WAŻNE INFORMACJE
Zauważyłeś płatności kartą, przelewy z rachunków, logowania do bankowości, które nie wynikały z Twojej inicjatywy lub osoba trzecia uzyskała dostępy do Twojej bankowości/dane Twojej karty? Zadzwoń +48 22 548 29 40* (24/7). Pozwoli to na szybką reakcję banku na niepożądane działania osób trzecich.
*Koszt połączenia wg stawki operatora
Chcesz skorzystać z procedury chargeback? Tutaj możesz zapoznać się z informacjami niezbędnymi do jej uruchomienia.
Do 12.08.2023 r. bank skieruje listem poleconym informację do wszystkich Klientów, których umowy kredytu dotyczy decyzja Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
o numerze DOZIK-14/2020 z dnia 22 września 2020 r.
Formularz reklamacji
Błędy walidacji formularza
Jestem Klientem
Zaloguj się i zgłoś reklamację poprzez czat
Nie jestem Klientem
Wypełnij formularz reklamacyjny