przerwa na zmianę!

Informacja o zmianach

Informacja dla użytkowników bankowości internetowej Online, Online Biznes, Dealer, Broker, Connect oraz aplikacji Mobilny Portfel, Mobilny Broker, Mobile Biznes.

Od dnia 8 listopada br. godz. 15:00 nie będzie już możliwości zalogowania się do ww. systemów. Od 12 listopada zastąpią je systemy bankowości internetowej i mobilnej Banku BNP Paribas.

Sprawdź szczegóły:

Klient indywidualny >Klient Biznesowy >

 

Informacja o przerwie

Informacja dla użytkowników bankowości internetowej Pl@net, GOonline, BiznesPl@net, FX Pl@net, Sidoma Web oraz mobilnej GOmobile, Mobile BiznesPl@net.

W dniach od 8 listopada od godz. 22:00 do 11 listopada br. nastąpi przerwa serwisowa w dostępie do ww. systemów. Ponowne logowanie będzie możliwe od 12 listopada br.

Szczegóły >

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń