Chciałbyś zawierać i podpisywać online umowy ze swoimi kontrahentami, umowy o dzieło i zlecenie, zamówienia czy inne dokumenty firmowe?
BNP Paribas Bank Polska S.A. wychodzi Ci naprzeciw - wypróbuj możliwości, jakie oferuje podpis elektroniczny. Jest to specjalna, limitowana usługa oferowana naszym Klientom firmowym przy współpracy z firmą Autenti, umożliwiająca korzystanie zarówno z podpisu elektronicznego, jak i z kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Za pomocą podpisu elektronicznego podpiszesz niezbędne dokumenty bez wychodzenia z domu. Wszystko to zrobisz mając dostęp do Internetu oraz za pomocą laptopa, tabletu lub smartfona, w dowolnym momencie i bez konieczności wysyłania dokumentów w papierowych wersjach.
Dzięki podpisowi elektronicznemu zyskasz więcej czasu dla siebie i bliskich. Dodatkowo skorzysta też środowisko, dzięki redukcji zużycia papieru.
Co to jest podpis elektroniczny?
Podpis elektroniczny zastępuje tradycyjny podpis pod dokumentem. Jest całkowicie zgodny z prawem polskim i prawem Unii Europejskiej:
- jest składany przez osobę fizyczną
- występuje w postaci elektronicznej
- powiązany jest z podpisywanym dokumentem
- jest świadomie użyty przez podpisującego
Dlaczego e-podpis to tak korzystna opcja?
Po pierwsze mniejsze koszty - wydruki i wysyłki dokumentów za pośrednictwem kuriera w tym wypadku nie są konieczne. Po drugie oszczędność czasu - cała procedura podpisu jest szybka i łatwa. Po trzecie dostępność 24h - bez względu gdzie jesteś, podpis elektroniczny możesz złożyć na smartfonie, laptopie, tablecie.
Co możemy podpisać wykorzystując e -podpis?
- umowy z dostawcami
- umowy z klientami
- umowy z pracownikami
- dokumenty urzędowe
CO proponujemy?
Dostęp do platformy elektronicznego podpisywania dokumentów Autenti
Aby wysyłać i podpisywać dokumenty online, należy założyć konto na platformie Autenti. Na start otrzymasz:
- 5 dokumentów miesięcznie do wysłania i podpisywania w ramach bezpłatnego konta FREE
- 40 zł netto miesięcznie za użytkownika zamiast 69zł netto za konto PRO, które umożliwia wysyłanie dokumentów do podpisu bez limitu (cena przy płatności z góry i zakupie w okresie trwania promocji, tj. do 31.12.2022 roku)
- .pakiet 100 darmowych SMS-ów, które pozwolą na uwierzytelnienie adresata podpisywanego dokumentu (dla kont PRO).
Podpis kwalifikowany „SimplySign” w cenie 199 zł netto
(150 zł certyfikat na rok + 49 zł jednorazowa weryfikacja tożsamości)
- jest odpowiednikiem podpisu odręcznego
- działa bez dodatkowych urządzeń (wystarczy Twój smartfon)
- jest udostępniany dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości
- umożliwia podpisywanie dokumentów na komputerze, tablecie, telefonie
- działa w obrębie platformy Autenti
Oferta promocyjna obowiązuje do 31.12.2022 roku
JAK SKORZYSTAĆ Z OFERTY SPECJALNEJ ?
Dostęp do platformy elektronicznego podpisywania dokumentów Autenti
Sprawdź szczegóły
Podpis kwalifikowany „SimplySign”
Sprawdź szczegóły
Wypełnij formularz
Opłać zamówienie
Czekaj na kontakt z ekspertem Autenti
Szczegóły promocji znajdują się Regulaminie promocji. Otwiera się w nowym oknie.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Autenti to platforma do autoryzacji dokumentów i podpisywania umów. Umożliwia użycie wszystkich dostępnych na rynku e-podpisów. Oferuje:
- szybkość i prostotę – podpis „na jedno kliknięcie” z autoryzacją SMS
- elastyczność – podpisy do wielu stron równocześnie lub w sekwencji
- wygodę – podpisujesz na komputerze, tablecie lub smartfonie
Platforma pełni rolę „zaufanej strony trzeciej”, zbiera dowody w procesie podpisywania i potwierdza je kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną.
Tak, dokumenty podpisane e-podpisem są tak samo ważne pod względem skutków prawnych, jak dokumenty podpisane odręcznie (z zastrzeżeniem, że jeśli przepis prawa lub umowa wymaga dla ważności danej czynności formę pisemną, to wtedy należy użyć podpisu kwalifikowanego).
E-podpis Autenti jest zgodny z przepisami eIDAS (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym).
Zapoznaj się z informacjami na blogu:
Obejrzyj wideoprzewodniki, by dowiedzieć się, jak wykorzystać poszczególne funkcjonalności:
Podpis kwalifikowany to podpis elektroniczny składany na dokumentach, który jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Składa się go przy wykorzystaniu kwalifikowanego certyfikatu podpisu elektronicznego, a wystawcą są kwalifikowani dostawcy usług zaufania. Weryfikacja tożsamości przy uzyskiwaniu certyfikatu pozwala przypisać certyfikat do konkretnej osoby. Jesteś więc w stanie jednoznacznie stwierdzić, kto podpisał dany dokument.
SimplySign pozwala składać podpisy kwalifikowane, które zgodnie z polskim prawem są równoważne podpisowi własnoręcznemu. Nie można odmówić mu skutków prawnych.
Aby sprawnie i skutecznie przejść proces wideo weryfikacji potrzebujesz:
- dowodu osobistego lub paszportu,
- ważnych przez cały okres ważności wybranego certyfikatu lub
- posiadających numer PESEL,
- dobrego połączenia internetowego, sprawnej kamery, mikrofonu i spokojnego miejsca do przeprowadzenia rozmowy,
- indywidualnego konta bankowego, z którego dokonasz przelewu weryfikacyjnego w jednym z wymienionych banków:
ING Bank Śląski SA,
mBank SA
Santander Bank Polska SA
Bank Pekao SA
Alior Bank SA
Credit Agricole Bank Polska SA
Getin Noble Bank SA
T-Mobile Usługi Bankowe
BNP Paribas Bank SA
Bank Pocztowy SA
Bank Ochrony Środowiska SA
PKO Bank Polski SA
Bank Millennium SA
Inteligo Financial Services SA
Neo Bank SA
Envelo Bank SA- Aby skutecznie przejść proces zdalnej weryfikacji, w trakcie weryfikacji musisz mieć dostęp do numeru telefonu zarejestrowanego w jednym z poniższych krajów:
Polska – PL
Francja – FR
Hiszpania – ES
Portugalia – PT
Rumunia – RO
Holandia – NL- Weryfikacja tożsamości jest prowadzona w języku polskim lub angielskim.
- Termin wideoweryfikacji wybierzesz przy pomocy kalendarza, który udostępnimy Ci po opłaceniu zamówienia.