WAŻNE INFORMACJE
Jeśli nie możesz korzystać ze swojego rachunku, powodem może być brak aktualizacji Twoich danych. W takiej sytuacji:
- skontaktuj się z Infolinią https://www.bnpparibas.pl/kontakt/centrum-telefoniczne lub
- udaj się do dowolnego oddziału. Wizytę możesz umówić za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.bnpparibas.pl/oddzialy
Więcej informacji w tej sprawie znajdziesz w komunikacji, którą skierowaliśmy do Ciebie przed wstrzymaniem możliwości zawierania transakcji lub tutaj.
Zauważyłeś płatności kartą, przelewy z rachunków, logowania do bankowości, które nie wynikały z Twojej inicjatywy lub osoba trzecia uzyskała dostępy do Twojej bankowości/dane Twojej karty? Zadzwoń +48 22 548 29 40* (24/7). Pozwoli to na szybką reakcję banku na niepożądane działania osób trzecich.
Od 24.12.2022 r., jeżeli potrzebujesz zresetować hasło do otrzymanego wyciągu to skontaktuj się z naszą infolinią (500 990 500 lub +48 22 134 00 00* dla połączeń krajowych i z zagranicy - czynne 24/7). Więcej informacji w tej sprawie znajdziesz w komunikacji, którą skierowaliśmy do Ciebie.
*Koszt połączenia wg stawki operatora
Formularz reklamacji
Błędy walidacji formularza