Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 

Łatwiejsze logowanie do Pl@net

03/10/2011

Od 8 października 2011 roku nie będzie już konieczności potwierdzania logowania kodem SMS. Do zalogowania wystarczy teraz wpisanie loginu oraz losowo wybranych znaków z hasła maskowanego. Zmiana ta pozwoli na szybsze i prostsze zalogowanie się do systemu Pl@net, z zachowaniem dotychczasowego wysokiego poziomu bezpieczeństwa.

Ponadto, autoryzacja kodem SMS lub podpisem elektronicznym nie będzie wymagana przy następujących transakcjach:

  • zakładania lokat terminowych z poziomu zakładki „Nowa lokata”
  • dokonywania przelewów pomiędzy rachunkami własnymi Klienta
  • spłaty własnej karty kredytowej
  • przewalutowania wykonywanego za pośrednictwem zakładki „Przewalutowanie”.

Dla Klientów posiadających rachunek firmowy w systemie Pl@net uprościliśmy proces realizacji transakcji wewnętrznych, wymienionych powyżej, poprzez zniesienie autoryzacji. Jednak nadal wymagane będzie podanie kodu SMS podczas logowania się do systemu.

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z Centrum Telefonicznym pod numerem tel.: 801 367 847 lub 22 566 93 00.