Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 
 
INFORMACJA O ZMIANIE SYSTEMÓW BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ I MOBILNEJ

11 listopada 2019 r. obsługa produktów1 prowadzona w systemach bankowości internetowej Online, Biznes Online, Dealer, Broker oraz aplikacji mobilnych Mobilny Portfel i Mobile Biznes została przeniesiona do systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnych Banku BNP Paribas. Dotychczasowe systemy przeznaczone dla Klientów indywidualnych: Online, Dealer, Broker oraz aplikacja Mobilny Portfel zostały zastąpione systemami GOonline, GObroker, FX Pl@net oraz aplikacją mobilną GOmobile.

bankowość internetowa

bankowość mobilna

 WAŻNE

Proces przenoszenia do nowych systemów rozpocznie się 8 listopada i będzie trwał do 11 listopada 2019 r.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje, o tym które usługi Banku będą w tym okresie dostępne, a gdzie mogą pojawić się pewne ograniczenia.

    • Karty płatnicze – transakcje kartami płatniczymi w sklepach stacjonarnych i internetowych będą realizowane normalnie - w ramach dostępnych limitów wg stanu na dzień 8 listopada 2019 r.
    • Bankomaty - wypłaty (autoryzowane PINem) z bankomatów, w tym bankomatów umiejscowionych w oddziałach Banku BNP Paribas, będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
  • Od godz. 13:00 w dniu 8 listopada 2019 r. placówki Banku będą nieczynne.

     

    Od godz. 15:00 w dniu 8 listopada 2019 r. nie będzie możliwości:

    • Zalogowania się do systemów bankowości internetowej Online, Online Biznes, Dealer, Broker oraz aplikacji mobilnych: Mobilny Portfel, Mobile Biznes, Mobilny Broker, zostanie również wyłączona usługa Wideo Doradcy.
    • Autoryzowania transakcji, wpłaty i wypłaty oraz płatności w sklepach i internecie przy użyciu kodów BLIK generowanych w aplikacji mobilnej oraz dokonywanie płatności za pośrednictwem Pay-by-link.
    • Dokonania wpłaty we wpłatomatach Banku oraz sieci Euronet.
    • Realizowania transakcji przez Infolinię (dostępna wyłącznie w trybie informacyjnym wraz z możliwością zastrzegania kart).

     

    Od godz. 18:00 w dniu 8 listopada 2019 r. nie będzie możliwości:

    • Sprawdzania salda rachunku lub karty w bankomatach.
    • Dodania lub usunięcia kart Banku BNP Paribas dla płatności Google Pay lub Apple Pay.

     

    Logowanie do nowych systemów będzie możliwe od dnia 12 listopada 2019 r. Od tego momentu zostanie także przywrócona pełna funkcjonalność w bankomatach, wpłatomatach, autoryzacja kodami BLIK oraz aktualizacje listy Twoich kart dla płatności Apple Pay i Google Pay.

    • Ostatnia sesja płatnicza Elixir będzie realizowana następująco: sesja przychodząca do godz. 18.00, natomiast sesja wychodząca do godz. 15.00
    • KOD BIC / SWIFT: od 12 listopada 2019 r. należy podawać wyłącznie jeden kod dla transakcji walutowych i zagranicznych: PPABPLPKXXX.

 W związku z planowaną przerwą, bardzo prosimy o wykonanie wszelkich zaplanowanych operacji na rachunkach z odpowiednim wyprzedzeniem.

w ramach działalności przejętej przez BNP Paribas Bank Polska S.A. w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540

Jeśli korzystają Państwo z aktualnych systemów bankowości internetowej BNP Paribas: Pl@net, GOonline, BiznesPl@net, GOmobile, Mobile BiznesPl@net, Sidoma WEB, FX Pl@net, prosimy o sprawdzenie informacji o godzinach niedostępności systemów Otwiera się w nowym oknie..