Kontakt

Infolinia GOoptima

801 280 280

+48 22 574 37 00

Infolinia czynna: 8:00 - 20:00 w dni robocze

(Koszt połączenia wg stawki operatora)

Uwaga! W tym roku wypowiadamy umowę GOoptima

wszystkim naszym Klientom,
prowadzoną na podstawie Umowy ramowej Rachunków bankowych oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu GOoptima, w tym postanowienia Ogólnych Warunków Umowy Rachunków bankowych oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu,
z zachowaniem 2-miesięcznego okresu wypowiedzenia.

 

Dlaczego podjęliśmy taką decyzję

Przyczyną wypowiedzenia jest decyzja Banku o wycofaniu z obsługi wszystkich rachunków oferowanych na podstawie Umowy. Umowa reguluje zasady, na jakich prowadzimy dla Państwa rachunki i obsługujemy produkty, które się z nimi wiążą. Szczegóły znajdą Państwo w listach, które wysyłamy wszystkim naszym Klientom GOoptima.

 

Co zrobić

Jeżeli w ostatnich dniach otrzymałeś wypowiedzenie konta GOoptima i:

  • nie posiadasz środków na rachunku - nie musisz nic robić (rachunek zamknie się po okresie wypowiedzenia),

 

  • posiadasz środki na rachunku - możesz zalogować się na swoje konto i przelać je na powiązany rachunek. Jeżeli nie chcesz tego robić, po zakończeniu okresu wypowiedzenia środki zostaną przeksięgowane automatycznie na rachunek powiązany który podawałeś przy otwarciu rachunku Optima.
    Jeżeli chcesz sprawdzić lub zmienić rachunek powiązany zaloguj się do GOoptima:
    wybierz GOoptima → Rachunek powiązany → zmień

 

 

Informacja dla Klientów Biura Maklerskiego

Umowa świadczenia usługi przyjmowania i przekazywania zleceń dotyczących Jednostek uczestnictwa, w zakresie certyfikatów inwestycyjnych oraz innych instrumentów finansowych dotyczący przyjmowania zapisów w ofertach publicznych przez Biuro Maklerskie BNP Paribas Bank Polska S.A. (dalej: PPZ)

Biuro Maklerskie BNP Paribas Bank Polska S.A. nie wypowiada Państwu umowy PPZ, jednakże w związku z rozwiązaniem Umowy przez Bank – Biuro Maklerskie nie będzie miało możliwości przyjmowania i przekazywania Państwa zleceń dotyczących jednostek funduszy inwestycyjnych przy pomocy telefonu.

Jeżeli korzystają Państwo z bankowości elektronicznej GOonline lub aplikacji GOmobile – posiadane rejestry będą widoczne w zakładce Inwestycje.

Jeżeli nie posiadają Państwo dostępu do bankowości elektronicznej GOonline lub aplikacji GOmobile umożliwimy Państwu zrealizowanie zlecenia lub dyspozycji podczas wizyty w Oddziale.

Jeżeli chcą Państwo samodzielnie zamknąć konto w GOoptima:

  • prosimy zalogować się do bankowości GOoptima
  • wejsć w zakładkę Wnioski → Zamknięcie rachunków → Zamknięcie rachunku celowego lub głównego
  • wybrać konto do zamknięcia
  • zaznaczyć, że rachunek powiązany z tym kontem jest aktywny
  • potwierdzić dyspozycję zamknięcia konta