INFORMACJA O PRZERWIE TECHNICZNEJ
W DOSTĘPIE DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ I MOBILNEJ

Uprzejmie informujemy, że od piątku 8 listopada 2019 r. do poniedziałku 11 listopada 2019 r. nie będzie możliwości korzystania  z systemów bankowości internetowej i mobilnej: Pl@net, GOonline, BiznesPl@net, GOmobile, Mobile BiznesPl@net, FX Pl@net, Sidoma Web. Użytkownicy będą mogli ponownie logować się do systemów od 12 listopada br.

Jest to związane z procesem migracji do systemów Banku BNP Paribas, rachunków klientów w ramach działalności przejętej przez BNP Paribas Bank Polska S.A. w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje, o tym które usługi Banku będą w tym okresie dostępne, a gdzie mogą pojawić się pewne ograniczenia:

 

Co będzie działało bez zmian?

  • Karty płatnicze: transakcje kartami płatniczymi w sklepach stacjonarnych i internetowych będą realizowane normalnie w ramach dostępnych limitów z dnia 8 listopada 2019 r.
  • Zastrzeganie kart: poprzez Infolinię będzie dostępne bez zmian.
  • Bankomaty: wypłaty (autoryzowane PINem) z bankomatów, w tym z bankomatów umiejscowionych w oddziałach Banku BNP Paribas będą realizowane na dotychczasowych zasadach.

 

Gdzie możesz napotkać na ograniczenia w dostępie?

  • Placówki Banku w dniu 8 listopada br. będą czynne tylko do godz. 13:00.
  • Systemy bankowości internetowej Pl@net, GOonline, BiznesPl@net, Sidoma Web oraz aplikacje mobilne GOmobile i Mobile BiznesPl@net będą niedostępne od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.  
  • Autoryzowanie transakcji, wpłaty i wypłaty oraz płatności w sklepach i internecie przy użyciu kodów BLIK generowanych w aplikacji mobilnej oraz dokonywanie płatności za pośrednictwem Pay-by-link będzie niemożliwe od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.
  • Wpłaty we wpłatomatach Banku nie będą realizowane od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.
  • Sprawdzanie salda rachunku lub karty w bankomatach będzie niemożliwe od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.
  • Realizowanie transakcji przez Infolinię będzie możliwe tylko do godz. 15:00 w dn. 8 listopada br., po tej godzinie Infolinia dostępna będzie wyłącznie w trybie informacyjnym.
  • Dodanie lub usunięcie kart Banku BNP Paribas dla płatności Google Pay lub Apple Pay będzie niemożliwe od godz. 18:00 dn. 8 listopada br.

 

W związku z planowaną przerwą, bardzo prosimy o wykonanie wszelkich zaplanowanych operacji na rachunkach z odpowiednim wyprzedzeniem.

 

Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? 

  • Ostatnia sesja płatnicza Elixir w dniu 8 listopada br. będzie realizowana następująco: sesja przychodząca do godz. 18.00, natomiast sesja wychodząca do godz. 15.00
  • Od godz. 9:00 8 listopada br. nie będzie możliwe dokonywanie płatności w ramach Limitu Odnawialnego Allegro (Raty Od.nowa).

 

Funkcjonowanie systemów zostanie przywrócone we wtorek, 12 listopada 2019 r. Pragniemy jednocześnie poinformować, że planowana przerwa nie będzie wiązała się ze zmianami - po uruchomieniu w/w systemów - w sposobie logowania, numerach rachunków czy kart lub obsłudze Państwa produktów w systemach bankowości internetowej oraz mobilnej.

Tego dnia wszystkie detaliczne Oddziały Banku będą otwarte w godz. 10:30 – 18:00.

Przypominamy o zasadach bezpieczeństwa, których należy przestrzegać korzystając z serwisów bankowości elektronicznej, mobilnej, podczas dokonywania płatności internetowych, korzystania z kart płatniczych w sklepach stacjonarnych lub z bankomatów. Sprawdź >

 

Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy.

Z poważaniem,
Bank BNP Paribas


 

Jeśli jesteś także użytkownikiem systemów i aplikacji Online, Online Biznes, Mobilny Portfel, Mobile Biznes, Dealer, Broker zapoznaj się z informacją jakie zmiany czekają Cię od 12 listopada. Sprawdź >

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand