Najczęściej poszukiwane:

Bank zmieniającego się świata
 
 

Kontakt

Dla potencjalnych Klientów Banku zainteresowanych ofertą produktową

548 99 64

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–16:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora


Strefa Obsługi Biznesu dla Klientów Banku

22 548 29 26

Kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 08:00–17:00,

opłata zgodna z cennikiem operatora

RACHUNKI OTWIERAJ ONLINE


W GOonline Biznes w prosty i szybki sposób otworzysz kolejny rachunek pomocniczy, walutowy oraz VAT

Więcej
Dostępność
Online

Otwórz rachunek  online

W GOonline Biznes w wygodny sposób otworzysz kolejne rachunki dla Twojej frimy. Wnioskuj online bez żadnych dodatkowych dokumentów.

1

Zaloguj się do GOonline Biznes

2

Złóż wniosek

Wypełnij wniosek, w którym ustawisz podstawowe parametry rachunku. Wyślij go online do banku.

3

Korzystaj z rachunków

Rachunek dostępny jest prawie natychmiast po złożeniu wniosku.

Poznaj korzyści

Sprawdź, co zyskasz, gdy otworzysz rachunki online

Od teraz zarządzanie firmą jest prostsze i bardziej online

Sprawdź jakie wnioski i dyspozycje możesz złożyć bez konieczności wizyty w oddziale i całkowicie online. Wystarczy, że posiadasz uprawnienie do wniosków specjalnych i zdefiniowany schemat do wniosków specjalnych.

  • Wydanie czeków krajowych w PLN
  • Wniosek o kartę debetową

Zaloguj się Otwiera się w nowym oknie.

 

  • Akredytywa - inna dyspozycja
  • Cykliczne raporty
  • Dyspozycja spłaty kredytu na finansowanie handlu
  • Dyspozycja uruchomienia kredytu na finansowanie handlu
  • Gwarancja – inna dyspozycja
  • Inkaso – inna dyspozycja
  • Inkaso importowe – akcept weksla
  • Monitoring - raporty
  • Oświadczenie dotyczące gwarancji
  • Dyspozycja spłaty kredytu
  • Dyspozycja uruchomienia kredytu
  • Monitoring kredytowy
  • Modyfikacja lokaty
  • Nowa lokata
  • Nowa lokata negocjowana
  • Zerwanie lokaty
  • Liczarnia: listy transportowe – konwój Klienta
  • Liczarnia: odwołanie wypłaty zamkniętej
  • Liczarnia: zamówienie/odwołanie konwoju bankowego
  • Liczarnia: zlecenie wypłaty zamkniętej
  • Oddział: awizacja wypłaty otwartej
  • Oddział: zlecenie odbioru gotówki
  • Oddział: zlecenie wypłaty zamkniętej
  • Zgłoszenie
  • Import plików z danymi Klienta
  • Import zgód na polecenie zapłaty
  • Polecenie przelewu zagranicznego w walucie niekwotowanej.
  • Wniosek adres e-mailowy do otrzymywania faktur.
  • Wniosek o usługę Customer Service Klienta Korporacyjnego.
  • Wniosek o wydanie opinii dla audytora.
  • Wniosek o wydanie opinii i zaświadczeń bankowych.
  • Zgody dla grupy BNP Paribas Klienta Korporacyjnego.
  • Zmiana danych rejestrowych Klienta Korporacyjnego.
  • Zmiana danych użytkownika.

Masz pytanie?

Skontaktuj się z Infolinią

 

MAŁE PRZEDSIĘBIORSTWA

500 970 345

PRZEDSIĘBIORSTWA

22 548 29 26

KORPORACJE

22 548 29 30

DUŻE KORPORACJE I KLIENCI MIĘDZYNARODOWI

22 130 06 00

KLIENCI PREMIUM

22 548 29 60 do 63

Infolinia jest czynna:

  • w dni robocze od 8:00 do 17:00 dla Przedsiębiorstw, Korporacji, Klientów Międzynarodowych i Premium
  • w dni robocze od 8:00 do 20:00 dla Małych przedsiębiorstw

Koszt połączenia wg stawki operatora

Napisz e-mail

 

MAŁE PRZEDSIĘBIORSTWA i PRZEDSIĘBIORSTWA

 sob@bnpparibas.pl Customer Service w Strefie Obsługi Biznesu (pn.-pt. 08.00-17.00)

 

KORPORACJE, DUŻE KORPORACJE I KLIENCI MIĘDZYNARODOWI

 cob@bnpparibas.pl Customer Service w Centrum Obsługi Biznesu (pn.-pt. 08.00-17.00) 

 

KLIENCI PREMIUM

 pcs@bnpparibas.pl Premium Customer Service (pn.-pt. 08.00-17.00)

Przyjdź do centrum Klienta

 

Ponad 500 centrów Klienta na terenie Polski

Znajdź centrum

najczęściej zadawane pytania

Możesz wnioskować m.in. o rachunki:

  • dotacyjne,
  • funduszy,
  • funduszy specjalnych,
  • pomocnicze,
  • VAT,
  • walutowe.

Wnioski, które możesz złożyć, znajdziesz tu:
www.bnpparibas.pl/przedsiebiorstwa/bankowosc-elektroniczna/wnioski-online

Możesz skorzystać z modułu "Wnioski i dyspozycje", jeżeli masz uprawnienia do wniosków specjalnych i nadany do nich schemat. Nie musisz posiadać uprawnień do wniosków specjalnych, aby zmienić swoje dane.

Jeśli w firmie jest osoba, która ma uprawnienia administratora użytkowników oraz schemat akceptacji do zarządzania firmą, może to zrobić bezpośrednio w GOonline Biznes. Zachęcamy do zapoznania się z "Przewodnikiem Zarządzania Użytkownikami w GOonline Biznes".

W innym przypadku, uprawnienia i schematy zostaną nadane na podstawie dyspozycji, złożonej do banku.

Możemy wymagać dokumentów w przypadku wniosków:

  • związanych z finansowaniem handlu - w zależności od rodzaju produktu, oraz o:
  • uruchomienie kredytu - np. faktury,
  • monitoring kredytowy - m.in. sprawozdania finansowe, F-01,
  • wydanie opinii dla audytora - wniosek o opinię dla audytora,
  • zmianę danych rejestrowych - w przypadku zmian nieujawionych w ogólnodostępnych rejestrach,
  • zmianę danych użytkownika - dokument tożsamości, jeżeli jest inny niż polski dowód osobisty.


Pozostałe wnioski nie wymagają żadnych dodatkowych dokumentów.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.