Drogi Kliencie, jeśli stałeś się Klientem BNP Paribas w wyniku połączenia banków 2 listopada 2018 roku i masz pytania związane ze zmianami swoich produktów, systemów i aplikacji, które nastąpią 12 listopada 2019 roku w wyniku integracji systemów, zachęcamy Cię do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
Nowa bankowość internetowa i mobilna
Do jakiego systemu bankowości internetowej mam się zalogować?
Klienci korzystający dotychczas z systemu Online, po zmianie bankowości logują się do systemu GOonline. Do logowania należy użyć dotychczasowego loginu.
Czy mój login uległ zmianie?
Znaczna część loginów pozostała bez zmian. Oznacza to, że przy logowaniu do nowej bankowości internetowej należy użyć dotychczasowego loginu wykorzystywanego do logowania w systemie Online. U niewielkiej części klientów nastąpiła zmiana loginu. Każdy klient objęty zmianą został o niej poinformowany drogą telefoniczną.
Czy moje hasło uległo zmianie?
1. Po wejściu na stronę www.bnpparibas.pl, kliknij w "Zaloguj się" i wybierz kafel GOonline, a następnie użyj swojego dotychczasowego identyfikatora/loginu.
2. Jednorazowe hasło do pierwszego logowania zostanie przesłane do Ciebie w wiadomości SMS.
3. System poprosi Cię o zdefiniowanie nowego indywidualnego hasła, które będzie odtąd służyło do logowania do nowej bankowości internetowej (GOonline).
Czy szablony moich przelewów przeniosą się do nowej bankowości internetowej?
Tak. Wszystkie zdefiniowane dotychczas szablony płatności będą dostępne w nowych systemach bankowości internetowej.
Czy zlecenia stałe oraz przelewy z przyszłą datą realizacji które są autoryzowane będą w dalszym ciągu trealizowane?
Tak. Wszystkie zdefiniowane dotychczas zlecenia stałe oraz przelewy z przyszłą datą realizacji będą realizowane w nowych systemach bankowości internetowej.
Czy mogę korzystać z dotychczasowej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej?
W dniu 08.11.2019r wyłączone zostały systemy bankowości internetowej Online oraz aplikacja Mobilny Portfel. W ich miejsce Bank udostępnił system GOonline oraz aplikację mobilną GOmobile. Więcej informacji na stronie: https://www.bnpparibas.pl/info-migracja
Jak zalogować się do nowej bankowości internetowej?
W celu zapoznania się z instrukcją logowania do nowej bankowości internetowej, zapraszamy do odwiedzenia strony https://www.bnpparibas.pl/info-migracja
Czy mogę korzystać z dotychczasowej aplikacji mobilnej Mobilny Portfel.
W dniu 08.11.2019r wyłączona została aplikacja Mobilny Portfel. W jej miejsce Bank udostępnił nową aplikację Gomobile. Więcej informacji na stronie: https://www.bnpparibas.pl/info-migracja
Gdzie mogę znaleźć informacje na temat nowej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej?
Zbiór aktualnych informacji na temat wprowadzonych zmian i nowych systemów znajdują się na stronie https://www.bnpparibas.pl/info-migracja
zmiany dotyczące kont OSZCZĘDNOŚCIOWO-ROZLICZENIOWYCH
Kod SWIFT
Od dnia 12 listopada 2019 roku kodem SWIFT (BIC) dla rachunków Banku BNP Paribas będzie PPABPLPKXXX.
Czy będzie trzeba podpisywać aneksy do umów?
Jeśli zaakceptujesz zmiany – nie ma takiej konieczności.
Jeśli zgłosisz sprzeciw wobec proponowanych zmian – umowa wygaśnie w dniu poprzedzającym wprowadzenie zmian (8 listopada 2019 roku).
Jeśli wypowiesz umowę – ulegnie ona rozwiązaniu ze skutkiem od dnia poinformowania o zmianach, jednak nie później niż od dnia wejścia w życie zmian (9 listopada 2019 roku).
Czy mogę zmienić taryfę konta osobistego?
Tak. Od dnia 12 listopada 2019 roku zmiana planu taryfowego na inny będzie wiązała się z opłatą w wysokosci 25 zł.
Jak będzie się nazywać moje konto osobiste?
Jeśli posiadałeś/aś Wymarzone Konto Osobiste lub Konto Osobiste Wygodne lub Konto Osobiste Aktywne lub Konto Oszczędzające, nowa nazwa konta to Konto Otwarte na Ciebie.
Jeśli posiadałeś/aś Konto Osobiste Komfortowe, a także Wymarzone Konto Osobiste lub Konto Osobiste Wygodne lub Konto Osobiste Aktywne lub Konto Oszczędzające, nowa nazwa konta to Konto Otwarte na Ciebie.
Jeśli posiadałeś/aś Konto Osobiste Komfortowe i było to Twoje jedyne konto oszczędnościowo-rozliczeniowe, nowa nazwa konta to Konto Komfortowe.
Jeśli posiadałeś/aś Konto Osobiste Komfortowe oraz Konto Osobiste Premium i nie posiadałeś innych kont oszczędnościowo-rozliczeniowych, nowa nazwa konta to Konto Premium.
Jeśli posiadałeś/aś Konto Osobiste Premium i było to Twoje jedyne konto oszczędnościowo-rozliczeniowe, nowa nazwa konta to Konto Premium.
Jeśli posiadałeś/aś Konto Osobiste Premium, a także Wymarzone Konto Osobiste lub Konto Osobiste Wygodne lub Konto Osobiste Aktywne lub Konto Oszczędzające, nowa nazwa konta to Konto Otwarte na Ciebie.
Jak będzie się nazywać moje konto walutowe?
Konto walutowe A’vista w EUR zmienia nazwę na Rachunek Walutowy w EUR.
Konto walutowe A’vista w USD zmienia nazwę na Rachunek Walutowy w USD.
Konto walutowe A’vista w GBP zmienia nazwę na Rachunek Walutowy w GBP.
Konto walutowe A’vista w CHF zmienia nazwę na Rachunek Walutowy w CHF.
Jakie będzie oprocentowanie na moim koncie?
Od dnia 12 listopada 2019 roku zmianie ulega oprocentowanie kont. Oprocentowanie zgodne jest z nowymi nazwami taryf konta osobistego:
Konto Otwarte na Ciebie - 0%
Konto Dobrze Oszczędnościowe - 0,50% (w skali roku dla całości salda zgromadzonego na rachunku)
Konto Eskalacja - 0,50% (w skali roku dla całości salda zgromadzonego na rachunku)
Jak będzie się nazywać moje konto oszczędnościowe?
Jeśli posiadałeś/aś Wymarzone Konto Lokacyjne lub Konto Wymarzony Cel lub Konto Lokacyjne Plus Wygodne lub Konto Lokacyjne Plus Komfortowe lub Konto Lokacyjne Plus Premium, nowa nazwa konta to Konto Dobrze Oszczędnościowe.
Jeśli posiadałeś/aś Konto Lokacyjne (wycofane z oferty 19 września 2010 roku), nowa nazwa konta to Eskalacja.
WYCIĄGI DO KONT OSZCZĘDNOŚCIOWO- ROZLICZENIOWYCH I KART PŁATNICZYCH
Czy otrzymam wyciąg za miesiąc listopad 2019?
Listopad 2019 roku będzie jedynym miesiącem, w którym otrzymasz DWA BEZPŁATNE wyciągi zawierające operacje na koncie za cały miesiąc:
1) od 1 listopada 2019 do 8 listopada 2019 roku
2) od 9 listopada 2019 roku do 30 listopada 2019 roku.
W kolejnych przyszłych miesiącach otrzymasz jeden wyciąg obejmujący okres rozliczeniowy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.
zmiany dotyczące kart płatniczych
Czy zmienia się numer rachunku do spłaty karty kredytowej?
Nie. Numer rachunku do spłaty karty kredytowej się nie zmienia.
Czy będzie możliwość zmiany kodu PIN do karty płatniczej?
Tak. Kod PIN do karty możliwy jest do zmiany w Bankowości Internetwej GoOnline.
Czy moje obecne karty płatnicze pozostaną aktywne?
Tak. Wszystkie karty płatnicze, które posiadasz, po 12 listopada 2019 roku pozostaną aktywne.
Po wymianie karty płatniczej na nową, w związku z wygaśnięciem terminu ważności karty lub jej zastrzeżeniem, otrzymasz kartę z nowym wizerunkiem i logotypem BNP Paribas.
Jaki będzie okres bezodsetkowy dla transakcji wykonanej moją obecną kartą kredytową?
Minimalny okres bezodsetkowy wynosić będzie 26 dni dla traksacji wykonanej w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego karty.
Maksymalny okres bezodsetkowy wynosić będzie 56 dni dla transakcji wykonanej pierwszego dnia okresu rozliczeniowego karty.
Do kiedy moje obecne karty płatnicze będą ważne?
Karta ważna jest do terminu widocznego na karcie. Po wygaśnięciu terminu ważności karty otrzymasz kartę z nowym wizerunkiem i logotypem BNP Paribas.
Czy wszystkie ustawienia karty zostaną zachowane np. automatyczna spłata?
Tak. Wszystkie ustawienia zostaną zachowane.
Czy usługa Google/Apple Pay będzie działać?
Tak. Usługa Google Pay oraz Apple Pay będzie aktywna.
Czy zmieni się mój PIN do karty płatniczej?
Nie. Do autoryzacji transakcji będą służyć te same kody PIN, których dotychczas używałeś.
Zachęcamy do zapoznania się z praktycznymi informacjami związanymi ze zmianą bankowości internetowej i mobilej, które ułatwią pierwsze logowanie i korzystanie
z funkcjonalności nowych systemów.
