INFORMACJA O PRZERWIE TECHNICZNEJ
W DOSTĘPIE DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ I MOBILNEJ

Uprzejmie informujemy, że od piątku 8 listopada 2019 r. do poniedziałku 11 listopada 2019 r. nie będzie możliwości korzystania  z systemów bankowości internetowej i mobilnej: Pl@net, GOonline, BiznesPl@net, GOmobile, Mobile BiznesPl@net, FX Pl@net, Sidoma Web. Użytkownicy będą mogli ponownie logować się do systemów od 12 listopada br.

Jest to związane z procesem migracji do systemów Banku BNP Paribas, rachunków klientów w ramach działalności przejętej przez BNP Paribas Bank Polska S.A. w wyniku podziału podmiotu o numerze KRS 14540.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje, o tym które usługi Banku będą w tym okresie dostępne, a gdzie mogą pojawić się pewne ograniczenia:

 

Co będzie działało bez zmian?

  • Karty płatnicze: transakcje kartami płatniczymi w sklepach stacjonarnych i internetowych będą realizowane normalnie w ramach dostępnych limitów z dnia 8 listopada 2019 r.
  • Zastrzeganie kart: poprzez Infolinię będzie dostępne bez zmian.
  • Bankomaty: wypłaty (autoryzowane PINem) z bankomatów, w tym z bankomatów umiejscowionych w oddziałach Banku BNP Paribas będą realizowane na dotychczasowych zasadach.

 

Gdzie możesz napotkać na ograniczenia w dostępie?

  • Placówki Banku w dniu 8 listopada br. będą czynne tylko do godz. 13:00.
  • Systemy bankowości internetowej Pl@net, GOonline, BiznesPl@net, Sidoma Web oraz aplikacje mobilne GOmobile i Mobile BiznesPl@net będą niedostępne od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.  
  • Autoryzowanie transakcji, wpłaty i wypłaty oraz płatności w sklepach i internecie przy użyciu kodów BLIK generowanych w aplikacji mobilnej oraz dokonywanie płatności za pośrednictwem Pay-by-link będzie niemożliwe od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.
  • Wpłaty we wpłatomatach Banku nie będą realizowane od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.
  • Sprawdzanie salda rachunku lub karty w bankomatach będzie niemożliwe od godz. 22:00 dn. 8 listopada br.
  • Realizowanie transakcji przez Infolinię będzie możliwe tylko do godz. 15:00 w dn. 8 listopada br., po tej godzinie Infolinia dostępna będzie wyłącznie w trybie informacyjnym.
  • Dodanie lub usunięcie kart Banku BNP Paribas dla płatności Google Pay lub Apple Pay będzie niemożliwe od godz. 18:00 dn. 8 listopada br.

 

W związku z planowaną przerwą, bardzo prosimy o wykonanie wszelkich zaplanowanych operacji na rachunkach z odpowiednim wyprzedzeniem.

 

Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? 

  • Ostatnia sesja płatnicza Elixir w dniu 8 listopada br. będzie realizowana następująco: sesja przychodząca do godz. 18.00, natomiast sesja wychodząca do godz. 15.00
  • Od godz. 9:00 8 listopada br. nie będzie możliwe dokonywanie płatności w ramach Limitu Odnawialnego Allegro (Raty Od.nowa).

 

Funkcjonowanie systemów zostanie przywrócone we wtorek, 12 listopada 2019 r. Pragniemy jednocześnie poinformować, że planowana przerwa nie będzie wiązała się ze zmianami - po uruchomieniu w/w systemów - w sposobie logowania, numerach rachunków czy kart lub obsłudze Państwa produktów w systemach bankowości internetowej oraz mobilnej.

Tego dnia wszystkie detaliczne Oddziały Banku będą otwarte w godz. 10:30 – 18:00.

Przypominamy o zasadach bezpieczeństwa, których należy przestrzegać korzystając z serwisów bankowości elektronicznej, mobilnej, podczas dokonywania płatności internetowych, korzystania z kart płatniczych w sklepach stacjonarnych lub z bankomatów. Sprawdź >

 

Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy.

Z poważaniem,
Bank BNP Paribas


 

Jeśli jesteś także użytkownikiem systemów i aplikacji Online, Online Biznes, Mobilny Portfel, Mobile Biznes, Dealer, Broker zapoznaj się z informacją jakie zmiany czekają Cię od 12 listopada. Sprawdź >

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń