Bank zmieniającego się świata

Drogi Kliencie, jeśli stałeś się Klientem BNP Paribas w wyniku połączenia banków 2 listopada 2018 roku i masz pytania związane ze zmianami swoich produktów, systemów i aplikacji, które nastąpią 12 listopada 2019 roku w wyniku integracji systemów, zachęcamy Cię do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.  

Nowa bankowość internetowa i mobilna

zmiany dotyczące kont OSZCZĘDNOŚCIOWO-ROZLICZENIOWYCH

  • Kod SWIFT

    Od dnia 12 listopada 2019 roku kodem SWIFT (BIC) dla rachunków Banku BNP Paribas będzie PPABPLPKXXX.

  • Czy będzie trzeba podpisywać aneksy do umów?

    Jeśli zaakceptujesz zmiany – nie ma takiej konieczności. 

    Jeśli zgłosisz sprzeciw wobec proponowanych zmian – umowa wygaśnie w dniu poprzedzającym wprowadzenie zmian (8 listopada 2019 roku).
    Jeśli wypowiesz umowę – ulegnie ona rozwiązaniu ze skutkiem od dnia poinformowania o zmianach, jednak nie później niż od dnia wejścia w życie zmian (9 listopada 2019 roku).

  • Czy mogę zmienić taryfę konta osobistego?

    Tak. Od dnia 12 listopada 2019 roku zmiana planu taryfowego na inny będzie wiązała się z opłatą w wysokosci 25 zł.  

  • Jak będzie się nazywać moje konto osobiste?

    Jeśli posiadałeś/aś Wymarzone Konto Osobiste lub Konto Osobiste Wygodne lub Konto Osobiste Aktywne lub Konto Oszczędzające, nowa nazwa konta to Konto Otwarte na Ciebie.

     

    Jeśli posiadałeś/aś Konto Osobiste Komfortowe, a także Wymarzone Konto Osobiste lub Konto Osobiste Wygodne lub Konto Osobiste Aktywne lub Konto Oszczędzające, nowa nazwa konta to Konto Otwarte na Ciebie.

     

    Jeśli posiadałeś/aś Konto Osobiste Komfortowe i było to Twoje jedyne konto oszczędnościowo-rozliczeniowe, nowa nazwa konta to Konto Komfortowe.

     

    Jeśli posiadałeś/aś Konto Osobiste Komfortowe oraz Konto Osobiste Premium i nie posiadałeś innych kont oszczędnościowo-rozliczeniowych, nowa nazwa konta to Konto Premium.

     

    Jeśli posiadałeś/aś Konto Osobiste Premium i było to Twoje jedyne konto oszczędnościowo-rozliczeniowe, nowa nazwa konta to Konto Premium.

     

    Jeśli posiadałeś/aś Konto Osobiste Premium, a także Wymarzone Konto Osobiste lub Konto Osobiste Wygodne lub Konto Osobiste Aktywne lub Konto Oszczędzające, nowa nazwa konta to Konto Otwarte na Ciebie.

  • Jak będzie się nazywać moje konto walutowe?

    Konto walutowe A’vista w EUR zmienia nazwę na Rachunek Walutowy w EUR.
    Konto walutowe A’vista w USD zmienia nazwę na Rachunek Walutowy w USD.
    Konto walutowe A’vista w GBP zmienia nazwę na Rachunek Walutowy w GBP.
    Konto walutowe A’vista w CHF zmienia nazwę na Rachunek Walutowy w CHF.

  • Jakie będzie oprocentowanie na moim koncie?

    Od dnia 12 listopada 2019 roku zmianie ulega oprocentowanie kont. Oprocentowanie zgodne jest z nowymi nazwami taryf konta osobistego:

    Konto Otwarte na Ciebie - 0%

    Konto Dobrze Oszczędnościowe - 0,50% (w skali roku dla całości salda zgromadzonego na rachunku)

    Konto Eskalacja - 0,50% (w skali roku dla całości salda zgromadzonego na rachunku)

  • Jak będzie się nazywać moje konto oszczędnościowe?

    Jeśli posiadałeś/aś Wymarzone Konto Lokacyjne lub Konto Wymarzony Cel lub Konto Lokacyjne Plus Wygodne lub Konto Lokacyjne Plus Komfortowe lub Konto Lokacyjne Plus Premium, nowa nazwa konta to Konto Dobrze Oszczędnościowe.

    Jeśli posiadałeś/aś Konto Lokacyjne (wycofane z oferty 19 września 2010 roku), nowa nazwa konta to Eskalacja.

Rozwińzobacz mniej

WYCIĄGI DO KONT OSZCZĘDNOŚCIOWO- ROZLICZENIOWYCH I KART PŁATNICZYCH

  • Czy otrzymam wyciąg za miesiąc listopad 2019?

    Listopad 2019 roku będzie jedynym miesiącem, w którym otrzymasz DWA BEZPŁATNE wyciągi zawierające operacje na koncie za cały miesiąc:
    1) od 1 listopada 2019 do 8 listopada 2019 roku
    2) od 9 listopada 2019 roku do 30 listopada 2019 roku. 
    W kolejnych przyszłych miesiącach otrzymasz jeden wyciąg obejmujący okres rozliczeniowy od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.

zmiany dotyczące kart płatniczych

Rozwińzobacz mniej

 

Zachęcamy do zapoznania się z praktycznymi informacjami związanymi ze zmianą bankowości internetowej i mobilej, które ułatwią pierwsze logowanie i korzystanie
z funkcjonalności nowych systemów.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń