Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 
 

Kontakt

Infolinia

Telefony stacjonarne

801 321 123

+48 22 134 00 00

Połączenia krajowe i z zagraniczne

+48 500 990 500

Połączenia komórkowe

(Infolinia czynna 24/7. Koszt połączenia wg stawki operatora)

Wniosek Dobry Start

Rozpocznij dobrze
nowy rok szkolny

Złóż wniosek o 300+

w bankowości internetowej GOonline

Złóż wniosek

Jeśli jesteś użytkownikiem systemu bankowości internetowej GOonline
możesz złożyć bezpłatny wniosek o świadczenie Dobry Start.

Wniosek mogą złożyć użytkownicy bankowości internetowej GOonline, z wyjątkiem Klientów, którzy otworzyli konto osobiste za pośrednictwem przelewu aktywacyjnego (w takim przypadku, przed wypełnieniem wniosku, wymagana jest wizyta w oddziale w celu osobistego potwierdzenia tożsamości).

Świadczenie wychowawcze w ramach programu 300+ Dowiedz się jak złożyć wniosek o 300+

Kto otrzyma 300 zł?

 

Program Dobry start to świadczenie w wysokości 300 zł przysługujące raz w roku wszystkim uczniom rozpoczynającym rok szkolny bez względu na dochód rodziny.

  • uczniowie do ukończenia 20 roku życia
  • dzieci niepełnosprawne uczące się w szkole do ukończenia 24 roku życia

Jak złożyć wniosek przez Internet?

1
Zaloguj się do systemu GOonline

Zaloguj się

do systemu bankowości internetowej GOonline

ZALOGUJ SIĘ do GOonline

2
kliknij

Kliknij w zakładkę e-Urząd

w lewym menu i wybierz Wniosek Dobry start

3
wypełnij wniosek

Wypełnij Wniosek Dobry start

postępując zgodnie ze wskazówkami w systemie

 

4
potwierdzenie odbioru

W ciągu 24 godzin na adres e-mail

podany we wniosku otrzymasz Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO)

Zobacz film jak złożyć wniosek o świadczenie Dobry Start w  GOonline 

 

kiedy otrzymam pieniądze?

Dla prawidłowo wypełnionych i kompletnych wniosków Dobry start złożonych:

 do 31 sierpnia br. - świadczenie zostanie wypłacone do 30 września br.

 od 1 września do 30 listopada br. - świadczenie będzie wypłacone w ciągu 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku

poznaj korzyści złożenia wniosku "dobry start"  w systemie GOonline

W bankowości internetowej GOonline w każdej chwili możesz sprawdzić status swojego wypełnionego wniosku Dobry start.

Statusy prezentowane w potwierdzeniu wysłania wniosku:

Przetwarzany - trwa przesyłanie wniosku do systemu emp@tia.

Dostarczony - wniosek Dobry start został przesłany do systemu emp@tia.

Błąd dostarczenia - wniosek nie został dostarczony do systemu
emp@tia. Wyślij wniosek jeszcze raz.

 

W ciągu 24 godzin od wypełnienia, status wniosku powinien zmienić się na „dostarczony”. Jeśli wyświetli się status „błąd dostarczenia”, wtedy wymagane jest ponowne wypełnienie i wysłanie wniosku online.

Pamiętaj, aby wydrukować i zachować wypełniony wniosek po jego wysłaniu!

Pamiętaj o dokładnym sprawdzeniu poprawności wprowadzonych danych. Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku przez wybrany Organ prowadzący w gminie.

Szczegółowe informacje dotyczące Wniosku Dobry start możesz także znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej: Dobry start

Pamiętaj, aby dokładnie sprawdzić poprawność wprowadzonych danych, ponieważ Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących wniosku obsługiwanego przez wybrany Organ gminy prowadzący postępowanie w sprawie świadczenia wychowawczego Dobry start

Dokumenty wygenerowane z systemu GOonline nie stanowią potwierdzenia złożenia wniosku o świadczenie 300+.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand