Najczęściej poszukiwane:

Bank zmieniającego się świata
 
 

Kontakt

Dla potencjalnych Klientów Banku zainteresowanych ofertą produktową

548 99 64

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–16:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora


Strefa Obsługi Biznesu dla Klientów Banku

22 548 29 26

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–17:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora

GOmobile Biznes

 

Aplikacja GOmobile Biznes
zobacz, jakie to proste

 

 

Dostępność
Mobile

GOmobile Biznes TO DOSTĘP DO RACHNKÓW BANKOWYCH ZAWSZE POD RĘKĄ

Dzięki aplikacji GOmobile Biznes Banku BNP Paribas masz dostęp do informacji o stanie rachunku Twojej firmy w dowolnym miejscu. 

Aplikacja GOmobile Biznes została zaprojektowana dla telefonów z systemami Android od 6.0, iOS od 11. Aby zacząć z niej korzystać, pobierz aplikację na telefon

Dla telefonów z systemem Android

Dla telefonów z systemem iOS

Get it on Google play Otwiera się w nowym oknie. Download on the App Store Otwiera się w nowym oknie.

JAK AKTYWOWAĆ APLIKACJĘ GOmobile  Biznes?

Świadczenie wychowawcze w ramach programu Rodzina 500+. Dowiedz się jak złożyć wniosek o 500+ przez Internet.

Po pobraniu  i zainstalowaniu aplikacji należy ją aktywować  w bankowości internetowej.

 

 

  1. Zaloguj się do systemu GOonline Biznes, wybierz zakładkę Administracja i narzędzia > GOmobile Biznes i kliknij przycisk "Dodaj nowe urządzenie".

  2. Wprowadź nazwę urządzenia i kliknij przycisk "Dalej".

  3. Podpisz dyspozycję zgodnie z używaną metodą autoryzacji i kliknij przycisk "Aktywuj".

  4. Uruchom aplikację mobilną GOmobile Biznes, kliknij przycisk "Aktywacja" i udziel wymaganej zgody na wykonywanie połączeń telefonicznych i zarządzanie nimi.

  5. Wprowadź jednorazowy kod SMS i zezwól aplikacji GOmobile Biznes na robienie zdjęć i nagrywanie filmów.

  6. Zeskanuj kod QR, który wyświetlił się w systemie GOonline Biznes. Możesz też przepisać kod ręcznie korzystając z funkcji „Wprowadź kod ręcznie”.

  7. Ustal kod PIN niezbędny do logowania i autoryzacji transakcji.

AUTORYZACJA MOBILNA  - nowa  metoda logowania i autoryzacji transakcji

Dzięki wbudowanemu w aplikację GOmobile Biznes tokenowi mobilnemu z łatwością i za darmo zautoryzujesz dyspozycje zlecone w systemie bankowości internetowej GOonline Biznes.

Nowa metoda autoryzacji zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa i wygodę, a zlecenia podpiszesz nie tylko za pomocą PIN ale również z wykorzystaniem biometrii. Szczegółowe informacje dotyczące autoryzacji mobilnej znajdują się w podręczniku Autoryzacja mobilna, w sekcji Dokumenty do pobrania, na dole strony.

 

Aktywacja tokena mobilnego

  1. Uruchom aplikację  GOmobile Biznes, następnie kliknij ikonę menu rozwijanego w lewym górnym rogu ekranu. Przejdź do zakładki Ustawienia i wybierz opcję Token mobilny.

  2. Włącz token mobilny i kliknij przycisk „Zatwierdź”.

  3. Po wprowadzeniu kodu PIN token mobilny zostanie aktywowany.

 

Zmiana metody logowania i autoryzacji na autoryzację mobilną

Po aktywowaniu tokena mobilnego niezbędna jest zmiana metody logowania i autoryzacji transakcji w systemie GOonline Biznes. W tym celu:

  1. Zaloguj się do systemu GOmobile Biznes, przejdź do modułu Administracja i narzędzia, a następnie wybierz zakładkę Zmiana metody logowania i autoryzacji transakcji.

  2. Z rozwijanej listy wybierz opcję hasło maskowane i autoryzacja mobilna.

  3. Kliknij Zapisz i podpisz dyspozycję zgodnie z aktualnie wykorzystywaną metodą autoryzacji.

  4. Nowa metoda autoryzacji zostanie aktywowana po kolejnym zalogowaniu do systemu GOonline Biznes.

Funkcjonalności aplikacji  GOmobile Biznes

Z GOmobile Biznes możesz korzystać także na swoim zegarku

Aplikacja dostępna jest na Apple Watch i Android Wear. Już teraz pobierz aplikację na telefon, aby dostęp do konta mieć zawsze i wszędzie.

Kursy walutowe

Prezentacja bankowych kursów kupna i sprzedaży walut, które wybrano w ustawieniach aplikacji.

Wskaźnik salda

Procentowy wskaźnik sumy sald na rachunkach pozwala szybko sprawdzić stan finansów firmy. W ustawieniach aplikacji należy zdefiniować kwotę stanowiącą 100% salda.

Bezpieczeństwo aplikacji

Korzystanie z aplikacji GOmobile Biznes jest zabezpieczone zgodnie z najwyższymi standardami.

 

  • Szyfrowane połączenie z systemem bankowym (TLS 1.2)
  • Indywidualny PIN dla bankowości mobilnej
  • Automatyczne wylogowanie z aplikacji po czasie bezczynności
  • Ograniczenie ilości prób uwierzytelniania / autoryzacji operacji 
  • Brak zapisywania wrażliwych informacji w pamięci telefonu
  • Możliwość dezaktywacji aplikacji na telefonie
  • Możliwość zablokowania aplikacji w systemie GOonline Biznes

Najczęściej zadawane pytania

  • Aplikacja GOmobile Biznes jest przeznaczona dla klientów firmowych i korporacyjnych. Z bankowości mobilnej może korzystać każdy użytkownik z dostępem do systemu bankowości internetowej GOonline Biznes po uzyskaniu uprawnienia o nazwie GOmobile Biznes i token mobilny.

  • Tak, korzystanie z aplikacji wymaga nadania uprawnienia o nazwie GOmobile Biznes. Do korzystania z mobilnej autoryzacji niezbędne jest posiadanie uprawnienia GOmobile Biznes i token mobilny. Oba uprawnienia znajdują się w sekcji Narzędzia w systemie GOonline Biznes.

  • Uprawnienia do bankowości mobilnej mogą zostać nadane:

    • przez pracownika Banku na podstawie pisemnego wniosku  GOonline Biznes
    • w module wniosków w systemie BiznesPl@net, przez użytkownika posiadającego uprawnienia do składania wniosków elektronicznych
    • przez użytkownika posiadającego uprawnienia administratora w systemie GOonline Biznes
  • Nie, na każde urządzenie mobilne można pobrać tylko jedną aplikację GOmobile Biznes, z której może korzystać jeden użytkownik.

  • Nie, w GOmobile Biznes można korzystać i kontrolować działania we wszystkich firmach, do których użytkownik posiada uprawnienia.

  • Tak, użytkownik ma możliwość korzystania z aplikacji mobilnej GOmobile Biznes na kilku urządzeniach.

  • Klienci mogą mieć problem z pobraniem i instalację aplikacji GOmobile Biznes, jeśli zostało złamane zabezpieczenie (root / jail break) lub jeśli urządzenie zostanie uznane za niebezpieczne (root, modyfikacje niedozwolone przez producentów).

  • Aktywacja aplikacji GOmobile Biznes zakończy się niepowodzeniem gdy:

    • zostanie włączona kontrola IP
    • upłynie 5 min od momentu wygenerowania kodu DIV do zakończenia procesu aktywacji (akceptacji podanego kodu PIN)
    • nastąpi utrata połączenia z Internetem
    • wystąpią problemy w systemie bankowości elektronicznej GOonline Biznes
  • Blokada aplikacji GOmobile Biznes może nastąpić w podanych sytuacjach:

    • Zablokowanie urządzenia przez klienta w systemie bankowości elektronicznej GOonline Biznes(ikona Bankowość mobilna -> Zablokuj) – aby odblokować urządzenie należy kliknąć aktywuj w systemie GOonline Biznes w zakładce bankowość mobilna i zautoryzować czynność kodem SMS
    • Zablokowanie urządzenia przez pracownika Banku
    • Wyłączenie uprawnień do bankowości mobilnej w systemie GOonline Biznes - aby odblokować dostęp do aplikacji GOmobile Biznes należy włączyć uprawnienia do bankowości mobilnej w systemie GOonline Biznes. Użytkownik będzie mógł zalogować się do aplikacji za pomocą dotychczasowego PINu.
  • Tak, w aplikacji można wygenerować potwierdzenie przelewu i udostępnić go przez maila, Bluetooth, Wi-Fi Direct, bądź zapisać go np. na Dysku Google.

  • Tak, w aplikacji GOmobile Biznes obowiązują takie same schematy akceptacji jak w systemie BiznesPl@net.

  • W takim przypadku użytkownik będzie musiał ponownie przejść przez proces aktywacji aplikacji GOmobile Biznes.

  • Nie, nie ma możliwości zresetowania kodu PIN do aplikacji GOmobile Biznes w systemie BiznesPl@net.

  • Nie, w aplikacji nie będzie można autoryzować tego typu przelewów.

  • Nie, aplikacja dla firm nie jest zintegrowana z płatnościami BLIK.

  • W aplikacji GOmobile Biznes są widoczni kontrahenci krajowi oraz zagraniczni.

  • W aplikacji są prezentowane przelewy o statusie: wprowadzone, w trakcie akceptacji, podpisane, oczekujące na realizację, usunięte, odrzucone, zrealizowane, w trakcie realizacji, częściowo zrealizowane.

    W module Akceptacje domyślnie są prezentowane przelewy ze statusem podpisane, wprowadzone oraz w trakcie akceptacji.

    Wersje robocze przelewów nie są wyświetlane.

  • Nie, w aplikacji GOmobile Biznes nie ma takiej możliwości.

  • Nie, saldo to jest sumą sald z rachunków, do których użytkownik ma włączony dostęp.

  • Kwota salda dostępnego w aplikacji GOmobile Biznes zmienia się w chwili wykonania przelewu, zaś wykres dnia następnego.

Dokumenty  DO  POBRANIA

Masz pytania lub potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń na Infolinię

 

500 970 345  - dla Małych przedsiębiorstw

22 548 29 26 - dla Przedsiębiorstw

22 548 29 30 -  dla Korporacji

Infolinia jest czynna:

  • w dni robocze od 8:00 do 17:00 dla Korporacji oraz Przedsiębiorstw
  • w dni robocze od 8:00 do 20:00 dla Małych przedsiębiorstw

Koszt połączenia wg stawki operatora

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand