Konto Otwarte na Biznes
za wydanie karty
Karta kredytowa dla firm Mastercard Business Standard, to karta umożliwiająca dostęp do stałej linii kredytowej. Ułatwia finansowanie bieżących wydatków firmy bez konieczności posiadania własnych środków. Karta rozliczana jest w miesięcznych cyklach rozliczeniowych. Klient ma możliwość spłaty zadłużenia po zakończeniu cyklu rozliczeniowego.
Usługa 3D Secure
Dedykowana dla transakcji realizowanych w Internecie. Podczas płatności kartą w sklepie internetowym, posiadającym zabezpieczenie 3D Secure, wysyłane jest na telefon komórkowy jednorazowe hasło 3D Secure, z prośbą o jego wprowadzenie na specjalnie do tego przygotowanej i zabezpieczonej stronie.
Korzyści 3D Secure
Usługa Mastercard ID Theft ProtectionTM
Zadbaj o swoją tożsamość w sieci - aktywuj usługę do karty biznesowej Mastercard i zyskaj dostęp do bezpłatnych alertów 24/7 o potencjalnym wycieku danych.
W bankowości GOonline
Zaloguj się na goonline.bnpparibas.pl
Wybierz z menu: Moje Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN
W bankowości GOonline Biznes
Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty> Dane Karty > Aktywuj kartę > Ustal PIN
W aplikacji GOmobile
Pobierz nową wersję aplikacji GOmobile na swój telefon
Zaloguj się do niej, wybierz z menu:
Finanse > Karty > Aktywuj > Nadaj PIN
W Centrum Telefonicznym
zadzwoń pod numer +48 500 970 345
(opłata za połączenie według cennika operatora)
Nasze karty płatnicze posiadają szereg zabezpieczeń, aby płatności były bezpieczne:
•Kod PIN, czyli indywidualny 4 cyfrowy kod nadawany do płatności kartą, znany wyłącznie właścicielowi karty. Kodem PIN potwierdzane są transakcje w bankomatach/wpłatomatach oraz część transakcji wykonanych w terminalach. Nie wolno udostępniać go innym osobom;
•Chip na karcie - wbudowany mikroprocesor przechowujący dane karty;
•Pasek magnetyczny na karcie - dzięki niemu można zapłacić kartą w terminalu nie przystosowanym do obsługi kart z chipem;
•Imię i nazwisko właściciela na karcie – należy pamiętać, że kartą może posługiwać się tylko jej właściciel;
•Hologram na karcie - znak umieszczony na rewersie i trudny do podrobienia;
•3D Secure - dodatkowe zabezpieczenie podczas płatności w internecie;
•Stały (24h/dobę) dostęp do bankowości mobilnej GOmobile, bankowości elektronicznej GOonline oraz infolinii, gdzie Klient może zweryfikować ustawienia karty, ostatnie płatności oraz zlecić zastrzeżenie lub blokadę karty.
Bank nigdy nie wysyła wiadomości e-mail z prośbą o podanie nazwy użytkownika i/lub hasła, danych kart płatniczych, kodów PIN. Są to dane wrażliwe i nikt poza Klientem nie może ich znać!
Zanim potwierdzi się jakąkolwiek operację na swoim koncie, należy przeczytać uważnie SMS zawierający kod autoryzacyjny – sprawdzić dokładnie dane dotyczące zleconej operacji.
Karta fizyczna
Jeszcze przed otrzymaniem karty możesz dodać ją do Apple Pay lub Google Pay i płacić telefonem. Zaloguj się do aplikacji GOmobile, wybierz kartę i dodaj ją do portfela elektronicznego. Z karty fizycznej (plastikowej) możesz korzystać po otrzymaniu przesyłki, gdy aktywujesz kartę i nadasz jej PIN w aplikacji mobilnej lub w bankowości elektronicznej.
Kod CVC obowiązuje dla kart Mastercard - to 3-cyfrowy numer, który znajdziesz na odwrocie karty. Kod pełni funkcję zabezpieczającą dla transakcji w internecie.
Za wypłatę gotówki z bankomatu pobierana jest prowizja zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat . Dla tego typu transakcji nie obowiązuje okres bezodsetkowy.
Podstawowe koszty karty kredytowej to koszty związane z użytkowaniem:
oraz
Aby spłacić kartę kredytową, przelej odpowiednią kwotę na rachunek karty kredytowej. To tylko wybrane opłaty dotyczące karty, wszystkie opłaty i prowizje znajdziesz w Taryfie Prowizji i Opłat w sekcji Dokumenty.
Karta kredytowa jest ważna 4 lata od dnia jej wydania.
Płacenie kartą kredytową jest tak samo wygodne i szybkie jak kartą debetową.
W sklepie stacjonarnym
Poinformuj obsługę sklepu, że chcesz zapłacić kartą i postępuj zgodnie z instrukcją.
Zakupy online
Na stronie płatności wybierz opcję "Płatność kartą"
Wprowadź dane swojej karty (np. numer karty, datę ważności, imię i nazwisko posiadacza oraz kod: CVC, gdy posiadasz kartę Mastercard lub CVV, jeśli posiadasz kartę Visa).
Czasami wymagane jest dodatkowe potwierdzenie płatności
Pamiętaj o bezpieczeństwie: nigdy nie udostępniaj danych swojej karty osobom trzecim i sprawdzaj, czy strona, na której podajesz dane, jest bezpieczna (czyli ma symbol kłódki przy adresie URL).
Odsetki będą naliczone od daty transakcji.
Minimalna kwota do zapłaty to najniższa kwota, którą musisz zapłacić za zakończony okres rozliczeniowy.
Na wysokość raty minimalnej składają się:
Zestawienie transakcji znajdziesz w GOonline/GOmobile oraz otrzymasz na adres e-mail albo adres do korespondencji, w zależności od wybranego kanału.
Najszybciej sprawdzisz to w bankowości GOonline lub w aplikacji GOmobile:
Po wybraniu karty wybierz Szczegóły> w Informacjach podstawowych jest podany status karty.
Możesz także wybrać inny sposób kontaktu z konsultantem dostępny na stronie www.bnpparibas.pl/kontakt.
Opłata interchange (intercharge) to opłata, którą płacą sklepy (np. operatorzy terminali płatniczych) za możliwość przyjmowania płatności kartą.
Sprawdź tutaj wysokość opłaty interchange dla kart Mastercard
W bankowości GOonline
Zaloguj się na GOonline
Wybierz z menu: Moje finanse > Karty > Blokuj kartę > Blokuj trwale – Zastrzeż/ Blokuj czasowo
W bankowości GOonline Biznes
Zaloguj się do GOonline Biznes
Wybierz z menu: Karty > Dane Karty > Zastrzeż kartę/Zablokuj kartę
W aplikacji GOmobile
Zaloguj się do GOmobile, wybierz zakładkę
Finanse > Karty > Zastrzeż kartę/Blokuj kartę
Infolinia czynna 8:00-20:00 w dni robocze
(Koszt połączenia wg stawki operatora)
Umów się w najwygodniejszej dla Ciebie lokalizacji. Zarezerwuj spotkanie na konkretną datę i godzinę i oszczędzaj swój czas.
Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.