Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 

Cztery nagrody dla Banku BNP Paribas w rankingach Forbesa i Newsweeka

28/10/2020

W tegorocznej edycji rankingów „Forbes” i „Newsweek Polska” Bank BNP Paribas jako jedyny został wyróżniony aż cztery razy. Bank zdobył trzecie miejsce w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w kategorii Bankowość Tradycyjna oraz drugie w kategorii Bankowość Zdalna. Miesięcznik Forbes Polska docenił Bank BNP Paribas za „Najbardziej innowacyjny Private Banking” oraz przyznał mu trzecie miejsce w rankingu „Bank Przyjazny Firmie”. 

Wyniki konkursu dowodzą, że Bank nieprzerwanie oferuje najwyższą jakość obsługi w całym spektrum swojej działalności – zarówno w bankowości tradycyjnej, jak i zdalnej, reagując na zmieniające się potrzeby klientów indywidualnych, Private Banking oraz firm.

– To szczególne wyróżnienie, ponieważ nagrody dotyczą pełnego przekroju naszej oferty dla bardzo szerokiego spektrum klientów. To uhonorowanie naszych konsekwentnych wysiłków, by nawet w tak obiektywnie trudnym czasie, nieprzerwanie zapewniać naszym klientom kompleksowy dostęp do najwyższej jakości usług bankowych w najwygodniejszy dla nich sposób – mówi Przemysław Furlepa, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas, nadzorujący Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.

Bank BNP Paribas aktywnie rozwija kanały zdalne i cyfryzuje usługi, z których na co dzień korzystają klienci. Bank wprowadził wiele nowości w aplikacji mobilnej GOmobile i bankowości internetowej GOonline oraz umożliwił m.in. potwierdzanie tożsamości nowych klientów starających się o kredyt przy wykorzystaniu OpenBanking.  Tym samym Bank ułatwia klientom szybką, wygodną i zdalną realizację najważniejszych operacji, co ma szczególne znaczenie w dobie pandemii. Tegoroczne badania, prowadzone w ramach rankingów Forbesa i Newsweeka, odbyły się właśnie w tym szczególnym okresie, który postawił sektor bankowy przed nowymi wyzwaniami. Do najważniejszych należało wsparcie klientów w korzystaniu z usług bankowych, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa dla nich i dla pracowników Banku.

W celu zapewnienia większych możliwości zdalnego dostępu Bank umożliwił klientom otwieranie konta za pomocą selfie oraz udostępnił usługę podpisu elektronicznego Autenti. Pozwala ona wykorzystywać e-podpis zarówno w relacji z Bankiem, jak i we własnej działalności biznesowej. Bank może wysyłać dokumenty zdalnie, a klienci w ten sposób mogą je podpisywać – w dowolnym miejscu i czasie.  Bank systematycznie wydłuża listę spraw, które można załatwić bez wizyty w oddziale, jak np. w przypadku założenia konta, klient może to zrobić elektronicznie i bez użycia papieru.

Bank zmodernizował także obsługę w swoich placówkach, w tym m.in. zapewnił osobom głuchym wsparcie online tłumacza polskiego języka migowego w każdym oddziale. Był także pierwszym bankiem na świecie, który zaoferował umawianie za pomocą aplikacji rezerwacyjnej Booksy spotkań z doradcą w placówkach. Klientom zaoferował także moratoria kredytowe, finansowanie z gwarancjami BGK, a także dostosował systemy umożliwiając dystrybucję świadczeń w ramach Tarczy Finansowej PFR. W ramach wsparcia przedsiębiorców segmentu Wealth Management powstało Centrum Kompetencji dla klientów, które pomagało przeanalizować i wprowadzić rozwiązania pomocowe w zakresie Tarczy Antykryzysowej. Klienci korzystali z bezpłatnych konsultacji w zakresie Tarczy Finansowej PFR, której Bank jest partnerem oraz innych instrumentów wsparcia.

Bank BNP Paribas wspierał też medyków przekazując pieniądze na zakup testów i maseczek. W ramach pomocy szkołom, które przeszły na nauczanie zdalne, Bank zapewnił sprzęt komputerowy by przeciwdziałać wykluczeniu cyfrowemu.

Jestem przekonany, że zadowolenie klientów z jakości obsługi przekłada się na ich zaufanie do Banku i chęć polecania go. A jest to możliwe tylko  dzięki codziennej pracy naszych doradców, którzy każdego dnia stają w obliczu nowych wyzwań, którym muszą sprostać w taki sposób, by klient był zadowolony ze świadczonych przez nas usług. Otrzymane nagrody są dowodem, że robią to doskonale – dodaje Przemysław Furlepa.

Ranking Newsweeka przygotowywany jest we współpracy z Kantar Polska w oparciu o metodę tajemniczego klienta. Testowane jest wiele usług, w tym otwarcie rachunku, kredyt hipoteczny, wizyty w placówkach, infolinia, a także bankowość mobilna i internetowa. Ranking miesięcznika Forbes ocenia usługi bankowe dla firm z segmentu MSP. Badanie jakości obsługi przeprowadzane jest metodą mystery shopper, także z instytutem badawczym Kantar Polska.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand