Informacja dla Klientów, którzy korzystają z usługi E-wyciąg i otrzymują dokumenty zabezpieczone hasłem na adres e-mail.
ODZYSKANIE/ZMIANA HASŁA DO E-WYCIAGÓW
Jak możesz odzyskać lub zmienić hasło do E-wyciągów?
Jeśli jesteś użytkownikiem GOonline – zaloguj się do bankowości internetowej i zgłoś na czacie lub wyślij wiadomość, że chcesz odzyskać lub zmienić hasło do
E-wyciągów.
Jeśli chcesz odzyskać lub zmienić hasło telefonicznie albo jesteś Klientem Wealth Management, skontaktuj się z infolinią banku. Zadzwoń pod numer + 48 500 990 500;
+ 48 22 134 00 00 (koszt połączenia wg stawki operatora).
Podczas rozmowy poprosimy Cię o podanie adresu e-mail oraz numeru telefonu.
CZYM RÓŻNI SIĘ ODZYSKANIE HASŁA OD ZMIANY HASŁA?
ODZYSKANIE HASŁA
Wybierz tę opcję, jeśli nie pamiętasz swojego hasła. Wyślemy je na Twój numer telefonu komórkowego. Zachowaj to hasło, ponieważ będzie Ci potrzebne, aby otworzyć dokumenty PDF, które przesłaliśmy Ci wcześniej i te, które dostarczymy Ci w przyszłości.
ZMIANA HASŁA
Wybierz tę opcję, jeśli potrzebujesz nowego hasła, aby otwierać dokumenty PDF, które dostarczymy Ci w przyszłości na adres e-mail. Nowe hasło wyślemy na Twój numer telefonu komórkowego. Tym hasłem nie otworzysz dokumentów, które przesłaliśmy do Ciebie przed zmianą hasła.