Szanowni Państwo,

Przypominamy, że z dniem 14 września 2020 r. następuje zmiana oferty BGŻOptima.

Informacja o zmianach w ofercie BGŻOptima została wysłana przez Bank na Państwa adres mailowy w dniach 12-13 sierpnia 2020r lub poprzez wiadomość w bankowości internetowej.

 

Wycofujemy możliwość nabywania nowych produktów i usług:

  • wycofujemy ofertę nowych lokat terminowych

Oznacza to, że od dnia 14 września 2020 r. nie będzie możliwości otwierania nowych lokat terminowych.

Dodatkowo w ramach oferty funduszy inwestycyjnych w BGŻOptima:

  • blokujemy możliwość nabywania jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych.

Nabycia w ramach zawartych Umów podstawowych świadczenia usługi przyjmowania i przekazywania zleceń dotyczących jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych – będą możliwe w systemie bankowości internetowej BGŻOptima tylko jeśli posiadają już Państwo otwarty rejestr.

W innym przypadku, tj. gdy istnieje konieczność otwarcia nowego rejestru, zakup nowych jednostek uczestnictwa dostępny jest wyłącznie w Oddziałach BNP Paribas.

Dla Klientów będących jednocześnie Klientami BGŻOptima i BNP Paribas Bank planuje w listopadzie br. umożliwić w systemie bankowości internetowej BNP Paribas (GOonline) r. do wszystkich funduszy, zarówno zakupionych poprzez platformę BGŻOptima jak i w BNP Paribas. Oznacza to, że logując się do GOonline jako Klient BNP Paribas będą Państwo  mogli dokonywać transakcji na wszystkich swoich funduszach – również nowych nabyć.

 

Wszystkie produkty i usługi uruchomione przed 14 września 2020 r. są prowadzone nadal i ich obsługa pozostaje bez zmian:

Rachunki oszczędnościowe BGŻOptima:

  • Rachunek Główny,
  • Rachunek Celowy,
  • Rachunek Smart,
  • Rachunek Optima Saver,

prowadzone są nadal na dotychczasowych zasadach. W zakresie obsługi ww. rachunków nic się nie zmienia.

Lokaty terminowe są prowadzone do końca okresu ich trwania na warunkach określonych w dniu założenia i odnawiają się, jeśli tak wskazano w dyspozycji otwarcia lokaty.

Rejestry funduszy inwestycyjnych prowadzone są nadal. Dostęp do sald rejestrów funduszy oraz obsługa posprzedażowa funduszy (np. odkupienie) pozostają bez zmian w systemie bankowości internetowej BGŻOptima.  Natomiast dla Klientów będących jednocześnie Klientami BGŻOptima i BNP Paribas  Bank planuje w listopadzie br. umożliwić  dostęp do wszystkich funduszy (zarówno zakupionych poprzez platformę BGŻOptima jak i w BNP Paribas) w systemie bankowości internetowej BNP Paribas (GOonline). Oznacza to, że logując się do GOonline jako Klient BNP Paribas będą Państwo mogli dokonywać transakcji na wszystkich swoich funduszach.

Dostęp do rachunku maklerskiego oraz transakcyjność na tym rachunku również pozostają bez zmian.

W przypadku pytań zapraszamy do zapoznania się z ważnymi informacjami poniżej.

 

Jeśli chcą Państwo skorzystać z oferty nowych produktów i usług oszczędnościowych oraz inwestycyjnych BNP Paribas mogą to Państwo zrobić po otwarciu konta w BNP Paribas robiąc sobie selfie własnym telefonem (informacja jak to zrobić jest dostępna pod adresem https://www.bnpparibas.pl/aplikacja-mobilna-go-mobile/wideoweryfikacja), bądź przez wniosek internetowy dostępny na stronie https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/konta/konto-osobiste lub w oddziałach BNP Paribas.

 

Pozdrawiamy,

BGŻOptima

Najczęściej zadawane pytania

Rachunki oszczędnościowe

  • Co dalej z moim rachunkiem?

    Rachunki są prowadzone nadal na dotychczasowych warunkach z pełną transakcyjnością.

  • Czy moje rachunki zostaną przeniesione do BNP Paribas?

    Nie. Wszystkie Rachunki oszczędnościowe BGŻOptima:

    • Rachunek Główny,
    • Rachunek Celowy,
    • Rachunek Smart,
    • Rachunek Optima Saver,

    prowadzone będą nadal na dotychczasowych zasadach. W zakresie obsługi ww. rachunków nic się nie zmienia.

