Bank zmieniającego się świata
 
 
Wygoda potwierdzona

MojeID - Twoja tożsamość elektroniczna

 

Dzięki usłudze mojeID* szybko i prosto

potwierdzisz swoją tożsamość w internecie

 

Utwórz

Z myślą o naszych Klientach wprowadziliśmy możliwość bezpłatnego utworzenia Tożsamości Elektronicznej.
Od teraz możesz łatwo i wygodnie, nie wychodząc z domu, załatwić sprawy urzędowe online i uzyskać dostęp do serwisu dostawcy.
Usługa gwarantuje pełne bezpieczeństwo i poufność przekazywanych danych. 

Tożsamość elektroniczna mojeID

Moje ID  - tożsamość elektroniczna
  • to całkowicie bezpłatna, elektroniczna możliwość potwierdzenia swojej tożsamości przez internet
  • umożliwia załatwienie spraw przez internet - zarówno w urzędzie jak i w punktach obsługi interesujących Cię dostawców (w tym: energetycznych, medycznych, ubezpieczeniowych czy telekomunikacyjnych)
  • dzięki niej stworzysz Profil Zaufany. Dowiedz się więcej
  • otrzymasz dostęp online do swoich danych - podatkowych, zdrowotnych, rejestrowych oraz ubezpieczeń społecznych

Poznaj korzyści mojeID

 

DOWIEDZ  SIĘ   JAK ZAŁOŻYĆ  Tożsamość Elektroniczną mojeID

Proste logowanie

Zaloguj się do serwisu transakcyjnego GOonline a następnie:

  • wybierz sekcję Usługi
  • w sekcji Usługi w części eUrząd, kliknij Tożsamość Elektroniczna
  • kliknij Złóż wniosek

 

ZOBACZ  JAKIE   TO   proste

 

JAK DZIAŁA TOŻSAMOŚĆ ELEKTRONICZNA mojeID?

Po utworzeniu Tożsamości Elektronicznej będziesz mógł używać jej w celu skorzystania z usług dostawców, którzy wymagają uwierzytelnienia dla swoich serwisów internetowych i wykorzystują w tym zakresie usługę mojeID*

 

W ramach procesu realizowanego na stronie dostawcy usług wybierz potwierdzenie tożsamości z BNP Paribas w sekcji mojeID*

Zostaniesz przekierowany na stronę logowania. Po zalogowaniu do bankowości internetowej GOonline, zostanie wyświetlony ekran z twoimi danymi oraz zgodami.

Zanim twoje dane zostaną przekazane do dostawcy usług sprawdź wyświetlone informacje. Jeśli się zgadzasz to autoryzuj operację kodem SMS albo mobilną autoryzacją. Następnie zostaniesz przekierowany z powrotem na stronę dostawcy usług.

Najczęściej zadawane pytania?

  • Osoba fizyczna (konsument), będącą rezydentem Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, z którym Bank zawarł Umowę ramową Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu, która korzysta z System Bankowości Internetowej oraz której tożsamość została dodatkowo potwierdzona na podstawie Dokumentu Tożsamości podczas bezpośredniego (fizycznego) spotkania z przedstawicielem Banku.

  • Tak, musi mieć ukończone 18 lat.

  • Założenie Tożsamości Elektronicznej jest bezpłatne.

  • Tak.

  • Ważny dokument urzędowy stwierdzający tożsamość osoby taki jak dowód osobisty, paszport polski albo paszport zagraniczny jak również karta stałego pobytu.

  • Nie, konieczne jest posiadanie konta osobistego, ponieważ podczas logowania do e-administracji użytkownik będzie się posługiwał loginem i hasłem do konta osobistego, a nie firmowego.

  • Należy zalogować się do bankowości internetowej, przejść do sekcji Usługi ->eUrząd -> Tożsamość Elektroniczna i wybrać opcję złóż wniosek. Po sprawdzeniu poprawności swoich danych i zaakceptowaniu regulaminu usługi oraz po złożeniu oświadczeń należy autoryzować operację.

  • Jeśli Tożsamość Elektroniczna ma być wykorzystywana w celu utworzenia Profilu Zaufanego dodatkowo do jej utworzenia będą konieczne następujące dane: potwierdzony numer telefonu i adres e-mail, oraz drugie imię (jeśli Klient posiada).

  • Nie, profil zaufany jest zakładany tylko dla osoby fizycznej. Jeżeli Klient będzie posiadał konto osobiste to będzie mógł założyć profil zaufany.

  • Tak, po upływie 3 lat Tożsamość Elektroniczna zostanie automatycznie unieważniona.

  • Aby zalogować się do platformy internetowej PEU ZUS poprzez MojeID na stronie do logowania ZUS wybierz Zaloguj przez profil zaufany/login.gov.pl a następnie kliknij w ikonkę Bank BNP Paribas

DOKUMENTY DO  POBRANIA

 
Regulamin świadczenia usług identyfikacji w BNP Paribas Bank Polska S.A.

Dostawcą usługi mojeID jest KIR  

 

*Usługa mojeID - usługa polegająca na pośredniczeniu przez KIR w pozyskiwaniu przez dostawcę uwalnianych przez Bank danych Identyfikujących. Usługa mojeID jest świadczona poprzez system informatyczny KIR albo poprzez Węzeł Krajowy.

Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

KIR został powołany z inicjatywy Narodowego Banku Polskiego, Związku Banków Polskich i 16 banków komercyjnych. W celu elektronizacji i profesjonalizacji rozliczeń międzybankowych w Polsce. Jest kluczową firmą obsługującą infrastrukturę polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju digitalizacji gospodarki. Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Więcej informacji: www.kir.pl

 

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.