Bank zmieniającego się świata
Menu
Zaloguj
 

Początek rewolucji w kontaktach klienta z bankiem? Z doradcą Banku BNP Paribas umówisz się za pomocą Booksy.

20/05/2020

Bez oczekiwania w oddziale i bez dzwonienia na infolinię – Bank BNP Paribas wskazuje zupełnie nowy kierunek rozwoju kontaktów z klientami i przenosi komfort umawiania wizyt w placówkach na nowy poziom. Dzięki współpracy z aplikacją rezerwacyjną Booksy, wystarczy do tego kilka kliknięć. Od środy, 20 maja, każdy może umówić się w taki sposób z doradcą w sprawie produktów inwestycyjnych lub hipotecznych w jednym ze stu oddziałów Banku. To przełom, klienci żadnego banku na świecie nie mogą umówić się na spotkanie w oddziale w łatwiejszy sposób – zapewnia Bank.

Pandemia nadaje wielu zmianom technologicznym nową dynamikę. Bank BNP Paribas wprowadza do usług finansowych funkcjonalność ze świata e-commerce, by maksymalnie uprościć kontakt klienta z bankiem i ograniczyć czas, który spędza w oddziale. Jest pierwszym bankiem na świecie, który wchodzi we współpracę z twórcami aplikacji, która zrewolucjonizowała branżę fryzjerską czy urodową. Booksy, dzięki ponad 7 mln użytkowników w wielu krajach i współpracy z technologicznymi gigantami, jak Facebook, ma realną szansę stać się „jednorożcem”, czyli start-upem wartym ponad miliard dolarów. Dotychczas nie udało się to żadnej polskiej firmie.

Nowe okoliczności wymagają nowych rozwiązań, często rewolucyjnych – jak na przykład bank dostępny na platformie dotychczas kojarzącej się z wizytami u fryzjera lub rehabilitanta. Nasza współpraca z Booksy ma wielką szansę stać się przełomem w relacjach klientów z instytucjami finansowymi. To wynik wiary w konieczność ciągłego dostosowywania się do otoczenia i konsekwencja błyskawicznego działania w duchu startupowym. Zdiagnozowaliśmy potrzebę i wybraliśmy najbardziej efektywny sposób, by na nią odpowiedzieć – tłumaczy Przemysław Furlepa, wiceprezes Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej. – To też przykład umiejętności znajdowania punktów wspólnych między firmami z, wydawałoby się, odległych obszarów biznesu. Przy całej dynamice tego procesu, pozostaje on w pełni spójny ze strategią banku, która zakłada digitalizację i rozwój usług zdalnych – dodaje.

W aplikacji Booksy każdy – nie tylko obecni klienci – będzie mógł umówić wizytę w 100 wytypowanych placówkach Banku BNP Paribas. Jednym kliknięciem wybierzemy oddział, a kolejnym datę i termin spotkania. Następny krok to wybór tematu spotkania z dostępnej listy, na której znajdą się: pożyczka hipoteczna/kredyt hipoteczny oraz inwestycje, oszczędności i konta. Cały proces może zająć mniej niż minutę. Po umówieniu spotkania, dostaniemy potwierdzenie mailem, a w przeddzień – przypomnienie.

W Booksy głęboko wierzymy, że technologia może skutecznie pomóc w walce z epidemią. Nowa sytuacja wymaga zmiany naszych zachowań i daje to olbrzymi potencjał do umawiania się przez aplikację. jest to bezpieczne, skuteczne, wygodne i bardzo proste – komentuje CEO Booksy Stefan Batory – Dla Booksy to przełomowy moment. Cieszy nas bardzo, że potencjał naszej aplikacji wykorzysta wymagająca najwyższego standardu instytucja finansowa, jaką jest bank. To początek zupełnie nowego Booksy.

Jeśli udogodnienie spotka się z pozytywną reakcją klientów, Bank BNP Paribas będzie rozwijać współpracę z Booksy. W planach jest objęcie usługą pozostałych oddziałów i dodanie możliwości umawiania spotkań z doradcami o innych specjalizacjach.

Aplikacja Booksy dostępna jest na telefonach z systemami Android oraz iOS.

Sprawdź listę oddziałów Banku, w których wizytę umówisz przez Booksy.

W naszym serwisie stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w Polityce prywatności. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Rozwiń

We use cookies on our website, which are saved to the hard drive of the user’s terminal device to help you navigate and customize the site to your preferences. For more information about cookies, see Privacy Policy. Disabling on or deleting cookies from the terminal device is possible after the web browser settings have been properly configured. For more information about blocking and deleting cookies, see Privacy Policy. Disabling the option to save cookies may make it difficult or impossible to use certain features of the Website. If you do not change your web browser settings to settings that disable saving of cookies, you agree to have them saved. Expand