za każdym razem będziesz wpisywać całe hasło,
  • hasło maskowane – przy logowaniu będziesz wpisywać tylko losowo wybrane znaki z hasła, inne podczas każdego logowania,
  • logowanie aplikacją GOmobile – będziesz potwierdzać aplikacją w telefonie. Sposób zatwierdzania zależy od tego, czy logujesz się w zaufanej przeglądarce.  

Przeglądarkę możesz dodać jako zaufaną w GOonline > Ustawienia > Zaufane urządzenia i kanały dostępu.

 

Logowanie aplikacją w zaufanej przeglądarce:

Po wybraniu loginu otrzymasz od nas powiadomienie push na urządzenie mobilne wskazane do autoryzacji. Otwórz powiadomienie push, sprawdź jego treść i potwierdź logowanie.

 

Logowanie aplikacją w niezaufanej przeglądarce:

Po wpisaniu loginu na ekranie wyświetlimy Ci czterocyfrowy kod. W tym samym czasie otrzymasz od nas powiadomienie push na urządzenie mobilne wskazane do autoryzacji. Otwórz powiadomienie push, zaznacz właściwy czterocyfrowy kod i potwierdź logowanie.

 

Podczas logowania hasłem tradycyjnym lub maskowanym możemy Cię poprosić o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

 

2. Logowanie dwuetapowe

1. etap – wybierz jedną z poniższych opcji:

  • hasło tradycyjne - za każdym razem będziesz wpisywać całe hasło,
  • hasło maskowane – przy logowaniu będziesz wpisywać tylko losowo wybrane znaki z hasła.

 

2. etap – autoryzacja za pomocą:

  • aplikacji GOmobile – logowanie będziesz potwierdzać w swojej aplikacji. Możesz wybrać tę opcję, jeśli masz aktywną aplikację,
  • kodu SMS – logowanie będziesz potwierdzać kodem SMS.

Na stronie logowania do GOonline kliknij przycisk: Przypomnij login

Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

Na stronie logowania do GOonline kliknij przycisk: Odblokuj dostęp 

Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

Na stronie logowania do GOonline kliknij przycisk: Odblokuj dostęp 

Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

Upewnij się, czy:

  • wpisane Login i Hasło są poprawne. Jeśli tak, spróbuj zalogować się ponownie.
  • numer telefonu, na który wysyłamy kody SMS, jest aktualny. Jeśli nie jest aktualny, możesz go zmienić tylko w oddziale banku.
  • dostarczyliśmy Ci SMS z informacją o założeniu blokady bezpieczeństwa. Wówczas wejdź na stronę logowania GOonline, kliknij Odblokuj dostęp i postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami.

MOBILNA AUTORYZACJA

potwierdzanie transakcji zlecanych w bankowości internetowej GOonline w aplikacji mobilnej GOmobile

  • Wygodnie - po prostu kliknij w powiadomienie na telefonie, jeśli dane operacji się zgadzają, kliknij  Zatwierdź i wpisz PIN używany do logowania do GOmobile. Nie musisz już przepisywać kodu SMS do bankowości internetowej!
  • Przejrzyście - w powiadomieniu autoryzacyjnym widzisz szczegóły operacji.
  • Bezpiecznie - stosujemy zaawansowane mechanizmy bezpieczeństwa. Aplikacja mobilna nie jest związana z numerem telefonu, dzięki czemu nie można skopiować karty SIM.

Powiadomienie w telefonie

Sprawdź szczegóły operacji

Jak zmienić telefon używany do mobilnej autoryzacji?

Mobilna autoryzacja może być aktywna tylko na jednym telefonie. Jeśli chcesz zmienić telefon na inny, zaloguj się na nim do aplikacji GOmobile.
Na dolnym pasku kliknij Profil, następnie Mobilna autoryzacja. Zobaczysz informację, na jakim urządzeniu mobilna autoryzacja jest aktywna.

poznaj ekran startowy

Wiemy, że chcesz mieć szybki wgląd i kontrolę nad swoimi finansami. Na ekranie startowym zobaczysz informacje o swoich produktach, np. saldo rachunku, karty kredytowej lub kredytu oraz pięć ostatnich transakcji.

W każdym momencie możesz:

  • zmieniać nazwy produktów
  • ustawić rachunek domyślny
  • dodać tagi czyli Twoje opisy do zrealizowanych transakcji, by móc je łatwiej odszukać

 

Jak wykonać przelew

W szybki sposób możesz zrealizować przelew krajowy, własny, zagraniczny, podatkowy lub spłacić kartę. 

  1. Przelewy przychodzące wewnętrzne (pomiędzy rachunkami prowadzonymi przez Bank BNP Paribas) księgowane są na bieżąco (jeżeli zostały złożone przed godziną 20:00) lub z datą najbliższego dnia roboczego (jeżeli zostały złożone po godzinie 20:00, w sobotę, niedzielę lub inny dzień świąteczny).

  2. Przelewy przychodzące zewnętrzne (krajowe) księgowane są w dni robocze zgodnie z ustalonymi godzinami sesji systemu rozliczeniowego ELIXIR:
  • I sesja - w godzinach od 11:00 do 12:00,
  • II sesja - w godzinach od 15:00 do 15:30,
  • III sesja – 17:30 do 18:00.

 

  1. Przelewy wychodzące zewnętrzne (krajowe) są księgowane zgodnie z sesjami wychodzącymi (księgowanie w dni robocze):
  • I sesja 8:00,
  • II sesja 11:45,
  • III sesja 14:15.

 

  1. Przelewy przychodzące zewnętrzne (zagraniczne):
  • w przypadku przelewów zagranicznych nie obowiązują określone godziny sesji (jak w przypadku ELIXIR). Przychodzące przelewy zagraniczne księgowane są na bieżąco, do godziny 18:00,
  • przelewy, które wpłyną do banku po godzinie 18:00 księgowane są następnego dnia roboczego.

 

Godzina księgowania nie jest równoznaczna z datą realizacji, która może być różna w zależności od wybranej waluty/opcji przelewu.

 

  1. Przelewy wychodzące zewnętrzne (zagraniczne):

 

Nie obowiązują określone godziny sesji. Księgowane są na bieżąco, do godziny 15:00.

Zobacz jak wykonać przelew krajowy

Zobacz na filmie jak wykonać przelew krajowy
 

W szybki sposób możesz zrealizować przelew:

  • krajowy,
  • własny,
  • zagraniczny,
  • podatkowy
  • lub spłacić kartę.

Potwierdzaj transakcje w aplikacji mobilnej GOmobile - przy użyciu mobilnej autoryzacji.

twoje oszczędności

Masz kontrolę nad swoimi oszczędnościami.

Założenie, odnowienie lub zerwanie lokaty jest proste i szybkie, a dzięki licznikowi, który pojawi się na 90 dni przed zakończeniem lub odnowieniem Twojej lokaty, w prosty sposób możesz zarządzać swoimi oszczędnościami.  Cały czas widoczne jest też podsumowanie twoich oszczędności.

kredyty

W zakładce kredyty w jednym miejscu sprawdzisz

  • status spłaty swoich kredytów
  • zobaczysz historię oraz harmonogram spłaty Twoich kredytów
  • na 6 dni przed datą wymagalności raty przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie spłaty
  • prześlesz do banku polisę ubezpieczeniową i potwierdzenie opłacenia składki

Dokumenty

 
Regulamin Rachunków, Lokat terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A.
obowiązuje od 31 marca 2025 r. do 29 czerwca 2025 r.
 
Regulamin Rachunków, Lokat Terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw oraz Klientów Wealth Management niebędących konsumentami w BNP Paribas Bank Polska S.A.
obowiązuje od 30 czerwca 2025 r.
 
Komunikat do Regulaminu Rachunków, Lokat Terminowych, Kart oraz wybranych innych usług dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw oraz Klientów Wealth Management niebędących konsumentami w BNP Paribas Bank Polska S.A.
obowiązuje od 30 czerwca 2025 r.
 
Poznaj GOonline - One pager
 
Jak przekazać do banku polisę ubezpieczeniową do kredytów – Przewodnik dla klientów Mikro
Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

Bank nie jest dostawcą serwisu GOksięgowość  – usługę GOksięgowości świadczy CashDirector S.A.. GOksięgowość to nazwa marketingowa serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://portal.goksiegowosc.pl/, w ramach którego CashDirector S.A. świadczy usługi informatyczne oraz usługi księgowe.
W oparciu o zawartą z CashDirector S.A. umowę o współpracy do obowiązków BNP Paribas Bank Polska S.A. należy wyłącznie przedstawianie przedsiębiorcom możliwości korzystania z ww. usług.
Z usługi GOksięgowość mogą korzystać Klienci Mikroprzedsiębiorcy , którzy podpisali Umowę o prowadzenie rachunku bankowego, w tym Umowę ramową z BNP Paribas Polska S.A. oraz Umowę z CashDirector zgodnie z Regulaminem portalu GOksięgowość dostępnym na stronie https://goksiegowosc.pl/regulamin/.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków świadczenia usługi GOksięgowość, zakresu poszczególnych pakietów, warunki techniczne i opłaty dostępne są w Regulaminie portalu GOksięgowość dostępnym na stronie https://goksiegowosc.pl, której administratorem jest CashDirector S.A..
CashDirector Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ulicy al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000424600, posiadający NIP: 5222885734, REGON: 141400865 oraz kapitał zakładowy w wysokości: 17.251.055 PLN.