Kontakt

Infolinia GOoptima

801 280 280

+48 22 574 37 00

Infolinia czynna: 8:00 - 20:00 w dni robocze

(Koszt połączenia wg stawki operatora)

03.12.2020

4 grudnia  BGŻOptima zmieniła nazwę handlową na GOoptima.  W dniu 5 grudnia 2020 r. zostanie także Klientom udostępniona nowa bankowość Internetowa.

W związku z tą zmianą 4 grudnia 2020 r. od g. 14:00 nie będzie można realizować  zleceń transakcji  online dla  jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych, a o g. 20:00 zostanie wyłączony dotychczasowy serwis bankowości internetowej BGŻOptima.

Więcej o tej zmianie: https://www.bnpparibas.pl/gooptima/zmiana-na-gooptima

 

04.11.2020

Uprzejmie informujemy, że 6 listopada 2020 r. od g. 22:00 system bankowości internetowej BGŻOptima będzie niedostępny z powodu prac serwisowych.

Dostęp zostanie przywrócony 7 listopada 2020 r. od godz. 01:00. Przepraszamy za utrudnienia. BNP Paribas Bank Polska S.A.

 

English version

Please be informed that on 06.11.2020 (Friday) from 22:00 pm to 7.11 till 1:00 am banking service BGŻOptima will not be available due to maintenance activities.

We apologize for any inconvenience. BNP Paribas Bank Polska S.A.

 

26.10.2020

Bank BNP Paribas na początku października poinformował klientów BGŻOptima o zmianach, które wejdą w życie 4 grudnia br. Zgodnie z obranym kierunkiem rozwoju usług w ramach systemów GO, Bank BNP Paribas wyłączy stary system bankowości internetowej Pl@net, w którym działa BGŻOptima, a klientów przeniesie do nowego systemu – GOoptima. Po migracji zostaną utrzymane ograniczenia, wprowadzone 14 września br., w nabywaniu produktów i dostępności oferty. Szczegółowe informacje będą wysyłane do klientów w najbliższym czasie.

 

Dowiedz się więcej

 

 

07.10.2020

 

Informujemy, że 09.10.2020 (piątek) od godz. 22:00 do 10.10 (sobota) godz. 2:00 system bankowości internetowej BGŻOptima będzie niedostępny ze względu na prowadzone prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia. BNP Paribas Bank Polska S.A.

 

English version

Please be informed that on 09.10.2020 (Friday) from 22:00 pm to 10.10 till 2:00 am banking service BGŻOptima will not be available due to maintenance activities.

At the same time, we ensure that all card transactions and access to ATMs will be available without any disruptions.

We apologize for any inconvenience. BNP Paribas Bank Polska S.A.

25.09.2020

Uprzejmie informujemy, że 25 września 2020 r. od g. 17:30 system bankowości internetowej będzie niedostępny
z powodu prac serwisowych.
Dostęp zostanie przywrócony 26 września 2020 r. od godz. 02:00. 

Przepraszamy za utrudnienia.

BGŻOptima 

 

Dear User, please be informed that Internet banking system BGŻOptima will not be available from 5:30 p.m. on 25.09.2020 (Friday) until 2:00 am on 26.09.2020 (Saturday).

We apologize for any inconveniences. 

BGŻOptima 

 

17.09.2020

Szanowni Państwo,

niniejszym informujemy, iż z przyczyn technicznych nie ma możliwości składania zleceń konwersji/zmiany na funduszach inwestycyjnych w systemie OPTIMA.

Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Poinformujemy Państwa o ponownym udostępnieniu w systemie  niniejszych zleceń.

Z poważaniem BGŻOptima


16.09.2020

Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do komunikatu Banku z dnia 13 sierpnia 2020 r. informujemy, że z dniem 14 września 2020 r. dotychczasowe produkty i usługi BGŻOptima zostają wycofane z oferty:

  • nowe lokaty terminowe;
  • możliwość zakupu nowych jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych w systemie bankowości internetowej BGŻOptima. Jednocześnie utrzymujemy obsługę posprzedażową tj. składanie zleceń dotyczących transakcji na jednostkach uczestnictwa;
  • rachunki oszczędnościowe dla nowych Klientów.

Wszystkie produkty i usługi uruchomione przed 14 września 2020 r. są prowadzone nadal i ich obsługa w systemie bankowości internetowej BGŻOptima pozostaje bez zmian.

Pozdrawiamy,

BGŻOptima

 

Dowiedz się więcej


13.08.2020

Szanowni Państwo,

Rozpoczęliśmy proces integracji platformy BGŻ Optima z rodziną produktów GO w BNP Paribas, dzięki czemu udostępniamy Państwu dużo szerszą ofertę usług i produktów – oszczędnościowych, inwestycyjnych, ale nie tylko.

Aby móc skorzystać z produktów GO family – wystarczy w bardzo prosty i w pełni zdalny sposób otworzyć relację w BNP Paribas i korzystając z aplikacji mobilnej GOmobile założyć konto, robiąc sobie selfie własnym telefonem - bez wychodzenia z domu!  Informacja, jak to zrobić jest dostępna pod adresem https://www.bnpparibas.pl/aplikacja-mobilna-go-mobile/wideoweryfikacja. Możesz to zrobić również przez wniosek internetowy dostępny na stronie https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/konta/konto-osobiste, a także w oddziałach BNP Paribas.

Następnie poprzez System Bankowości Internetowej GOonline zyskają Państwo dostęp do szerokiej oferty BNP Paribas, w tym produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych. W GOonline w łatwy i wygodny sposób będą Państwo mogli zarządzać swoimi finansami, jak również korzystać z dużo szerszej gamy rozwiązań i usług.

Dlatego też z dniem 14 września 2020 r. dotychczasowe produkty i usługi BGŻ Optima zostają wycofane z oferty.

Pozdrawiamy,

BGŻ Optima


04.08.2020

Szanowni Państwo,

W związku z pracami serwisowymi www.bgzoptima.pl mogą wystąpić przerwy w dostępności serwisu w nocy 07.08.2020 między 00:00, a 05:00.

Przepraszamy za utrudnienia.


28.07.2020

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 31.07.2020 r. (piątek) od godz. 21:00 do 01.08.2020 r. (sobota)  do godz. 03:00 system bankowości internetowej BGŻOptima (System Bankowości Internetowej  Pl@net) będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


20.07.2020

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 24.07.2020 r. (piątek) od godz. 21:00 do 25.07.2020 r. (sobota)  do godz. 03:00 system bankowości internetowej BGŻOptima (System Bankowości Internetowej  Pl@net) będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


 

Rozwiń

7.07.2020

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 10.07.2020 r. (piątek) od godz. 22:00 do godz. 23:59 systemy bankowości internetowej BGŻOptima (System Bankowości Internetowej Pl@net) będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe. Jednocześnie zapewniamy, że operacje kartowe i dostęp do bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

Przepraszamy za utrudnienia.


16.06.2020

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 22.06.2020 r. (poniedziałek) od godz. 22:00 do 23.06.2020 (wtorek) do godz. 02:00 system bankowości internetowej BGŻOptima (System Bankowości Internetowej  Pl@net) będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe. Jednocześnie zapewniamy, że operacje kartowe i dostęp do bankomatów będą przebiegać bez zakłóceń.

Przepraszamy za utrudnienia.


21.05.2020

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od 22.05.2020 r. (piątek) godz. 20:30 do 23.05.2020 (sobota) godz. 12:00 system bankowości internetowej BGŻOptima będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


15.05.2020

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od 15.05.2020 r. (piątek) godz. 21:00 do 16.05.2020 (sobota) godz. 5:00 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


27.04.2020

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od 27.04.2020 r. (poniedziałek) godz. 20:00 do 28.04.2020 (wtorek) godz. 3:00 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


4.03.2020

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od 6.03.2020 r. (piątek) godz. 23:00 do 7.03.2020 (sobota) godz. 01:00 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


31.01.2020

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od 30.01.2019 r. (piątek) godz. 23:00 do 01.02.2020 (sobota) godz. 9:00 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


13.12.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od 13.12.2019 r. (piątek) godz. 23:00 do 14.12.2019 (sobota) godz. 2:00 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


5.12.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od 6.12.2019 r. (piątek) godz. 23:00 do 7.12.2019 (sobota) godz. 21:30 oraz od 7.12.2019 r. (sobota) godz. 23:00 do 8.12.2019 (niedziela) godz.10:00 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


6.11.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 8.11.2019 (piątek) od godz.22:00 do  (poniedziałek) włącznie systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


25.10.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 25.10.2019 (piątek) od godz. 23:00 do godz. 10:00 (sobota) 26.10.2019 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


23.10.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 25.10.2019 (piątek) od godz. 23:00 do godz. 10:00 (sobota) 26.10.2019 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


11.10.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 13.10.2019 (niedziela) od godz. 6:00 do godz.13:00 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.


4.10.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 04.10.2019 (piątek) od godz. 23:00 do godz. 12:00 (sobota) 05.10.2019 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


01.07.2019

Szanowni Państwo,

W związku z pracami serwisowymi www.bgzoptima.pl mogą wystąpić przerwy w dostępności serwisu w nocy 06.07.2018 między 01:00, a 05:00.

Przepraszamy za utrudnienia. 


27.06.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 28.06.2019 od godz.00:00 do godz. 01:00 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


12.04.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 12.04.2019  od godz. 23:00 do godz. 00:00 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


09.04.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 10.04.2019  od godz. 23:00 do godz. 00:00 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


27.03.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 29.03.2019 (piątek) od godz. 22:00 do godz. 11:00 (sobota) 30.03.2019 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


01.03.2019

Szanowni Państwo,

w związku z pracami serwisowymi www.bgzoptima.pl mogą wystąpić przerwy w dostępności serwisu w nocy 05.03.2018 między 22:00, a 23:00. Podczas niedostępności będzie możliwości logowania do systemu transakcyjnego via www.

Przepraszamy za utrudnienia.


04.02.2019

Szanowni Państwo,

w związku z pracami serwisowymi www.bgzoptima.pl mogą wystąpić przerwy w dostępności w nocy 08.02.2018 między 05:00, a 06:00. Podczas możliwej przerwowej niedostępności ze względu na modernizację infrastruktury sieciowej nie będzie możliwości logowania do systemu transakcyjnego via www, nie będą również prezentowane numery infolinii .

Landing page kampanijne BGŻOptima mogą być również okresowo niedostępne.

Przepraszamy za utrudnienia.


01.02.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 01.02.2019 (piątek) od godz. 21:00 do godz. 10:00 (sobota) 02.02.2019 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.


10.01.2019

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 11.01.2019 r. (piątek) od godz. 22:00 do godz. 23:59 oraz 12.01.2019 (sobota) od godz. 22:00 do godz. 23:59 systemy bankowości internetowej BGŻOptima będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe. W tych godzinach nie będzie także możliwe składanie wniosków online.

Przepraszamy za utrudnienia. zespół BGŻOptima


18.12.2018

Szanowni Państwo,

informujemy, że w dniu 24.12.2018 r. obsługa chatu i infolinii BGŻOptima będzie prowadzona do godziny 14.00, natomiast w dniu 31.12.2018 r. - do godziny 16.00.


17.12.2018

Szanowni Państwo,

w związku z pracami serwisowymi  mogą wystąpić przerwy w dostępności www.bgzoptima.pl w nocy 18.12.2018 między 00:00, a 04:00. Podczas możliwej przerwowej niedostępności ze względu na modernizację infrastruktury sieciowej nie będzie możliwości logowania do systemu transakcyjnego przez www. Przepraszamy za utrudnienia.


10.12.2018

Szanowni Państwo,

Informujemy, że mogą występować tymczasowe problemy z logowaniem do bankowości internetowej.
Przepraszamy za utrudnienia.


15.11.2018

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 16.11.2018 r. (piątek) od 23:00 do 17.11.2018 r. (sobota) 07:00, system bankowości internetowej będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.
Przepraszamy za utrudnienia


30.10.2018

Szanowni Państwo.

Informujemy, że 31.10.2018 r. (środa) od godz.22:00 do 24:00 system bankowości internetowej będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.


17.10.2018

Szanowni Państwo.

Od 30 października 2018 roku wszelkie wpłaty do Subfunduszy wyodrębnionych w ramach BGŻ Specjalistyczny Fundusz inwestycyjny Otwarty należy dokonywać na następujące nowe rachunki nabyć prowadzone w Deutsche Bank Polska S.A.

  • Dla Subfunduszu BGŻ SFIO Konserwatywny na numer 15188000090000001301531000
  • Dla Subfunduszu BGŻ SFIO Zdywersyfikowanych Aktywów na numer 44188000090000001301533000
  • Dla Subfunduszu BGŻ SFIO Małych i Średnich Spółek na numer 73188000090000001301535000
  • Dla Subfunduszu BGŻ SFIO Lokata Kapitału na numer 05188000090000001301537000

Zmiana wynika z tego, że od 01.11.2018 roku usługi Depozytariusza dla BGŻ SFIO będzie świadczył Deutsche Bank Polska S.A.


11.10.2018

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 12.10.2018 r. (piątek) od 22:00 do 13.10.2018 r. (sobota) 10:00, system bankowości internetowej będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.
Przepraszamy za utrudnienia.


21.09.2018

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 21.09.2018 r. (piątek) od  23:00 do 22.09.2018 r. (sobota) 2:00, system bankowości internetowej będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.
Przepraszamy za utrudnienia.


02.09.2018

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 02.09.2018 r. (niedziela) od godz. 05:00 do 07:30, system bankowości internetowej będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.
Przepraszamy za utrudnienia.


09.08.2018

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 10.08.2018 r. (piątek) od godz. 22:00 do 11.08.2018 r. (sobota) godz. 07:00, system bankowości internetowej będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe.
Przepraszamy za utrudnienia.


26.06.2018

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od godz. 23:00 w dniu 26.06.2018 r. (wtorek) do godz. 01:00 w dniu 27.06.2018 r. (środa), systemy bankowości internetowej  Banku BGŻ BNP Paribas S.A. będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.
Przepraszamy za utrudnienia.


21.06.2018

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od godz. 22:00 w dniu 22.06.2018 r. (piątek) do godz. 24:00 w dniu 24.06.2018 r. (niedziela), systemy bankowości internetowej  Banku BGŻ BNP Paribas S.A. będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.
Przepraszamy za utrudnienia.

 

Dear User,

Please be informed that from 10:00 p.m. on Friday, 22 June 2018 until 24:00 on Sunday, 24 June 2018, Internet banking services of BGŻ BNP Paribas S.A. will not be available due to scheduled maintenance activities.
We apologize for any inconvenience.


20.06.2018

Informujemy, że 21.06 od godziny 22:00 do godziny 23:00 serwis www.bgzoptima.pl będzie niedostępny ze względu na zaplanowane prace serwisowe. Jednocześnie zapewniamy, że dostęp do bankowości internetowej będzie przebiegać bez zakłóceń.
Przepraszamy za utrudnienia.
Zespół BGŻOptima

 

Please be informed that on 21.06 from 22:00 until 23:00 www.bgzoptima.pl will not be available due to scheduled maintenance activities. Internet banking will be available without interruptions.
We apologize for any inconvenience.
BGŻOptima team


23.05.2018
Niedostępność systemu bankowości internetowej 

Informujemy, że 23.05 (środa) od godziny 22:00 do godziny 00:00 bankowość internetowa będzie niedostępna ze względu na zaplanowane prace serwisowe. Przepraszamy za utrudnienia.
Zespół BGŻOptima


16.02.2018
Niedostępność systemu bankowości internetowej 

Informujemy, że 16.02 (piątek) od godziny 22:00 do 17.02 (sobota) do godziny 8:00 bankowość internetowa będzie niedostępna ze względu na zaplanowane prace serwisowe. Przepraszamy za utrudnienia.
Zespół BGŻOptima


30.01.2018
Inwestowanie w kryptowaluty 

Szanowni Klienci, inwestycje w "waluty” wirtualne zwane też kryptowalutami (np. Bitcoin, Litecoin, Ether, itp.) cieszą się coraz większą popularnością. Posiadanie i obrót  „walutami” wirtualnymi w Polsce nie narusza prawa krajowego ani unijnego, jednak może wiązać się z wieloma rodzajami ryzyka, których powinni być Państwo świadomi, zanim zdecydują się zainwestować swoje środki finansowe.

Aby dowiedzieć się więcej o ryzykach związanych z inwestowaniem w „waluty” wirtualne, prosimy o zapoznanie się z komunikatem Narodowego Banku Polskiego oraz Komisji Nadzoru Finansowego, dostępnym na stronie internetowej KNF.


21.12.2017
Niedostępność systemu bankowości internetowej

Informujemy, że od 27.12 (środa) od godz. 21:00 do 28.12 (czwartek) do godz. 08:00 bankowość internetowa będzie niedostępna ze względu na zaplanowane prace serwisowe.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zespół BGŻOptima


19.12.2017
Zmiana harmonogramu realizacji przelewów 29 grudnia 2017r.


Uprzejmie informujemy, iż związku z zakończeniem roku 2017, w dniu 29 grudnia 2017 roku zmianie ulegnie harmonogram realizacji przelewów.
We wskazanym powyżej terminie obowiązywać będą zmienione godziny graniczne składania zleceń płatniczych realizowanych w serwisie bankowości internetowej BGŻOptima:
Zlecenia krajowe wysyłane
Zgodnie z  harmonogramem rozliczeń obowiązującym w ostatnim dniu roboczym roku w systemie Elixir, w dniu 29 grudnia 2017 roku odbędą się tylko dwie sesje rozliczeniowe.  W związku z tym, zlecenia składane w formie elektronicznej będą przyjmowane do godz. 11:45.
Wszystkie zlecenia płatnicze zarejestrowane w systemach Banku po upływie tej godziny zostaną rozliczone w następnym  dniu roboczym.
Przelewy krajowe otrzymane przez Bank będą  księgowane na rachunkach Odbiorców do godziny 16:00.


Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.  

Życzymy Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku
Zespół BGŻOptima