Czym się zajmujemy?
Oferty pracy w obszarze
- Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)Warszawa
- Product Owner (Product: Klient Indywidualny)Warszawa
- Doradczyni/Doradca Klientów Detalicznych Placówka PartnerskaPolkowice
W Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej w codziennej pracy skupiamy się na sprzedaży produktów i usług dedykowanych dla Klientów Indywidualnych i Biznesowych (bez względu na rodzaj prowadzonej działalności i formę opodatkowania, do 4 mln obrotów).
Rolą naszych Doradców jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi w Oddziale. Naszym priorytetem jest zbudowanie i rozwój dobrych relacji z Klientami i współpraca na poziomie partnerskim. Nie poprzestajemy na podstawowej obsłudze Klienta i działaniach sprzedażowych - jesteśmy dla nich realnym wsparciem. Zawsze jesteśmy gotowi dzielić się wiedzą na temat rynku bankowego i jego produktów, tak aby znaleźć rozwiązanie dla wszystkich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy bankiem uniwersalnym, mamy szeroki wachlarz możliwości, dzięki którym jesteśmy w stanie kompleksowo zaopiekować się naszymi Klientami.
Uważamy, że wszyscy są równi i jako pracodawca stawiamy na otwartość, równe szanse rozwoju oraz awansów. Oferujemy innowacyjne rozwiązania, które wspierają eko inicjatywy na rzecz zmieniającego się świata.
Dobre decyzje bywają nieoczywiste!
Będąc Doradcą w naszym banku, możesz specjalizować się w interesujących Cię segmentach produktów i pokierować własną ścieżką kariery, korzystając z dedykowanych programów rozwojowych i ścieżek karier - również w ramach innych linii biznesowych.
Jesteśmy Bankiem zmian, stawiamy na digitalizacje Oddziałów, nowoczesną bankowość i sprawną obsługę.
Dołącz do nas, jeżeli cenisz sobie otwartość, kreatywność, zaangażowanie w działaniu i dążenie do celu. Jesteśmy zespołem, który stawia na współpracę i zawsze gra do jednej bramki.
Nasze główne obszary działania
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Jestem w grupie najmłodszych pracowników Banku BNP Paribas. W wieku 20 lat awansowałam na stanowisko doradczyni Klienta premium. Praca tutaj to bardzo dobra decyzja i na pewno chcę więcej.
Zaczynałem w Banku BNP Paribas od roli doradcy Klienta, później zarządzałem 5-osobowym małym oddziałem, a teraz mam okazję pracować z trzema centrami Klienta, gdzie mam 17-osobowy zespół.
Benefity
Nasz wspólny kierunek
Naszymi wspólnymi celami jest zadowolenie pracowników, Klientów, udziałowców oraz pozytywny wpływ na środowisko.
Wierzymy, że kulturowa zmiana modelu zarządzania, z jeszcze większym naciskiem na #współpracę, pogłębi i wzmocni transformację naszej organizacji.
10 filarów beyond agile
- Nowy sposób zarządzania wydajnością sieci, w oparciu o cel, z kilkoma regionalnymi OKR (maksymalnie 3 do 5)
- Elastyczna i współpracująca organizacja , oparta na „kręgach” ( zespołach zespołów ), aby móc pracować nad OKR
- Organizacja hierarchiczna skupiona na:
• Rozwijaniu i wspieraniu zespołów i talentów poprzez postawę menedżera-coacha
• Kompleksowe zabezpieczenie procesów (jasne określenie standardów, których należy przestrzegać) - Zarządzanie zgodne ze strategią Agile, które zapewnia ramy do transformacji banku wokół OKR
- Nowy system motywacyjny dostosowany do nowego sposobu pracy i naszych wartości:
• Miesięczne wynagrodzenie, które zapewnia pracownikom bezpieczeństwo i pozwala im podejmować wspólne, odważne decyzje
• Możliwe wynagrodzenie zmienne w ramach podziału korzyści i odpowiedzialności za transformację banku
• Proste zarządzanie wynikami oparte na 3-5 OKR i „osobistym wkładzie w zbiorowy sukces”, animowane przez w pełni przejrzysty system
Podróż w kierunku transformacji:
6. Na poziomie osobistym (menedżerowie, ambasadorzy, pracownicy…)
7. Na poziomie zespołu/regionu, przy stałym podejściu iteracyjnym
8. W banku zakwestionować status quo, wykorzystując kręgi do usunięcia barier i umożliwienia ewolucji modelu
9. Wsparcie przez narzędzia/metody opracowane po drodze
10. Utopia ze zbiorowymi marzeniami i źródłami inspiracji, z których można iść poza (GO Beyond).
Ścieżki rozwoju w centrach doradczych
Zasady związane ze ścieżkami rozwoju
Awanse-raz w roku, w powiązaniu z procesem podwyżkowym w ramach budżetu CRP i w oparciu o wskaźnik Performance.
Realizacja wszystkich kryteriów uprawnia do otrzymania awansu pionowego.
O pierwszeństwie możliwości rozwoju na ścieżce specjalistycznej, w przypadku pojawienia się wakatu decyduje ukończenie Akademii Rozwoju.
Stanowisko eksperckie możliwe do osiągnięcia wyłącznie w ramach awansu wewnętrznego.
Ważne
Awans stanowiskowy odbywa sie stopniowo. Spełnienie kryteriów awansu na eksperta / ekspertkę przez doradcę / doradczynię Klienta nie powoduje ominięcia szczebla awansu na st. doradcę / st. doradczynię Klienta.
Akademie rozwojowe
Cele Akademii Rozwojowych:
- Promowanie utalentowanych i efektywnych pracowniczek i pracowników oraz zwiększenie ich poziomu motywacji i satysfakcji
- Przygotowanie doradców detalicznych do objęcia roli doradców - specjalistów
- Wskazanie jasnych i przejrzystych ścieżek rozwoju w Obszarze Bankowości Detalicznej i Biznesowej
- Promowanie rozwoju pracowników wewnątrz organizacji
Rodzaje Akademii Rozwojowych:
- Akademia Biznesowa
- Akademia Premium
- Akademia Hipoteczna
- Akademia Przywództwa, od 2022 Akademia Menedżera Jakości
Ramy czasowe:
- 6-8 miesięcy w zależności od Akademii
Akademie w liczbach:
- 267 osób ukończyło Akademie
- 198 osób bierze udział w 3 edycji
- 40% osób awansowało po udziale w Akademiach
A w każdą środę Centra Klienta zamykają się o 15:00, żeby pracowniczki i pracownicy mieli czas na rozwój.
Interesuje Cię praca w naszym dziale?
lub skontaktuj się bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za rekrutacje:
Przeczytaj również
Kredyt na remont mieszkania – jak oszacować, ile pieniędzy potrzebujesz?
Planujesz rozpocząć remont mieszkania i nie wiesz, od czego zacząć? Zastanawiasz się, jak rozsądnie oszacować zakres prac i cenę tego przedsięwzięcia? Jak szukać oszczędności lub alternatywnego finansowania? Przeczytaj, na jaki koszt remontu mieszkania warto się przygotować! Materiał zawiera odnośniki do produktów oraz bloga Banku BNP Paribas i ma charakter marketingowy. Kluczowe koszty remontu mieszkania. Za […]
Czytaj więcejKredyt na remont mieszkania – jak oszacować, ile pieniędzy potrzebujesz?Zobacz, na czym polega polecenie zapłaty na rachunku bankowym
Opłacenie wszystkich rachunków wymaga nie tylko środków na koncie, ale również dobrej pamięci. Wśród faktur za internet, prąd, wodę i inne media łatwo się pogubić. Z pomocą może przyjść polecenie zapłaty na koncie osobistym. W przypadku większości opłat trudno rozwiązać sprawę przy pomocy ustawienia stałego polecenia przelewu. Dlaczego? Ponieważ wysokość niektórych rachunków jest zmienna. Unikniesz […]
Czytaj więcejZobacz, na czym polega polecenie zapłaty na rachunku bankowymJak zmienić kod PIN do karty?
Zmiana kodu PIN jest bardzo łatwa i szybka. Wystarczy np. dostęp do serwisu GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile. Czy można zmienić kod PIN do karty? Jeżeli zapomniałeś swojego PIN-u do karty płatniczej albo masz podejrzenia, że ktoś go zna – koniecznie go zmień. Zrób to także w sytuacji, gdy uznasz, że PIN nie jest bezpieczny […]
Czytaj więcejJak zmienić kod PIN do karty?Do jakiej kwoty można zrobić przelew na telefon?
Do jakiej kwoty można zrobić przelew na telefon? Domyślnie kwota jednego przelewu to maksymalnie 500 zł, natomiast dzienny limit przelewów na telefon wynosi 1000 zł. Poznaj limity przelewów na telefon Jaka jest maksymalna kwota płatności BLIK? W przypadku przelewów na telefon w aplikacji GOmobile Banku BNP Paribas wygląda to następująco: kwota jednego przelewu na telefon […]
Czytaj więcejDo jakiej kwoty można zrobić przelew na telefon?Jak aktywować bankowość internetową?
Wejdź na stronę bankowości elektronicznej GOonline, wpisz login oraz wprowadź kod autoryzacyjny, który otrzymasz SMS-em. Jak uzyskać dostęp do bankowości internetowej GOonline? Żeby skorzystać z elektronicznych kanałów dostępu, musisz o nie zawnioskować podczas zawierania umowy z Bankiem BNP Paribas. Dzięki temu w dokumentach znajdziesz login (identyfikator) do bankowości elektronicznej GOonline. Wpisz go na stronie https://goonline.bnpparibas.pl. […]
Czytaj więcejJak aktywować bankowość internetową?