Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 
 

Kontakt

Dla potencjalnych Klientów Banku zainteresowanych ofertą produktową

548 99 64

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–16:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora


Strefa Obsługi Biznesu dla Klientów Banku

22 548 29 26

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–17:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora

GOmobile Biznes

Aplikacja GOmobile Biznes
Zobacz, jakie to proste

Dostępność
Mobile

GOMOBILE BIZNES TO DOSTĘP DO RACHNKÓW BANKOWYCH ZAWSZE POD RĘKĄ

Dzięki aplikacji GOmobile Biznes Banku BNP Paribas masz dostęp do informacji o stanie rachunku Twojej firmy w dowolnym miejscu. 

Aplikacja GOmobile Biznes została zaprojektowana dla telefonów z systemami Android od 6.0, iOS od 11. Aby zacząć z niej korzystać, pobierz aplikację na telefon

Dla telefonów z systemem Android

Dla telefonów z systemem iOS

Get it on Google play Download on the App Store

JAK AKTYWOWAĆ APLIKACJĘ GOMOBILE BIZNES?

Świadczenie wychowawcze w ramach programu Rodzina 500+. Dowiedz się jak złożyć wniosek o 500+ przez Internet.

Po pobraniu  i zainstalowaniu aplikacji należy ją aktywować  w bankowości internetowej.

 

 

  1. Zaloguj się do systemu BiznesPl@net, wybierz zakładkę Administracja i narzędzia > GOmobile Biznes i kliknij przycisk "Dodaj nowe urządzenie".

  2. Wprowadź nazwę urządzenia i kliknij przycisk "Dalej".

  3. Podpisz dyspozycję zgodnie z używaną metodą autoryzacji i kliknij przycisk "Aktywuj".

  4. Uruchom aplikację mobilną GOmobile Biznes, kliknij przycisk "Aktywacja" i udziel wymaganej zgody na wykonywanie połączeń telefonicznych i zarządzanie nimi.

  5. Wprowadź jednorazowy kod SMS i zezwól aplikacji GOmobile Biznes na robienie zdjęć i nagrywanie filmów.

  6. Zeskanuj kod QR, który wyświetlił się w systemie BiznesPl@net. Możesz też przepisać kod ręcznie korzystając z funkcji „Wprowadź kod ręcznie”.

  7. Ustal kod PIN niezbędny do logowania i autoryzacji transakcji.

AUTORYZACJA MOBILNA  - nowa  metoda logowania i autoryzacji transakcji

Dzięki wbudowanemu w aplikację GOmobile Biznes tokenowi mobilnemu z łatwością i za darmo zautoryzujesz dyspozycje zlecone w systemie bankowości internetowej BiznesPl@net.

Nowa metoda autoryzacji zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa i wygodę, a zlecenia podpiszesz nie tylko za pomocą PIN ale również z wykorzystaniem biometrii. Szczegółowe informacje dotyczące autoryzacji mobilnej znajdują się w podręczniku Autoryzacja mobilna, w sekcji Dokumenty do pobrania, na dole strony.

 

Aktywacja tokena mobilnego

  1. Uruchom aplikację  GOmobile Biznes, następnie kliknij ikonę menu rozwijanego w lewym górnym rogu ekranu. Przejdź do zakładki Ustawienia i wybierz opcję Token mobilny.

  2. Włącz token mobilny i kliknij przycisk „Zatwierdź”.

  3. Po wprowadzeniu kodu PIN token mobilny zostanie aktywowany.

 

Zmiana metody logowania i autoryzacji na autoryzację mobilną

Po aktywowaniu tokena mobilnego niezbędna jest zmiana metody logowania i autoryzacji transakcji w systemie BiznesPl@net. W tym celu:

  1. Zaloguj się do systemu BiznesPl@net, przejdź do modułu Administracja i narzędzia, a następnie wybierz zakładkę Zmiana metody logowania i autoryzacji transakcji.

  2. Z rozwijanej listy wybierz opcję hasło maskowane i autoryzacja mobilna.

  3. Kliknij Zapisz i podpisz dyspozycję zgodnie z aktualnie wykorzystywaną metodą autoryzacji.

  4. Nowa metoda autoryzacji zostanie aktywowana po kolejnym zalogowaniu do systemu BiznesPl@net.

Funkcjonalności aplikacji  GOmobile Biznes

Z GOmobile Biznes możesz korzystać także na swoim zegarku

Aplikacja dostępna jest na Apple Watch i Android Wear. Już teraz pobierz aplikację na telefon, aby dostęp do konta mieć zawsze i wszędzie.

Kursy walutowe

Prezentacja bankowych kursów kupna i sprzedaży walut, które wybrano w ustawieniach aplikacji.

Wskaźnik salda

Procentowy wskaźnik sumy sald na rachunkach pozwala szybko sprawdzić stan finansów firmy. W ustawieniach aplikacji należy zdefiniować kwotę stanowiącą 100% salda.

Bezpieczeństwo aplikacji

Korzystanie z aplikacji GOmobile Biznes jest zabezpieczone zgodnie z najwyższymi standardami.

 

  • Szyfrowane połączenie z systemem bankowym (TLS 1.2)
  • Indywidualny PIN dla bankowości mobilnej
  • Automatyczne wylogowanie z aplikacji po czasie bezczynności
  • Ograniczenie ilości prób uwierzytelniania / autoryzacji operacji 
  • Brak zapisywania wrażliwych informacji w pamięci telefonu
  • Możliwość dezaktywacji aplikacji na telefonie
  • Możliwość zablokowania aplikacji w systemie BiznesPl@net

Najczęściej zadawane pytania

zobacz mniej

Dokumenty  DO  POBRANIA

 

Aktywacja aplikacji

 
Autoryzacja mobilna
 
App activation
 
Mobile authorization

Masz pytania lub potrzebujesz pomocy?

Napisz do nas na: 

gomobilebiznes@bnpparibas.pl

Zadzwoń na Infolinię

801 321 123 lub +48 22 134 00 00

(koszt połączenia wg. taryfy operatora)

 

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń