Kontakt

Infolinia GOoptima

801 280 280

+48 22 574 37 00

Infolinia czynna: 8:00 - 20:00 w dni robocze

(Koszt połączenia wg stawki operatora)

Bezpiecznie wylogowaliśmy Cię z GOoptima

Dziękujemy za bankowanie z nami

zaloguj się ponownie

Uwaga! W tym roku  wypowiadamy   umowę GOoptima

wszystkim naszym Klientom, prowadzoną na podstawie Umowy ramowej Rachunków bankowych oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu GOoptima, w tym postanowienia Ogólnych Warunków Umowy Rachunków bankowych oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu, z zachowaniem 2-miesięcznego okresu wypowiedzenia

Co zrobić

Jeżeli w ostatnich dniach otrzymałeś wypowiedzenie konta GOoptima i:

  • nie posiadasz środków na rachunku - nie musisz nic robić (rachunek zamknie się po okresie wypowiedzenia),

 

  • posiadasz środki na rachunku - możesz zalogować się na swoje konto i przelać je na powiązany rachunek. Jeżeli nie chcesz tego robić, po zakończeniu okresu wypowiedzenia środki zostaną przeksięgowane automatycznie na rachunek powiązany który podawałeś przy otwarciu rachunku Optima.
    Jeżeli chcesz sprawdzić lub zmienić rachunek powiązany zaloguj się do GOoptima:
    wybierz GOoptima → Rachunek powiązany → zmień

Jeżeli chcą Państwo samodzielnie zamknąć konto w GOoptima:

  • prosimy zalogować się do bankowości GOoptima
  • wejsć w zakładkę Wnioski → Zamknięcie rachunków → Zamknięcie rachunku celowego lub głównego
  • wybrać konto do zamknięcia
  • zaznaczyć, że rachunek powiązany z tym kontem jest aktywny
  • potwierdzić dyspozycję zamknięcia konta

Informacja dla Klientów Biura Maklerskiego

Umowa świadczenia usługi przyjmowania i przekazywania zleceń dotyczących Jednostek uczestnictwa, w zakresie certyfikatów inwestycyjnych oraz innych instrumentów finansowych dotyczący przyjmowania zapisów w ofertach publicznych przez Biuro Maklerskie BNP Paribas Bank Polska S.A. (dalej: PPZ)

Biuro Maklerskie BNP Paribas Bank Polska S.A. nie wypowiada Państwu umowy PPZ, jednakże w związku z rozwiązaniem Umowy przez Bank – Biuro Maklerskie nie będzie miało możliwości przyjmowania i przekazywania Państwa zleceń dotyczących jednostek funduszy inwestycyjnych przy pomocy telefonu.

Jeżeli korzystają Państwo z bankowości elektronicznej GOonline lub aplikacji GOmobile – posiadane rejestry będą widoczne w zakładce Inwestycje.

Jeżeli nie posiadają Państwo dostępu do bankowości elektronicznej GOonline lub aplikacji GOmobile umożliwimy Państwu zrealizowanie zlecenia lub dyspozycji podczas wizyty w Oddziale.