Lokaty terminowe

  • Posiadam Lokaty terminowe. Czy zostaną zerwane?

    Nie. Lokaty założone przed 14 września 2020 r. będą prowadzone do końca okresu ich trwania na warunkach określonych w dniu założenia. Lokaty będą się odnawiać, jeśli taka była Państwa dyspozycja, na zasadach określonych w Tabeli Oprocentowania obowiązującej w dniu odnowienia.

    Jednocześnie przypominamy, że opcję odnowienia mogą Państwo zmienić w każdej chwili w systemie bankowości internetowej BGŻOptima bądź telefonicznie w Centrum Obsługi Klienta pod numerami: 801 280 280 lub (+48) 22 574 37 00 – od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00. Opłata za połączenie jest zgodna z taryfą danego operatora.

  • Czy mogę założyć kolejne Lokaty terminowe?

    Nie. Od 14 września 2020 r. lokat terminowych nie ma już w ofercie BGŻOptima i nie możliwości otwierania nowych lokat. Lokaty są dostępne tylko w ofercie BNP Paribas, która  dostępna na jest stronie https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/oszczednosci.

  • Czy moje lokaty zostaną przeniesione do BNP Paribas?

    Nie. Lokaty będą nadal prowadzone w ramach usług BGŻOptima.

  • Czy nadal mam możliwość dysponowania środkami z Lokat terminowych np. zerwania Lokaty?

    Tak. Wszystkie dotychczasowe funkcjonalności np. zmiana odnawialności, bądź zerwanie lokaty są dostępne w systemie bankowości internetowej BGŻOptima.

    Dyspozycje mogą Państwo złożyć również telefonicznie w Centrum Obsługi Klienta pod numerami: 801 280 280 lub (+48) 22 574 37 00 – od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00. Opłata za połączenie jest zgodna z taryfą danego operatora.

Fundusze inwestycyjne

  • Posiadam fundusze inwestycyjne w BGŻOptima. Czy mogę dowolnie dysponować środkami?

    Dostęp do sald rejestrów oraz obsługa posprzedażowa funduszy (np. odkupienie) pozostają bez zmian w systemie bankowości internetowej BGŻOptima.

    Transakcji można również dokonać w Oddziałach BNP Paribas. W przypadku wizyty w Oddziale konieczne jest by wzięli Państwo ze sobą oprócz dowodu osobistego (co jest niezbędne) również dane nt. funduszy, których ma dotyczyć zlecenie (nazwę oraz nr rejestru).

    Dla Klientów będących  jednocześnie Klientami BGŻOptima i BNP Paribas  Bank planuje w listopadzie br. umożliwić w systemie bankowości internetowej BNP Paribas (GOonline)  dostęp do wszystkich funduszy, zarówno zakupionych poprzez platformę BGŻOptima jak i w BNP Paribas. Oznacza to, że logując się do GOonline jako Klient BNP Paribas będą Państwo mogli dokonywać wszelkich transakcji na wszystkich swoich funduszach - zarówno nowych nabyć jak i transakcji posprzedażowych.

  • W jaki sposób mogę dokonać kolejnych nabyć funduszy inwestycyjnych?

    Nabycia w ramach zawartych Umów podstawowych świadczenia usługi przyjmowania i przekazywania zleceń dotyczących jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych – będą możliwe w systemie bankowości internetowej BGŻOptima tylko jeśli posiadają Państwo rejestr otwarty u tego dystrybutora.

    W innym przypadku, tj. gdy istnieje konieczność otwarcia nowego rejestru, zakup nowych jednostek uczestnictwa dostępny jest wyłącznie w Oddziałach BNP Paribas.  

    Dla Klientów będących jednocześnie Klientami BGŻOptima i BNP Paribas Bank planuje w listopadzie br. umożliwić po zalogowaniu do systemu bankowości internetowej BNP Paribas (GOonline) dostęp do wszystkich funduszy, dzięki czemu będą Państwo mogli dokonywać nowych nabyć jako Klient BNP Paribas.

  • Do tej pory nie posiadałem funduszy inwestycyjnych w BGŻOptima. Czy jest szansa by zakupić fundusze?

    Nie ma takiej możliwości. Jeśli są Państwo zainteresowani ofertą funduszy inwestycyjnych zapraszamy do skorzystania z oferty BNP Paribas dostępnej na stronie https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/inwestycje

Rachunki maklerskie

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń