Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 

Uważaj na fałszywe e-maile dotyczące wniosków kredytowych!

06/06/2025

 

Zachowaj czujność  

  • sprawdzaj adresy nadawców wiadomości e-mail, zwłaszcza jeśli ich treść wzbudza Twój niepokój lub gdy zawierają załączniki. Podejrzany adres e-mail lub adres, który tylko trochę przypomina ten oficjalny, to ważny czynnik alarmujący, że możesz mieć do czynienia z oszustem.
  • pamiętaj, że Bank BNP Paribas nigdy nie wysyła do swoich Klientów wiadomości e-mail, w których prosi, aby:
  • podali lub zweryfikowali swoją tożsamości lub dane o koncie
  • udostępnili hasła, kody autoryzacji transakcji, PIN-y czy numery kart.

 

Otrzymałeś podejrzaną wiadomość e-mail:

  • nie odpowiadaj na taką wiadomość
  • nie wypełniaj otrzymanych formularzy
  • nie klikaj w linki zamieszczone w treści wiadomości lub na obcych stronach internetowych.

 

Jeśli masz wątpliwości czy wiadomość jest autentyczna, niezwłocznie zgłoś to w Centrum Telefonicznym Banku BNP Paribas (infolinia czynna 24/7) – tel.: 500 990 500, tel.: +48 22 134 00 00 (koszt połączenia według stawki operatora).