Najczęściej poszukiwane

Bank zmieniającego się świata
 

W BNP Paribas Bank Polska S.A. zależy nam, aby być blisko naszych Klientów i bezpośrednio od nich dowiadywać się, jak ulepszać nasze produkty i usługi, by jeszcze lepiej spełniały ich oczekiwania. Dlatego wszelkie uwagi i opinie Klientów są dla nas bardzo cenne.
Poniższymi kanałami możesz zgłosić skargę dotyczącą wymagań dostępności.

Reklamację możesz zgłosić przez czat

Reklamację możesz również zgłosić w bankowości internetowej

lub w innej wygodnej dla Ciebie formie:

pisemnie

na adres:

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Zespół Operacji Obsługi Reklamacji i Pism
ul. Żelazna 10
40-851 Katowice

osobiście

w dowolnym centrum Klienta banku. Reklamacja może zostać zgłoszona ustnie lub pisemnie.
Adresy centrów Klienta znajdziesz tutaj Otwiera się w nowym oknie.