Najczęściej poszukiwane:

Bank zmieniającego się świata
 
 

Kontakt

Dla potencjalnych Klientów Banku zainteresowanych ofertą produktową

548 99 64

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–16:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora


Strefa Obsługi Biznesu dla Klientów Banku

22 548 29 26

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–17:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora

E-PODPIS

Podpisuj dokumenty
gdziekolwiek jesteś

PROMOCJA

Chciałbyś zawierać i podpisywać online umowy ze swoimi kontrahentami, umowy o dzieło i zlecenie, zamówienia czy inne dokumenty firmowe?

BNP Paribas Bank Polska S.A. wychodzi Ci naprzeciw - wypróbuj  możliwości, jakie oferuje podpis elektroniczny. Jest to specjalna, limitowana usługa oferowana naszym Klientom firmowym przy współpracy z firmą Autenti, umożliwiająca  korzystanie zarówno z podpisu elektronicznego, jak i z kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Za pomocą podpisu elektronicznego podpiszesz niezbędne dokumenty bez wychodzenia z domu. Wszystko to zrobisz mając dostęp do Internetu oraz za pomocą laptopa, tabletu lub smartfona, w dowolnym momencie i bez konieczności wysyłania  dokumentów w papierowych wersjach.

Dzięki podpisowi elektronicznemu zyskasz więcej czasu dla siebie i bliskich. Dodatkowo skorzysta też środowisko, dzięki redukcji zużycia papieru.

Co to jest podpis elektroniczny?

Podpis elektroniczny zastępuje tradycyjny podpis pod dokumentem. Jest całkowicie zgodny z prawem polskim i prawem Unii Europejskiej:

  • jest składany przez osobę fizyczną
  • występuje w postaci elektronicznej
  • powiązany jest z podpisywanym dokumentem
  • jest świadomie użyty przez podpisującego

 

Dlaczego e-podpis to tak korzystna opcja?

Po pierwsze mniejsze koszty - wydruki i wysyłki dokumentów za pośrednictwem kuriera w tym wypadku nie są konieczne. Po drugie oszczędność czasu - cała procedura podpisu jest szybka i łatwa. Po trzecie dostępność 24h - bez względu gdzie jesteś, podpis elektroniczny możesz złożyć na smartfonie, laptopie, tablecie.

Co możemy podpisać wykorzystując e -podpis?

  • umowy z dostawcami
  • umowy z klientami
  • umowy z pracownikami
  • dokumenty urzędowe

 

Dowiedz się wiecej

CO proponujemy?

Dostęp do platformy elektronicznego podpisywania dokumentów Autenti

Aby wysyłać i podpisywać dokumenty online, należy założyć konto na platformie Autenti. Na start otrzymasz:

 

  • 5 dokumentów miesięcznie do wysłania i podpisywania w ramach bezpłatnego konta FREE
  • 40 zł netto miesięcznie za użytkownika zamiast 69zł netto za konto PRO, które umożliwia wysyłanie dokumentów do podpisu bez limitu (cena przy płatności z góry i zakupie w okresie trwania promocji, tj. do 31.03.2022 roku)
  • .pakiet 100 darmowych SMS-ów, które pozwolą na uwierzytelnienie adresata podpisywanego dokumentu (dla kont PRO).

​​

       SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY Otwiera się w nowym oknie.

Podpis kwalifikowany „SimplySign” w cenie 199 zł netto

(150 zł certyfikat na rok + 49 zł jednorazowa weryfikacja tożsamości)

 

  • jest odpowiednikiem podpisu odręcznego
  • działa bez dodatkowych urządzeń (wystarczy Twój smartfon)
  • jest udostępniany dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości
  • umożliwia podpisywanie dokumentów na komputerze, tablecie, telefonie
  • działa w obrębie platformy Autenti

 

 

 

       SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY Otwiera się w nowym oknie.

 

Oferta promocyjna obowiązuje do 31.03.2022 roku

JAK SKORZYSTAĆ Z OFERTY SPECJALNEJ ?

Dostęp do platformy elektronicznego podpisywania dokumentów Autenti

1

Przejdź na stronę serwisu

2

Sprawdź szczegóły

3

Załóż konto

Załóż bezpłatne konto Autenti FREE z limitem podpisywanych dokumentów

 

Podpis kwalifikowany „SimplySign”

1

Przejdź na stronę serwisu

2

Sprawdź szczegóły

3

Wypełnij formularz

 

 
4

Opłać zamówienie

Czekaj na kontakt z ekspertem Autenti

 

Szczegóły promocji znajdują się Regulaminie promocji. Otwiera się w nowym oknie. 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

  • Autenti to platforma do autoryzacji dokumentów i podpisywania umów. Umożliwia użycie wszystkich dostępnych na rynku e-podpisów. Oferuje:

    • szybkość i prostotę – podpis „na jedno kliknięcie” z autoryzacją SMS
    • elastyczność – podpisy do wielu stron równocześnie lub w sekwencji
    • wygodę – podpisujesz na komputerze, tablecie lub smartfonie

     

    Platforma pełni rolę „zaufanej strony trzeciej”, zbiera dowody w procesie podpisywania i potwierdza je kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną.

  • Tak, dokumenty podpisane e-podpisem są tak samo ważne pod względem skutków prawnych, jak dokumenty podpisane odręcznie (z zastrzeżeniem, że jeśli przepis prawa lub umowa wymaga dla ważności danej czynności formę pisemną, to wtedy należy użyć podpisu kwalifikowanego).

    E-podpis Autenti jest zgodny z przepisami eIDAS (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej Nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym).

  • Zapoznaj się z informacjami na blogu:

    BLOG AUTENTI

    Obejrzyj wideoprzewodniki, by dowiedzieć się, jak wykorzystać poszczególne funkcjonalności:

    WIDEOPRZEWODNIKI AKADEMIA AUTENTI

  • Podpis kwalifikowany to podpis elektroniczny składany na dokumentach, który jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Składa się go przy wykorzystaniu kwalifikowanego certyfikatu podpisu elektronicznego, a wystawcą są kwalifikowani dostawcy usług zaufania. Weryfikacja tożsamości przy uzyskiwaniu certyfikatu pozwala przypisać certyfikat do konkretnej osoby. Jesteś więc w stanie jednoznacznie stwierdzić, kto podpisał dany dokument.

  • SimplySign pozwala składać podpisy kwalifikowane, które zgodnie z polskim prawem są równoważne podpisowi własnoręcznemu. Nie można odmówić mu skutków prawnych.

  • Aby sprawnie i skutecznie przejść proces wideo weryfikacji potrzebujesz:

    • dowodu osobistego lub paszportu,
    • ważnych przez cały okres ważności wybranego certyfikatu lub
    • posiadających numer PESEL,
    • dobrego połączenia internetowego, sprawnej kamery, mikrofonu i spokojnego miejsca do przeprowadzenia rozmowy,
    • indywidualnego konta bankowego, z którego dokonasz przelewu weryfikacyjnego w jednym z wymienionych banków: 

    ING Bank Śląski SA, 
    mBank SA
    Santander Bank Polska SA
    Bank Pekao SA
    Alior Bank SA
    Credit Agricole Bank Polska SA
    Getin Noble Bank SA
    T-Mobile Usługi Bankowe
    BNP Paribas Bank SA
    Bank Pocztowy SA
    Bank Ochrony Środowiska SA
    PKO Bank Polski SA
    Bank Millennium SA
    Inteligo Financial Services SA
    Neo Bank SA
    Envelo Bank SA

    • Aby skutecznie przejść proces zdalnej weryfikacji, w trakcie weryfikacji musisz mieć  dostęp do numeru telefonu zarejestrowanego w jednym z poniższych krajów:

    Polska – PL
    Francja – FR 
    Hiszpania – ES
    Portugalia – PT
    Rumunia – RO
    Holandia – NL 

    • Weryfikacja tożsamości jest prowadzona w języku polskim lub angielskim.
    • Termin wideoweryfikacji wybierzesz przy pomocy kalendarza, który udostępnimy Ci po opłaceniu zamówienia.

DOKUMENTY DO  POBRANIA

 
Regulamin Promocji „Promocja dla klientów BNP Paribas Bank Polska w serwisie Autenti”

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.