Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 

Uważaj na połączenia od oszustów

10/07/2024

Pamiętaj!

Pracownicy banku nigdy nie proszą o:
login lub hasło do bankowości internetowej
instalację dodatkowego oprogramowania lub uzyskanie zdalnego dostępu do komputerów/telefonów Klientów
pełen numer karty i kod CVV
podanie kodu BLIK, wykonanie przelewu, wpłatę lub wypłatę pieniędzy w bankomacie czy oddziale banku
Jeśli masz wątpliwości czy rozmawiasz z pracownikiem banku - rozłącz się! Sprawdź numer na stronie internetowej i oddzwoń.

Możesz także łatwo i bezpłatnie potwierdzić tożsamość pracownika infolinii w aplikacji GOmobile.

Jak to zrobić?

W trakcie rozmowy poproś pracownika o potwierdzenie jego tożsamości.
Otrzymasz powiadomienie PUSH w aplikacji GOmobile.
W treści powiadomienia wyślemy dane pracownika.
Poproś pracownika o podanie imienia i nazwiska.
Jeśli dane są poprawne, zatwierdź powiadomienie wprowadzając PIN ustawiony dla aplikacji GOmobile.
Nie kontynuuj rozmowy, dopóki nie otrzymasz takiego potwierdzenia.

Bądź ostrożny – to dobra decyzja!