Bank zmieniającego się świata

Wielkie sukcesy to efekt pracy u podstaw. Bank BNP Paribas budzi w dzieciach tenisową pasję

Wielkie sukcesy to efekt pracy u podstaw. Bank BNP Paribas budzi w dzieciach tenisową pasję

W 2016 roku Bank BNP Paribas zainicjował program Dzieciaki do Rakiet. Jego głównym celem, od samego początku, była popularyzacja tenisa, sportu z którym Bank BNP Paribas jest związany od lat. Do tej pory odbyły się 4 edycje akcji w ciągu 4 lat, w których łącznie udział wzięło blisko 10 tys. dzieci. Jedną z ambasadorek akcji była Iga Świątek, triumfatorka tegorocznego Roland Garros.

-Zwycięstwo Igi Swiątek w Roland Garros cieszy nas podwójnie – jako kibiców polskiego tenisa i jako organizację, która promuje ten sport od kilkudziesięciu lat. W Polsce od dłuższego czasu obserwujemy rosnące zainteresowanie tenisem, ale do powszechnej, ogólnonarodowej fascynacji tą grą brakowało dwóch czynników – głośnego, międzynarodowego sukcesu i większej dostępności tenisa dla dzieci, młodzieży czy amatorów. Iga Świątek spełniła nasze marzenie o triumfie w wielkoszlemowym turnieju. My staramy się pracować u podstaw – zachęcać młodych ludzi do wejścia na kort – tłumaczy Izabela Tworzydło, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Banku BNP Paribas.

Dzieciaki do rakiet

Dzieciaki do rakiet to ogólnopolska akcja Banku BNP Paribas mająca na celu promocję aktywności fizycznej wśród dzieci, ich rodziców oraz nauczycieli. W ramach akcji cyklicznych w czasie wakacji, na rynkach i placach polskich miast pojawiają się korty, na których doświadczeni trenerzy i animatorzy uczą dzieci grać w tenisa. Lekcje są bezpłatne, a Bank zapewnia cały sprzęt potrzebny do gry. Elementem programu jest również konkurs skierowany do szkół podstawowych w całej Polsce. Zadaniem konkursowym jest nagranie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia, przedstawiającego jak uczniowie zachęcają innych do uprawiania sportu. Do wygrania jest profesjonalny sprzęt tenisowy do nauki dzieci, a także specjalne szkolenia dla nauczycieli. Dzięki temu dzieci już z 220 placówek mogą na WF-ie grać w tenisa.

Pasja do sportu

Grupa BNP Paribas jest związana z tenisem już ponad cztery dekady i jest największym sponsorem tego sportu na świecie. Związek BNP Paribas i tenisa to dużo więcej niż sponsoring – to trwały element, który buduje wizerunek marki na całym świecie. To prawdziwa pasja do sportu, która stał się częścią tożsamości marki Grupy. W 1973 roku Francuska Federacja Tenisowa zamierzała wybudować loże dla honorowych gości turnieju wielkoszlemowego Rolanda Garrosa. Zwróciła się o wsparcie finansowe dla tego projektu do BNP Paribas, w zamian oferując zamieszczenie logo na banerach wokół kortów. Dziś mamy okazję je oglądać na kortach zarówno wielkiego, jak i małego formatu. W sumie na całym świecie logo BNP Paribas pojawia się na ponad 40 kilometrach banerów wokół kortów – zarówno przy okazji turniejów wielkoszlemowych, jak i również w szkółkach tenisowych czy rodzinnych klubach.

BNP Paribas – „We are tenis”

Długotrwała więź BNP Paribas z tenisem wywarła duże znaczenie dla budowania wizerunku Grupy BNP Paribas. Hasłem przewodnim, jakim Bank posługuje się w ramach programu jest „We are tennis” – Tenis to my. Wynika to z faktu, iż Grupa angażuje się w rozwój tenisa, jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, takich jak Roland Garros, BNP Paribas Masters, Fed Cup by BNP Paribas, rozgrywek amatorskich i juniorów oraz tenisistów niepełnosprawnych (NECWorld Tour, Invacare World Team Cup). Efektem działań promocyjnych jest portal informacyjno-społecznościowy www.wearetennis.com

POPRZEDNI ARTYKUŁ

Nowa oferta Banku BNP Paribas – starter bankowy na stacjach Shell

Nowa oferta Banku BNP Paribas – starter bankowy na stacjach Shell

Od jakiegoś czasu klienci wybranych stacji Shell mogą skorzystać z preferencyjnej oferty Banku BNP Paribas, dzięki której mają szanse otrzymać…

Czytaj więcej

NASTĘPNY ARTYKUŁ

Wzmaga niepewność wśród inwestorów

Wzmaga niepewność wśród inwestorów

19-10-2020 Zapraszamy do zapoznania się z komentarzem tygodniowym Biura Maklerskiego na temat bieżącej sytuacji ekonomicznej w Polsce i na…

Czytaj więcej