Zmiana BGŻOptima na GOoptima 

Nowa nazwa
i całkowicie nowa bankowość
internetowa GOoptima

4 grudnia 2020 r. nastąpiła zmiana nazwy handlowej BGŻOptima na GOoptima. W związku z tym, zmienił się także adres strony internetowej na www.gooptima.pl.

W tym samym dniu, dotychczasowa bankowość internetowa BGŻOptima została wyłączona i zastąpiona nowoczesnym i intuicyjnym systemem GOoptima. Nowy system zostanie udostępniony 5 grudnia 2020 r.

W związku z tymi zmianami 4 grudnia (piątek) od godz. 14:00 nie będzie możliwości dokonywania transakcji na jednostkach funduszy inwestycyjnych.
Bankowość internetowa BGŻOptima będzie czynna do godz. 20:00.

Przyjazne logowanie

W nowym systemie możesz samodzielnie wybrać sposób logowania, który jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni:

  • hasło maskowane jak dotychczas,
  • hasło tradycyjne,
  • a jeśli cenisz najwyższy poziom bezpieczeństwa - logowanie dwuetapowe – połączenie hasła tradycyjnego lub maskowanego z autoryzacją jednorazowym kodem przesłanym SMS-em.

Logowanie do systemu  GOoptima

 

 

Jak zalogować się po raz pierwszy do GOoptima? 

  1. Wejdź na stronę www.gooptima.pl i kliknij przycisk Zaloguj.

  2. Użyj Twojego aktualnego loginu* do BGŻOptima.

  3. Następnie system poprosi tylko o wybór rodzaju hasła i ustanowienie nowego.

I gotowe!

W nowym systemie widoczne będą wszystkie aktualnie posiadane przez Ciebie produkty.

*Z wyjątkiem nielicznej grupy Klientów, którzy utracą możliwość korzystania z dotychczasowego identyfikatora/loginu. Ci Klienci zostaną indywidualnie poinformowani przez Banku o nadaniu nowego identyfikatora.

Informacje dla osób będących jednocześnie Klientami BGŻOptima oraz BNP Paribas 

Klienci indywidualni

 

Jeden system - wszystkie Twoje produkty

 

Jeśli posiadasz zarówno rachunek w BGŻOptima, jak i konto w Banku BNP Paribas, od 5 grudnia zyskasz wygodny dostęp do wszystkich rachunków w jednym systemie, bez konieczności ponownego logowania.

Wystarczy, że w GOonline na górnym menu wybierzesz profil GOoptima, a jednym kliknięciem przełączysz się na widok z produktami GOoptima.

Klienci firmowi

 

Jeśli jesteś właścicielem rachunku firmowego w Banku BNP Paribas i korzystasz z systemu BiznesPl@net, od 5 grudnia dostęp do rachunku firmowego będzie możliwy wyłącznie po zalogowaniu do BiznesPl@net, a do dotychczasowego rachunku w BGŻOptima tylko po zalogowaniu do systemu GOoptima.

Fundusze inwestycyjne

Klienci posiadający dostęp do GOoptima

Od 5 grudnia składanie zleceń nabycia lub sprzedaży jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych będzie możliwe jedynie telefonicznie.

Jak je zrealizować?

  1. Zaloguj się do GOoptima, w sekcji Moje finanse / Inwestycje, wybierz fundusz i rodzaj transakcji.

  2. Na ekranie pojawi się formularz z zamówieniem kontaktu z Doradcą.

  3. Doradca oddzwoni i przyjmie zlecenie.

Klienci posiadający dostęp do GOonline

Od 5 grudnia składanie zleceń online nabycia, zamiany lub sprzedaży jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych będzie możliwe jedynie po zalogowaniu do systemu GOonline BNP Paribas. Wyjątkiem są fundusze NN TFI, dla których zlecenie będzie można złożyć jedynie telefonicznie.

Jeśli natomiast zalogujesz się loginem do GOoptima, realizacja zleceń online dla wszystkich funduszy będzie możliwa dopiero po przelogowaniu do GOonline.

Dodatkowe informacje

 

        

Zlecenia stałe, przelewy z datą przyszłą i szablony przelewów nie będą przeniesione do nowego systemu GOoptima. Jeśli nadal chcesz z nich korzystać, będziesz je mógł zdefiniować od nowa

        

Jeśli Twój numer telefonu uległ zmianie – zachęcamy do jego aktualizacji przed wyłączeniem dotychczasowego systemu. Możesz to zrobić wchodząc w Mój Profil, a następnie Kody SMS, poprzez wybranie opcji Modyfikuj.
Początkowo, w nowym systemie GOoptima nie będzie możliwości dokonania zmiany numeru telefonu do kodów SMS. Taką zmianę będziesz mógł dokonać wyłącznie w oddziale Banku BNP Paribas. Pracujemy nad tym, by tę usługę umożliwić online jak najszybciej.

        

Zmiana dowodu osobistego online zostanie udostępniona 10 grudnia br.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Czy w nowym systemie mam dostęp do wszystkich posiadanych przeze mnie produktów bankowych?

    Tak. Wszystkie posiadane przez Państwa produkty tj. rachunki oszczędnościowe, lokaty czy produkty inwestycyjne są dostępne w nowym systemie bankowości internetowej GOoptima.

    Rachunki oszczędnościowe GOoptima , tj. Rachunek Główny, Rachunek Celowy, Rachunek Smart czy Rachunek Optima Saver, prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

    Lokaty są prowadzone do końca okresu ich trwania na warunkach określonych w dniu założenia. Lokaty będą się odnawiać, jeśli taka była Państwa dyspozycja, na zasadach określonych w Tabeli Oprocentowania obowiązującej w dniu odnowienia.

    Natomiast jeśli są Państwo także Klientami BNP Paribas dostęp do swoich produktów mają Państwo również poprzez bankowość GOonline na stronie www.bnpparibas.pl – korzystając z loginu Banku BNP Paribas.

  • Jak mogę dysponować środkami z Lokat terminowych?

    Wszystkie dotychczasowe funkcjonalności np. zmiana odnawialności, bądź zerwanie lokaty są dostępne w systemie bankowości internetowej GOoptima.

    Dyspozycje można złożyć również telefonicznie w Centrum Obsługi Klienta pod numerami: 500 990 520 lub (+48) 22 574 37 00 – od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00. Opłata za połączenie jest zgodna z taryfą danego operatora.

  • Jak mogę się zalogować do nowego systemu bankowości internetowej GOoptima?

    Jeśli logują się Państwo po raz pierwszy należy: 

    1. Wejść na stronę www.gooptima.pl i kliknąć przycisk Zaloguj.

    2. Użyć swojego aktualnego loginu.

    3. Następnie system poprosi tylko o wybór rodzaju hasła i ustanowienie nowego, przy czym mogą Państwo samodzielnie wybrać sposób logowania, który jest dla Państwa najbardziej odpowiedni:

    - hasło maskowane jak dotychczas,

    - hasło tradycyjne,

    - a jeśli cenią sobie Państwo najwyższy poziom bezpieczeństwa - logowanie dwuetapowe – połączenie hasła tradycyjnego lub maskowanego z autoryzacją jednorazowym kodem przesłanym SMS-em.

  • Mam fundusze inwestycyjne. Jak mogę nimi zarządzać?

    W nowym systemie GOoptima nie ma możliwości wykonywania operacji online na jednostkach uczestnictwa funduszy inwestycyjnych.  

    Składanie zleceń nabycia lub sprzedaży jednostek mogą Państwo złożyć na trzy sposoby:

    1. Telefonicznie – po zalogowaniu się do systemu GOoptima. Należy wybrać fundusz i rodzaj zlecenia, w systemie pojawi się formularz, poprzez który zamówią Państwo kontakt z Doradcą. Nasz Doradca oddzwoni i przyjmie zlecenie.

     

    1. Jeśli są Państwo równocześnie Klientem Banku BNP Paribas i posiadają dostęp do bankowości internetowej GOonline, zlecenia można złożyć przez internet logując się tego systemu (wyjątkiem są fundusze NN TFI, na które zlecenia można złożyć wyłącznie telefoniczne lub w oddziale).

     

    1. W oddziałach Banku BNP Paribas - w przypadku wizyty w oddziale konieczne jest zabranie ze sobą oprócz dowodu osobistego (co jest niezbędne) również danych nt. funduszy, których ma dotyczyć zlecenie (nazwę oraz nr rejestru).
  • Do tej pory nie posiadałem funduszy inwestycyjnych w GOoptima. Czy jest szansa by zakupić fundusze?

    Nie ma takiej możliwości. Jeśli są Państwo zainteresowani ofertą funduszy inwestycyjnych zapraszamy do skorzystania z oferty BNP Paribas dostępnej na stronie https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/inwestycje lub poprzez bankowość GOonline na stronie www.bnpparibas.pl

  • Korzystam z szablonów przelewów - czy zostaną przeniesione do nowego systemu GOoptima?

    System GOoptima zapewnia obsługę szablonów przelewów, jednak usługa ta nie zostanie przeniesiona. Jeśli nadal chcą Państwo korzystać z szablonów przelewów –  należy je ponownie zdefiniować w systemie GOoptima.

  • Jak mogę zmienić Rachunek powiązany?

    Dyspozycję zmiany Rachunku powiązanego mogą Państwo złożyć w systemie GOoptima.

    Zmiana numeru Rachunku Powiązanego wymaga dokonania przez każdego Posiadacza Przelewu autoryzacyjnego z nowego Rachunku Powiązanego na jeden z Rachunków Oszczędnościowych w GOoptima w terminie 10 Dni Roboczych od dnia złożenia dyspozycji zmiany. W tytule przelewu należy napisać ZMIANA RACHUNKU POWIĄZANEGO. Bank dokonuje zmiany numeru Rachunku Powiązanego w ciągu 2 Dni Roboczych od otrzymania Przelewu autoryzacyjnego pod warunkiem potwierdzenia zgodności danych każdego Posiadacza na podstawie ww. przelewu.

    W przypadku Rachunków indywidualnych numer Rachunku Powiązanego może zostać zmieniony jedynie na numer rachunku będącego rachunkiem indywidualnym Posiadacza, a w przypadku Rachunku wspólnego – na numer rachunku będącego rachunkiem wspólnym Współposiadaczy.

  • Korzystam obecnie ze zleceń stałych - czy nadal będę mógł korzystać z tej usługi w systemie GOoptima?

    System GOoptima zapewnia obsługę zleceń stałych, jednak Państwa zlecenia nie zostaną przeniesione do nowego systemu. Jeśli nadal chcą Państwo korzystać ze zleceń stałych – mogą je Państwo zdefiniować ponownie w systemie GOoptima.

  • Czy nadal mogę zlecać polecenia przelewu z datą przyszłą?

    System GOoptima zapewnia obsługę zleceń z przyszłą datą realizacji, jednak Państwa zlecenia nie zostaną przeniesione  do nowego systemu. Jeśli nadal chcą Państwo skorzystać ze zleceń z datą przyszłą – mogą je Państwo zlecić ponownie w systemie GOoptima.

  • Korzystam z powiadomień sms/e-mail informujących o zdarzeniach na rachunkach i/lub zapadnięciu, bądź odnowieniu Lokaty – czy nadal będę dostawać takie powiadomienia?

    Nie. System GOoptima nie obsługuje powiadomień sms/ e-mail o zdarzeniach na posiadanych rachunkach i/lub lokatach.

  • Chcę założyć Lokaty terminowe. Jak mogę to zrobić?

    Lokat terminowych nie ma już w ofercie GOoptima i nie możliwości otwierania nowych lokat.

    Lokaty oraz rachunki oszczędnościowe są dostępne tylko w ofercie BNP Paribas, która  dostępna na jest stronie https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/oszczednosci lub poprzez bankowość GOonline na stronie www.bnpparibas.pl

  • Jak sprawdzić które oddziały i kiedy są czynne?

    Z powodu wyjątkowej sytuacji, dostępność oddziałów oraz godzin ich obsługi może się różnić. Prosimy o każdorazową weryfikację aktualnych informacji na temat dostępności oddziałów na stronie o dostępności oddziałów

  • Posiadam Rachunek Maklerski? Czy będę mógł logować się na rachunek maklerski z systemu GOoptima?

    Tak. Jak najbardziej. W systemie GOoptima znajdziesz link zalogowania się na swój rachunek maklerski w SidomaWeb.

  • Gdzie mogę sprawdzić jakie dyspozycje mogę złożyć w którym kanale?

    Szczegółowe informacje na temat kanałów, w jakich można składać poszczególne Zlecenia i Dyspozycje wskazane są w Komunikacie Banku publikowanym na stronie internetowej GOoptima.

Rozwińzobacz mniej

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand