GOonline

GOonline
nowa bankowość internetowa

Dostępność
Online

1Nie dotyczy przelewów na rachunki własne i przelewów zaufanych

zaloguj się już dziś

Twój identyfikator (login) do serwisu transakcyjnego GOonline znajduje się w dokumentach i umowach otrzymanych z banku.
Jeśli  do tej pory nie posiadasz dostępu do serwisu, możesz go wygenerować korzystając z formularza znajdującego się tu.

 

ZOBACZ DEMO

Proste logowanie

Sam wybierz sposób logowania

  • hasło tradycyjne każdorazowo wymaga podania całego hasła
  • hasło maskowane wymaga podania losowo wybranych znaków, innych podczas każdego logowania. Reszta znaków będzie maskowana
  • logowanie dwuetapowe – połączenie hasła tradycyjnego lub maskowanego z autoryzacją jednorazowym kodem przesłanym sms-em.

W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym możesz zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu sms

 

PROGRAM TARCZA FINANSOWA PFR

 

Bank BNP Paribas jako partner programu PFR udostępnił swoim Klientom możliwość składania wniosków o finansowanie przez bankowość internetową. Prosimy sprawdzić, czy mogą Państwo skorzystać z tego finansowania, a następnie złożyć wniosek przez system - GOonline.

Złóż wniosek

Poznaj kolejne kroki

 

  • zaloguj się do systemu GOonline
  • przejdź do zakładki Oferta -> eUrząd lub
  • przejdź do sekcji Moje Finanse -> Konta.  
    W prawym panelu znajdziesz kafel z Wnioskiem do wypełnienia

Informacja na temat  uruchomienia procedury odwoławczej

Możliwość składania wniosków odwoławczych w ramach Tarczy Finansowej PFR dotyczy firm, które otrzymały już subwencję, ale w kwocie niższej niż wnioskowana. Przedsiębiorca może złożyć odwołanie nie więcej niż 2 razy w odniesieniu do jednej firmy.

Procedura odwoławcza nie dotyczy firm, które otrzymały odmowę wypłaty subwencji – te mogą składać kolejne wnioski o wsparcie od momentu startu Programu, po wcześniejszym wyjaśnieniu wszelkich okoliczności w ZUS, swoim urzędzie skarbowym i w Banku.

poznaj ekran startowy

Wiemy, że chcesz mieć szybki wgląd i kontrolę nad swoimi finansami. Na ekranie startowym zobaczysz informacje o swoich produktach, np. saldo rachunku, karty kredytowej lub kredytu oraz pięć ostatnich transakcji.

W każdym momencie możesz:

  • zmieniać nazwy produktów
  • ustawić rachunek domyślny
  • dodać tagi czyli Twoje opisy do zrealizowanych transakcji, by móc je łatwiej odszukać

 

Jak wykonać przelew?

W szybki sposób możesz zrealizować przelew krajowy, własny, zagraniczny, podatkowy lub spłacić kartę. 

Dokumenty

 
Struktura wyciągu MT940-1
 
Struktura wyciągu MT940-2
 
Regulamin Elektronicznych Kanałów Dostępu dla Klientów Mikroprzedsiębiorstw w BNP Paribas Bank Polska S.A.
 
Tabela wybranych funkcjonalności Elektronicznych Kanałów Dostępu – Małe Przedsiębiorstwa

Zobacz jak wykonać przelew krajowy

 

twoje oszczędności

Masz kontrolę nad swoimi oszczędnościami.

Założenie, odnowienie lub zerwanie lokaty jest proste i szybkie, a dzięki licznikowi, który pojawi się na 90 dni przed zakończeniem lub odnowieniem Twojej lokaty, w prosty sposób możesz zarządzać swoimi oszczędnościami.  Cały czas widoczne jest też podsumowanie twoich oszczędności.

kredyty

W zakładce kredyty w jednym miejscu sprawdzisz

  • status spłaty swoich kredytów
  • zobaczysz historię oraz harmonogram spłaty Twoich kredytów
  • na 6 dni przed datą wymagalności raty przypomnimy Ci o zbliżającym się terminie spłaty

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Jak zalogować się do GOonline?

    W celu zalogowania się do systemu bankowości internetowej GOonline należy użyć loginu nadanego do GOonline lub Pl@net oraz potwierdzić swoją tożsamość zdefiniowaną metodą logowania.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Jak zmienić numer PIN do karty w GOonline?

    Po zalogowaniu do bankowości internetowej GOonline:

    1. Wybierz zakładkę Moje finanse.

    2. Następnie wybierz Karty.

    3. Po rozwinięciu zakładki Szczegóły pojawia się opcja Zmień PIN.

     

  • Jak aktywować GOonline?
    1. Wpisz dotychczasowy login na pierwszej stronie logowania i przejdź dalej.
    2. Wpisz jednorazowy kod autoryzacyjny. Podczas aktywacji Bank wyśle na numer telefonu wskazany do otrzymywania Kodów SMS jednorazowy kod autoryzacyjny. Po wpisaniu kodu przejdź dalej i wybierz sposób w jaki będziesz się logował do GOonline. Do wyboru masz hasło tradycyjne lub hasło maskowane. 
    3. Ustaw hasło. System podpowie czy hasło spełnia zasady bezpieczeństwa.
    4. Zostaniesz poinformowany o pomyślnie zakończonej aktywacji. Możesz przejść do logowania

    Podczas drugiego i kolejnych logowań podaj login oraz potwierdź swoją tożsamość metodą wybraną podczas pierwszego logowania. W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe - tj.  poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości w formie kodu SMS.

  • Mam kilka loginów. Którego użyć do logowania?

    Każdy z dotychczas nadanych loginów do systemu Pl@net może zostać wykorzystany do logowania do GOonline.

  • Czy mogę nadać własny login do logowania zamiast tego nadanego przez Bank?

    Własny login Użytkownik może nadać w dowolnej chwili po zalogowaniu do GOonline w „Moich ustawieniach”.

  • Jakie są dostępne metody logowania w GOonline?

    Sposób logowania Użytkownik wybiera podczas pierwszego logowania. Ma też możliwość zmiany dotychczas wybranego sposobu logowania po zalogowaniu do systemu GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Dostępne metody logowania to:

    • Hasło tradycyjne 
    • Hasło maskowane – podczas logowania należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła
    • Logowanie dwuskładnikowe – metoda możliwa do ustawienia po pierwszym zalogowaniu do GOonline w sekcji „Moje ustawienia”. Polega na ustawieniu dodatkowego kroku podczas logowania. Poza hasłem należy potwierdzić swoją tożsamość poprzez przesłany przez Bank każdorazowo inny Kod SMS lub poprzez mobilną autoryzację. 

    W procesie logowania do systemu hasłem tradycyjnym lub maskowanym klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

    Zachęcamy do obejrzenia krótkich filmów instruktażowych znajdujących się na tej stronie. 

  • Jak zalogować się hasłem maskowanym?

    Podczas wpisywania hasła należy podać losowo wybrane znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Jak zalogować się hasłem tradycyjnym?

    Podczas wpisywania hasła należy wpisać wszystkie znaki z ustawionego hasła.

    W procesie logowania do systemu klient może zostać poproszony o dodatkowe – tj. poza aktualnym hasłem - potwierdzenie tożsamości zgodnie ze wybraną metodą autoryzacji (kod SMS lub mobilna autoryzacja).

  • Nie możesz zalogować się do GOonline?
    • Użytkownik powinien upewnić się czy podaje prawidłowe dane podczas logowania i ponowić próbę
    • Użytkownik powinien upewnić się czy numer telefonu do otrzymywania kodów SMS zdefiniowany w Banku nie uległ zmianie - w przypadku, gdy podczas logowania wymagane jest podanie kodu SMS a klient go nie otrzymuje.
    • Użytkownik powinien sprawdzić czy otrzymał SMS z informacją o założeniu blokady bezpieczeństwa. Taki SMS oznacza, że należy wejść na stronę logowania GOonline, wybrać opcję „Odblokuj dostęp”, a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami

    W przypadku gdy Użytkownik podaje prawidłowe dane oraz nie otrzymał SMS z informacją o blokadzie powinien skontaktować się z Infolinią Banku https://bnpparibas.pl/kontakt/centrum-telefoniczne.

zobacz mniej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń