Otwórz konto
Bank zmieniającego się świata
 
 
DOŁĄCZ DO ZMIENIAJĄCEGO SIĘ ŚWIATA

Poznaj GOonline Biznes

Zaloguj się
Kontakt
Dostępność
Oddziały

STRONA LOGOWANIA GOonline Biznes

 

Logowanie do systemu bankowości internetowej GOonline Biznes jest możliwe wyłącznie poprzez stronę internetową banku: www.bnpparibas.pl lub pod adresem www.goonlinebiznes.bnpparibas.pl.

Na nowej stronie logowania stawiamy na intuicyjną nawigację, czytelny przekaz i maksymalną wygodę użytkownika. Nowa strona to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim ulepszona struktura, dzięki której dostęp do potrzebnych informacji jest szybki i łatwy.

GOonline Biznes  to nowoczesny system bankowości internetowej, który umożliwia zarządzanie finansami z siedziby firmy lub dowolnego miejsca – przez cały rok i o każdej porze. System na bieżąco jest uaktualniany o najnowsze rozwiązania technologiczne zwiększające bezpieczeństwo Klientów w kanałach elektronicznych. Poznaj możliwości GOonline Biznes i bądź na bieżąco z nowościami, które dla Ciebie przygotowaliśmy. 

 

CO ZYSKUJESZ Z GOonline Biznes?

ZOBACZ JAKIE TO PROSTE

Logowanie za pomocą SMS i hasła maskowanego.

Logowanie za pomocą SMS i hasła maskowanego.

POZNAJ NOWE MODUŁY W GOonline Biznes

Sukcesywnie udostępniamy nowe moduły i funkcjonalności. Cały czas doskonalimy nasz serwis czyniąc go bardziej przyjaznym i łatwiejszym w obsłudze. Proces wdrażania kolejnych modułów GOonline Biznes został rozłożony na fazy, podczas których udostępniane zostaną dotychczasowe funkcjonalności w nowej odsłonie. 

W ramach strefy GOonline Biznes udostępniliśmy moduły:

  • RACHUNKI
  • KREDYTY
  • MASS COLLECT
  • WNIOSKI I DYSPOZYCJE
  • OBSŁUGA ZLECEŃ
  • INKASA IMPORTOWE
  • INKASA EKSPORTOWE

W celu realizacji zleceń, importu eksportu danych, dodania szablonów i kontrahentów, pobrania wyciągów niezbędne będzie przejście do poprzedniej wersji systemu.

NOWA WERSJA SYSTEMU

POPRZEDNIA WERSJA SYSTEMU

zobacz w jaki sposób dZIAŁAJĄ  nowE modułY

Nawigacja w GOonline Biznes

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. W lewym bocznym menu zostaną wyświetlone poszczególne moduły systemu.
  3. Część funkcjonalności m.in: realizacja przelewów, generacja wyciągów, eksportowanie i importowanie danych, bazy kontrahentów i szablony płatności, panel administratora, moduł komunikacji, inne > pozostają w dotychczasowej wersji systemu. Aby do nich przejść należy kliknąć w zielony przycisk Poprzednia wersja systemu
  4. W GOonline Biznes na górnej belce znajdziesz następujące elementy:
  • Informacja o czasie sesji i możliwości jej przedłużenia.
  • Ikona plików do pobrania po kliknięciu w nią pojawi się lista ostatnio wygenerowanych plików do pobrania (np. eksportów xlsx lub csv, dokumentów PDF) zleconych w modułach nowego systemu.
  • Imię i nazwisko użytkownika oraz firma, do której jest zalogowany
  • W przypadku użytkownika, który ma dostęp do więcej niż jednej firmy, element ten rozwija się i prezentuje listę firm.
  • Wyszukiwarka, dzięki której w przypadku bardzo długiej listy można szybciej odnaleźć daną firmę. Zachowana jest również obecna funkcjonalność holdingów.
  • Przycisk wylogowania.

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Moduł służy do wyświetlania listy rachunków, historii rachunków, generowanie raportów. Zaawansowane filtry i ustawienia pozwalają na:

  • zarządzanie widokiem listy rachunków,
  • modyfikowanie kolejności rachunków na liście,
  • sortowanie i filtrowanie na liście historii transakcji jednocześnie na kilku/kilkunastu rachunkach zarówno w kontekście pojedynczej firmy, jak i holdingu,
  • dodawanie rachunków do ulubionych,
  • nadawanie własnej nazwy rachunku,
  • generowanie raportów i wydruków w pdf.

 

Od 27 stycznia 2023 r. w module Rachunki działa menu Wyciągi.

Co zmieniliśmy

  • w menu bocznym, dodaliśmy dwie nowe pozycje Wyciągi bankowe i Wyciągi wygenerowane.
  • Archiwalne wyciągi będą dostępne od momentu uruchomienia bankowości internetowej, maksymalnie od 2016 roku.
  • W nowym menu Wyciągi nie prezentujemy wyciągów kredytowych, a informacje o historii transakcji widoczne są w module Kredyty.

 

Nie zmieniliśmy

  • Zakres uprawnień i schematów akceptacji.
  • Równolegle zapewnimy czasowo dostęp do dotychczasowego menu Wyciągów w dotychczasowej, „niebieskiej” wersji systemu.

 

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Moduł Rachunki będzie dostępny na głównym ekranie systemu.

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Użytkownik może skorzystać z modułu Obsługa zleceń, jeżeli ma nadane specjalne uprawnienia.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. W lewym menu bocznym wybierz Przejdź do GOonline Biznes, co spowoduje przeniesienie do modułu Obsługa zleceń w nowej odsłonie.
  3. W module Obsługa zleceń można skorzystać z trzech opcji zleceń:
    Do obsługi, Odrzucone, Wszystkie.

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Użytkownik może skorzystać z modułu Wnioski i dyspozycje, jeżeli ma uprawnienia do Wniosków specjalnych i nadany Schemat do Wniosków specjalnych.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Kliknij w lewym menu Wnioski i dyspozycje.
  3. Wyświetli się Lista wniosków, do których użytkownik posiada uprawnienia nadane w GOonline Biznes.
  4. Wnioski możliwe do złożenia to:
  • wniosek o otwarcie rachunku
  • wniosek o Customer Service
  • wniosek o zmianę danych rejestrowych
  • wniosek o zgody dla Grupy BNP
  • listy transportowe – Konwój Klienta
  • odwołanie Wypłaty Zamkniętej w Liczarni
  • zamówienie/odwołanie Konwoju Bankowego
  • monitoring kredytowy
  • wniosek o zmianę statusu dla serwisu Biała Lista

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Więcej informacji na temat wniosków online znajdziesz tutaj. Otwiera się w nowym oknie.

Moduł służy do wyświetlania w jednym miejscu informacji o inkasach importowych i eksportowych. Czytelna prezentacja zapewnia komplet informacji o danym produkcie. 

Dodatkowo w nowej odsłonie inkas, udostępniliśmy nowe funkcjonalności tj.:

  • generowanie raportów w formie plików .pdf, .csv, .xlsx z listy inkas i z listy opłat i prowizji 
  • dostęp do opłat i prowizji 
  • szybkie przekierowanie do płatności z tytułu inkasa importowego
  • powiadomienia
  • pobieranie szczegółów inkasa do pliku .pdf
  • dostęp do skanów dokumentów dla inkasa importowego
 
  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes. 
  2. Kliknij w lewe menu w Finansowanie handlu, a następnie w Inkasa importowe/Inkasa eksportowe, zostaniesz przeniesiony do sekcji Inkasa importowego/Inkasa eksportowego.
  3. Dotrzesz do ekranu głównego, na którym wyświetli się:
  • podsumowanie inkas
  • lista inkas

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Moduł służy do wyświetlenia w jednym miejscu informacji o posiadanych zobowiązaniach kredytowych wobec banku. Czytelnie prezentuje informacje o kwocie kredytu, jego statusie i harmonogramie.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. Kliknij w lewe menu w Kredyty,  zostaniesz przeniesiony do sekcji Kredyty. 
  3. Dotrzesz do ekranu głównego, który jest podzielony na trzy sekcje:
  • limity (podsumowania wszystkich limitów),
  • lista kredytów (prezentacja 3 aktywnych/przeterminowanych kredytów),
  • harmonogram spłat (prezentacja 5 najbliższych rat z zobowiązań klienta).

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

Użytkownik może skorzystać z modułu Mass Collect, jeżeli ma nadane specjalne uprawnienia.

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej GOonline Biznes.
  2. W lewym menu wybierz Płatności. 
  3. Po wybraniu modułu Płatności, kliknij Mass Collect.

 

Poznaj szczegóły Otwiera się w nowym oknie.

OD TERAZ ZARZĄDZANIE FIRMĄ JEST PROSTSZE I BARDZIEJ ONLINE

 

 

 

Sprawdź jakie wnioski i dyspozycje możesz złożyć bez konieczności wizyty w oddziale i całkowicie online. Wystarczy jedynie uprawnienie do Wniosków specjalnych i zdefiniowany Schemat do Wniosków Specjalnych.

 

Sprawdź Otwiera się w nowym oknie.

Bezpieczeństwo bankowości internetowej

Bezpieczeństwo bankowości internetowej​

Poznaj podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z komputera, a także logowania się do bankowości elektronicznej i autoryzacji transakcji. Dowiedz się, jak zabezpieczamy komunikację Klientów z Bankiem.

Sprawdź

Masz pytania?

Zadzwoń na Infolinię

 

500 970 345  - dla Małych przedsiębiorstw

22 548 29 26 - dla Przedsiębiorstw

22 548 29 30 -  dla Korporacji

Infolinia jest czynna:

  • w dni robocze od 8:00 do 17:00 dla Korporacji oraz Przedsiębiorstw
  • w dni robocze od 8:00 do 20:00 dla Małych przedsiębiorstw

Koszt połączenia wg stawki operatora

Przyjdź do Oddziału

 

Ponad 500 oddziałów na terenie Polski

Znajdź oddział

 

Najczęściej zadawane pytania

  • Swój login (identyfikator) znajdziesz na wniosku o aktywację dostępu do systemu. Jeżeli nie możesz odszukać wniosku, skontaktuj się z infolinią banku.

  • Jeżeli nie pamiętasz hasła i nie możesz zalogować się do GOonline Biznes, skontaktuj się z infolinią banku.

    1. Sprawdź, czy klawisz Caps Lock nie jest włączony - hasła rozróżniają pomiędzy małymi i dużymi literami.
    2. Wyczyść dane pamięci podręcznej przeglądarki i pliki cookie oraz zapisane hasła i autouzupełnianie.
  • Jeżeli podczas prób zalogowania do systemu GOonline Biznes 3-krotnie z rzędu podane zostało nieprawidłowe hasło, dostęp do systemu zostanie zablokowany.

    W przypadku zablokowania dostępu do systemu skontaktuj się z infolinią banku. Po zweryfikowaniu Twojej tożsamości, pracownik infolinii odblokuje dostęp do systemu GOonline Biznes.

  • Jeżeli chcesz ustawić nowy PIN do tokena, skontaktuj się z infolinią banku.

  • Trzykrotne wprowadzenie błędnego PIN prowadzi do zablokowania tokena. Aby odblokować token i nadać nowy PIN skontaktuj się z infolinią banku.

  • Jeżeli logujesz się podpisem elektronicznym, w przypadku 5-krotnego z rzędu podania nieprawidłowego kodu PIN do urządzenia kryptograficznego (nośnika USB) zostanie ono zablokowane.

    • jeżeli pamiętasz kod PUK (8-cyfrowy kod odblokowujący, który zdefiniowałeś podczas inicjalizacji urządzenia kryptograficznego), użyj go aby odblokować nośnik USB i zdefiniować nowy kod PIN.
    • Jeżeli nie pamiętasz kodu PUK, musisz ponownie zainicjalizować swój nośnik USB. Po ponownym zainicjalizowaniu urządzenia kryptograficznego i zdefiniowaniu nowych kodów PIN i PUK, będzie można znowu korzystać z nośnika, jednakże wszystkie zapisane na tym urządzeniu kryptograficznym klucze zostaną utracone (podczas inicjalizacji zostają one usunięte z nośnika USB). W celu wygenerowania nowego klucza konieczne jest otrzymanie nowego pakietu startowego do systemu GOonline Biznes. Aby uzyskać pakiet startowy skontaktuj się z infolinią banku (musisz posiadać zdefiniowany zaufany numer telefonu). Jeżeli nie posiadasz zdefiniowanego zaufanego numeru telefonu, wówczas konieczna jest wizyta w oddziale banku celem odbioru nowego pakietu startowego w formie papierowej.
  • Jeśli otrzymałeś powiadomienie dotyczące logowania, a nie logowałeś się w danym momencie do systemu lub podejrzewasz, że osoba nieuprawniona uzyskała dostęp do Twojego konta skontaktuj się z infolinią banku w celu wyjaśnienia wątpliwości.

  • Podczas pracy w systemie GOonline Biznes rekomendujemy korzystanie z przeglądarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox oraz Microsoft Edge. Przeglądarka powinna być zaktualizowana do najnowszej wersji. Nie gwarantujemy prawidłowego działania systemu na innych przeglądarkach internetowych oraz na smartfonach.

WEBINARIUM 2023 R. – ZAPIS NAGRANIA

Zapraszamy do obejrzenia zapisu webinarium dla Klientów „Wyciągi w GOonline Biznes – nowa odsłona”, które zarejestrowaliśmy 24 stycznia 2023 roku. Webinarium odbyło się kilka dni przed wdrożeniem nowego menu Wyciągi, w module Rachunki.”

Wyciągi w GOonline Biznes – nowa odsłona

WEBINARIUM DLA KLIENTÓW PO WDROŻENIU MODUŁU WYCIĄGI – 2.02.2023 R

Zapraszamy do obejrzenia zapisu webinarium „Wyciągi w GOonline Biznes – nowa odsłona”, które zarejestrowaliśmy 2 lutego 2023 roku, po wdrożeniu nowego menu.

Wyciągi w GOonline Biznes – nowa odsłona

 

 webinarium - zapis nagrania

Zapraszamy do obejrzenia zapisu z webinarium o GOonline Biznes:

 

11 września 2021 bankowość internetowa zmieniła nazwę z BiznesPl@net na GOonline Biznes.
Dla Państwa wygody zaprojektowaliśmy nową stronę do logowania oraz nową odsłonę modułu Rachunki,
które sprawią, że dostęp do potrzebnych informacji będzie teraz dużo szybszy.

W trakcie webinarium, poruszone zostały zagadnienia dotyczące nowej strony logowania do bankowości internetowej i moduł Rachunki, w tym m.in.:

  • wyświetlanie listy rachunków, historii rachunków,
  • zarządzanie widokiem listy rachunków,
  • modyfikowanie kolejności rachunków na liście,
  • sortowanie i filtrowanie na liście historii transakcji jednocześnie na kilku/kilkunastu rachunkach  zarówno w  kontekście pojedynczej firmy, jak
    i holdingu, 
  • dodawanie rachunków do ulubionych, 
  • nadawanie własnej nazwy rachunku,
  • generowanie raportów i wydruków w pdf.

 

 

GOonline Biznes - bankowość internetowa

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved.